Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 

Bucurestii de altadata

* * * * - 11 votes
  • Please log in to reply
8269 replies to this topic

#2161
anelka

anelka

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,128
  • Înscris: 17.02.2006
si fabrica Titan functioneaza in alta parte
https://www.google.r...!7i13312!8i6656

#2162
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004
Da, ambele mai funcţionează... dar ca şi clădiri originale    :(

#2163
Digix

Digix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,803
  • Înscris: 03.02.2007
Citisem acum vreo lunć cć se concediazć de la fabrica Titan. Renunțć la frćmāntat pāinea, iau coca congelatć din import. Nici pāine nu mai putem produce īn Romānia.

#2164
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,077
  • Înscris: 20.12.2007

View PostDigix, on 10 aprilie 2017 - 09:02, said:

Citisem acum vreo lună că se concediază de la fabrica Titan. Renunță la frământat pâinea, iau coca congelată din import. Nici pâine nu mai putem produce în România.
Si Vel Pitar se extinde cumparand si fosta Spicul. E vorba de afaceri pana la urma

http://www.zf.ro/com...-criza-15080201

#2165
Abc2001ro

Abc2001ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,620
  • Înscris: 02.07.2015
Bucurestii de alta data nu au fost daruiti de vreun zeu, ci au fost construiti de oameni. A plange dupa ce a fost in timp ce ghetourile se inmultesc in jurul nostru, nu ajuta pe nimeni. Prin urmare:

https://forum.softpe...ra-de-calitate/

#2166
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004
"Viaža Capitalei", Ian. 1951

Attached File  17951541_1275365332501345_3622634516089646478_n.jpg   215.58K   28 downloads

#2167
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,849
  • Înscris: 11.10.2006
Troleibuz tip MTD82, asamblat in tara. Chiar si troleibuzul TV 2 E e de sorginte sovietica - proiectul a fost asimilat si produs integral in tara (daca va uitati pe paginile Yandex sau Pastvu cu foto "de epoca" sovietice veti vedea troleibuze care seamana izbitor cu TV2E). Pana si alimentarea era ca la ei, pe 550-600V, de abia TV12 a fost primul troleibuz care a folosit aceeasi tensiune ca la tramvai, de 750V - pana la unificarea alimentarii si ceva timp dupa, au avut probleme in functionare, nu erau destul substatii si din aceasta cauza au fost operate scurtari de trasee - pentru ca reteaua nu suporta un consum prea mare, dupa infiintarea liniei 82 spre Aeroportul Baneasa, troleibuzul 81 a fost scurtat la Gara Baneasa (intorcea in jurul Casei Scanteii).

Ca sa nu mai zic de tramvaiul V3A, copiat si apoi realizat 100% pe plan intern; sursa de inspiratie pentru caseta de afisaj frontala este una originala sau tot o copie de-a rusilor? As zice ca este o varianta stilizata a casetei folosite la tramvaie din tarile nordice. Deci copie a unei copii...

Attached Files


Edited by malmoth, 15 April 2017 - 01:46.


#2168
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004
Ha-ha. Linia 34, dar nu din Bucureşti.
Acolo se menţionează că troleibuzul a fost realizat integral în România, folosind documentaţie Sovietică.
Eu credeam că uşile de pe tramvaiele V3A-93 au fost realizate de Români, dar am mers la Ploieşti cu un tramvai Cehesc ČKD "Tatra" KT4D produs pentru fosta R.D.G. şi modernizat de Nemţi şi oops, avea uşi precum la V3A-93. Cum Germanii nu au copiat după Români, concluzia e una singură.
Nu ştiam de faza cu substaţiile. Deci după ce au realizat substaţii noi au putut duce troleibuzele înapoi la Aeroport. Sunt curios ce s-a întâmplat cu substaţiile după desfiinţarea troleibuzelor din zona Aviatorilor - Herăstrău - Băneasa.

Edited by djl, 15 April 2017 - 02:11.


#2169
Nemo2017

Nemo2017

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 323
  • Înscris: 16.04.2017

View Postdjl, on 15 aprilie 2017 - 00:12, said:


Hm, nu am mai mers de multi ani cu troleibuzul... cred ca o sa fac un tur de Bucuresti cu transportul in comun.

Edited by Nemo2017, 16 April 2017 - 21:24.


#2170
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004
Dar cum de s-a decis în 1951 introducerea tramvaielor de mare capacitate în Bucureşti. A contat numai faptul că acestea puteau avea o viteză sporită şi că pentru acelaşi număr de călători puteai scăpa de remorcă, sau aveau de gând ca pe viitor să bage şi remorci (aşa cum s-a întâmplat când au fost aduse tramvaiele "ElectroPutere" orginale) pentru a forma trenuri de mare capacitate care să poată prelua un flux mai mare de călători. Tot sunt nedumerit, tramvaiele "ElectroPutere" ("EP") şi V54 erau unul şi acelaşi?   :huh:
Remorcile de "EP" ştiu că erau identice cu vagonul motor (când le-au făcut EP/V3A partea din faţă nu mai arăta precum la vagonul motor), dar numai că nu aveai motor şi postul de conducere. "EP" cu remorcă "EP" au ajuns şi la Timişoara sau au fost numai în Bucureşti?   :huh:

#2171
BlueKing-69

BlueKing-69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,745
  • Înscris: 26.08.2008
Ce e, djl, ai terminat cu ouale, cozonacii, pasca, drobul, pastrama si vinul? Posted Image

Cine a decis grozavia aia in 1951 trebuie sa bata lejer suta (de ani) azi... cum mai putem sa-l intrebam?

Edited by BlueKing-69, 18 April 2017 - 21:04.


#2172
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,849
  • Înscris: 11.10.2006

View Postmalmoth, on 14 august 2014 - 19:39, said:

Undeva in coltul drept se zareste acoperisul unei hale
Attachment buc1.jpg

Pe fundal este o intersectie destul de mare, probabil in zona Ritmului - Dimitrov, pentru ca pe acolo erau/mai sunt cladiri inalte.
Attachment buc2.jpg

Ce avem noi aici ??  Indiferent daca este Iancului sau Pantelimon, capatul strazii duce spre Electroaparataj.
Attachment buc3.jpg

Dupa scenele astea, urmeaza mahalaua, zone "pitoresti", favelasul bucurestean de pe malurile Plumbuitei si a Fundenilor.

Din filmul "Cu mainile curate"
NU E in Pantelimon-Iancului, ci pe Sos. Orhideelor, in apropiere de Gara Basarab. O fotografie realizata de Serban Lacriteanu in 1976 cu un tren de tramvai pe sos. Orhideelor - gardul din fundal, pozitionarea liniilor si pavajul se potrivesc; tramvaiul a folosit la turnarea unui film de epoca. Pe Orhideelor exista o linie suplimentara de asteptare, deoarece circulatia se desfasura in sens unic dinspre Gara de Nord spre Regie, celalalt sens era prin calea Plevnei, Afluentului, Fluviului, zona fiind capat pentru unele linii de tramvai.
Intr-o alta captura se vede clar in fundal, fatada serviceului Titulescu si o portiune din elemente de sustinere a catenarei CFR. Linia pe ,sos Orhideelor a fost dublata in cursul anului 1977, cand s-a realizat si bucla din fata Garii Basarab.
Attached File  orhideelor 76.jpeg   682.71K   35 downloadsAttached File  strada.JPG   185.48K   41 downloadsAttached File  strada2 cladire.JPG   102.58K   42 downloads

Edited by malmoth, 29 April 2017 - 00:00.


#2173
Digix

Digix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,803
  • Înscris: 03.02.2007
Tocmai ce mă uitasem zilele astea la  "Cu mâinile curate"!  Ce norocoși suntem acum că le avem pe toate grămadă pe YouTube. Ce cozi mai făceam la cinema pe vremuri!

#2174
anelka

anelka

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,128
  • Înscris: 17.02.2006
Panduri - 13 Septembrie - '82 - '87.
foto: Ilias Dutescu

1 - restaurant cu terasa la intersectia b-dului T. Vladimirescu cu calea 13 Septembrie
2 - calea 13 Septembrie cu soseaua Panduri (vizavi de terasa din foto1)
3 - calea 13 Septembrie cu Panduri
4 - calea 13 Septembrie cu Panduri
5 - rotiserie pe calea 13 Septembrie
6 - alimentara la intersectia 13 Septembrie cu Puisor
7 - centrala telefonica si posta Puisor
8 - tramvaiul 25 pe Panduri, inainte sa faca la stanga pe 13 Septembrie; cladirea din stanga - farmacia 72
9 - local familial Panduri, intersectia Panduri cu strada Mihail Cioranu
10 - cofetaria Panduri, soseau Panduri la intersectia cu strada Nicusor
11 - strada Nicusor cu Panduri
12 - intrarea la depoul Panduri.

Attached Files

  • Attached File  1.jpg   65.61K   30 downloads
  • Attached File  2.jpg   67.28K   28 downloads
  • Attached File  3.jpg   77.75K   28 downloads
  • Attached File  4.jpg   83.17K   28 downloads
  • Attached File  5.jpg   68.58K   24 downloads
  • Attached File  6.jpg   65.44K   25 downloads
  • Attached File  7.jpg   68.1K   25 downloads
  • Attached File  8.jpg   73.54K   24 downloads
  • Attached File  9.jpg   63.37K   25 downloads
  • Attached File  10.jpg   73.47K   27 downloads
  • Attached File  11.jpg   107.18K   26 downloads
  • Attached File  12.jpg   67.31K   24 downloads


#2175
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004
Ceas public, coş de gunoi, semafoare din care nu mai există aşa de multe (alea mari, pt. maşini).
De unde le tot scoţi frate?

#2176
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,849
  • Înscris: 11.10.2006
Tramvaiul 25 nu mai circula pe calea 13 Septembrie din 1975, este vorba de de fapt de 20. Bucla de la Puisor nu a fost deloc capat permanent pentru vreo linie de tramvai, a servit doar pentru cazuri de urgenta.
Am prins toate casele si transformarea cartierului, depoul Panduri era fascinant cu liniile lui multe, cu breteaua de intrare dinspre 13 Septembrie paralela cu liniile curente. Dupa intrarea in spital erau niste hale si am vazut odata o echipa de filmare - nu stiu ce film turnau, era de epoca in timpul ilegalistilor, pe zid scrisesera o lozinca "Jos Fascismul". Apoi a venit prapadul si nu s-a mai circulat pe calea 13 Septembrie, liniile au ruginit, aveau macazele scoase, doar unul era intreg spre depou - se mai executau probabil numai transporturi de materiale spre santierele de la casa Republicii, firele facusera burta. La fel am vazut cum "au  murit" si liniile care duceau spre Uranus la Chirigiu, linii care au ramas mult timp in carosabil, apoi cele de pe Cosbuc - au lasat longrinele dar fara sina.
Depoul Panduri a fost initial garaj de autobuze, construit in 1937 si in 1942 transformat in depou de tramvaie - a functionat pana in 1987, cand este demolat "la pachet" cu cel de la Splaiul Unirii (garaj de autobuze 1938, depou de tramvai din 1945). Il vedeam din tramvai cum a ramas gol, cu liniile ruginite; cand era inca "viu" pe linia de langa gardul spitalului erau garate vagoane vechi, scose din uz (Vxx-uri, Ep).

#2177
anelka

anelka

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,128
  • Înscris: 17.02.2006

View Postmalmoth, on 29 aprilie 2017 - 18:46, said:

Tramvaiul 25 nu mai circula pe calea 13 Septembrie din 1975, este vorba de de fapt de 20.
nu cumva e vorba de fapt de tramvaiul 13? cel putin asa inteleg din harta ITB '84.

Attached Files



#2178
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004
13 cred că avea tramvaie de mare capacitate.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate