Am nevoie de un cazier juridic din Italia, Roma pentru non-rezidenti
Last Updated: Aug 05 2009 21:03, Started by
Micriki
, Aug 05 2009 14:04
·
0

Posted 05 August 2009 - 14:04

Am aplicat la ambasada Italiei in Qatar pentru a obtine un cazier juridic din Roma, Italia, pentru non-rezidenti (persoane care au locuit in Italia in trecut, dar nu mai locuiesc in prezent); doamna de la ambasada m-a descurajat total spunandu-mi ca nu stie daca o sa imi respunda cineva la cerere, si ca ar trebui sa astept minim 6 luni! Mie imi trebuie sa il obtin maxim in 2 luni...
Nu pot sa calatoresc la Roma momentan, sunt in concediu medical, am piciorul rupt, si in plus nu vorbesc italiana; ar putea sa ma ajute cineva, chiar si cu un sfat, daca se poate? Stie cineva un site in engleza unde poti aplica on-line pentru un astfel de cazier juridic? Va multumesc! |
Posted 05 August 2009 - 16:02

Din cate stiu eu in Italia cazierul se ia de la tribunal,descarca formularul de pe net si imputerniceste pe cineva sa merga sa-l ceara pentru tine.Trebuie doar semnatura ta pe formular si al persoanei imputernicite precum si copii dupa actele de indentitate ale celor 2.
Daca nu ai pe nimeni la Roma poti ca contactezi o agentie. Sper sa nu gresesc.Cel putin in provincia de Modena asa e! |
Posted 05 August 2009 - 16:28

Din cate stiu eu in Italia cazierul se ia de la tribunal,descarca formularul de pe net si imputerniceste pe cineva sa merga sa-l ceara pentru tine.Trebuie doar semnatura ta pe formular si al persoanei imputernicite precum si copii dupa actele de indentitate ale celor 2. Daca nu ai pe nimeni la Roma poti ca contactezi o agentie. Sper sa nu gresesc.Cel putin in provincia de Modena asa e! Nu am pe nimeni in Roma. Cum as putea sa gasesc o astfel de agentie? Am incercat pe Google, dar imi lipsesc termenii concisi de cautare. |
Posted 05 August 2009 - 21:03

Incearca aici: