Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cel mai bun serial...
Last Updated: Oct 26 2023 17:29, Started by
Whiskey
, Aug 10 2009 16:38
·
17
#524
Posted 17 August 2018 - 19:49
Nowhere Man => pentru cei carora le plac misterele, din pacate trebuie sa stiti Engleza cat de cat, nu o sa-l gasiti subtitrat pe trackerele romanesti.
|
#525
Posted 30 August 2018 - 12:26
Aplicatia care ma ajuta sa tin evidenta episoadelor pe care le-am vizionat imi spune ca sunt un maniac incurabil:
9313 episoade vizionate... Bineinteles ca nu pot sa aleg cel mai bun serial, insa va pot ajuta cu informatii daca doriti sa va apucati de un serial daca aveti prea mult timp liber. Deoarece sunt multe, ordinea este aleatorie: Shooter (action/drama - 3 sezoane - spin-off la filmele de lung metraj - bun) Ryan Phillipe Power (action/drama - 5 sezoane - foarte bun) 50 Cent (actor si producator) - negri / nuditate / cluburi / droguri / tot ce trebuie 911 (action/drama - 2 sezoane - bun) The big bang theory (comedy - 12 sezoane - un Friends in varianta moderna - foarte bun) Chicago fire / Chicago PD / Chicago med (un univers foarte bun, insa exista episoade care continua dintr-un show in altul, si sunt greu de gasit avand in vedere ca Fire e la sezonul 7, PD e la sezonul 6 si MED la sezonul 4. Ma bucur ca le-am urmarit de la inceput) / Chicago justice (1 sezon, poate fi sarit) Grey's anatomy (drama - 15 sezoane - bun) Criminal minds (drama - 14 sezoane - bun) / Criminal minds - Beyond borders (1 sezon - poate fi sarit) Arrow (sci-fi/drama - 7 sezoane - bun - nu agreez ca l-au extins si, la fel ca si in universul Chicago exista episoade care trebuie urmarite in mai multe seriale - The flash + Supergirl + Legends of tomorrow) The orville (sci-fi/comedy - 2 sezoane - bun) Game of thrones (sci-fi/drama - 7 sezoane - nu mai trebuie prezentat, trebuie vazut, desi la unele episoade imi venea sa sar pe geam, sezonul 6 numai actiune) Lucifer (sci-fi/comedy - 4 sezoane - la cat s-au mobilizat americanii sa nu fie anulat merita sa-i dati o sansa) Prison break (drama - 5 sezoane - foarte bun, mai slab spre final) The 100 (sci-fi - 6 sezoane - exceptional) You are Wonkru or you are the enemy of Wonkru. Choose. The blacklist (action/drama - 6 sezoane - foarte bun) 2 Broke girls (comedy - 6 sezoane - bun - anulat / fara sfarsit decent) 24 + 24:Live another day + 24:Legacy (action/drama - 8+1+1 sezoane - exceptional, poate concura la titlul de cel mai bun serial de actiune) Breaking bad (drama - 5 sezoane - bun) Californication (comedy - 7 sezoane - bun) Chuck (comedy - 5 sezoane - bun - un geek si o blonda buna, ce ti-ai dori mai mult de-atat ?) Designated survivor (drama - 2 sezoane - foarte bun - anulat / fara sfarsit decent) Dexter (crime/drama - 8 sezoane - foarte bun) Everybody loves Raymond (comedy - 9 sezoane - bun - oldie) Friends (comedy - 10 sezoane - exceptional, poate concura la titlul de cel mai bun serial de comedie) Gossip girl (action/comedy/drama - 6 sezoane - bun - un fel de 90210 / Beverly hills mai actualizat) House MD (drama - 8 sezoane - bun) How I met your mother (comedy - 9 sezoane - bun) Nashville (drama/music - 6 sezoane - bun - anulat / fara sfarsit decent) Nikita (drama/action - 4 sezoane - foarte bun - cu Maggie Q - anulat / fara sfarsit decent) Person of interest (action/drama - 5 sezoane - anulat / fara sfarsit decent) Rules of engagement (comedy - 7 sezoane - bun - oldie) SAVED BY THE BELL (comedy - 4 sezoane + 2 sezoane + 1 sezon + the final movie ---> The new class / The college years / The movie) - primul meu serial de comedie vazut pe TVR 1 in 1993 - Zack Morris & Kelly Kapowski - oldie Shades of blue (action/drama - 3 sezoane - foarte bun pentru ca... Jennifer