Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Bucurestii de altadata
Last Updated: Apr 25 2024 10:34, Started by
ciureanuc
, Jul 14 2009 09:10
·
50
#7095
Posted 13 January 2022 - 22:26
In dreapta, pe panou EXPOZITIA REALIZ (arilor) ECONOMIEI NATIONALE 20 ani...1944-1964
|
#7097
Posted 15 January 2022 - 01:10
Fragmente de imagini aeriene, Bucuresti 14 iulie 1966 (o am si completa, mare, format tif, te chinui cu ea pana se deschide, acum o convertesc in jpg sa vad cum se comporta).
via skyscrapercity - sursa pozelor siteul usgs. Nordul e in stanga Piata Unirii. Piata Obor, Piata Victoriei 2022-01-14-020245.jpg 1.29MB 27 downloads 2022-01-14-020305.jpg 1.21MB 23 downloads 2022-01-14-020315.jpg 1.12MB 26 downloads Pe locul Politehnicii 2022-01-14-020406.jpg 1.35MB 29 downloads Floreasca, Titan 2022-01-14-020532.jpg 1.17MB 29 downloads 2022-01-14-020709.jpg 1.44MB 26 downloads Nitu Vasile-Oltenitei, Ansamblul Berceni sud 1 2022-01-14-020733.jpg 1.64MB 23 downloads 2022-01-14-020743.jpg 1.96MB 19 downloads Drumul Taberei 2022-01-14-021444.jpg 1.67MB 23 downloads Aeroportul Otopeni - la inceput a fost aerodrom militar https://www.historia...rodrom-din-tara 2022-01-14-020939.jpg 1.31MB 22 downloads |
#7098
Posted 15 January 2022 - 02:46
#7099
Posted 15 January 2022 - 17:15
Ansamblul Sala Palatului nu poate fi monument istoric, dar poate fi declarat monument de arhitectură. Sper să nu se apuce să renoveze Sala Palatului, că se vor pierde din elementele originale...
Faptul că "Inter" are balul ăla stil anii '80, e frumos. Camerele mi se par cam prea împopoţonate, dar poate e faptul că nu consider că stilul retro merge oriunde. Au făcut interioare din astea la unele restaurante şi săli de bal şi combinat cu modernul, sincer, arată naşpa. Prefer un stil mai simplist. Apartamentul unde s-a filmat "Nea Mărin Miliardar" probabil face parte dintr-un retro revival din jurul anului 1970, că am nişte reviste de modă în care apar rochii stil 1870-1900 şi din câte a zis cineva pe un alt subiect, chiar s-au purtat aşa ceva. Ce a pus BlueKing-69, nu-mi place. Nu e vorba de privelişte, e vorba de scaune. Urăsc stilul ăla. Îl asociez cu modernismul urât, cu fashionistele, cu trendy-flendy. Poate sunt prea nostalgic, poate m-am obişnuit cu un stil mai spartan în arhitectură (deşi în familie nu aveam numai chestii spartane). În Bucureşti nu prea poţi să ai verde decât rar. Să le mulţumiţi şi imobiliarilor. Dar hotelul are privelişte asupra unei zone destul de interesante d.p.d.v. arhitectural. Dacă nu ar fi ras Ceauşescu şi nu ar fi unele inserţii de prost gust, probabil ar fi şi mai frumos. Traficul ne omoară şi cum nu se va renunţa la maşină, vei avea acelaşi trafic infernal... păcat că nici nu se investeşte în transportul în comun. Prin centru ar merge nişte vehicule stil retro. Mai rău e cu poluarea atmosferică. La filmările alea din 1942 am să mă uit mai târziu. Am dat puţin să mă uit, dar facebook-ul îmi cam blochează computerul. Ce de case erau pe locul "Bucur Obor". Dacă ai putea lua bucăţica dintre Şos. Colentina, Şos. Mihai Bravu, Şos. Iancului, Str. Măgura Vulturului, Şos. Pantelimon, frumos ar fi. Şi azi mă întreb cum dintre clădirile de pe Şos. Mihai Bravu, în afară de bloculeţele de la intersecţia cu Bd. Ferdinand I şi blocuşorul translat de la P-ţa Iancului, până la Maior Coravu, vila dintre blocul P37-P37A şi cel de la staţia de autobuz spre Obor a reuşit să scape de demolări? Bine construită (deci reenta păstrarea ei) sau vreo relaţie? E vorba de asta: https://www.google.r...!7i13312!8i6656 Eu aş vrea să văd o imagine aeriană cu zona din maxim 1962, înainte să apară blocurile de pe Str. Avrig şi Al. Avrig. La P-ţa Obor se văd şi nişte vagoane de cale ferată. Titanu e văzut spre Baba Novac/Constantin Brâncuşi dinspre Muncii? În Floreasca se văd de asemenea nişte vagoane de cale ferată. Oare ce alimentau? Parte din scenele din filmul ăsta au loc în Floreasca, cu 4 ani înainte de poze. Şi o filmare cu cartierul. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CXQsFShQ36s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5ly5UITC8qQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#7100
Posted 15 January 2022 - 17:33
@malmoth ai vreun link cu poza completa de unde sa poata fi descarcata?
