Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Bucurestii de altadata

* * * * - 11 votes
  • Please log in to reply
8248 replies to this topic

#2431
anelka

anelka

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,127
  • Înscris: 17.02.2006
Piata Operetei (Piata Natiunile Unite)

Edited by anelka, 12 December 2017 - 10:29.


#2432
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004
Ce era clădirea ce vedea în spatele stadionului? Avea de-aface cu Arsenalul sau Cazarma Cuza?
Şi unde a dispărut poza cu Piaţa Operetei?  Posted Image

Edited by djl, 12 December 2017 - 10:44.


#2433
anelka

anelka

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,127
  • Înscris: 17.02.2006

View Postdjl, on 12 decembrie 2017 - 10:42, said:

Ŗi unde a dispćrut poza cu Piaža Operetei?  Posted Image
scuze!

Attached Files



#2434
FronT

FronT

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,171
  • Înscris: 01.02.2017

View Postdjl, on 12 decembrie 2017 - 10:42, said:

Ce era clădirea ce vedea în spatele stadionului? Avea de-aface cu Arsenalul sau Cazarma Cuza?


cladirea exista inca, e un institut de sanatate a animalelor sau ceva de genul asta.

#2435
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,060
  • Înscris: 20.12.2007

View PostFronT, on 12 decembrie 2017 - 11:06, said:



cladirea exista inca, e un institut de sanatate a animalelor sau ceva de genul asta.
E facultatea de medicina veterinara

#2436
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004

View Postanelka, on 12 decembrie 2017 - 11:00, said:

scuze!

Posted Image


Maşini străine   :lol:

#2437
FronT

FronT

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,171
  • Înscris: 01.02.2017

View PostKokoshmare, on 12 decembrie 2017 - 11:58, said:

E facultatea de medicina veterinara

corect. este un corp al facultatii de medicina veterinara.

Edited by FronT, 12 December 2017 - 13:55.


#2438
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,097
  • Înscris: 30.04.2007

View PostFronT, on 12 decembrie 2017 - 11:06, said:

cladirea exista inca, e un institut de sanatate a animalelor sau ceva de genul asta.


se vede un colt ..

https://www.google.r...12!8i6656?hl=en

#2439
FronT

FronT

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,171
  • Înscris: 01.02.2017

View Postr_murphy, on 12 decembrie 2017 - 14:56, said:


aia e...obturata de cladirea DIGI si hotelul de alaturi

#2440
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004
I.T.B.-iste(R.A.T.B.-iste: http://tramclub.org/...69fbacfaefa4dea
http://harti.tramclu.../Bucuresti.html
http://tramclub.org/...pic.php?t=12827
http://carti.tramclub.org/
https://forum.softpe...ost__p__1868486

#2441
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004
În 1994 începe să evolueze cât de cât R.A.T.B.-ul: apar autobuze moderne ("Rocar" "de Simon" nu erau însă confortabile), se aduc din Germania tramvaie la s.h. (şi ce bune erau). Bine, mai apăruseră autobuzele "Ikarus" 260, aduse în perioada 1991-1993, care erau mult peste cele Româneşti din aceiaşi generaţie.
Pe urmă se fac din autobuzele "Saurer" 5DUK-A "Hess" troleibuze (1995-1997) - nici cele Româneşti nu erau proaste când erau noi - oricum, dintre a nu avea cu ce circula şi a merge cu un vehicul ponosit e mai bună a 2-a variantă. Din 1997 sosesc noi troleibuze.
Între timp se fac noi tramvaie V3A (aia cu modernizarea era o minciună, căci se casa vechiul vehicul şi se construia unul nou, având acelaşi număr de parc. Nu ştiu de ce nu aveam voie să producem tramvaie. Să nu uităm de schimbarea numărului de parc dintre vehicule).  După ce au scos din uz tramvaiele EP/V3A din păcate parcul circulant la tramvaie a scăzut   Posted Image
Se mai îmbunătăşte frecvenţa vehiculelor, se prelungesc unele trasee, se modifică unele pentru a deservi anumite zone, se modernizează unele linii de tramvai. Evoluţie în general. Dar din 2006 începe să se ducă din nou în jos R.A.T.B.-ul... 10 ani de evoluţie serioasă şi după aia...   Posted Image   Doar modernizarea unor linii de tramvai şi autobuze cu aer condiţionat se mai pot încadra la evoluţie după 2006...

Edited by djl, 18 December 2017 - 13:39.


#2442
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004
"Arhitectura R.P.R." nr. 2 pe 1961 (Martie - Aprilie 1961) (anul IX nr. 69)
pe coperţile I + IV găsim o poză cu ansmabul de blocuri Cal. Griviţei - P-ţa Gării de Nord - Str. Gării de Nord. În poză se vede latura P-ţa Gării de Nord - Str. Gara de Nord. Troleibuzul ce vede parţial este un "T.V." 2E pe linia 85 (era singura linie de atunci care intra dinspre Str. Gării de Nord spre coloanele gării), iar cele T12 (realizat pe şasiu deautobuz "Renault" TN4/6) pe linia 81 (Militari * - Aerop. Băneasa). Nu ştiam că au circulat T12-uri pe linia asta.
Reclama de la parterul blocului e la Cofetăria "Nord".

* intersecţia Bd. Armata Poporului + Bd. Păcii (azi ambele Iuliu Maniu) cu Bd. Libertăţii (azi Uverturii). Era şi o farmacie pe acolo.

Attached File  Arhitectura nr. 2 pe 1961 (Martie - Aprilie 1961) (anul IX nr. 69) copeta 1-4 Piata Garii de Nord. Troleibuz TV 2E pe linia 85 si T12 pe linia 81.jpg   352.09K   17 downloads

pg. 30 "Cinematograf cu 850 de locuri la Podul Basarab", articol de Arh. Nicolae Stonescu
Cred că am ajuns acum 9 ani (2008) acolo, dar era restaurant. Nu mi-a trecut prin minte că a fost cinematrograf acolo.
pg. 40-41 "Cinematograf cu 800 de locuri la interdecţia căii Griviţei cu b-dul 1 Mai" de Arh. Gerorge Mularidis. Notă Bd. 1 Mai = azi Bd. Ion Mihalache. Bd. 1 Mai actual se află azi în Cart. Drm. Taberei. Pe vremuri s-a numit Str. Compozitorilor, apoi Str. Ion Mihalache.
Fază interesantă: se folosea sunet stereofonic. Nu am crezut că au existat cinematografice cu sunet stereofonic în România înainte de anii '90. Mai ales că cinematrografia steoreofonică era ceva de noutate şi prin ţări dezvoltate la data apariţiei revistei şi abia în anii '70 a început să se răspândească.

Attached File  Arhitectura nr. 2 pe 1961 (Martie - Aprilie 1961) (anul IX nr. 69) pg. 30 Cinematoraf cu 850 de locuri la Podul Basarab.jpg   298.16K   18 downloads
Attached File  Arhitectura nr. 2 pe 1961 (Martie - Aprilie 1961) (anul IX nr. 69) pg. 40 Cinematrograf cu 800 de locuri la interesctia Cal. Grivitei cu Bd. 1 Mai (azi Ion Mihalache).jpg   281.13K   12 downloadsAttached File  Arhitectura nr. 2 pe 1961 (Martie - Aprilie 1961) (anul IX nr. 69) pg. 41 Cinematrograf cu 800 de locuri la interesctia Cal. Grivitei cu Bd. 1 Mai (azi Ion Mihalache).jpg   282.12K   9 downloads

Edited by djl, 19 December 2017 - 20:24.


#2443
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,278
  • Înscris: 01.03.2017

View Postdjl, on 19 decembrie 2017 - 20:20, said:

"Arhitectura R.P.R." nr. 2 pe 1961 (Martie - Aprilie 1961) (anul IX nr. 69)
pe coperžile I + IV gćsim o pozć cu ansmabul de blocuri Cal. Grivižei - P-ža Gćrii de Nord - Str. Gćrii de Nord. În pozć se vede latura P-ža Gćrii de Nord - Str. Gara de Nord. .......
Ce zici ? Nu este tocmai unghiul fericit ....

Attached Files



#2444
cris_ncs

cris_ncs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,807
  • Înscris: 12.01.2007

View Postdjl, on 12 decembrie 2017 - 10:42, said:

Şi unde a dispărut poza cu Piaţa Operetei?  Posted Image

Teatrul de opereta a fost daramat, langa el era statuia lui Lahovary, acum pozitionata in fata blocului turn de la Opereta.

In fata teatrului avea statia 318, care  existat pana au demolat cladirile pentru parcul Izvor si CP.
Autobuzul (articulat), facea legatura dintre Drumul Taberei si Centrul Bucurestiului.

#2445
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004
Nu o fi tomcai unghiul fericit, dar nu doreau să se vadă Policlina Gara de Nord, ci blocurile.
Cât despre poza cu Opereta, o ştersese din greşeală anelka.

#2446
anelka

anelka

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,127
  • Înscris: 17.02.2006
ceva poze de pe FB
anii '60

Attached Files

  • Attached File  A.jpg   103.58K   17 downloads
  • Attached File  B.jpg   79.92K   15 downloads
  • Attached File  C.jpg   92.52K   16 downloads
  • Attached File  D.jpg   80.09K   20 downloads
  • Attached File  E.jpg   75.95K   19 downloads
  • Attached File  F.jpg   67.68K   21 downloads
  • Attached File  G.jpg   104.41K   19 downloads
  • Attached File  H.jpg   75.1K   18 downloads


#2447
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004
anelka , iar ai comis-o! La modul pozitiv.
Chiar zilele astea mă gândeam la faptul că pe vremuri tramvaiul ajungea la Sala Palatului şi ce util ar fost să mai existe R.A.T.B. Sala Palatului - Gara de Nord - Cal. Griviţei - Bucureşti Noi. Linia aia făcea parte din prima linie de tramvai din Bucureşti. Pe undeva pe sus, prin zonă a trecut şi prima linie inelară de tramvai din Bucureşti (16, care iniţial mergea în ambele sensuri pe Academei - Str. C.A. Rosetti).
Mă gândeam şi la faptul că nu mai găsesc revista "Arhitectura R.P.R." în care este descrisă Sala Palatului.

Interesante pozele. Luterană era încă cu piatră cubică. În altă poză apare un camion ce toarnă asflat. Probabil strada era în asflatare.
În prima poză se observă şi un stâlp metalic care iniţial susţinea reţeaua de contact a tramvaielor. Şi un teren viran, pe unde cred că acum e o clădire.
Autobuzul  Cehesc era pe linia 32. Camionul nu-mi dau seama ce naţie/marcă e. Posibiş să fie Sovietic, că m-am uitat după Ceheşti, Ungureşti şi Est-Germane şi nu e de acolo.
Maşina din ultima poză, oprită la semafor e un "Opel".

#2448
anelka

anelka

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,127
  • Înscris: 17.02.2006
si ceva cu amenajarea Dambovitei

Attached Files

  • Attached File  A.jpg   79.22K   31 downloads
  • Attached File  B.jpg   59.23K   34 downloads
  • Attached File  C.jpg   74.43K   29 downloads
  • Attached File  D.jpg   58.67K   28 downloads
  • Attached File  E.jpg   68.98K   31 downloads
  • Attached File  F.jpg   52.42K   33 downloads


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate