Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
TAXA Poluare
Last Updated: Nov 08 2020 14:05, Started by
paulvm
, Aug 26 2009 09:47
·
0
#829
Posted 01 March 2013 - 23:08
nu la asta ma refeream...
ceea ce vroiam sa evidentiez e faptul ca taxa ptr. un euro 1 la an de fabricatie de euro 4, este de neplatit Edited by "BandiT", 01 March 2013 - 23:19. |
#830
Posted 05 March 2013 - 10:03
Alungatu, on 01 martie 2013 - 19:16, said:
Crede-ma... astia la RAR o pot face! Stiu caz in care neamtul zicea in act ca e euro 4 si RAR-ul romanesc l-a scos euro 3.. Da. Au fost astfel de cazuri. Insa se punea in discutie anul de fabricatie. Adica nu conta ca o masina din Germania, fabricata in anul X avea norma Euro Y. In RO norma Euro Y aparea ca fiind din anul X+1 sau chiar X+2. Nu se poate clasifica dupa normele EURO in functie de emisia CO2. Eu spre exemplu am o masina cu motor 2.5l , diesel, non-euro cu emisii de 196 gCO2/km (pe test, 173 din cartea service). Un Ford Transit, Euro 3, motor 2l are emisia CO2=209. Ar insemna ca si masina mea sa fie clasificata Euro 3. Din pacate nu este asa. Deci normele EURO in Romania sunt STABILITE in functie de anul fabricatiei si tipul motorului. |
#831
Posted 05 March 2013 - 20:21
Pfff, nivelul de co2 este direct proportional cu consumul de carburant. De aia dieselurile au in general co2 mai mic fata de benzinare. Nu are absolut nicio treaba cu norma euro
|
#832
Posted 05 March 2013 - 20:23
Normele EURO nu sunt stabilite in Romania. O masina are aceiasi norma Euro in toate tarile.
|
#833
Posted 05 March 2013 - 20:23
Pai dupa legea asta noua, dieselul polueaza mai mult ca benzina, n-ai vazut? Cum vine asta... cand ei calculeaza in functie de CO2, si nu in functie de toate gazele emise...
CGDBZ, on 05 martie 2013 - 20:23, said:
Normele EURO nu sunt stabilite in Romania. O masina are aceiasi norma Euro in toate tarile. Inseamna ca n-ai trecut pe la RAR cu masina inmatriculata in alta tara Edited by Alungatu, 05 March 2013 - 20:24. |
#834
Posted 06 March 2013 - 01:26
Serios ? Si de ce ti-ar trece cei de la RAR alta norma euro decat cea din tara in care este inmatriculata ?
|
#836
Posted 06 March 2013 - 08:27
Alt samsar cu pile la RAR..
Edited by CGDBZ, 06 March 2013 - 08:28. |
#837
Posted 06 March 2013 - 15:34
Cei care au patit-o la RAR cu masini aduse din afara care aveau euro 3, iar la noi erau catalogate Euro 2 stiu ce vorbesc.
Nu trebuie sa fii neaparat samsar pentru a stii aceste lucruri. Poti sa ai mai multi prieteni dintre care 1-2 sa fie patiti. bossake, on 05 martie 2013 - 20:21, said:
Pfff, nivelul de co2 este direct proportional cu consumul de carburant. De aia dieselurile au in general co2 mai mic fata de benzinare. Nu are absolut nicio treaba cu norma euro Crezi ca doar consumul de carburant influenteaza emisia de CO2? Nu trebuie sa-mi raspunzi. A fost o intrebare mai mult retorica. A fost publicata Ordonanta 9/2013 privind timbrul de mediu pentru autovehicule in Monitorul Oficial. De la 15.03.2013 vom fi in legalitate cu inca o taxa la fel de cretina ca cei care au dat-o prima data. |
#838
Posted 06 March 2013 - 16:34
CONSTANTA PREIA INITIATIVA !!!!!!!!!
ROMANIA TREZESTE-TE !!! http://www.ziuaconst...oto-450434.html http://www.evz.ro/de...ta-1026982.html Attached FilesEdited by polizei, 06 March 2013 - 16:41. |
|
#839
Posted 06 March 2013 - 16:56
XBitza, on 06 martie 2013 - 15:34, said:
Cei care au patit-o la RAR cu masini aduse din afara care aveau euro 3, iar la noi erau catalogate Euro 2 stiu ce vorbesc. Nu trebuie sa fii neaparat samsar pentru a stii aceste lucruri. Poti sa ai mai multi prieteni dintre care 1-2 sa fie patiti. |
#840
Posted 06 March 2013 - 17:02
Quote Un camion care a trecut pe lângă protestari scoţând fum dens prin ţeava de eşapament a stârnit huiduielile şoferilor nemulţumiţi: „Maşina asta nu mai poluează? Huooo!!!! Autobuzele lui Mazăre nu poluează?" |
#841
Posted 06 March 2013 - 17:06
E bine ca e totusi cineva fie ei si samsari, oricum pe retardu de tonta il doare-n spate si daca ar sta cu mitingu toata ziua in fata guvernului.
|
#842
Posted 06 March 2013 - 17:16
CGDBZ, on 06 martie 2013 - 01:26, said:
Serios ? Si de ce ti-ar trece cei de la RAR alta norma euro decat cea din tara in care este inmatriculata ? 2 rude si-au cumparat 2 mondeo pe benzina din 2005 cu aceleasi motoare,aceleasi dotari..... fabricate in aceeasi tara ,in aceeasi uzina , in acelasi timp . In CIV una este E3 si alta E4 . Deci se poate ! HOT: Mobilizati lumea pentru proteste. La mine in oras se preconizeaza protest saptamana viitoare ! Edited by polizei, 06 March 2013 - 17:23. |
#843
Posted 07 March 2013 - 00:27
#844
Posted 07 March 2013 - 00:38
Au iesit si posesorii de Logan ! Mi-a placut sloganul `ne-ati pus sechestru pe masini `
http://observator.tv...ediu-94490.html video https://www.facebook...44226695664796/ grup facebook anti timbru mediu Attached FilesEdited by polizei, 07 March 2013 - 00:46. |
#845
Posted 07 March 2013 - 13:22
Taxa de poluare
Ca sa inmatriculez masina la politie in lista de documente e si dovada de la finante ca esti ok cu taxa de poluare Ca urmare m-am dus la finante, mi-am depus ce era de depus saptamana trecuta iar ieri m-am dus sa iau decizia conform careia am avut de platit vreo 800 de ron Dupa asta m-am dus la politie pentru inmatriculare. Tipa de la ghiseu insa mi-a spus ca nu trebuia sa platesc taxa de poluare pentru ca masina este scutita Am rugat-o sa imi scrie pe ceva motivul pentru care e scutita, dar tot ce a scris a fost Quote Euro 5 01.01.2007-31.12.2010 scutite conform lege 9/2012 M-am uitat prin lege dar ori ca nu am rabdare, ori ca nu prea inteleg limbajul avocatesc, nu am gasit clar ceva legat de aceasta scutire. Pentru ca ma simt ca am cam picat de fraier la faza asta, vreau sa contest decizia de impunere de la finante, dar imi trebuie sa scriu motivul exact (cu citat din legea/artiolul/paragraful, etc) conform careia nu trebuia sa platesc taxa. Careva din voi stie sau le are p-astea? Cazul meu - Audi A4 fabricat si importat de Porsche in Mai 2009 pentru uz intern, vanduta catre un srl (la care eram angajat la vremea aceea) in leasing in decembrie 2009. la terminarea leasingului l-am luat pe persona mea prin contract de vanzare/cumparare cu data de ianuarie 2013. Porsche mi-a confirmat ca masina era scutita in 2009 Multam Edited by rlutia66, 07 March 2013 - 13:22. |
#846
Posted 07 March 2013 - 13:43
E simplu, in lege scrie foarte clar ca masinile care au fost scutite la data inmatricularii vor ramane scutite mereu (din 2007 si pana azi au existat diferite categorii scutite ,mereu s-au schimbat, prin 2008 cele noi si euro4 erau scutite, de prin 2009 au fost scutite cele euro5 noi etc).
(2) Pentru autovehiculele înmatriculate după 1 ianuarie 2007, pentru care se solicită prima transcriere a dreptului de proprietate în România, taxa se achită şi în cazul în care nu a fost achitată taxa specială pentru autoturisme şi autovehicule, conform Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, sau taxa pe poluare pentru autovehicule şi care nu fac parte din categoria autovehiculelor exceptate ori scutite de la plata acestor taxe, potrivit reglementărilor legale în vigoare la momentul înmatriculării. La momentul inmatricularii masina ta a fost scutita. Momentul inmatricularii este atunci cand masina a fost prima data inmatriculata in Romania. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users