Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Noul Lexus RX 450h Hibirid
Last Updated: Feb 16 2017 22:55, Started by
stokarit_s
, Jul 16 2009 12:09
·
0
#19
Posted 18 July 2009 - 13:54
stokarit_s, on 18th July 2009, 09:57, said: ''Noul Lexus RX 450h introduce a doua generație a tehnologiei Lexus Hybrid Drive. Față de generația precedentă, RX450h a fost îmbunătățit semnificativ, aducând un plus de 10% puterii motorului, o reducere de 23% a consumului de combustibil, o creștere cu 30% a eficienței consumului de combustibil pe vreme rece și o reducere semnificativă a emisiilor.'' ''Modelul RX 450h este echipat cu un număr de 10 airbaguri – nivel record în segment, printre care două airbaguri SRS plasate la nivelul genunchilor șoferului ... Airbag de genunchi il are Prius din 2006 , pe varianta executive , la Lexus , poate l-au implementat ca dotare standard , ca de obicei ce e mai bun Lexus le vede inainte de Toyota . Emisiile sunt super , aproape cat un Logan , desi ne gandim la un "camion" de 2,2 tone ,generatia noua de LHD (Lexus Hybrid Drive) este omologul la a 3-a generatia Hybrid Synergy Drive (HSD) de pe modele Toyota , care include motor electric mai eficient si electronica noua si de dimensiuni reduse . Ieri am vazut pe DN1 cateva reclama cu jucaria de fata , masina era alba scria Noul Hibrid , Bun venit in viitor , ceva in genul asta , super , pacat de unii ca Basarab care cobesc noua tehnologie si vin la inaintare cu chestii Low-Tech , nu cred ca ar da bine sa laud SX4 aici , desi este o masina ieftina care imi place , nu da bine . Pentru Basarb : Ce treaba are bara de 100 milioane , daca avem Casco , d'aia platesc de imi vine rau la masini , la C2 e 2000 de lei la Prius se situeaza pe la 3800 de lei , din cauza pieselor scumpe (cele mecanice nu de caroserie). |
#20
Posted 18 July 2009 - 17:50
In USA , masina se vinde la 58.853 $ ( maxim , tot ce poti pune pe ea ca dotari) , pret pe site-ul Lexus. Asta inseamna 41.790 Euro. Fratilor...da' e oleaca de diferenta....Iti mai raman bani de inca un cooper electric si asigurare si alte cheltuieli vreo 2-3 ani de zile.
|
#21
Posted 19 July 2009 - 08:13
Quote Ce treaba are bara de 100 milioane , daca avem Casco . Si cand nu mai platesti CASCO? Cat e casco? 70 milioane sau 200 mil pe an?! Sau cand iese din garantie? Mai are curaj cineva sa o ia? ACOPERA casco cutia de viteze?! Cat e una 7000 euro? Pai iti cumperi un VW din 2008! |
#22
Posted 19 July 2009 - 09:43
Basarab, on 19th July 2009, 09:13, said: Si cand nu mai platesti CASCO? Cat e casco? 70 milioane sau 200 mil pe an?! Sau cand iese din garantie? Mai are curaj cineva sa o ia? ACOPERA casco cutia de viteze?! Cat e una 7000 euro? Pai iti cumperi un VW din 2008! Sistemul hibrid e garantat 8 ani de zile , pentru Toyota si Lexus , VW sunt nesimtiti ca cer atata pentru o cutie de viteze , Toyota cere 6000 de euro pe invertor sau ansamblul motor-generator si vre-o 10K pe acumulatori . Cine are bani de masini de genul asta trebuie sa fie ori cu capul ori sa fie prea zgarcit sa nu ii faca si o polita Casco , e un risc prea mare pentru o masina mai scumpa de 20K de euro sa o tii fara asa ceva , numai daca te gandesti la zgarieturile care le capata in timpul folosirii sau tamponarilor usoare din parcari si te pune pa ganduri . |
#23
Posted 24 July 2009 - 14:43
[quote name='connectorxp' date='19th July 2009, 10:43' post='6797669']
Sistemul hibrid e garantat 8 ani de zile , pentru Toyota si Lexus , VW sunt nesimtiti ca cer atata pentru o cutie de viteze , Toyota cere 6000 de euro pe invertor sau ansamblul motor-generator si vre-o 10K pe acumulatori . Imi pare rau sa te contrazic dar garantia Lexus la sistemul hibrid este de numai 5 ani in Romania. [url="http://85.9.22.145/lexus-hd/oferta_rx.pdf"]http://85.9.22.145/lexus-hd/oferta_rx.pdf[/url] |
#24
Posted 24 July 2009 - 15:15
movy, on 24th July 2009, 15:43, said: Imi pare rau sa te contrazic dar garantia Lexus la sistemul hibrid este de numai 5 ani in Romania. http://85.9.22.145/l...d/oferta_rx.pdf Cand zic 8 ani ma refer la tarile civilizate , ca la noi si la o memorie DDR care are garantie life-time (99ani) se da maxim 5 ani . |
#26
Posted 24 July 2009 - 19:32
A fost testata si la FifthGear si nu a impresionat.S-a dovedit ca nu merita...
|
#27
Posted 24 July 2009 - 19:41
''Consum
Cum ar fi putut sa puncteze un hibrid la capitolul consum? La inceput nu ne-am fi asteptat ca RX450h sa se tina de cuvant si sa ofere valori ale consumului apropiate de cele inscrise de producator. Reticenta noastra a fost insa spulberata rapid de un 8.4 litri/100 km in mediul urban, in conditiile in care fisa tehnica indica 6.6 litri/100 de km. O sa ziceti ca exageram, ca valorile consumului sunt cu mult mai mari decat cele oficiale etc. Continuam insa prin a spune ca la obtinerea valoarii finale au contribuit doi factori: aerul conditionat si modul de rulare neorientat spre consum. In conditiile in care se renunta la cele doua elemente de mai sus, este foarte probabil ca SUV-ul japonez sa scoata consumul indicat in cartea tehnica. In mediul extraurban, consumul real a fost cu aproximativ un litru mai mare decat cel oficial, de 6 litri/100 km, in conditiile in care viteza de rulare nu a sarit de 110 km/h. Lexus RX450h are meritul de a fi primul SUV pe benzina care ridica nivelul consumului mediu la nivelul valorilor inregistrate de modelele de clasa mica.'' Un consum excelent.Bravo Lexus. Ovy123456789, on 24th July 2009, 20:32, said: A fost testata si la FifthGear si nu a impresionat.S-a dovedit ca nu merita... E plina Romania de cocalari si smecheri. Edited by stokarit_s, 24 July 2009 - 19:41. |
#28
Posted 24 July 2009 - 20:58
Un alt "bau" pentru fitzosii plini de bani dar destul de fraieri care sa creada ca motorul electric scoate putere din neant ca sa reduca "setea" motorului pe benzina. Cel mai istet mod de a face economie, e sa-ti iei un Lexus RX NEhibrid si de restul banilor consideri ca mergi gratis 5-6 ani. A, daca vrei sa-i dai gata pe alti creduli, te poti duce frumusel la reprezentanta Toyota si sa ceri inscriptia "hybrid", care nu costa mai mult de cateva sute de lei.
In sfarsit, s-a mai discutat MUUUULT prin alte topicuri despre randamentul bateriilor, care este foarte mic + costurile acestora + poluarea care implica fabricarea si IMPOSIBILITATEA de reciclare a celor mai toxice substante din baterii (litiul), asa ca cine vrea sa gandeasca logic, sa gandeasca, cine nu.... sa viseze in continuare la tehnologii "utile". Edited by dan84, 24 July 2009 - 21:01. |
|
#29
Posted 24 July 2009 - 22:12
dan84, on 24th July 2009, 21:58, said: ...IMPOSIBILITATEA de reciclare a celor mai toxice substante din baterii (litiul), asa ca cine vrea sa gandeasca logic, sa gandeasca, cine nu.... sa viseze in continuare la tehnologii "utile". Acumulatorii de orice tip , nu cei clasici pe acid , sunt recilcati in Franta , Elevetia si Canada , acolo sunt centre , iar Toyota Japonia specifica la ei pe site , ca doar 200 de pachete au fost reciclate , pentru Japonia , restul , provenind de la masini dezafectate , mai erau utilizabili sau puteau fi reconditionati . Da tu o cautare pe net dupa Nokia Recycling si o sa vezi ca acei acumulatori sunt reciclabili , PS masinile hibride folosesc in continuare acumulatori Ni-MH , care sunt mai reciclabili ca Li-Ion , pentru masini se va folosi LiFePOL , au alte proprietati fata de acumulatorii LiPolimer de la telefoane , daca un telefon se incinge imediat , cand e folosit mai intens , iti imaginezi ce necesar de energie are un motor electric, defapt doua , daca vb de RX Hibrid ,din cauza asta nu prea sunt utilizati acumulatorii Litiu pe masini , dar in viitor nu se stie ce traznai mai au . Edited by connectorxp, 24 July 2009 - 22:15. |
#30
Posted 01 August 2009 - 13:59
M-am dat si eu cu jucaria si cred ca motorul hibrid e pe drumul cel bun.
