Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Noul Lexus RX 450h Hibirid

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#37
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005

 stokarit_s, on 1st August 2009, 17:12, said:

Da a americanilor dar si a ''smecherilor '' de Romania.
Chiar ieri am vazut prin Dragasani un localnic  :lol: care a trecut pe rosu cu un Porsche 911 Carrera 4 Coupe .

si daca trecea pe rosu cu loganul era altceva sau cum...?

#38
stokarit_s

stokarit_s

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,200
  • Înscris: 05.01.2007

 Courage, on 1st August 2009, 19:34, said:

Pentru altii 1.5 este maxim admisibil!
Ce sa faci cu 2.2l?
Aha.. vrei sa faci depasiri...!

E vb de alegerea fiecaruia, asa se naste progresul!
Eu, personal, NU imi doresc masina sub 3l sau cutie manuala.

Nu vad rostul unei cutii de viteze manuale, dar pot accepta ca unora le place.

E o chestie de alegere si posibilitati si respect
De ce 2.2 ? Pentru ca imi place senzatia aceea cand te baga in scaun.
Nu sunt adeptul vitezei sau al depasirilor inconstiente.
Nici mie nu imi mai place cutia manuala.De ce ?Pentru ca in oras stai numai cu piciorul pe ambreaj si cu mana pe schimbator.

Pai da progres dar cand vad in ce situatie jalnica arata pamantul...
Mai sunt si dobitoci cu 3-6 masini.

2 masini de familie (maxim) ar fi ok.

 spare-me, on 1st August 2009, 19:58, said:

si daca trecea pe rosu cu loganul era altceva sau cum...?
Normal ca nu.Vroiam sa subliniez ca sunt multi prosti.

 sebulbus, on 1st August 2009, 19:47, said:

Miercuri sau joi am mers in spatele unuia din asta. Cred ca s-a scumpit benzina ca n-a scos-o din 40 la ora, de-l claxona un taximetrist cu o Kia. Asa or reusi si-astea sa scoata consumurile alea declarate, da' si noi in spatele lui mai mult de 7.ceva sigur n-am scos :))
Putea sa mearga cu 50 si se incadra in consumul ideal. :rolleyes:

Edited by stokarit_s, 01 August 2009 - 19:10.


#39
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,911
  • Înscris: 03.12.2005
Fii sigur ca si la 50 tot il claxona. Coloana (dupa ce trecea de ecologist, bineinteles) se misca cu aproape 70 compact, numai asta mot pe banda a2a se credea mai destept.

#40
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004

 sebulbus, on 1st August 2009, 19:47, said:

Miercuri sau joi am mers in spatele unuia din asta. Cred ca s-a scumpit benzina ca n-a scos-o din 40 la ora, de-l claxona un taximetrist cu o Kia. Asa or reusi si-astea sa scoata consumurile alea declarate, da' si noi in spatele lui mai mult de 7.ceva sigur n-am scos :))

Avea reprize pe electric la viteza asta , e o senzatie super , cand in masina auzi decat sistemul audio (Mark Levinson in cazul acesta) si nici un pass de la motor , la Prius , cand e liniste in jur auzi discret invertorul la accelerare sau franare , in rest e o senzatie excelenta si cand mai iei si un claxon , e si mai placut , ca stii ca mai faci economii si la "carne" , iar daca cel din spate este un oparit (a se citit disperat cu BMW din 1900 toamna ) sau taximetris e si mai placut

Revenind la topic , aceasta masina este super pentru banii ei , daca as avea suma ceruta pe una , un Lexus ar fi , nu europeana , 1 nu imi plac , 2 sunt peste tot , cam astea sunt motivele de alegere ale unei asiatice , desigur urmate de fiabilitate si de statut :D .

Edited by connectorxp, 01 August 2009 - 20:07.


