Cel mai bun serial...
Last Updated: Oct 26 2023 17:29, Started by
Whiskey
, Aug 10 2009 16:38
·
17
#541
Posted 04 December 2019 - 14:57
Update la postarea de pe pagina anterioara. Aplicatia imi spune ca am trecut de 10.000 de episoade vazute si ca ar fi cazul sa o las mai moale, asa ca daca primul episod din vreun serial nu ma atrage maxim, nu ma mai apuc de el. Serialele noi (unele sunt noi pentru mine), care m-au convins sunt urmatoarele, tot intr-o ordine aleatorie:
The mandalorian (Sci-fi - un baby Yoda, universul Star Wars, trebuie sa-l vezi ca apoi sa te poti plange ca e mai slab ca franciza) See (Sci-fi - interesanta povestea celor care nu poseda unul dintre cele sase simturi) Young Sheldon (comedy - bun, inceputurile lui TBBT, nu se apropie dar trebuie vazut si asta, macar pentru a vedea daca frac'su lui Sheldon se lipeste de Veronica...) Evil (drama / thriller - foarte bun, pana acum toate intamplarile supranaturale au avut o explicatie stiintifica...) All rise (drama / action - bun, daca iti place actiunea petrecuta in interiorul salilor de judecata...) Altered carbon (Sci-fi - foarte bun, daca ai avea sansa sa traiesti 300 de ai ai fi dispus sa ucizi pentru asta?) LA's Finest (action / drama, foarte bun, Jessica Alba si Gabrielle Union in acelasi serial? Trebuie vazut si asta, la naiba ) La casa de papel (action / drama, toata lumea l-a vazut si pana la urma a trebuit sa-l vad si eu sa le spun celorlalti cat e de slab. Nu e slab, e doar in spaniola) Tom Clancy's Jack Ryan (action / drama / war, bun, un fel de Homeland) The enemy within (action / drama, foarte bun, cu sora lui Dexter, un sezon, l-au anulat) Quantico (action / drama, bun, 3 sezoane, l-au anulat si pe asta) Man with a plan (comedy, bunicel, Joey din Friends mai salveaza unele scenete) Younger (comedy / drama, bunicel, Hilary Duff arata bine de tot. Atat) Spor la cautat! Edited by 2Unlimited, 04 December 2019 - 15:00. |
#542
Posted 06 December 2019 - 11:06
clarabella, on 04 decembrie 2019 - 14:15, said:
Shameless - unul din preferatele mele. are si drama, si umor inteligent, de calitate. actori buni. serialul prezinta si o alta fata a familiei americane. mentiune: eu am vazut serialul american, asta mi-a placut. am inteles ca este si shameless serial englezesc. despre el nu ma pronunt. Shamless US este si la mine in top 10, dupa 10 sezoane inca nu m-am plictisit de acest serial. In schimb am incercat sa ma uit si la serialul original, dar am renuntat dupa doua episoade (episodul pilot + un episod ales la intamplare), este mult mai slab fata de serialul american. |
#544
Posted 20 January 2020 - 14:30
Cel mai bun: Cernobîl (HBO)
Top 11 care mi-au placut si le recomand: - Game of Thrones (HBO) - Westworld (HBO) - His Dark Materials (HBO) - Penny Dreadful (HBO / Netflix) - Peaky Blinders (Netflix) - Family Guy (Netflix) - A series of unfortunate events (Netflix) - Stranger Things (Netflix) - The Walking Dead (HBO / Netflix) - The Witcher (Netflix) - True Blood (HBO) |
#545
Posted 20 January 2020 - 19:18
Ares mistic, horor olandez. M-asteptam la ceva ai bun, pentru ca finalul a fasait tot serialul.
Killer Inside: The Mind of Aaron Hernandez un documentar destul de reusit, oricum habar n-aveam despre fotbalul american. Nu credeam ca sunt atat de fanatici. Ambele seriale de pe Netflix. |
#546
Posted 29 January 2020 - 16:02
House of cards
Breaking Bad Better Call Saul Chernobyl |
#547
Posted 02 February 2020 - 22:17
Topul 5 seriale favorite:
1. Prison Break 2. Orange is the New black 3. La casa de papel 4. Homeland 5. The goodwife |
#548
Posted 03 February 2020 - 13:36
Top 10 cele mai bune seriale:
10. Altered Carbon 9. You 8. Vis a Vis 7. Fabrica de Bani 6. Vikingii 5. Peaky Blinders 4.Ozark 3. Narcos si Narcos: Mexic 2. Ares 1. Breaking Bad |
#549
Posted 15 February 2020 - 03:10
1. GoT
2. Breaking Bad 3. Vikings 4. Prison Break 5. Better call Saul |
#551
Posted 28 February 2020 - 19:54
Cel mai bun pe care l-am vazut in ultima perioada , dupa parerea mea , Chernobyl, dar e mini-serie....
Altele care recomand si sunt in derulare... The Boys Fargo The Expanse Dark Narcos Mexico Ozarks Witcher Mindhunter WestWorld Better Call Saul Stranger Things Black Mirror Altele de plictiseala.... Brooklyn Nine Nine Always Sunny in Philadelphia Curb Your Enthusiasm South Park ahhh.. am obosit , nu mai vad nimic . EXTRAORDINAR! |
#552
Posted 11 May 2020 - 20:47
internet_nomad, on 14 ianuarie 2020 - 18:09, said:
breaking bad De departe unul dintre cele mai reusite...... Actiune care nu se pierde in amanunte si umpluturi, joc excelent, gradatie buna a tensiuni si actiunii... inegalabilul stil rece, sumar, flegmatic al anglosaxonilor..... Pe aceeasi linie Better call Saul Edited by vio69a, 11 May 2020 - 20:48. |
#553
Posted 12 May 2020 - 01:49
Prison Break
Chernobyl Fargo Band of Brothers Umbre Friends |
#554
Posted 15 May 2020 - 02:29
o_p_2005, on 11 iulie 2018 - 15:55, said:
Fauda și Hostages. Seriale israeliene pe Netflix foarte bune, acțiune cît cuprinde, suspans. stimate coleg una buna....una rea cu ce sa incep ? Hai cu aia buna..... mersi pentru recomandare....excelent, real si fidel pana la amanunt, exceptional jucat, natural, bine regizat aia rea ? am pierdut 3 nopti consecutiv...... dar tot iti multumesc !!!! |
#556
Posted 23 May 2020 - 16:22
"Bun rau" Fauda.
Am tot ezitat sa ma apuc de el dar noroc cu pandemia ca am timp. 9.5/10 de la mine. Culmea e mai interesant cu audio original nu in engleza. |
#557
Posted 24 May 2020 - 09:15
Da, in special al doilea sezon.
Este un serial bazat pe elemente mai mult regionale decat universale, ca atare perceptia este mai puternica pentru cine traieste in zona. Totusi jocul, gradarea tensiunii, veridicitatea ce o transmite il fac un bun serial |
#558
Posted 28 May 2020 - 10:18
1. Prison Break
2. Gomorra 3. Chernobyl 4. ZeroZeroZero 5. Derapages |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users