Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 

Noul Lexus RX 450h Hibirid

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#55
stokarit_s

stokarit_s

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,200
  • Înscris: 05.01.2007

View Postblackbeauty, on 8th November 2009, 12:24, said:

Si eu, care credeam ca sunt offtopic  B)
multumesc pt pontul privind anvelopele, voi continua cercetarile, multumesc si fanului marcilor germane (nespecificand vreuna il suspectez de intimitati cu wartburg); intr-adevar si eu am vazut multe femei lesinand spasmodic in apropierea unui tuareg. Curata chimie, probabil.
Buna asta. :lol:

#56
HIL

HIL

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 92
  • Înscris: 19.05.2010

View Postterratec, on 06 noiembrie 2009 - 01:02, said:

Am citit mesajul de deschidere si aproape toate celelalte comentarii.
Pareri pro si contra, fiecare are dreptul la o opinie ca doar suntem intr-o democratie.
Totusi, cand iti cumperi o masina scumpa (aceasta masina este scumpa) incepi sa alegi faci tot felul de calcule si test-driveuri ca sa faci alegerea cea mai buna.
Dupa parerea mea masina asta este exotica, scumpa, lipsita de personalitate si atractie la femei.
Intotdeauna o germana va fi mai bine cotata, isi va pastra aspectul in timp (nu se va uita urat lumea la ea dupa 4 ani), va avea valoare mai mare de revanzare, service-ul va fi mai bun(pret, acoperire, experienta) iar femeile o vor prefera(si insuratii si neinsuratii stiu chestia asta).
Toti cei care au masini de alta natie trag inevitabil cu ochiul la cele germane. Multi sunt ipocriti si spun ca sunt extrem de multumiti de masina lor exotica sau ca nici macar nu le plac cele germane.
Intotdeauna, pentru orice SUV existent exista unul facut de nemti care sa fie mai tare (valabil inclusiv pentru Range Rover).

Consumul este o componenta de marketing. Cei care nu isi permit masinile bune se agata de consum. SUV-urile din clasa premium au consum asemanator. Marketerii lor au calculat bine ponderea consumului in buzunarul clientilor.
La cati km fac respectivii clienti o sa economiseasca, probabil, cateva sute de euro pe an.
Cateva sute de euro pe an inmultit cu 3-4 ani nu insemna prea mult in raport cu 60.000EURO.
Cand platesti suma asta ai pretentia sa iei de la producatorii de top din Europa, chiar daca nu o sa cumperi varful de gama, totusi vei beneficia de o masina foarte buna.
Daca tot suntem la capitolul consum, sunt convins ca 6,6l/100 este un numar pentru reclama, in realitate se apropie de consumul 3.0diesel de la concurenti.

Ca performante nu vad motive de entuziasm, are cuplu mai mic decat 3.0V6 de la nemtesti si demaraj similar.
Probabil ca doar posesorii de SUV-uri stiu ca pentru a urni o masina mai mare de doua tone intr-un interval scurt de timp ai nevoie de cuplu mare, ceilalti se entuziasmeaza la caii putere de la turatiile de motocicleta.
Motoarele pe benzina se preteaza la masinile joase, mici si usoare care nu trebuie sa plece cu masa mare de pe loc.
Posesorii de Cayenne stiu mai bine cum sta treaba cu benzinare puse pe tancuri.

Cat despre fiabilitate eu sunt sceptic. In Europa nu sunt atat de multe japoneze ca sa se faca statistici plus ca majoritatea statitisticilor sunt subiective si usor influentabile.
Japonezii canta placa fiabilitatii de 30 de ani incat au invatat-o si copii. Este doar o parte a marketingului lor la care pun botul cei slabi de inger.
Francezii canta placa celor 5 stele de siguranta, suedezii tot cu siguranta se lauda, italienii cu designul.  Fiecare isi gaseste cate o nisa pe care marsaza.

Concluzia mea este ca masina asta este buna pentru ca e pe piata si stimuleaza concurenta. In rest nu vad nici un motiv pentru care as lua in calcul acest automobil.
Nu am complexe, nu vreau sa demonstrez nimanui ca sunt unic, nu ma intereseaza ca poate exista pe lumea asta si vreun rrom care sa isi cumpere masina ca a mea, aleg masina germana intotdeauna pentru ca imi place si pentru calitatile ei dovedite in timp, nu doar in reclame si in povestile blogerilor razvratiti si pseudo-iubitori de mediu.

OFFTOPIC: Nu sunt psiholog dar cred ca fenomenul de cautare a avantajelor masinilor japoneze poate fi clasificat de catre un specialist. E o forma de a masca o problema ascunsa.
OFFTOPIC: Posesori de europene de top care sa treaca la japoneze de top nu sunt multi, invers sunt multi.  Aaa, stiu un inteligent care a trecut de la primul M la L100 si pe urma s-a intors la GL, n-a mai vrut sa auda de V8 sau alti Pokemoni.
Concret nu ai nimic de spus? Sunt numai presupuneri, nu rezulta de nicaieri nici vreo experienta proprie cu japoneze, nici faptul ca ia condus vreun lexus. Daca ai fi avut o masina japoneza ai fi vazut ca fiabilitatea aia nu e marketing ( la ei exceptia este invers cand se strica o masina). Sunt la a treia japoneza, iti vorbesc din proprie experienta. Scriitori sunt multi pe net, dar eu te indemn sa te urci macar o data intr-un lexus, daca nu ai ocazia sa il conduci. Te dai jos bolnav din el iti garantez, tot din proprie experienta. Tu, asa la bunul simt, la o logica elementara, nu iti suna ciudat cand spui ca nemtii fac masini si restul nu prea? Eu nu zic, fiecare cu gusturile personale, dar totusi ... Stiu oameni cu foarte mult bani care nu vor de la masina lor decat lux si sa mearga si aceeasi oameni au zis ca ei in viata lor nu se mai apropie de BMW, pentru ca pur si simplu nu li se pare normal sa dea 60-80-100k pe o masina ca sa stea cu ea prin reprezentante si sa nu ii dea nimeni de cap. Vorbeste cu un posesor de x5 serios, care si l-a permis  de nou sa vezi ce parere are. Tu ai vazut, daca tot iti faci pareri dein citit, ce vai si jale e pe forumurile la BMW, WV si alte nemtoaice? Uita-te si pe cele cu japoneze si ai sa vezi ici colo cate unu care se plange de greierasi in bord. Mai e si cate un nefericit, dar diferenta e mare nu gluma. DIn fericire fiecare are parte de ce alege, asa ca ai grija ce iti doresti Posted Image

Edited by HIL, 16 February 2017 - 21:24.


#57
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Amice, tu vezi ca ai raspuns unei postari din 06 noiembrie 2009? Posted Image

#58
HIL

HIL

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 92
  • Înscris: 19.05.2010

View Postericmario, on 16 februarie 2017 - 21:30, said:

Amice, tu vezi ca ai raspuns unei postari din 06 noiembrie 2009? Posted Image
E si pentru posteritate Posted Image Ce am scris e valabil si acum, poate chiar mai valabil. Sper ca si-au mai schimbat si romanii parerile si si-au dat seama ca nu sunt la curse, iar la semafor conteaza mai putin daca astepti sa se schimbe de 3 ori intr-o masina de 300 de cai sau 350. Important e care masina iti face asteptarea mai putin plictisitoare.

Edited by HIL, 16 February 2017 - 23:02.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate