Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Bucurestii de altadata
Last Updated: Mar 27 2024 14:30, Started by
ciureanuc
, Jul 14 2009 09:10
·
49
#7111
Posted 20 January 2022 - 13:52
valirex, on 15 ianuarie 2022 - 19:16, said:
La 15:07 vedem si Policlinica Masina de Paine de care am vorbit cateva posturi mai inapoi: https://www.youtube-...?feature=oembed Asta este. Attached Files |
#7112
Posted 20 January 2022 - 14:05
Numai că stauia de la P-ța Romană era lui ... Lască Catargiu, măi Bogotta
Policlinica Mașina de Pâine seamănă puțintel la arhitectură cu Policlina Iancului. La Iancului sunt și ceva capace vechi de canal și apometre, iar în cea dn spate e și un contor electric trifazat din 1998 Uite ceva interesant. Se vorbește despre amenajarea complexului de lacuri ale Colentinei, numai că la 120 Lei + atitudinea vânzătorului nu am să cumpăr revista... Oare unele dintre acele fântâni arteziene nu erau de fapt țâșnitori? Reteaua de apa a Bucurestiului circa 1935-1936.jpg 214.35K 18 downloads malmoth, când a dispărut linia de autobuze 334? Edited by djl, 20 January 2022 - 14:02. |
#7113
Posted 20 January 2022 - 18:26
#7114
Posted 20 January 2022 - 18:52
334 se desfiinteaza in 1994, laolalta cu 333 - se mai desfiinteaza liniile 148 si 186, probabil o linie creata sa-l ajute pe 333, dar nu stiu de cand circula si pe unde (apare mentionata in comunicatul de desfiintare); in locul lor se infiinteaza linia 335 Faur - Piata Presei iar 231 devine 301.
|
#7115
Posted 26 January 2022 - 11:29
Nu ştiu de ce nu au putut doar să anunţe că prelungesc 333. Iar 335 era Barajul Dunării - P-ţa Presei. A fost dusă la "Faur" când s-a lărgit pe toată lungimea Str. Liviu Rebreanu, adică acum maxim 6 ani.
Voi când aţi mai prins ultimele trenuri pe liniile desfiinţate din oraş. Trenuri de marfă... La Palatul Şuţu - Muzeul Municipiului Bucureşti e până luna viitoare? o expoziţie cu Monumetele României Mari. |
#7116
Posted 27 January 2022 - 01:18
djl, on 26 ianuarie 2022 - 11:29, said: Voi când aţi mai prins ultimele trenuri pe liniile desfiinţate din oraş. Trenuri de marfă... Am prins la mine pe Giulesti cu Orhideelor, cand trecea si oprea circulatia pentru a traversa si a ajunge la fabrica de paine sau celalalt care intra la fabrica de bere de langa Basarab. Nu mai stiu insa anul cand am vazut ultima data. |
#7117
Posted 27 January 2022 - 02:39
Ai văzut şi în anii '90?
Edited by djl, 27 January 2022 - 02:40. |
#7119
Posted 27 January 2022 - 23:50
Ceva interesant, amintiri din Parcul Herastrau: http://lapasprinlume...-herastrau.html
|
#7121
Posted 30 January 2022 - 03:08
Anii '80, nu stiu de cand au inceput sa obtureze afisajele de colt la tramvaie V3A - asa erau cele trecute prin vreun RK si cele cu usi pliante.
De unde provine imaginea? |
#7126
Posted 31 January 2022 - 03:12
Incepuse ceva balamuc in trafic, in anii 90: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fM6zO4YeKhg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#7127
Posted 31 January 2022 - 04:40
De la 3:37 despre telefonia capitalei: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-azgKBpRGhI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#7128
Posted 31 January 2022 - 11:52
Mulțumesc mult colegule!
Da, erau nesimți unii cu telefoanele. Păcat că nu e complet reportajul. Într-un artico, de prin 1961 sau 1964 se menționează că găseau tot felul de prostii în telefoanele publice. Și un articol de la sfârșitul lui 1964 - nu știu din ce ziar e, că pagina decupată am găsit-o într-o carte. Dacă află cineva la ce ziar lucrau Emanoil Mihăilescu și Gheorghe Graure. Probabil e din "Informația Bucureștiului". Ieri în talcioc era un ditamai pachet de "Libertatea" din 1992 (pe 22 Dec. 1989 "Informația Bucureștiului" a devenit "Libertatea"), dar erau într-o stare de nu le-am luat. Ca f.d. am cartea de telefoane din 1965 (și se găsește și în format digital). Probleme Bucurestene 1964.jpg 459.48K 218 downloads Reportajele sunt interesante. Sunt din anul 1957. Limuzină "G.A.Z." 13 Ceaika voiam și eu să văd în București. Am văzut una (dacă nu cumva era un "Z.I.L."-111 din prima serie; "Z.I.L.", de făceau și frigidere). "Iluișin" IL-18 au aterizat destule în București; accidente din vina avionului cu ele nu au fost chiar așa de multe. Interesant că prototipul nu era vopsit, având metalul acela strălucitor, precum al unor avioane Americane din anii '30-'40 (ca f.d., "Lisunov" Li-2/6, făcută după "Douglas" DC-3 "Dakota" și "Iliușin" IL-14 aveau caroseria nevopsită; ambele au ajuns și pe Băneasa). Filmarea cu traficul e de prin 1996, că pe atunci au schimbat calea de rulare pe Șos. Mihai Bravu. Din păcate tot cu dale de beton. Și dacă e cu filmări, pe vremuri destui mergeau cu trenul. Cel garat și filmat la 7:19 și 7:48 e "Dacia Expres" București Nord - Viena Vest. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jOwZVZmHdDk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users