Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Am deschis o crama!
Last Updated: Jun 18 2015 11:49, Started by
TLGTLC
, Sep 05 2009 19:27
·
0
#73
Posted 12 November 2009 - 20:51
TLGTLC, on 12th November 2009, 20:09, said: Continui jurnalul meu spunandu-va ca totusi afacerea nu merge deloc cum ar trebui. Ma bucur pentru niste comenzi dar realizez ca acele persoane care au luat vin de la mine vor petrece ceva timp in compania vinurilor mele pana vor reveni. Una peste alta este criza si oamenii isi chibzuiesc foarte bine banii. Vanzarile en-detail merg slab de tot. Sunt intr-o mare dilema si mi-ar prinde bine si niste sfaturi din partea voastra. As putea sa mai scad pretul; dar imi este teama ca daca-l scad sa nu se interpreteze ca vand produse de proasta calitate. Pe de alta parte nu ar scadea si mai mult vanzarile? Oare in fata unor preturi mici oamenii cum vor reactiona? Vor cumpara la fel sau vor cumpara mai mult? Dati-mi si voi niste sugestii. Sfatuiti-ma ce sa fac! Daca scaderea pretului va conduce la majorarea volumului de marfa vanduta,atunci se merita sa faci pasul asta.Trebuie sa-ti faci bine calculele pt. ca daca vanzarile raman la acelasi nivel cu cel actual vei avea pierderi. Vorba unui contemporan: fa ceva sa fie bine,ca sa nu fie rau. Succes. |
#74
Posted 13 November 2009 - 10:00
TLGTLC, on 12th November 2009, 20:09, said: Continui jurnalul meu spunandu-va ca totusi afacerea nu merge deloc cum ar trebui. Ma bucur pentru niste comenzi dar realizez ca acele persoane care au luat vin de la mine vor petrece ceva timp in compania vinurilor mele pana vor reveni. Una peste alta este criza si oamenii isi chibzuiesc foarte bine banii. Vanzarile en-detail merg slab de tot. Sunt intr-o mare dilema si mi-ar prinde bine si niste sfaturi din partea voastra. As putea sa mai scad pretul; dar imi este teama ca daca-l scad sa nu se interpreteze ca vand produse de proasta calitate. Pe de alta parte nu ar scadea si mai mult vanzarile? Oare in fata unor preturi mici oamenii cum vor reactiona? Vor cumpara la fel sau vor cumpara mai mult? Dati-mi si voi niste sugestii. Sfatuiti-ma ce sa fac! Scade pretul la vanzarea en-detail facand discounturi la valoare . Promotii de genul la cumparaturi de 100 lei , aveti un tichet cadou de 10 lei , cu care veti cumpara data viitoare . Asa te vei asigura ca acel client va mai veni odata si in mod sigur va cumpara mai mult de val de 10 lei a acelui tichet Totodata il si obligi sa cumpere mai mult din prima |
#75
Posted 13 November 2009 - 10:31
Am de mult o promotie care suna astfel: cumpara 10 litri si ai reducere de 10%, cumpara 100 litri si ai reducere 20%. Nu a mers! Din magazin nu am vandut astfel. Am dat doar la comercianti si diferite persoane pe care le cunosteam. Dar sa vina un client sa ceara vin conform promotiei, sa ridice vinul din magazin nu a fost nimeni.
Merge promotia din ziua de vineri cand dau un sortiment la un pret cu 20% mai mic oricecantitate ai cumpara. Dar cred ca imi afecteaza vanzarile pe restul zilelor. Ma gandeam la o promotie pana pe 1 dec. care sa sune cam asa: cumpara 4 litri de vin si ai un litru gratis. Ar fi o reducere de 20% asta pana trece nenorocirea de perioada. Mai am o promotie la pet-uri: cumperi la bax cu discount de 20%. Nu au luat decat vreo 2 comercianti. Restul am vandut eu prin oras sau sate. Persoanele fizice nu au cumparat. Vinul la pet este bestial iar pretul cu amanuntul este ridicol. Vandut la bax devine ireal de ridicol. Este vin de calitate declasificat. Producatorul meu are stocuri uriase si trebuie sa-si sustina cheltuielile. La pet am clienti fideli dar prefera sa vina de 7 ori pe saptamana decat o data si sa se aprovizioneze la pret scazut. Am mai discutat cu colegi de breasla si ei se plang de vanzari scazute. Doamnele de la DADR sustin acelasi lucru. Ele mi-au spus ca nici o vinarie nu a dat faliment insa decat din 2 cauze: calitate proasta sau furnizorul a ridicat pretul si afacerea nu a mai fost rentabila. Totusi ce sa fac? Dati-mi sfaturi in continuare. Multumesc. |
#76
Posted 14 November 2009 - 23:23
Maine se da rezidentiatul. Multa lume va da petreceri in curand din cauza asta.
La fel exista f multi studenti care au sesiuni. Dupa fiecare sesiune exista petreceri. Ai putea incerca promovare in aceste medii. In plus cauta orice evenimente de genul asta anuale ca sunt multe si ne-exploatate de marile magazine (cum sunt sarbatorile legale). |
#77
Posted 15 November 2009 - 00:09
Stii ce am remarcat? Tinerii consuma prea putin vin. Ei sunt adeptii consumului de bere si bauturi tari (whiskey, vodca) precum si vermuturi (Angelli, Martini). De ce? Vinul nu prea merge pe stomacul gol. Trebuie acompaniat de o mancare adecvata. Ori bauturile enumerate merg si cu chestii gen fast-food, cipsuri etc.
La fel am fost si eu in studentie. Cand m-am pus la casa mea si mesele au devenit ceea ce trebuie sa fie si-a facut loc si vinul. Am scazut pretul la vinul alb deoarece la randul meu il iau mai ieftin. Astept sa vad reactiile clientilor. Cel rosu il pastrez la acelesi pret dar ofer discount in functie de cantitate. Merge foarte bine vinul rosu la pet. Au aparut si primele presoane fizice care cumpara vin la pet cu baxul. Pretul e prea mic si calitatea e prea buna. Sa zicem ca termin saptamana cu bine. |
#78
Posted 16 November 2009 - 10:54
Ai dreptate. Poate mentalitatea se poate schimba un pic.
Ai pute organiza evenimente gen wine tasting party http://wine.about.co...tastingpart.htm Nu neaparat la tine in crama. Vorbeste cu un pub sa organizati impreuna asa un eveniment. Ei pun la dispozitie spatiul, tu aduci vinul, lumea vine si se distreaza. Dai anunt in metropotam sau ce e mai ieftin sa dai anunt de evenimente. Cu putin noroc se poate transforma in ceva constant. |
#79
Posted 16 November 2009 - 23:54
TLGTLC, on 15th November 2009, 00:09, said: Stii ce am remarcat? Tinerii consuma prea putin vin. Ei sunt adeptii consumului de bere si bauturi tari (whiskey, vodca) precum si vermuturi (Angelli, Martini). De ce? Vinul nu prea merge pe stomacul gol. Trebuie acompaniat de o mancare adecvata. Ori bauturile enumerate merg si cu chestii gen fast-food, cipsuri etc. La fel am fost si eu in studentie. Cand m-am pus la casa mea si mesele au devenit ceea ce trebuie sa fie si-a facut loc si vinul. Am scazut pretul la vinul alb deoarece la randul meu il iau mai ieftin. Astept sa vad reactiile clientilor. Cel rosu il pastrez la acelesi pret dar ofer discount in functie de cantitate. Merge foarte bine vinul rosu la pet. Au aparut si primele presoane fizice care cumpara vin la pet cu baxul. Pretul e prea mic si calitatea e prea buna. Sa zicem ca termin saptamana cu bine. Man, in Ro vinul este perceput ca fiind un produs prea scump pentru a fi consumat in siguranta. Opinia generala e ca cel mai bun e vinul, insa e si foarte scump. Cel ieftin are o reputatie foarte proasta. Chiar iti vine sa inchizi ochii cand il pui in gura, stim cu totii cam ce rahaturi baga producatorii in el. Pe cand berea este foarte ieftina si curata. Poti sa bei o bere de trei lei si sa nu-ti faci griji de claitatea acesteia, ci doar de termenul de garantie. Uite eu as bea vin de la tine, insa sincer nu cred ca se poate face un vin bun si curat la mai putin de un euro litrul... Te-am provocat, pune-ma la punct Edited by floraur, 16 November 2009 - 23:56. |
#80
Posted 17 November 2009 - 00:30
daca se vinde kilu de struguri cu 6-7000, cum dracu sa fie 1 euro litru de vin? din 7 kile de struguri iese un litru de vin?
|
#81
Posted 17 November 2009 - 00:48
#82
Posted 17 November 2009 - 11:21
Ce faci cu L 321/2009, ca e produs alimentar proaspat (neconservat), si vei fi obligat sa platesti furnizorul la 12 zile?
|
|
#83
Posted 18 November 2009 - 18:42
O fi vinul vazut prea scump dar mie mi se pare foarte ieftin.
Nu sunt bautor de vin ,nu am tangenta cu domeniul dar sunt revoltat cand constat ca un litru de vin costa doar cat un litru de suc. On topic: Nu ai conditii de desfacere si domeniu de activitate ,ca pe langa vin sa vii si cu o pastrama, un babic,niste carnati de casa ? Edited by mihai!, 18 November 2009 - 18:50. |
#84
Posted 18 November 2009 - 21:43
eureur, on 17th November 2009, 11:21, said: Ce faci cu L 321/2009, ca e produs alimentar proaspat (neconservat), si vei fi obligat sa platesti furnizorul la 12 zile? mihai!, on 18th November 2009, 18:42, said: O fi vinul vazut prea scump dar mie mi se pare foarte ieftin. Nu sunt bautor de vin ,nu am tangenta cu domeniul dar sunt revoltat cand constat ca un litru de vin costa doar cat un litru de suc. On topic: Nu ai conditii de desfacere si domeniu de activitate ,ca pe langa vin sa vii si cu o pastrama, un babic,niste carnati de casa ? Si clientii mei imi spun ca e prea ieftin (vorbesc de cei mai rasariti), pentru betivani e prea scump oricum. Traim vremuri grele. Vanzarile s-au prabusit luna asta dramatic cam peste tot. Nu prea astept miracole nici de sarbatori. In timp voi face si treaba cu carnatii, dar sa supravietuiesc pana atunci. Vorbesc si cu alti colegi de breasla. Sa tii magazinul deschis o zi intreaga pentru 20 de litri e deja culmea disperarii. Eu nu am vechime, dar si cei care activeaza de ceva vreme si care au o reputatie nu fac fata. Cei mai afectati sunt in toata povestea asta cei care produc. Nu-si primesc banii la timp. Primesc cu firimitura si stau cu stocurile neatinse. In timpul asta via trebuie pregatita pentru iarna, apoi taiata, legata lucrari care costa bani. Nu am nimic impotriva producatorilor de bere. Dar cred ca introduc niste chestii care creaza dependenta. Chiar si in zilele friguroase vad oameni care cumpara bere. Cand le propui sa bea un vin de calitate spun ca nu mai pot. Doar bere. Cand bei un pahar de vin, cauti sa-i simti aroma, buchetul. Incerci sa-i idetifici toate gusturile. Un pahar ti-e suficient. Cand bei o bere, o torni pe gat si gata! Apoi mai desfaci una si tot simti ca nu te saturi. Deci clar are un efect asemanator Coca-Cola. Nu prea am vazut oameni sa dea gata 2 litri de vin dintr-o data, dar oameni care sa bea 2 litri de bere sunt destui. |
#85
Posted 18 November 2009 - 22:04
pai si nu asta e ideea sa provoace dependenta sa isi scoata si producatorii ceva ?
|
#86
Posted 20 November 2009 - 08:21
Saptamana asta a fost de cosmar. Daca saptamana trecuta credeam ca mai rau nu poate fi, ei bine se poate. Merg la 10 % din vanzarile unei zile normale Octombrie nu a fost rau deloc, tot mai era cate o comanda, cate un magazin-acum nimic! In schimb au crescut comenzile de pe internet! Ieri am dus la posta 3 colete. Deja sunt clienti la a 3-a tura. Si totusi nu iese prea scump vinul daca comanzi mai mult. Vad cum merge si daca voi avea din ce in ce mai multe comenzi imi fac un magazin on-line in care sa prezint o gama variata de vinuri dar o sa vand vinuri vrac.
Daca primul colet l-am facut in 40 minute, acum le fac in 6-7minute iar vanzatoarea le face si mai repede. Imi pare rau ca nu pot posta mailurile de multumire ale celor care cumpara. Ele imi dau taria si puterea sa merg mai departe. Datorita si acestor mailuri sunt sigur ca va trece perioada aceasta nefasta si vom reveni la normal. |
#87
Posted 20 November 2009 - 22:14
Nu-ti pierde curajul! Mergi mai departe, poate o sa mearga mai bine, urmeaza sarbatorile, poate mai pica ceva. Succes
|
|
#88
Posted 23 November 2009 - 12:32
Nu imi pierd curajul de a merge mai departe. Mie toate lucrurile care mi-au iesit greu au fost durabile.
Am renegociat chiria pe spatiu iar proprietarul a fost mai mult decat cooperant. Vad cum se inmultesc spatiile comerciale scoase la inchiriere. Proprietarul a fost de acord sa-i platesc si in natura. Rezist in continuare, insa sunt ca pe un fir de ata. Ma incadrez la limita cu cheltuielile. Parca Dumnezeu ma ajuta, cand sunt in fundul prapastiei apare clientul miracol care salveaza situatia. Se vinde mai mult vinul rosu-cred ca proportia vin alb, vin rosu e acum 20-80%. Probabil e din cauza anotimpului. Adevarul e ca vinul rosu e ,,durere''. Ma gandesc acum ca vinul e o afacere sezoniera si ar trebui lipit de o alta afacere care sa compenseze lunile slabe. Ce sfaturi imi dati in privinta asta pentru viitor? |
#89
Posted 23 November 2009 - 12:39
poate ca ai mai primit sfatul asta .... incearca sa te "asociezi" cumva cu organizatorii de nunti & botezuri (propietari de spatii adecvate, fotografi, video, lautari, etc) ca sa te recomande.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users