Lopez) Stalker (actrion/drama - 1 sezon - bun - anulat / fara sfarsit decent) The following (action/drama - 3 sezoane - foarte bun - anulat / fara sfarsit decent) The king of Queens (comedy - 9 sezoane - bun - oldie) The mentalist (action - 7 sezoane - bun) The nanny (comedy - 6 sezoane - de ce nu ? - oldie) Two and a half men (comedy - 12 sezoane - bun - toti l-au vazut, e cazul sa te apuci si tu sa fii in rand cu lumea) Lost-ul nu l-am adaugat pentru ca mi se pare diferenta foarte mare intre primul sezon (care este exceptional) si ultimul (care este facut sa mai ia niste bani producatorul). Este posibil sa mai fi scapat seriale, nu mai am timp acum sa rascolesc arhiva, sper sa va fie de folos informatiile... daca va place cat de cat prezentarea la vreun serial va recomand sa urmariti trailere sa vedeti daca sunt pe gustul vostru. Cele rosii sau cu bold sunt "must watch". Happy watching ! Edited by 2Unlimited, 30 August 2018 - 12:37. |
#526
Posted 13 September 2018 - 12:13
Felicitari 2Unlimited pentru ceea ce ai scris.
Dintre titlurile tale,in ordinea preferintelor mele sunt : 1-FRIENDS 2-TWO AND A HALF MAN 3-THE KING OF QUEENS 4-THE NANNY 5-THE BIG BANG THEORY 6-GAME OF THRONES Genul meu preferat de seriale este altul,iata un clasament,subiectiv desigur (toate saerialele de mai jos le recomand ca fiind excelente) : 1-OUTLANDER 2-MARCO POLO 3-THE LAST KINGDOM 4-VIKINGS 5-BLACK SAILS 6-THE TUDORS 7-REIGN ______________________ Ceea ce ma bucura cel mai mult este ca am gasit un pasionat de seriale (,,2Unlimited'',felicitari pentru ceea ce ai scris,pertinent si la obiect),probabil sunt ,mai multi,nu am citit decat aceasta pagina !!!...spre rusinea mea,nu stiam ca exista acest topic. Tin sa aduc sincere multumiri si felicitari moderatorului ,,megafanro'',care stie cand sa lase pasionatii sa-si exprime ideile si sugestiile privind filmele sau serialele. Fiind un pasionat de filme si seriale de aproximativ sase decenii,ma bucur sa ma alatur colegilor de pe acest topic. Ceea ce ma intereseaza,intrand pe acest topic,este sa aflu filmele si serialele vazute de ceilalti colegi,recomandarile si sugestiile lor privind ceea ce au vazut,inclusiv notele sau cel putin cateva cuvinte privind calitatea filmelor sau serialelor vazute. |
#527
Posted 06 October 2018 - 19:15
#528
Posted 24 November 2018 - 04:09
Black Mirror - Mindfuck Movie - cel mai fucked Ever up future serial. Sezonul preferat al 4-lea, Episoade preferate: Callister, Hang the Dj si Black Museum, nimic nu se compara cu astea... nu esti cinefil daca nu le vezi macar o data. dar Hang the Dj mi sa parut o capodopera.
Doctor Who - Favoritul meu... nu pot spune de ce, habar n-am. Supernatural - Am ajuns cu el pana la sfarsit, si da, nu-i cel mai bun, dar Sam si Dean te face sa te uiti cu drag The Flash - La fel ca si Supernatural, merge intr-o Sambata si Duminica, umor light, usor de urmarit. The 100 - La fel ca si cele de mai sus, vizionabil, decent. Astea le urmaresc an de an... Nu sunt cele mai bune, dar imi da o stare de placere si ma uit cu drag... Daca serialul imi place pot trece peste orice defect, asta-i important si arta regizorului sa vezi doar calitatile nu si defectele. Si mai pun si: The Chilling Adventures of Sabrina - se anunta un Sezon al 2-lea foarte bun. Pun si unul Spaniol: La Casa de Papel Edited by hwplanet, 24 November 2018 - 04:17. |
#529
Posted 12 January 2019 - 20:01
Veep (2012) - un serial nu foarte cunoscut, însă mie mi s-a părut excelent. O satiră politică plină de umor. Își pierde mult farmecul dacă nu știi limba engleză însă. Nu e genul de comedie care îți dă un "punch line", rămânând să-l aștepți pe următorul. Ai situații și dialog hilar pe tot parcursul episodului. E pe HBO Go.
|
#530
Posted 27 March 2019 - 14:25
1. Game of thrones
2. Breaking Bad 3. Spartacus 4. Sons of anarchy 5. Narcos 6. La casa de papel 7. Banshee 8. The Last Kingdom 9. Vikings 10. Rome Edited by cheese09, 27 March 2019 - 14:29. |
#531
Posted 08 April 2019 - 10:49
Cel mai bun Serial pe anul 2019 - The Chilling Adventures of Sabrina. Ohhhh, ya. Lumea satanica este prezentata intr-un mod cum nu se poate mai bine.
|
#532
Posted 15 May 2019 - 09:11
Am vazut peste 100 de seriale pana acum, dar niciunul dintre ele nu mi s.a parut mai bun decat The Wire.
Daca ar fi sa fac un top 3 ar arata cam asa: 1. The Wire 2. The Shield 3. Entourage |
|
#533
Posted 23 May 2019 - 19:46
Comedie
1. It's Always Sunny in Philadelphia 2. Curb your Enthusiasm 3. Seinfeld 4. Mash 5. Scrubs 6. Veep 7. Married with Children 8. Community 9. Get Smart 10. IT Crowd Mentiuni: 30 Rock, Arrested Development, New Girl etc. Animatie 1. Batman (cel din anii 90) 2. South Park 3. Rick and Morty 4. American Dad 5. Swat Kats 6. King of the Hill 7. Scooby-Doo (orice are legatura cu seria) 8. Bob's Burgers 9. Futurama 10. Family Guy Mentiuni: The Flintstones, Animaniacs, The Simpsons etc. Drama 1. Breaking Bad 2. The X-Files 3. Rome 4. The Americans 5. Black Mirror 6. Fringe 7. Better Call Saul 8. The Sopranos 9. Twin Peaks 10. Halt and Catch Fire Mentiuni: Deadwood, Mad Men, The Crown, Game of Thrones etc. |
#535
Posted 25 July 2019 - 23:03
Pentru mine top 5 seriale sunt:
Loc 1: Breaking Bad Loc 2: Prison Break Loc 3: Game of Thrones Loc 4: Dexter Loc 5: Spartacus Ce imi mai recomandati, tinand cont de preferintele mele? |
#536
Posted 26 July 2019 - 13:17
#537
Posted 20 October 2019 - 13:21
Cele mai bune seriale ale momentului, pentru genul SF sunt Westworld care va continua la anul și Colony care nu se stie daca va fi produs din nou, ar fi păcat are niște ideii deosebite in ceea ce priveste contactul dintre oameni și alte civilizații!
|
|
#538
Posted 03 November 2019 - 09:04
Mie mi-a placut serialul "The Wire".
Foarte realist cu o doza imensa de realitate. Nota mare de pe imdb reflecta realitatea, nu e umflata "cu pompa". |
#539
Posted 29 November 2019 - 02:27
Topul meu 10 e urmatorul (ordinea e intamplatoare):
1. Californication 2. Breaking Bad 3. The Big Bang Theory 4. Halt and Catch Fire 5. Fringe 6. Seinfeld 7. Game of Thrones 8. Entourage 9. Mash 10. Dexter |
#540
Posted 04 December 2019 - 14:15
Shameless - unul din preferatele mele. are si drama, si umor inteligent, de calitate. actori buni. serialul prezinta si o alta fata a familiei americane.
mentiune: eu am vazut serialul american, asta mi-a placut. am inteles ca este si shameless serial englezesc. despre el nu ma pronunt. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users