Asteptam hibrid Diesel-Electric http://www.bogdanghe...-lexus-rx-450h/ |
#31
Posted 01 August 2009 - 15:36
Azi am vazut si la noi la Promotor Test Drive-ul lui Prius 2010 si amintea si de Lexus hibrid (testul sau a fost difuzat cu ceva timp in urma) si contrar asteptarilor , nu au injurat masina , chiar au laudat-o , au avut mici rezerve (nu se poate fara) dar in general a fost o "atmosfera" pozitiva .... asta e viitorul , trebuie sa o recunoastem .
|
#32
Posted 01 August 2009 - 15:41
connectorxp, on 1st August 2009, 16:36, said: Azi am vazut si la noi la Promotor Test Drive-ul lui Prius 2010 si amintea si de Lexus hibrid (testul sau a fost difuzat cu ceva timp in urma) si contrar asteptarilor , nu au injurat masina , chiar au laudat-o , au avut mici rezerve (nu se poate fara) dar in general a fost o "atmosfera" pozitiva .... asta e viitorul , trebuie sa o recunoastem . Ce mai conteaza cat consuma si polueaza masina daca ai dat multi banii pe ea. Eu as interzice motoarele cu o capacitate mai mare de 3.0 litri. Pentru mine este suficient un motor 2.2 litri ,diesel cu 185 Cp pentru o masina ca Mazda 6. Edited by stokarit_s, 01 August 2009 - 15:47. |
#33
Posted 01 August 2009 - 16:02
stokarit_s, on 1st August 2009, 16:41, said: Nu vezi ce mentalitate au unii. Ce mai conteaza cat consuma si polueaza masina daca ai dat multi banii pe ea. Eu as interzice motoarele cu o capacitate mai mare de 3.0 litri. Pentru mine este suficient un motor 2.2 litri ,diesel cu 185 Cp pentru o masina ca Mazda 6. Asta e gandirea americana , ca o masina sa aibe in standard motor de 5 litri , un motor mare aduce dupa sine si impozite si taxe mari , cel putin in tarile vestice asa se practica , din cauza asta cei de acolo opteaza ca masina de zi cu zi sa fie un micuta , eventual hibrida , lucru valabil in nord . |
|
#34
Posted 01 August 2009 - 16:12
connectorxp, on 1st August 2009, 17:02, said: Asta e gandirea americana , ca o masina sa aibe in standard motor de 5 litri , un motor mare aduce dupa sine si impozite si taxe mari , cel putin in tarile vestice asa se practica , din cauza asta cei de acolo opteaza ca masina de zi cu zi sa fie un micuta , eventual hibrida , lucru valabil in nord . Chiar ieri am vazut prin Dragasani un localnic care a trecut pe rosu cu un Porsche 911 Carrera 4 Coupe . |
#35
Posted 01 August 2009 - 18:34
stokarit_s, on 1st August 2009, 16:41, said: Eu as interzice motoarele cu o capacitate mai mare de 3.0 litri. Pentru mine este suficient un motor 2.2 litri ,diesel cu 185 Cp pentru o masina ca Mazda 6. Pentru altii 1.5 este maxim admisibil! Ce sa faci cu 2.2l? Aha.. vrei sa faci depasiri...! democratie, dar nu pe catei... Eu as interzice: - ceafa de porc ca ingrasa si prosteste - pantofii, ca bunicu a avut opinci si nu a avut probleme - tv color, pt ca se poate si alb-negru - etc E vb de alegerea fiecaruia, asa se naste progresul! Eu, personal, NU imi doresc masina sub 3l sau cutie manuala. Nu vad rostul unei cutii de viteze manuale, dar pot accepta ca unora le place. E o chestie de alegere, posibilitati si respect |
#36
Posted 01 August 2009 - 18:47
Miercuri sau joi am mers in spatele unuia din asta. Cred ca s-a scumpit benzina ca n-a scos-o din 40 la ora, de-l claxona un taximetrist cu o Kia. Asa or reusi si-astea sa scoata consumurile alea declarate, da' si noi in spatele lui mai mult de 7.ceva sigur n-am scos )
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users