Edited by elef, 15 January 2022 - 17:35. |
#7101
Posted 15 January 2022 - 19:16
La 15:07 vedem si Policlinica Masina de Paine de care am vorbit cateva posturi mai inapoi: https://www.youtube-...?feature=oembed
|
#7102
Posted 15 January 2022 - 19:49
elef, on 15 ianuarie 2022 - 17:33, said:
https://wetransfer.c...14002425/899552
Edited by malmoth, 15 January 2022 - 19:51. |
|
#7103
Posted 15 January 2022 - 20:46
#7104
Posted 15 January 2022 - 21:58
djl, on 15 ianuarie 2022 - 17:15, said:
Prin centru ar merge nişte vehicule stil retro. Eu sunt curios ce gandesti tu cand debitezi asa ceva... Asa, interzicem / reducem traficul si bagam vehicule retro (pe langa arhictura, moda, design interior, dotari... toate retro, desigur)... CUM, CA SA CE? [nu vreau sa "tip" prin majuscule, doresc doar sa subliniez intrebarile :) ] Unde in lume exista asa ceva? Te raportezi la Cuba sau la ce anume? Ai in cap un anumit areal pe care sa il configurezi retro strict pe o anumita perioada / epoca? Stii sa existe asa ceva in Roma, Atena, Istanbul, Viena...? Edited by BlueKing-69, 15 January 2022 - 21:59. |
#7105
Posted 15 January 2022 - 22:30
Puii mei, să-mi fie învăţătură de minte că nu mă exprim din prima cum trebuie şi înţelegeţi voi altceva. Era vorba de transportul în comun, iar stil retro nu înseamnă strict vechi, se referă şi la vehicule moderne, ceva mai eficiente, dar care reproduc aproape fidel (nu Fidel) vehiculele din trecut.
În Milano, Blackpool, New Orleans, San Francisco (mă refer la tramvaiele electrice, nu cele funicular), Hong Kong sunt tramvaie vechi care circulă zilnic. Într-un anume oraş mai sunt troleibuze vechi. În Londra mai circulau autobuze etajate "Routemaster". Iar într-un oraş imaginar de-al meu (aflat la Marea Neagră) existau Uzinele "Autobuzele şi troleibuzele de epocă". Ah, şi ar merge ceva taxiuri cu vehicule de epocă. Unii făceau taxiuri stil clasic: https://en.wikipedia...ors_Corporation Dar Românii "e" deştepţi, nu? De fapt omenirea "e". Edited by djl, 15 January 2022 - 22:39. |
#7106
Posted 16 January 2022 - 12:52
Și prin 71 corpii de iluminat stradal o mai încasau în urbea noastră
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2Wbo8011ufI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#7107
Posted 18 January 2022 - 12:40
Nu stiu daca a mai fost pus acest film constituit din foarte multe fotografii din anii '70.
Pacat insa ca nu sunt date si locatiile respectivelor fotografii. P.S Cine e oripilat de fondul sonor, poate sa dea pe mute |
|
#7108
Posted 18 January 2022 - 14:36
P-ţa Romană, cam 1956-1957. malmoth , primele tramvaie de tipul V56 au apărut în 1956 sau mai devreme, că dacă au apărut mai devreme, atunci putem avea intervalul 1954/1955-1957.
Clădirea masivă din stânga, cu reclamă la C.E.C. a dispărut prin 1959, când s-a făcut blocul cu coloane (P-ţa Romană nr. 9). Blocul "Paladio/Turist" a căpătat balcoanele după cutremurul din '77. P-ta Romana 1956-1957..jpg 124.93K 28 downloads [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NsWdmrKi94E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by djl, 18 January 2022 - 14:36. |
#7110
Posted 20 January 2022 - 09:55
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
1 members, 0 guests, 0 anonymous users
Bogotta