#41
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepã, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Nu pricep ce e asa placut sa stanjeniti/incurcati traficul. :huh: Puteti lua amenda pentru treaba asta. :nonobad:

#42
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,911
  • Înscris: 03.12.2005

 connectorxp, on 1st August 2009, 20:04, said:

Avea reprize pe electric la viteza asta , e o senzatie super , cand in masina auzi decat sistemul audio (Mark Levinson in cazul acesta) si nici un pass de la motor , la Prius , cand e liniste in jur auzi discret invertorul la accelerare sau franare , in rest e o senzatie excelenta si cand mai iei si un claxon , e si mai placut , ca stii ca mai faci economii si la "carne" , iar daca cel din spate este un oparit (a se citit disperat cu BMW din 1900 toamna ) sau taximetris e si mai placut

Sezi bland, sa tii in loc traficul nu te face cu nimic mai bun decat aia care merg cu geamurile lasate si maneaua blana sau aia care umbla cu proiectoare de ceata permanent. E pur si simplu o alta forma de basina, nu iesi in evidenta nici prin desteptaciune nici prin ecologie.

#43
stokarit_s

stokarit_s

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,200
  • Înscris: 05.01.2007

 sebulbus, on 1st August 2009, 20:46, said:

Fii sigur ca si la 50 tot il claxona. Coloana (dupa ce trecea de ecologist, bineinteles) se misca cu aproape 70 compact, numai asta mot pe banda a2a se credea mai destept.
Trebuie sa mearga si el pe banda intai. <_<

 sebulbus, on 1st August 2009, 22:51, said:

Sezi bland, sa tii in loc traficul nu te face cu nimic mai bun decat aia care merg cu geamurile lasate si maneaua blana sau aia care umbla cu proiectoare de ceata permanent. E pur si simplu o alta forma de basina, nu iesi in evidenta nici prin desteptaciune nici prin ecologie.
Daca merge cu 50 nu ai de ce sa il condamni.

Edited by stokarit_s, 01 August 2009 - 22:30.


#44
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,911
  • Înscris: 03.12.2005
Sunt sigur ca daca era un "taran cu Passat" erai fix de acord cu mine. Poate sa mearga cu cat vrea el, dar nu tinand coloana in loc. Retine, coloana, nu un singur individ.

#45
stokarit_s

stokarit_s

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,200
  • Înscris: 05.01.2007

 sebulbus, on 1st August 2009, 23:56, said:

Sunt sigur ca daca era un "taran cu Passat" erai fix de acord cu mine. Poate sa mearga cu cat vrea el, dar nu tinand coloana in loc. Retine, coloana, nu un singur individ.
Pai dar ce era coloana oficiala a lui Elena Udrea ? :lol:
Atat timp cat merg cu 50 pe banda intai nu ai ce sa imi reprosezi.

In fine gata cu offtopicul. :rolleyes:

Edited by stokarit_s, 01 August 2009 - 23:11.


#46
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004

 sebulbus, on 1st August 2009, 22:51, said:

Sezi bland, sa tii in loc traficul nu te face cu nimic mai bun decat aia care merg cu geamurile lasate si maneaua blana sau aia care umbla cu proiectoare de ceata permanent. E pur si simplu o alta forma de basina, nu iesi in evidenta nici prin desteptaciune nici prin ecologie.

Stiu ca nu e  ok , dar banda 1 este cea mai des utilizata in aceste cazuri , in rest la mers normal , merg ca tot omul, iar cu C2-ul iau carne cand ma infig cu ea su mai tai si calea la unul sau la altul .

Azi a fost o zi exclenta de mers agale , a fost liber si nu se grabea nimeni , a fost super .

PS , la mine Prius nu inseamna ecologie , doar imi place masina si felul de a fi al ei , in rest nu salvez eu calota glaciara daca merg cu 40/h pe banda 2 .
Prius e o "basina" , ca ecologistii convinsi merg cu bicicleta sau transportul in comun , eu un moft sau fita ca sa ii zicem , acelasi lucru zicea si Adma83 de a sa , doar pentru economie si gandul de a avea o masina diferita a cumparat-o in rest nu-l intereseaza , ca oricum nu are puterea cum sa schimbe ceva .


Probabil individul cu RX450h-ul care l-ai avut in fata avea prea multe aere in cap de mergea asa cu namila aia pe banda 2 .

Edited by connectorxp, 02 August 2009 - 00:01.


#47
blackbeauty

blackbeauty

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 10.12.2005
putin off topic, but:
1. Service-ul Lexus din Pipera sucks, nici macar o revizie de 30k n-au fost in stare sa o faca asa cum trebuie atat din punct de vedere tehnic cat si procedural (nici macar nu au actualizate informatiile in computerul masinii). Masina pt mine are nota 9/10 dar mentenanta in Romanica e o mare problema.
2. Poate ma indruma si pe mine cineva fie catre alt forum de pe aici sau cu un sfat in privinta achizitionarii de anvelope de iarna. Dimensiunile standard sunt de 235/55/R18 (si nu am gasit decat un model Michellin putin eficace) dar am inteles ca pot lua si altceva pe R18. Pentru ca voi petrece iarna in tara, desi ar mai fi si varianta unor comenzi on-line din vest.

#48
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

 blackbeauty, on 5th November 2009, 13:46, said:

putin off topic, but:
1. Service-ul Lexus din Pipera sucks, nici macar o revizie de 30k n-au fost in stare sa o faca asa cum trebuie atat din punct de vedere tehnic cat si procedural (nici macar nu au actualizate informatiile in computerul masinii). Masina pt mine are nota 9/10 dar mentenanta in Romanica e o mare problema.
2. Poate ma indruma si pe mine cineva fie catre alt forum de pe aici sau cu un sfat in privinta achizitionarii de anvelope de iarna. Dimensiunile standard sunt de 235/55/R18 (si nu am gasit decat un model Michellin putin eficace) dar am inteles ca pot lua si altceva pe R18. Pentru ca voi petrece iarna in tara, desi ar mai fi si varianta unor comenzi on-line din vest.

in ultimul auto motor si sport este un test de anvelope de iarna. cistigator continental ts830, locul 2 goodyear ultragrip performance 2, locul 3 dunlop sp winter sport 3d etc

ramine de vazut daca in romania gasesti o dimensiune compatibila pt tine...

#49
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,044
  • Înscris: 02.03.2003
Am citit mesajul de deschidere si aproape toate celelalte comentarii.
Pareri pro si contra, fiecare are dreptul la o opinie ca doar suntem intr-o democratie.
Totusi, cand iti cumperi o masina scumpa (aceasta masina este scumpa) incepi sa alegi faci tot felul de calcule si test-driveuri ca sa faci alegerea cea mai buna.
Dupa parerea mea masina asta este exotica, scumpa, lipsita de personalitate si atractie la femei.
Intotdeauna o germana va fi mai bine cotata, isi va pastra aspectul in timp (nu se va uita urat lumea la ea dupa 4 ani), va avea valoare mai mare de revanzare, service-ul va fi mai bun(pret, acoperire, experienta) iar femeile o vor prefera(si insuratii si neinsuratii stiu chestia asta).
Toti cei care au masini de alta natie trag inevitabil cu ochiul la cele germane. Multi sunt ipocriti si spun ca sunt extrem de multumiti de masina lor exotica sau ca nici macar nu le plac cele germane.
Intotdeauna, pentru orice SUV existent exista unul facut de nemti care sa fie mai tare (valabil inclusiv pentru Range Rover).

Consumul este o componenta de marketing. Cei care nu isi permit masinile bune se agata de consum. SUV-urile din clasa premium au consum asemanator. Marketerii lor au calculat bine ponderea consumului in buzunarul clientilor.
La cati km fac respectivii clienti o sa economiseasca, probabil, cateva sute de euro pe an.
Cateva sute de euro pe an inmultit cu 3-4 ani nu insemna prea mult in raport cu 60.000EURO.
Cand platesti suma asta ai pretentia sa iei de la producatorii de top din Europa, chiar daca nu o sa cumperi varful de gama, totusi vei beneficia de o masina foarte buna.
Daca tot suntem la capitolul consum, sunt convins ca 6,6l/100 este un numar pentru reclama, in realitate se apropie de consumul 3.0diesel de la concurenti.

Ca performante nu vad motive de entuziasm, are cuplu mai mic decat 3.0V6 de la nemtesti si demaraj similar.
Probabil ca doar posesorii de SUV-uri stiu ca pentru a urni o masina mai mare de doua tone intr-un interval scurt de timp ai nevoie de cuplu mare, ceilalti se entuziasmeaza la caii putere de la turatiile de motocicleta.
Motoarele pe benzina se preteaza la masinile joase, mici si usoare care nu trebuie sa plece cu masa mare de pe loc.
Posesorii de Cayenne stiu mai bine cum sta treaba cu benzinare puse pe tancuri.

Cat despre fiabilitate eu sunt sceptic. In Europa nu sunt atat de multe japoneze ca sa se faca statistici plus ca majoritatea statitisticilor sunt subiective si usor influentabile.
Japonezii canta placa fiabilitatii de 30 de ani incat au invatat-o si copii. Este doar o parte a marketingului lor la care pun botul cei slabi de inger.
Francezii canta placa celor 5 stele de siguranta, suedezii tot cu siguranta se lauda, italienii cu designul.  Fiecare isi gaseste cate o nisa pe care marsaza.

Concluzia mea este ca masina asta este buna pentru ca e pe piata si stimuleaza concurenta. In rest nu vad nici un motiv pentru care as lua in calcul acest automobil.
Nu am complexe, nu vreau sa demonstrez nimanui ca sunt unic, nu ma intereseaza ca poate exista pe lumea asta si vreun tigan care sa isi cumpere masina ca a mea, aleg masina germana intotdeauna pentru ca imi place si pentru calitatile ei dovedite in timp, nu doar in reclame si in povestile blogerilor razvratiti si pseudo-iubitori de mediu.

OFFTOPIC: Nu sunt psiholog dar cred ca fenomenul de cautare a avantajelor masinilor japoneze poate fi clasificat de catre un specialist. E o forma de a masca o problema ascunsa.
OFFTOPIC: Posesori de europene de top care sa treaca la japoneze de top nu sunt multi, invers sunt multi.  Aaa, stiu un inteligent care a trecut de la primul M la L100 si pe urma s-a intors la GL, n-a mai vrut sa auda de V8 sau alti Pokemoni.

#50
stokarit_s

stokarit_s

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,200
  • Înscris: 05.01.2007

 terratec, on 6th November 2009, 01:02, said:

Dupa parerea mea masina asta este exotica, scumpa, lipsita de personalitate si atractie la femei.

Toti cei care au masini de alta natie trag inevitabil cu ochiul la cele germane. Multi sunt ipocriti si spun ca sunt extrem de multumiti de masina lor exotica sau ca nici macar nu le plac cele germane.

Intotdeauna, pentru orice SUV existent exista unul facut de nemti care sa fie mai tare (valabil inclusiv pentru Range Rover).
Masina e lipsita de atractie la femei ?  :huh:
Tu cumperi masina ca sa se uite femeile la tine ?  :lol:

Land Rover Range Rover ii da clasa la orice suv produs de nemti. :yes:

Mie imi plac masinile produse de Mercedes-Benz dar nu inseamna ca doar ei fac masini bune.

Tu ai vazut/ condus un Maserati GranTurismo ? Ii da clasa la toate modele prodese de nemti cu exceptia modelul CLS produs de Mercedes.
Ai condus Honda Accord ultimul model ?
Ai vazut/condus un Jaguar XF sau XK?
Exemple sunt destule.

Eu zic sa te muti in Germania si sa iti cumperi cat mai multe masini nemtesti.

Edited by stokarit_s, 06 November 2009 - 11:48.


#51
mihaimilk

mihaimilk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 392
  • Înscris: 18.06.2007

 terratec, on 5th November 2009, 23:02, said:

Dupa parerea mea masina asta este exotica, scumpa, lipsita de personalitate si atractie la femei.

Nu am complexe, ...

OFFTOPIC: Nu sunt psiholog dar cred ca fenomenul de cautare a avantajelor masinilor japoneze poate fi clasificat de catre un specialist. E o forma de a masca o problema ascunsa.

[ http://getoutofmyballpark.files.wordpress.com/2009/01/bitterness-motivator.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Problema ascunsa? Generalizarile sunt generale :P.

Asta e un fel de psihologie inversata (sau proiectie), in care ne spui ca-ti folosesti scula de masina ca sa atragi femeile si ca n-ai complexe, apoi ne spui ca astia care nu gandim asa avem o problema ascunsa.

