Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul Lexus RX 450h Hibirid
Last Updated: Feb 16 2017 22:55, Started by
stokarit_s
, Jul 16 2009 12:09
·
0
#55
Posted 09 November 2009 - 15:31
blackbeauty, on 8th November 2009, 12:24, said: Si eu, care credeam ca sunt offtopic multumesc pt pontul privind anvelopele, voi continua cercetarile, multumesc si fanului marcilor germane (nespecificand vreuna il suspectez de intimitati cu wartburg); intr-adevar si eu am vazut multe femei lesinand spasmodic in apropierea unui tuareg. Curata chimie, probabil. |
#56
Posted 16 February 2017 - 21:21
terratec, on 06 noiembrie 2009 - 01:02, said:
Am citit mesajul de deschidere si aproape toate celelalte comentarii. Pareri pro si contra, fiecare are dreptul la o opinie ca doar suntem intr-o democratie. Totusi, cand iti cumperi o masina scumpa (aceasta masina este scumpa) incepi sa alegi faci tot felul de calcule si test-driveuri ca sa faci alegerea cea mai buna. Dupa parerea mea masina asta este exotica, scumpa, lipsita de personalitate si atractie la femei. Intotdeauna o germana va fi mai bine cotata, isi va pastra aspectul in timp (nu se va uita urat lumea la ea dupa 4 ani), va avea valoare mai mare de revanzare, service-ul va fi mai bun(pret, acoperire, experienta) iar femeile o vor prefera(si insuratii si neinsuratii stiu chestia asta). Toti cei care au masini de alta natie trag inevitabil cu ochiul la cele germane. Multi sunt ipocriti si spun ca sunt extrem de multumiti de masina lor exotica sau ca nici macar nu le plac cele germane. Intotdeauna, pentru orice SUV existent exista unul facut de nemti care sa fie mai tare (valabil inclusiv pentru Range Rover). Consumul este o componenta de marketing. Cei care nu isi permit masinile bune se agata de consum. SUV-urile din clasa premium au consum asemanator. Marketerii lor au calculat bine ponderea consumului in buzunarul clientilor. La cati km fac respectivii clienti o sa economiseasca, probabil, cateva sute de euro pe an. Cateva sute de euro pe an inmultit cu 3-4 ani nu insemna prea mult in raport cu 60.000EURO. Cand platesti suma asta ai pretentia sa iei de la producatorii de top din Europa, chiar daca nu o sa cumperi varful de gama, totusi vei beneficia de o masina foarte buna. Daca tot suntem la capitolul consum, sunt convins ca 6,6l/100 este un numar pentru reclama, in realitate se apropie de consumul 3.0diesel de la concurenti. Ca performante nu vad motive de entuziasm, are cuplu mai mic decat 3.0V6 de la nemtesti si demaraj similar. Probabil ca doar posesorii de SUV-uri stiu ca pentru a urni o masina mai mare de doua tone intr-un interval scurt de timp ai nevoie de cuplu mare, ceilalti se entuziasmeaza la caii putere de la turatiile de motocicleta. Motoarele pe benzina se preteaza la masinile joase, mici si usoare care nu trebuie sa plece cu masa mare de pe loc. Posesorii de Cayenne stiu mai bine cum sta treaba cu benzinare puse pe tancuri. Cat despre fiabilitate eu sunt sceptic. In Europa nu sunt atat de multe japoneze ca sa se faca statistici plus ca majoritatea statitisticilor sunt subiective si usor influentabile. Japonezii canta placa fiabilitatii de 30 de ani incat au invatat-o si copii. Este doar o parte a marketingului lor la care pun botul cei slabi de inger. Francezii canta placa celor 5 stele de siguranta, suedezii tot cu siguranta se lauda, italienii cu designul. Fiecare isi gaseste cate o nisa pe care marsaza. Concluzia mea este ca masina asta este buna pentru ca e pe piata si stimuleaza concurenta. In rest nu vad nici un motiv pentru care as lua in calcul acest automobil. Nu am complexe, nu vreau sa demonstrez nimanui ca sunt unic, nu ma intereseaza ca poate exista pe lumea asta si vreun rrom care sa isi cumpere masina ca a mea, aleg masina germana intotdeauna pentru ca imi place si pentru calitatile ei dovedite in timp, nu doar in reclame si in povestile blogerilor razvratiti si pseudo-iubitori de mediu. OFFTOPIC: Nu sunt psiholog dar cred ca fenomenul de cautare a avantajelor masinilor japoneze poate fi clasificat de catre un specialist. E o forma de a masca o problema ascunsa. OFFTOPIC: Posesori de europene de top care sa treaca la japoneze de top nu sunt multi, invers sunt multi. Aaa, stiu un inteligent care a trecut de la primul M la L100 si pe urma s-a intors la GL, n-a mai vrut sa auda de V8 sau alti Pokemoni. Edited by HIL, 16 February 2017 - 21:24. |
#57
Posted 16 February 2017 - 21:30
Amice, tu vezi ca ai raspuns unei postari din 06 noiembrie 2009?
|
#58
Posted 16 February 2017 - 22:55
ericmario, on 16 februarie 2017 - 21:30, said:
Amice, tu vezi ca ai raspuns unei postari din 06 noiembrie 2009? Edited by HIL, 16 February 2017 - 23:02. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users