Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Bucurestii de altadata
Last Updated: Apr 18 2024 01:40, Started by
ciureanuc
, Jul 14 2009 09:10
·
50
#2431
Posted 12 December 2017 - 10:26
Piata Operetei (Piata Natiunile Unite)
Edited by anelka, 12 December 2017 - 10:29. |
#2432
Posted 12 December 2017 - 10:42
Ce era clădirea ce vedea în spatele stadionului? Avea de-aface cu Arsenalul sau Cazarma Cuza?
Şi unde a dispărut poza cu Piaţa Operetei? Edited by djl, 12 December 2017 - 10:44. |
#2433
Posted 12 December 2017 - 11:00
#2434
Posted 12 December 2017 - 11:06
#2435
Posted 12 December 2017 - 11:58
#2436
Posted 12 December 2017 - 12:05
#2437
Posted 12 December 2017 - 13:45
#2438
Posted 12 December 2017 - 14:56
FronT, on 12 decembrie 2017 - 11:06, said:
cladirea exista inca, e un institut de sanatate a animalelor sau ceva de genul asta. se vede un colt .. https://www.google.r...12!8i6656?hl=en |
#2439
Posted 12 December 2017 - 15:10
#2440
Posted 12 December 2017 - 23:55
|
#2441
Posted 18 December 2017 - 13:37
În 1994 începe să evolueze cât de cât R.A.T.B.-ul: apar autobuze moderne ("Rocar" "de Simon" nu erau însă confortabile), se aduc din Germania tramvaie la s.h. (şi ce bune erau). Bine, mai apăruseră autobuzele "Ikarus" 260, aduse în perioada 1991-1993, care erau mult peste cele Româneşti din aceiaşi generaţie.
Pe urmă se fac din autobuzele "Saurer" 5DUK-A "Hess" troleibuze (1995-1997) - nici cele Româneşti nu erau proaste când erau noi - oricum, dintre a nu avea cu ce circula şi a merge cu un vehicul ponosit e mai bună a 2-a variantă. Din 1997 sosesc noi troleibuze. Între timp se fac noi tramvaie V3A (aia cu modernizarea era o minciună, căci se casa vechiul vehicul şi se construia unul nou, având acelaşi număr de parc. Nu ştiu de ce nu aveam voie să producem tramvaie. Să nu uităm de schimbarea numărului de parc dintre vehicule). După ce au scos din uz tramvaiele EP/V3A din păcate parcul circulant la tramvaie a scăzut Se mai îmbunătăşte frecvenţa vehiculelor, se prelungesc unele trasee, se modifică unele pentru a deservi anumite zone, se modernizează unele linii de tramvai. Evoluţie în general. Dar din 2006 începe să se ducă din nou în jos R.A.T.B.-ul... 10 ani de evoluţie serioasă şi după aia... Doar modernizarea unor linii de tramvai şi autobuze cu aer condiţionat se mai pot încadra la evoluţie după 2006... Edited by djl, 18 December 2017 - 13:39. |
#2442
Posted 19 December 2017 - 20:20
"Arhitectura R.P.R." nr. 2 pe 1961 (Martie - Aprilie 1961) (anul IX nr. 69)
pe coperţile I + IV găsim o poză cu ansmabul de blocuri Cal. Griviţei - P-ţa Gării de Nord - Str. Gării de Nord. În poză se vede latura P-ţa Gării de Nord - Str. Gara de Nord. Troleibuzul ce vede parţial este un "T.V." 2E pe linia 85 (era singura linie de atunci care intra dinspre Str. Gării de Nord spre coloanele gării), iar cele T12 (realizat pe şasiu deautobuz "Renault" TN4/6) pe linia 81 (Militari * - Aerop. Băneasa). Nu ştiam că au circulat T12-uri pe linia asta. Reclama de la parterul blocului e la Cofetăria "Nord". * intersecţia Bd. Armata Poporului + Bd. Păcii (azi ambele Iuliu Maniu) cu Bd. Libertăţii (azi Uverturii). Era şi o farmacie pe acolo. Arhitectura nr. 2 pe 1961 (Martie - Aprilie 1961) (anul IX nr. 69) copeta 1-4 Piata Garii de Nord. Troleibuz TV 2E pe linia 85 si T12 pe linia 81.jpg 352.09K 17 downloads pg. 30 "Cinematograf cu 850 de locuri la Podul Basarab", articol de Arh. Nicolae Stonescu Cred că am ajuns acum 9 ani (2008) acolo, dar era restaurant. Nu mi-a trecut prin minte că a fost cinematrograf acolo. pg. 40-41 "Cinematograf cu 800 de locuri la interdecţia căii Griviţei cu b-dul 1 Mai" de Arh. Gerorge Mularidis. Notă Bd. 1 Mai = azi Bd. Ion Mihalache. Bd. 1 Mai actual se află azi în Cart. Drm. Taberei. Pe vremuri s-a numit Str. Compozitorilor, apoi Str. Ion Mihalache. Fază interesantă: se folosea sunet stereofonic. Nu am crezut că au existat cinematografice cu sunet stereofonic în România înainte de anii '90. Mai ales că cinematrografia steoreofonică era ceva de noutate şi prin ţări dezvoltate la data apariţiei revistei şi abia în anii '70 a început să se răspândească. Arhitectura nr. 2 pe 1961 (Martie - Aprilie 1961) (anul IX nr. 69) pg. 30 Cinematoraf cu 850 de locuri la Podul Basarab.jpg 298.16K 18 downloads Arhitectura nr. 2 pe 1961 (Martie - Aprilie 1961) (anul IX nr. 69) pg. 40 Cinematrograf cu 800 de locuri la interesctia Cal. Grivitei cu Bd. 1 Mai (azi Ion Mihalache).jpg 281.13K 12 downloads Arhitectura nr. 2 pe 1961 (Martie - Aprilie 1961) (anul IX nr. 69) pg. 41 Cinematrograf cu 800 de locuri la interesctia Cal. Grivitei cu Bd. 1 Mai (azi Ion Mihalache).jpg 282.12K 9 downloads Edited by djl, 19 December 2017 - 20:24. |
#2443
Posted 19 December 2017 - 20:30
djl, on 19 decembrie 2017 - 20:20, said:
"Arhitectura R.P.R." nr. 2 pe 1961 (Martie - Aprilie 1961) (anul IX nr. 69) pe coperžile I + IV gćsim o pozć cu ansmabul de blocuri Cal. Grivižei - P-ža Gćrii de Nord - Str. Gćrii de Nord. În pozć se vede latura P-ža Gćrii de Nord - Str. Gara de Nord. ....... Attached Files |
#2444
Posted 19 December 2017 - 20:42
djl, on 12 decembrie 2017 - 10:42, said:
Şi unde a dispărut poza cu Piaţa Operetei? Teatrul de opereta a fost daramat, langa el era statuia lui Lahovary, acum pozitionata in fata blocului turn de la Opereta. In fata teatrului avea statia 318, care existat pana au demolat cladirile pentru parcul Izvor si CP. Autobuzul (articulat), facea legatura dintre Drumul Taberei si Centrul Bucurestiului. |
#2445
Posted 19 December 2017 - 22:05
Nu o fi tomcai unghiul fericit, dar nu doreau să se vadă Policlina Gara de Nord, ci blocurile.
Cât despre poza cu Opereta, o ştersese din greşeală anelka. |
|
#2447
Posted 19 December 2017 - 22:59
anelka , iar ai comis-o! La modul pozitiv.
Chiar zilele astea mă gândeam la faptul că pe vremuri tramvaiul ajungea la Sala Palatului şi ce util ar fost să mai existe R.A.T.B. Sala Palatului - Gara de Nord - Cal. Griviţei - Bucureşti Noi. Linia aia făcea parte din prima linie de tramvai din Bucureşti. Pe undeva pe sus, prin zonă a trecut şi prima linie inelară de tramvai din Bucureşti (16, care iniţial mergea în ambele sensuri pe Academei - Str. C.A. Rosetti). Mă gândeam şi la faptul că nu mai găsesc revista "Arhitectura R.P.R." în care este descrisă Sala Palatului. Interesante pozele. Luterană era încă cu piatră cubică. În altă poză apare un camion ce toarnă asflat. Probabil strada era în asflatare. În prima poză se observă şi un stâlp metalic care iniţial susţinea reţeaua de contact a tramvaielor. Şi un teren viran, pe unde cred că acum e o clădire. Autobuzul Cehesc era pe linia 32. Camionul nu-mi dau seama ce naţie/marcă e. Posibiş să fie Sovietic, că m-am uitat după Ceheşti, Ungureşti şi Est-Germane şi nu e de acolo. Maşina din ultima poză, oprită la semafor e un "Opel". |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users