Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
zoom comparat cu Google Meet

Monitor/Display wireless?

Chestie ciudata

De la un proiect scris in python ...
 Audi A4 B9 quattro 190 CP!

Tepari la pariuri pe TikTok

Banca imi cere justificativ fondu...

schema pcb ELECTRA CIM150 PAS
 Probleme stomac

Sfat achizitie bicicleta oras

Canalele Sky Showtime 1 și S...

Recomandare anvelope lexus rx
 Extindere rețea wireless int...

Configuratie PC

Mufa TV

PPC Energy
 

Serviciul Webcare la Cosmote

- - - - -
  • Please log in to reply
157 replies to this topic

#109
gabrielsavin

gabrielsavin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 02.01.2010
Pe la ora 11 si-a revenit incetisor,da bine.

#110
gabrielsavin

gabrielsavin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 02.01.2010
Se pare ca au probleme din nou.

#111
fagutzu

fagutzu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 26.01.2012
Mai gasim reincarcare de 3E la aparatele Kiwi sau Zebra Pay

#112
gabrielsavin

gabrielsavin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 02.01.2010

View Postfagutzu, on 13 august 2013 - 07:31, said:

Mai gasim reincarcare de 3E la aparatele Kiwi sau Zebra Pay
Se mai gaseste la 18 lei.

#113
Mannion

Mannion

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 267
  • Înscris: 17.07.2006
Eu nu am întâmpinat probleme până aseară, când vroiam să verific ce ofertă îmi fac la prelungirea abonamentului. Parcă e un făcut, până aseară îmi zicea că pot beneficia de o ofertă pentru prelungirea abonamentului pe 14 august, iar de la ora 24 serviciul nu mai funcţionează.

#114
buburuzoiboss

buburuzoiboss

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 20.03.2012
La Cosmote,in aceasta arie,exista vreun user,desemnat de retea, care sa rezolve problemele?Cum e cel de la Vodafone,unde userul cu acelasi nume,incearca sa ajute cat se poate utilizatorii forumului.

#115
sorrell

sorrell

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 874
  • Înscris: 26.10.2008

View Postbuburuzoiboss, on 20 august 2013 - 14:31, said:

exista vreun user care sa rezolve problemele?

tare

#116
buburuzoiboss

buburuzoiboss

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 20.03.2012

View Postsorrell, on 20 august 2013 - 17:02, said:


tare

E tare ce? Am pus o intrebare tampita, nu?

#117
sorrell

sorrell

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 874
  • Înscris: 26.10.2008
nu faceam referire la intrebarea ta. m-a amuzat ideea ca pe celelalte arii acei useri rezolva problemele?!
pana la urma, sa fim seriosi, nu ar fi nevoie de un user sa rezolve problemele. cei de la relatii ar trebui sa le rezolve.
asta e cam la fel cu urgentele...urgenta 1, urgenta 2...am fost in urma cu cativa ani la o spalatorie auto, sa spal masina in regim de urgenta. eram dispus sa platesc mai mult doar sa rezolv. si cand trag masina langa boxa pe care am crezut-o ca fiin aia de urgente, se uita trei neni la mine: si noi stam la urgenta. no comment

Edited by sorrell, 22 August 2013 - 12:23.


#118
buburuzoiboss

buburuzoiboss

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 20.03.2012
Eu aici ma refeream doar la urgentarea,sa zic asa,a problemelor noastre.La Vodafone,userii care-i reprezinta,sunt destul de rapizi si incearca cat de cat sa ajute. La asta ma gandeam, ca pot gasi si la aria de Cosmote.Eu tot incerc sa fac un contract de retentie,sa-mi trimta o oferta pe mail,prin telefon,dar oamenii cu care vorbesc la Cosmote,prin telefon,sunt foarte slab pregatiti.Dau un exemplu de cineva care nu stia ce e un contract de retentie,ca nu au telefoane la acest tip de contract,plus ca multe se bat cap in cap de la unul la altul.Ce zice cineva de la cosmote,iti dezminte celalalt coleg.Si nu vreau marea cu sarea,vreau doar o amarata de prelungire si toti ma trimit in magazin.Cica nu se poate prin telefon.Mi se pare incredibil.Am fost la sediul din P-ta Romana,unde o doamna, la ora 17.30, terminase programul,avertizandu-ma aspru ca nu are timp.Si erau cred ca vreo 10-15 persoane,la alta fatuca,de fapt singura din sediu, de 18-20 de ani,si aici ma intreb cum s-a angajat acolo,care era total depasita de situatie.Asa c-am renuntat si cred ca merg cu el asa cum am mers in ultimul an si jumatate,adica din luna in luna platesc abonamentul ce-l aveam inainte.

#119
gabrielsavin

gabrielsavin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 02.01.2010
Te sfatuiesc sa faci o cerere de reziliere contrcat si sa vezi atunci ce te suna sa-ti ofere minute si toate cele.

#120
usd

usd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,662
  • Înscris: 30.05.2012

View Postbuburuzoiboss, on 20 august 2013 - 14:31, said:

La Cosmote,in aceasta arie,exista vreun user,desemnat de retea, care sa rezolve problemele?Cum e cel de la Vodafone,unde userul cu acelasi nume,incearca sa ajute cat se poate utilizatorii forumului.

Buna si indreptatita intrebarea. Din pacate raspunsul este nu. Cosmote parca e un greiere iarna... e amortit de frig de frig si foame. Nu mai inoveaza, nu mai intreprinde nimic. DIn operatorul care misca lururile a ajuns operatorul care doarme profund.

#121
Puferiu

Puferiu

    Fun du Gaulle

  • Grup: Banned
  • Posts: 8,624
  • Înscris: 06.07.2011
Poate urmeaza sa ii preia altii. Din nou.

#122
broucker

broucker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 540
  • Înscris: 24.12.2005
A reusit careva sa isi recupereze contul blocat?

#123
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,180
  • Înscris: 18.04.2008
Ieri nu mi-a mers să plătesc cu cardul de la BCR pe Webcare.
Se pare că sunt încă probleme cu acest serviciu.

#124
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,881
  • Înscris: 03.02.2005
Duminica am incarcat un cont de prepay prin webcare si a mers. Am folosit un card de la BT.
Oricum, plata nu Cosmote o proceseaza ci GECAD ePayment.
Iar in mail-ul de confirmare a platii scrie printre altele:

Quote

Pentru intrebari suplimentare legate de tranzactia online, va rugam
contactati Cosmote Romanian Mobile Telecommunications SA prin telefon
la 1234 (apel gratuit de la telefonul mobil COSMOTE), 021.404.1234
sau 0766.12.1234 (tarif normal pentru apelurile din reţelele
naţionale), sau http://cosmote.ro/ro....aspx?ns=-10008 .

Pentru intrebari suplimentare legate de plata, puteti contacta GECAD
ePayment International SA prin e-mail la [email protected] sau prin
telefon la +40 21 3032060 Bucuresti(hotline 24/7).

Edited by Ciubex, 17 September 2013 - 14:48.


#125
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,180
  • Înscris: 18.04.2008
Pe mine mă trimisese pe payu.ro

#126
khristian78

khristian78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,070
  • Înscris: 04.10.2005
Salut,
Am un nr de orange pe cate l-am portat acum cativa ani pe cosmote prepay, ulterior am plecat la vodafone abonament, iar acum m-am reintors pe cosmote la abonament. Problema-i ca nu mai pot sa-mi fac cont pe webcare, deorece imi apare ca numarul este utilizat... la rel clienti nu mi-au oferit nici o solutie... aveti voi?
Thx

Edited by khristian78, 25 December 2013 - 11:26.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate