Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Serviciul Webcare la Cosmote
Last Updated: Oct 11 2014 21:48, Started by
hyperyon
, Sep 02 2009 00:18
·
0
#55
Posted 29 September 2009 - 19:37
hyperyon, on 29th September 2009, 00:16, said: ori sunt eu batut in cap...ori nu mai vad cum sa schimb de pe un numar pe altul daca am mai multe abonamente pe acelasi numar la inceput era o lista de selectie la ce numar ma refer..si cer informatii...acum nu o mai gasesc Dupa ce te loghezi ai jos de tot "Lista numere de telefon" dai click pe "parola servicii..." |
#57
Posted 03 October 2009 - 09:48
Se poate înregistra pe un cont cu 2 numere de cosmote?
Edited by SouL, 03 October 2009 - 09:49. |
#58
Posted 03 October 2009 - 13:21
#59
Posted 03 October 2009 - 13:23
#60
Posted 13 October 2009 - 15:19
Cand vreau sa ma inregistrez zice:
Eroare Serviciul este momentan indisponibil. Vă rugăm reveniți. In cat timp isi revine? |
#61
Posted 14 November 2009 - 18:07
Abia mi-am facut cont si deja am fost intampinat cu mesajul:
A apărut o eroare! Serviciul este momentan indisponibil, vă rugăm reveniți. |
#62
Posted 24 November 2009 - 13:15
Serviciul iHelp http://www.cosmote.r....aspx?ns=-10008
|
#63
Posted 24 November 2009 - 13:35
eBogdanel, on 14th November 2009, 17:07, said: Abia mi-am facut cont si deja am fost intampinat cu mesajul: A apărut o eroare! Serviciul este momentan indisponibil, vă rugăm reveniți. intel_inside, on 13th October 2009, 14:19, said: Serviciul este momentan indisponibil. Vă rugăm reveniți.[/code] In cat timp isi revine? Eu mi-am facut cont (pe Cartela) imediat dupa lansare (în septembrie)... si nici acum nu merge ! Am trimis ieri un mail la suportul tehnic, mi-au raspuns ca au transmis cererea catre departamentul care se ocupa cu asa ceva... astept sa vedem ce o iesi. |
#64
Posted 24 November 2009 - 13:56
salut
la mine functioneaza impecabil daca cineva ma contrazice pot pune si un print screen pentru a imi proba afirmatiile... nu stiu daca are vreo importanta: precizez ca am abonament de aproximativ doi ani si jumatate; inainte am avut cartela cosmorom o zi buna |
|
#65
Posted 24 November 2009 - 16:11
Asta e problema, pe unele conturi merge foarte bine, si pe altele nu !
Eu am 2 Cartele Cosmote : cu una din ele merge impecabil, dar cu cealata niciodata nu a afisat altceva decât acel mesaj de eroare. |
#66
Posted 24 November 2009 - 17:30
Cosconor, on 24th November 2009, 16:11, said: Asta e problema, pe unele conturi merge foarte bine, si pe altele nu ! Eu am 2 Cartele Cosmote : cu una din ele merge impecabil, dar cu cealata niciodata nu a afisat altceva decât acel mesaj de eroare. am 2 conturi webcare corespunzatoare unui abonament si unei cartele prepaid. functioneaza normal ambele |
#67
Posted 24 November 2009 - 20:07
Am un număr care tocmai a fost portat în Cosmote. Webcare funcționează fără probleme.
|
#68
Posted 24 November 2009 - 20:41
Nici eu nu am intampinat nici o problema cu webcare-ul de la Cosmote.Totusi, ar trebui sa il "repare"!Nu este ok ca la unii sa mearga si la altii nu!
|
#69
Posted 25 November 2009 - 22:04
Gata, mi-au rezolvat problema de pe pe Webcare !
(Le-am trimis un mail acum 2 zile) |
|
#70
Posted 27 November 2009 - 22:21
Cosconor, on 25th November 2009, 22:04, said: Gata, mi-au rezolvat problema de pe pe Webcare ! (Le-am trimis un mail acum 2 zile) La fel am avut si eu probleme cu un cont prepay : "eroare, reveniti ... " am asteptat sa rezolve ei de la sine si nimic. In final am trimis si eu mail si surpriza au rezolvat in 2-3 zile si din nou functional. Numai bine. |
#71
Posted 16 December 2009 - 14:21
Am intrat aseara in e-Bill si astazi surpriza: "Parola de acces la serviciile self-care este invalidă. Pentru mai multe detalii privind obținerea parolei self-care te rugăm consultă pagina de întrebări frecvente." Halal serviciu
|
#72
Posted 28 December 2009 - 00:08
daca baga si o optiune sa importi contactele si sa poti trimite smsuri de pe webcare vor fi supertari .
Asteptam sa vedem cum dezvolta aplicatia ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users