Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Bucurestii de altadata
Last Updated: Apr 18 2024 01:40, Started by
ciureanuc
, Jul 14 2009 09:10
·
50
#3889
Posted 20 March 2019 - 17:29
"Titan" e mall acuma
Hotelul "Lido": https://www.uct-medi...g4nOhrcSEen-7bs 1964, un American la Bucureşti: https://www.google.r...AsKMV-PYre3BoM: |
#3890
Posted 20 March 2019 - 18:01
valirex, on 19 martie 2019 - 01:31, said:
Da,modificarea din perioada comunista ma interesa. Acolo a avut pamant Tantareanu,tot din acest motiv si-a construit si cartier de case acolo,dar mai exista Prisma? nu am mai auzit de ea sa aiba activitate. djl, on 19 martie 2019 - 02:45, said:
"Prisma" cred că acuma e un "Hornchbach" (sau cum i-o zice). Dacă tot am pomenit de o firmă Nemţească... ceva lăsat de Nemţi. Prisma s-a inchis acum 12-13 ani. Halele, Prisma 1 si Prisma 2, au ramas acolo, in paragina. Hornbach e construit langa. Edited by alekz31, 20 March 2019 - 18:02. |
#3891
Posted 20 March 2019 - 19:45
Mai exista Halele Prirma ? Nici eu nu stiam. Credeam ca au fost inlocuite de Hornbach pentru ca numai asta se vede .....
Attached Files |
#3892
Posted 21 March 2019 - 00:14
În Băneasa nu mai circulă troleibuzele şi 2 de ani am rămas şi fără tramvaie
Edited by djl, 21 March 2019 - 00:17. |
#3894
Posted 21 March 2019 - 01:06
81 şi 82. 81 a fost prima, deşi timp de 2 ani a fost scurtată la Fântâna Mioriţa (cu revenire prin Str. Tipporgrafilor): https://forum.softpe...ost__p__1868486
|
#3895
Posted 21 March 2019 - 18:29
#3897
Posted 21 March 2019 - 20:33
Nu e 1963. Cred că e 1957. De ce?
1) Se vede un autocar "Chausson", aduse pe atunci; 2) Nu se vede reţeaua de contact a troleibuzelor şi consola pentru acestea (troleibuzele au apărut pe acolo în 1958); 3) Hotelul pare a fi proaspăt renovat şi a avut loc o renovare în 1957; 4) Blocul "Wilson" e gol, nu are lipit un alt bloc de el. În 1963 exista bloc acolo (a fost construit în perioada 1958-1959): https://forum.softpe...st__p__10992403 5) În 1963, chiar şi în week-end cu siugranţă erau mai multe maşini; Îmi place stâlpul de iluminat cu 5 corpuri C Ceva despre Palatul Telefoanelor https://forum.softpe...2#entry24433899 Edited by djl, 21 March 2019 - 20:36. |
#3898
Posted 21 March 2019 - 21:25
nu trage, dom djl! e vina lor! dar ia zi: ai prins restaurantul cu auto-servire?
|
|
#3899
Posted 21 March 2019 - 21:27
Nu trag, doar corectam. Ştiu că e vina lor
Care restaurant cu autoservire? Pe Bd. Lacul Tei troleibuzele nu au mai circulat din 1987, dar în ce an au dat jos reţeaua de contact? |
#3900
Posted 21 March 2019 - 23:12
Tot in 1987 insa au mai lasat un tronson nefolosit pe Al Sahia, iar o mica portiune din zona Galati a fost lasata pentru injectie de la o substatie din apropiere.
In 1987 a fost scoasa si reteaua de pe sos Bucuresti Pioiesti - in martie 1987 inca mai exista, chiar si cea de pe Tipografilor. Edited by malmoth, 21 March 2019 - 23:14. |
#3901
Posted 22 March 2019 - 00:44
Interesant. Eu ţin minte că am mers de 2 ori noaptea din Tei în Floreasca şi mai era reţeaua pe acolo, deşi troleibuze ioc. Poate am mers de 2 ori
în 1987... Deci reţeaua aia de pe Icoanei rămăsese din cauză de substaţii |
#3902
Posted 22 March 2019 - 01:08
Mergeam la cineva de pe Dobrogeanu-Gherea si la plecare am luat-o pe jos pana la Scanteii - era perioada aia cu zapada, ger si chiciura, reteaua era pe pozitie acoperita de gheata. Trecand prin dreptul garii Baneasa am avut impresia de retea dubla pe Tipografilor, dar era numai racordul sos Buc Pl-Tipografilor de pe directia Scanteii care se unea mai departe cu restul reteielei care venea dinspre Baneasa.
Din 1957 pana in 1977 sau 1978 s-a circulat in sens unic prin spatele Casei Scanteii dinspre Baneasa (desi in unele poze cu coloane oficiale din 1969 apare retea pe ambele parti ale sos. Buc-Ploiesti in zona podului cf). Dupa 1978 reteaua nu a mai fost folosita decat pentru eventuale devieri (totusi nu s-au instalat ulterior inca un fir pentru circulatie speciala in ambele sensuri?). |
#3903
Posted 23 March 2019 - 01:40
Pana la urma,in poza de mai jos este Academiei intersectie cu Campineanu sau pe Splai la Halelor?
Attached Files |
|
#3904
Posted 23 March 2019 - 02:37
Acolo e Academiei/Campineanu la Biserica Dintr-o Zi. Cladirile de dupa cea ingusta sunt parasite azi. Ce era la parterul cladirii de dupa botul camionului, unde e intrarea cu copertina.
Edited by malmoth, 23 March 2019 - 02:39. |
#3905
Posted 23 March 2019 - 20:00
Aici s-a demolat ceva pentru a construi acest cartier de blocuri sau a fost teren viran?
Attached Files |
#3906
Posted 23 March 2019 - 20:07
Posibil să fi fost ceva case. Pe undeva pe Liviu Rebreanu (între Camil Ressu şi curba de la parc - intersecţia cu Şos. Câmpia Libertăţii (fostă Căţelu) ) era şi o fabrică de cărimizi.
Casele din stânga nu mai există, dar cum mergi în partea de jos a pozei, la vreo staţie sau 2 de acolo au mai rămas case pe partea aia. * Sunt curios cât de adevărate sunt legedele cu oameni înecaţi înainte de amenajarea lacului. Pe Şos. Câmpia Libertăţii, între Liviu Rebreanu şi Baba Nova erau în anii '90 2 caroserii de automobile interbelice... visam să restaurez una şi să o echipez cu motor modern (cred că mai aveau motorul original). Nu ştiu dacă le-a luat cineva pentru piese sau au ajuns la fier vechi. * în partea opusă a oraşui, pe Bd. Timişoara şi străzile ce vin din el, dar şi pe Bd. Preciziei le-au ras pe toate. Nu mă gândeam că le demolează, aşa că din păcate pe alea nu le-am pozat... Edited by djl, 23 March 2019 - 20:10. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users