Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
A cumparat careva de pe telefonultau.eu ?
Last Updated: Apr 26 2019 10:43, Started by
ThePheonixGuardian
, Sep 16 2009 10:55
·
0
#37
Posted 20 August 2011 - 12:46
Este importat din franța și fabricat în korea. Softul este Samsung Bada deci nu știu ce poate fi mai prost, în el nu am găsit nimic de la producător iar telefonul a venit sigilat șamd.
|
#38
Posted 12 November 2011 - 08:26
MembruAnonim, on 20th August 2011, 11:51, said: EU am cumpărat de la ei un samsung Wave 2 și a venit foarte repede. Ei aduc produsele din alte țări, de la diferite surse șamd. Prețurile sunt mici iar calitatea este excelentă. Nu vă obligă nimeni să cumpărați de acolo, până la urmă sunt multe siteuri online de cumpărături însă eu spun că acesta e cel mai sigur și cu cele mai mici prețuri. Salut! Am si eu o intrebare. Doresc sa achizitionez un Wave 2, dar nu stiu cu ce accesorii se prezinta in pachet. Intr-un clip pe YouTube am vazut ca vine insotit de incarcator, acumulator, casti, cablu de date + CD. Intr-un alt videoclip mai avea adaugat la cele mentionate o husa si un card de date. Tu cu ce accesorii l-ai luat sigilat? |
#39
Posted 12 November 2011 - 15:36
Am luat de la magazinultau.eu un Nokia, peste ceva timp s-a stricat, l-am trimis la reparat. Nu au contract cu Nokia Romania ci la prieteni.
Am primit inapoi un telefon folosit, plin de manele in el, cu numerele celui dinaintea mea. Am sters totul si il folosesc si in ziua de azi. magazinultau.eu are preturi mici, cu riscul expus mai sus. |
#40
Posted 18 November 2011 - 10:14
don_King, on 12th November 2011, 15:36, said: Am luat de la magazinultau.eu un Nokia, peste ceva timp s-a stricat, l-am trimis la reparat. Nu au contract cu Nokia Romania ci la prieteni. Am primit inapoi un telefon folosit, plin de manele in el, cu numerele celui dinaintea mea. Am sters totul si il folosesc si in ziua de azi. magazinultau.eu are preturi mici, cu riscul expus mai sus. telefonultau.eu sau magazinultau.eu ? |
#41
Posted 07 December 2011 - 19:52
cyberk, on 18th November 2011, 11:14, said: telefonultau.eu sau magazinultau.eu ? Edited by ovidiumarius72, 07 December 2011 - 19:57. |
#42
Posted 23 February 2012 - 00:02
Am cumparat acum cateva luni un nokia e6 de pe telefonultau.eu. Am comandat o versiune cu software gps preinstalat (garmin). De cand l-am primit soft-ul de GPS nu a functionat corespunzator. (in sensul ca imaginea hartii era distorsionata, jumatatea dreapta a hartii imi aparea in stanga, si cea stanga in dreapta, indicatiile vocale nu functionau, etc.). Am sunat la ei, si la telefon au fost foarte intelegatori spunandu-mi ca trebuie sa trimit telefonul inapoi prin curier pe costul lor si colegii vor remedia problema. Eu sunt din Bucuresti, telefonultau.eu au sediul in Ploiesti. Din pacate am explicat la telefon ca nu ma pot lipsi de telefon asa ca am decis sa nu mai intreprind nicio actiune la momentul respectiv, gps-ul nefiindu-mi foarte necesar.
Recent am avut treaba in Ploiesti si m-am gandit ca as putea trece pe la ei pe la service in speranta ca poate reusesc sa ma ajute pe loc evitand astfel sa ma lipsesc de telefon pentru 2 zile. Am telefonat la ei mi-a raspuns o domnisoara care mi-a spus ca problemele de garantie nu se pot solutiona pe loc intrucat colegii ei de la service nu sunt disponibili in functie de nevoile si disponibilitatea mea, am insistat putin dar mi-a taiat-o scurt asa ca am renuntat. Mi-a zis cum ca softul nu a fost instalat de ei si ca chipurile asa ar veni telefonul??? si ca nu se poate rezolva pe loc ca trebuie sa contacteze furnizorul... Mi se pare un pic ciudat dar poate asa o fi. Eu cand am cumparat telefonul am platit vreo 200 lei in plus ca sa vina cu garmin instalat. Din cate tin minte telefonul nu era sigilat si am presupus la momentul respectiv ca l-au desfacut pentru a instala soft-ul GPS. Acum mi s-a spus ca ar fi venit cu softul preinstalat desi nu am gasit nimic in cutie cu privire la faptul ca as fi achizitionat o licenta de utilizare a acestui soft gps.... ma rog poate nu ma pricep eu. Ideea e ca in bucuresti "la baieti" asta era o problema care se putea rezolva in 10 min. Am mai avut un nokia e71 si l-am dus "la niste baieti" care mi-au instalat softul de navigatie in 10 min pentru 70 lei. Poate nu pare o problema asa importanta insa pe mine m-a nemultumit. Personal nu voi mai achizitiona niciun produs de pe telefonultau.eu. Nu ma intelegeti gresit, oamenii au fost amabili la telefon dar atata vreme cat nu am gasit o solutie care sa ma multumeasca si pe mine, consider ca nu si-au indeplinit indatoririle fata de mine in calitate de client....poate sunt eu un client prea pretentios... e posibil si asta. In rest telefonul a fost ok, cateva aspecte legate de aplicatia de mail ma nemultumesc si faptul ca mi se intampla cam des sa se blocheze (adica sa se miste cu lag) in schimb bateria ma tine destul de mult pt un smartphone. Personal mi-am propus sa nu mai cumpar produse de la retaileri din alte orase, decat din bucuresti intrucat am constatat ca daca am o problema imi este mai usor sa o rezolv in localitatea de domiciliu. Recomand politica de returnare de 30 de zile de la emag, am achizitionat de la ei un IPAD si dupa 2 saptamani am constatat ca nu imi este util asa ca l-am returnat iar oamenii l-au primit inapoi "no questions asked". Am citit lucruri urate si despre emag, dar pe mine personal nu m-a dezamagit niciodata si am un istoric de achizitii de la ei de 3 ani. |
#43
Posted 17 July 2012 - 19:01
Telefonultau.eu, sfatul meu personal este sa va feriti pe cat posibil de aceasta firma. Am si o experienta placuta cu ei dar cel mai important e ca recent m-au dezamagit si au dat dovada de o lipsa totala de respect. Intai de toate, experienta placuta
Am comandat un Galaxy S de la ei, livrat frumos, am avut si niste probleme de garantie, solutionat puuutin cam greu (2 saptamani) dar comparativ cu garantia de la producator e ok. Si acum, experienta neplacuta : M-am decis sa achizitionez de la ei un Galaxy S2, am dat comanda aceasta a venit totul ok, dar cand a venit surpriza...telefonul era branduit pe orange desi fusesem asigurat la telefon ca lotul actual nu este branduit, am zis ok...pot sa traiesc cu asta. Dupa 10 minute de butonat am constatat ca nici macar nu este varianta internationala adica i9100, ci era i9100P, o variantie a lui S2 care are si NFC (near field communication). La telefon doamna m-a asigurat ca un-i nici o problema ca este la fel, dar nu erau decat niste minciuni nerusinate. Pe orice site se spune clar ca sunt versiuni diferite si difera la capitolul software. Plus de asta nu exista pe sammobile nici un soft care sa nu fie branduit. Eu nu sunt dispus sa platesc un telefon la liber si sa fiu obligat sa beneficiez de un telefon cumparat de la un operator. M-am decis astfel sa returnez telefonul, l-am trimis ok toate bune si frumoase. Sun dupa o saptamana sa intreb cand vor intra banii in cont, mi se spune ca saptamana asta se va face plata. Ok...nu s-a facut bineinteles. Am mai sunat, mi s-a mai spus ca se va face plata, nu s-a facut si tot asa. Abia astazi 17.07.2012 am primit ordinul de plata pe mail avand in vedere ca produsul a fost returnat pe data de 19.06.2012 si primit de ei pe 20.06.2012. Eu sunt perfect constient ca legea le permite sa inapoieze banii in termen de 30 de zile, dar sa astepti pana in ultima zi e magarie completa. Nici o alta firma unde am mai returnat un produs nu m-a plimbat pana la limita termenului. Cel mai mult a trebuit sa astept 2 saptamani pentru a mi se inapoi banii la o alta firma. Si ca sa punem capac, sun in data de 16.07.2012 si intreb daca s-a facut plata. Domnisoara sau doamna m-a tinut o vesnicie la telefon pana s-a dus sa intrebe la contabilitate si mi-a zis ca da, plata s-a facut luni 16.07.2012. A doua zi, 17.07.2012 am vazut ca banii nu sunt in cont si m-am decis sa sun din nou, si atunci s-au oferit sa imi trimita ordinul de plata pe care scria clar ca tranzactia s-a facut in data de 17.07.2012, deci am fost mintit pe fata cu o zi in urma cand mi s-a spus ca s-a facut plata, greseala mea ca nu am cerut atunci OP'ul. Deci concluzia, sunt niste magari si nu dau doi bani pe clientii lor, si cea mai mare dovada de lipsa de respect e faptul ca isi mint clientii. Evitati pe cat posibil acest site. Au preturi bune dar pentru cativa banuti in plus prefer garantia calitatii de la siteuri consacrate PS: cine doreste acte care imi dovedesc spusele este liber sa ma contacteze, in ideea de a inlatura orice dubiu legat de validitatea faptelor. |
#44
Posted 17 July 2012 - 19:33
ok, eu iti inteleg nemultumirea, dar pana la urma totul s-a rezolvat, in termenul legal, si nu a existat nicio teapa, ceea ce e foarte important...
|
#45
Posted 17 July 2012 - 21:20
Faptul ca s-a facut reclama pe site ca fiind i9100 si eu am primit i9100P nu consideri a fi teapa ? Si faptul ca am fost asigurat telefonic (am intrebat in mod expres) ca telefonul nu este branduit, si pe el scria mare cat o zi de post orange...nu consideri a fi o inselaciune ? Te rog citeste mai atent ce am scris mai sus.
Edited by razvan_1719, 17 July 2012 - 21:23. |
#46
Posted 17 July 2012 - 22:23
Si eu consider asta teapa. Cand tu comanzi un produs , si primesti altul in schimb, deja e o mare greseala.Daca mai si minti si alte chestii, e nesimtire.
Quote Intrebari frecvente I: Telefoanele dumneavoastra sunt codate ? R : Toate telefoanele de pe site sunt la liber,NU sunt codate. Edited by danutz96, 17 July 2012 - 22:37. |
|
#49
Posted 20 July 2012 - 14:30
#50
Posted 22 July 2012 - 11:20
Codat sincer nu stiu daca era, dar nici nu imi pasa din moment ce eu, repet, am intrebat si am fost asigurat ca nu este branduit, si el era branduit. Nici nu era in discutie daca era sau nu codat.
|
#51
Posted 30 July 2012 - 21:40
razvan_1719, on 17th July 2012, 22:20, said: Faptul ca s-a facut reclama pe site ca fiind i9100 si eu am primit i9100P nu consideri a fi teapa ? Si faptul ca am fost asigurat telefonic (am intrebat in mod expres) ca telefonul nu este branduit, si pe el scria mare cat o zi de post orange...nu consideri a fi o inselaciune ? Te rog citeste mai atent ce am scris mai sus. Mare rahat ! L-ai primit brand-uit ! Și ce ? Nu ești în stare să-i dai un soft ? Că ș-așa vă băgați nasul în ele ca niște mari developeri și apoi veniți la service plângând : a murit pur și simplu , nu i-am făcut nimic . De parcă ăia de la service sunt handicapați . |
|
#52
Posted 31 July 2012 - 15:09
No offense dar la ce conditii idioate sunt in certificatele de garantie oferite de unii......
Situatii care duc la pierderea garantiei: Prezentarea telefonului la service cu alta versiune de software decat cu cea cu care a fost livrat!!!!!!!!!!!! Adica daca am cumparat telefonul cu Gingerbread si fac actualizare oficiala la ICS....pierd garantia? Te intreb deoarece am inteles ca ai un service de telefoane mobile. Attached Files |
#53
Posted 31 July 2012 - 19:51
genius, on 30th July 2012, 22:40, said: Adică tu ai cumpărat un telefon cu ceva în plus (NFC) și ți se pare că ai luat țeapă . Interesant ... Mare rahat ! L-ai primit brand-uit ! Și ce ? Nu ești în stare să-i dai un soft ? Că ș-așa vă băgați nasul în ele ca niște mari developeri și apoi veniți la service plângând : a murit pur și simplu , nu i-am făcut nimic . De parcă ăia de la service sunt handicapați . Si daca ii schimba softu sterge si acel brand de pe spate? Nu stiam chiar interesant, sa stergi o vopsea de pe tel cu schimbarea softului, asta e o minune. |
#54
Posted 31 July 2012 - 21:49
feribalint, on 31st July 2012, 16:09, said: No offense dar la ce conditii idioate sunt in certificatele de garantie oferite de unii...... Situatii care duc la pierderea garantiei: Prezentarea telefonului la service cu alta versiune de software decat cu cea cu care a fost livrat!!!!!!!!!!!! Adica daca am cumparat telefonul cu Gingerbread si fac actualizare oficiala la ICS....pierd garantia? Te intreb deoarece am inteles ca ai un service de telefoane mobile. Dacă îi spui că îl costă , se strâmbă . Nu este vina mea că Samsung-ul face soft-uri de căcat . alin62, on 31st July 2012, 20:51, said: Dupa nume chiar esti un geniu, ce bine i a facut ca ia dat un tel mai slab fata de cel pe care la cerut, nu e teapa deloc. alin62, on 31st July 2012, 20:51, said: Si daca ii schimba softu sterge si acel brand de pe spate? Nu stiam chiar interesant, sa stergi o vopsea de pe tel cu schimbarea softului, asta e o minune. PS (ca să nu uiți) : pune mâna pe o carte de gramatică și lasă forumurile !!! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users