Quote

Japonezii canta placa fiabilitatii de 30 de ani incat au invatat-o si copii. Este doar o parte a marketingului lor la care pun botul cei slabi de inger.
Poate vrei sa studiezi mai indeaproape Reliability index UK: http://forum.softped...howtopic=604916 (spoiler: Suzuki si japonezele 'e' pe primele locuri)

Stiam eu ca trebuia sa-mi iau Polo si nu Swift :rolleyes:

#52
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,044
  • Înscris: 02.03.2003

 mihaimilk, on 6th November 2009, 12:03, said:

[ http://getoutofmyballpark.files.wordpress.com/2009/01/bitterness-motivator.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Problema ascunsa? Generalizarile sunt generale :P.

Asta e un fel de psihologie inversata (sau proiectie), in care ne spui ca-ti folosesti scula de masina ca sa atragi femeile si ca n-ai complexe, apoi ne spui ca astia care nu gandim asa avem o problema ascunsa.


Poate vrei sa studiezi mai indeaproape Reliability index UK: http://forum.softped...howtopic=604916 (spoiler: Suzuki si japonezele 'e' pe primele locuri)

Stiam eu ca trebuia sa-mi iau Polo si nu Swift :rolleyes:


Ai facut o alegere inteleapta, plus ca poti dovedi oricand, oricui ca esti un "smart buyer".
Cat despre index-ul ala, da-mi voie sa nu il bag in seama. Cu el se consoleaza cei care stiu ca au cumparat masini slabe dar spera sa le gaseasca valente ascunse.
Nu am spus nicaieri ca eu folosesc masina sa atrag fumeile, asa ai concluzionat tu.
Ideea era ca masinile germane de top sunt mai apreciate de ele, nicidecum japonezele, putine sunt cele pasionate de plastic si de motorasele minune ecologice.

#53
mihaimilk

mihaimilk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 392
  • Înscris: 18.06.2007
Tot repeti ideea cu ce le place femeilor... lasa-le sa-si cumpere ce le place, de ce sa fii tu influentat de asta? Daca dupa cum zici nu folosesti masina sa atragi femeile, de ce tot repeti? repeti? repeti?

Spune-mi cu ce e mai slaba o masina japoneza din clasa Swift fata de polo? Eu cand am ales masinuta mea, nici nu m-am uitat la polo din cauza povestilor despre fiabilitatea modelului german care a cam scazut in ultimii ani (dupa 2000), VW bazandu-se pe renumele castigat pe drept in trecut sa vanda masini. Personal m-a interesat un pic de sportivitate (atat cat se poate la 92 CP), aer conditionat (in Irlanda la Polo nu vine in dotarea de serie), si bineinteles nu am dorit sa dau bani in plus pe "numele german". Si nici pe cel japonez, de asta n-am luat nici Yaris Jazz, pt ca Toyota si Honda au si ele un mic extra pret. Cu o clasa mai sus, as fi preferat Golf unui Suzuki, sau poate chiar Subaru Impreza diesel. Poate data viitoare.

Nu ma intereseaza sa dovedesc ca sunt un 'smart buyer', dar raspund cand cineva ataca un grup de posesori de masini (de japoneze in cazul asta). Ataca domnule masinile in sine, de ce sa te referi la useri ca ipocriti, blogeri suparati sau oameni cu probleme psihologice? Eu doar ti-am raspuns cu aproximativ aceeasi metoda folosind doar citate din ce ai spus.

Lexus 450h Hibrid... da, in clasa asta daca vrei emisii mici, deci implicit taxe mai mici in unele tari, consum mai mic decat concurentele premium si totusi un motor V6 (care sa-ti spun drept ma intereseaza cel mai mult la masina asta - motorul), este o masina interesanta.

#54
blackbeauty

blackbeauty

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 10.12.2005
Si eu, care credeam ca sunt offtopic  B)
multumesc pt pontul privind anvelopele, voi continua cercetarile, multumesc si fanului marcilor germane (nespecificand vreuna il suspectez de intimitati cu wartburg); intr-adevar si eu am vazut multe femei lesinand spasmodic in apropierea unui tuareg. Curata chimie, probabil.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate