Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Alte dimensiuni in CIV.

Renault Symbol ( Thalia I ) - mer...

Pelerinaj in Egipt
 Caut aplicatie android inregistra...

Factura Orange marita

Pentru lipsa de procedura, amana ...

[ANCOM] Toti operatorii de telefo...
 Lovitura de stat (dejucata) in Ge...

Boxe PA audio home use - nivel av...

Boxe wifi

Modem WiFi Huawei
 Recomandare scaun de birou

E mai bine sa te dai de alta nati...

Cosmin Seleși, la Pro TV, di...

The Men Who Sold the World Cup (2...
 

probleme mari

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
shogor_dani

shogor_dani

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 13.07.2009
va salut.am cateva probleme mari  de natura fizica,care incep sa ma  puna serios pe ganduri.  fac sala de 1 an jumate si iau inca de la inceput creatine pro mass de la pronutrition o singura masura de 5g pe zi,dimineata. ma alimentez cat de cat corect si in toata  perioada asta nu am pus  decat 2 kg pe mine,care mai apoi le-am dat jos,nu stiu din ce cauza,si nici nu am reusit sa le mai pun la loc.as continua cu sala dar mie frica , ca voi pica din picioare deoarece am 173 cm si 50 kg(rahitism asigurat :huh: ). as dori niste sfaturi pt cresterea masei corporale(pt inceput) si pt cresterea masei musculare, poate chiar si un program mai usor de antrenament. ma gandeam la combinatia proteine (milk & egg)+creatina(creatine pro mass)+aminoacizi(nu m-am hotarat asupra sortimentului).va rog sa ma sfatuiti cat mai bine.

#2
- Rares -

- Rares -

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.08.2007
Cu siguranta nu te alimentezi sanatos si suficient. Mananci de 4-5 mese consistente pe zi? Consumi carne, lactate, oua, cartofi, etc (ma refer in fiecare zi nu odata pe saptamana sau pe luna :))? Vitaminele din ce ti le iei?
In locul tau as manca bine la intervale regulate de 2-3 ore si as suplimenta cu un gainer bun. La situatia ta nu-si au rostul creatina si aminoacizii. Nu ai cum sa nu iei in greutate in cateva luni.

Edited by - Rares -, 13 July 2009 - 19:35.


#3
PHOENIX_GUARDIAN

PHOENIX_GUARDIAN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 763
  • Înscris: 25.02.2009

View Postshogor_dani, on 13th July 2009, 15:45, said:

va salut.am cateva probleme mari  de natura fizica,care incep sa ma  puna serios pe ganduri.  fac sala de 1 an jumate si iau inca de la inceput creatine pro mass de la pronutrition o singura masura de 5g pe zi,dimineata. ma alimentez cat de cat corect si in toata  perioada asta nu am pus  decat 2 kg pe mine,care mai apoi le-am dat jos,nu stiu din ce cauza,si nici nu am reusit sa le mai pun la loc.as continua cu sala dar mie frica , ca voi pica din picioare deoarece am 173 cm si 50 kg(rahitism asigurat :huh: ). as dori niste sfaturi pt cresterea masei corporale(pt inceput) si pt cresterea masei musculare, poate chiar si un program mai usor de antrenament. ma gandeam la combinatia proteine (milk & egg)+creatina(creatine pro mass)+aminoacizi(nu m-am hotarat asupra sortimentului).va rog sa ma sfatuiti cat mai bine.
1 - Evita pe cāt posibil sa consumi multa apa
2 - Pune programul de īl executi la sala, poate suprasoliciti corpul cu exerciti pentru toate grupele īn fiecare zi
3 - Dupa 3-4 lunii de sala e bine sa faci pauza o saptamāna sau chiar doua, stai fara griji sa nu te ei dupa cei care zic ca vei pierde tot ce ai lucrat
4 - Nu sunt deloc rare cazurile īn care cei ajunsi la sala īsi tonifica muschi dar nu reusesc sa creasca īn volum
5 - O vizita la doctor nu ar strica, sunt fel si fel de probleme, printre care enumer probleme la tiroida (sa nu rāda careva si barbati au probleme cu tiroida), īn unele cazuri tiroida īngrasa si īn altele slabesti de nu īti dai seama ce ai
Ex: Eu unul īn lunile mai īncarcate ma ocup decāt de partea de sus, picioarele, spatele le las sa mai astepte, tin sa precizez ca eu ma duc mai mult sa ramān īn forma, nu neaparat sa pun masa musculara
Īn mare sunt curios ce program executi si de cāte ori te duci la sala pe saptamāna
Apropo varsta

#4
Valy1

Valy1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,206
  • Înscris: 06.01.2007

View PostPHOENIX_GUARDIAN, on 13th July 2009, 20:51, said:

1 - Evita pe cāt posibil sa consumi multa apa
:huh:

#5
shogor_dani

shogor_dani

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 13.07.2009

View PostPHOENIX_GUARDIAN, on 13th July 2009, 20:51, said:

1 - Evita pe cāt posibil sa consumi multa apa
2 - Pune programul de īl executi la sala, poate suprasoliciti corpul cu exerciti pentru toate grupele īn fiecare zi
3 - Dupa 3-4 lunii de sala e bine sa faci pauza o saptamāna sau chiar doua, stai fara griji sa nu te ei dupa cei care zic ca vei pierde tot ce ai lucrat
4 - Nu sunt deloc rare cazurile īn care cei ajunsi la sala īsi tonifica muschi dar nu reusesc sa creasca īn volum
5 - O vizita la doctor nu ar strica, sunt fel si fel de probleme, printre care enumer probleme la tiroida (sa nu rāda careva si barbati au probleme cu tiroida), īn unele cazuri tiroida īngrasa si īn altele slabesti de nu īti dai seama ce ai
Ex: Eu unul īn lunile mai īncarcate ma ocup decāt de partea de sus, picioarele, spatele le las sa mai astepte, tin sa precizez ca eu ma duc mai mult sa ramān īn forma, nu neaparat sa pun masa musculara
Īn mare sunt curios ce program executi si de cāte ori te duci la sala pe saptamāna
Apropo varsta
ms pt raspuns.programul meu este urmatorul:
1. piept si biceps
2.pauza sau merg pt cardio si picioare
3. spate cu triceps
4. pauza
5. umeri si trapez
varsta 21
probabil ca sfatul cu tiroida o sa-l iau in seama si voi merge la medic pt ca am mai auzit de niste cazuri dar le-am neglijat.
daca programul e ok sau poti sa-mi mai dai niste sfaturi,te rog sa le postezi(e valabil pt oricine).
si as vrea sa suplimentez cu niste proteina , ar fi ok?sau e mai bine cu altceva
si legat de mancare,eu zic ca ma hranesc destul de bine ,dar nu prea am timp sa mananc 4-5 mese ca am un job care imi ocupa majoritatea timpului,in rest consum doar alimente bogate in proteine.
cam atat.
astept sfaturi

#6
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,327
  • Înscris: 08.09.2006
Pai hai sa o luam treptat. Intai masa, pune asta la punct, baga multi carbo si proteine. Ai grija la acizii grasi si chiar si la lipide ca trebuie si astea. Bun, poti manca pentru inceput ceva sanvishuri sau una alta ca sa pui pe tine.
Vitaminele, aici ar fi bun un control medical sa nu ai vreo anemie. Eu zic sa iei vine titamax sau extremvit vreo 2 cutii.
Proteinele, ideal e ceva cu zer si carbo dimineata si dupa antrenament iar seara milk&egg dar nu numai. Mananca bine seara ca pe timpul noptii cresti.
Odihna, incearca la 10 sa fi in pat si dormi 8-9 ore.

#7
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,327
  • Înscris: 08.09.2006
Mai e important sa bei cel putin 2l de apa pe zi si ar fi bine sa faci un set complet de analize inclusiv cele hormonale.

#8
root-

root-

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 12.04.2009
baga frate 3 shaorma pe zi !

#9
xGenStyle

xGenStyle

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 27.07.2009
salut, cum vrei sa iei in masa daca iei doar o cupa de proteine ? Pro Mass Forte se ia asa: 1 cupa pe zi cand nu tragi si 2 cupe cand tragi. Iei o cupa dimineata dupa masa de exemplu apoi te duci la sala si dupa ce tragi iei inka 1 cupa adica un shake din 3 masuri insemnand o cupa. Deci iei 2 shake-uri pe zi cand tragi si unul cand nu mergi la sala. Mananca aproximativ 4 mese pe zi. Exemplu: La o masa ciorba cu carne, la alta masa cartofi prajiti cu salata, la alta masa niste carne prajita cu inka cv etc. Si mass forte are doar 27 gr de proteina, iati si tu proteina mai scumpa, care costa intradevar mai mult dar are 50 gr de proteina si ajuta mult mai mult si mai rpd la cresterea masei musculare.

Programul la sala fatil cam asa:

Luni: Brate si piept.
Miercuri: Spate si umeri.
Vineri: Picioare si abdomen.

Bafta si nu uita 2 shake-uri cand tragi si unul cand nu tragi. Si mergi doar de 3 ori pe sapt. la sala e de ajuns, si mananca cat poti de mult, minim 2-3 mese pe zi complete.  ;)

Somn minim 8 ore.

Edited by xGenStyle, 29 July 2009 - 04:57.


#10
Valy1

Valy1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,206
  • Înscris: 06.01.2007

View PostxGenStyle, on 29th July 2009, 05:54, said:

Bai nene , daca nu te pricepi  de ce simti nevoia sa dai sfaturi aiurea ?

#11
xGenStyle

xGenStyle

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 27.07.2009
Te trezesti vorbind sau iti faci posturi si numai sti unde sa postezi ?  :rolleyes:

#12
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rću

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,691
  • Înscris: 29.01.2008

View PostxGenStyle, on 29th July 2009, 05:54, said:

salut, cum vrei sa iei in masa daca iei doar o cupa de proteine ? Pro Mass Forte se ia asa: 1 cupa pe zi cand nu tragi si 2 cupe cand tragi. Iei o cupa dimineata dupa masa de exemplu apoi te duci la sala si dupa ce tragi iei inka 1 cupa adica un shake din 3 masuri insemnand o cupa. Deci iei 2 shake-uri pe zi cand tragi si unul cand nu mergi la sala. Mananca aproximativ 4 mese pe zi. Exemplu: La o masa ciorba cu carne, la alta masa cartofi prajiti cu salata, la alta masa niste carne prajita cu inka cv etc. Si mass forte are doar 27 gr de proteina, iati si tu proteina mai scumpa, care costa intradevar mai mult dar are 50 gr de proteina si ajuta mult mai mult si mai rpd la cresterea masei musculare.

Programul la sala fatil cam asa:

Luni: Brate si piept.
Miercuri: Spate si umeri.
Vineri: Picioare si abdomen.

Bafta si nu uita 2 shake-uri cand tragi si unul cand nu tragi. Si mergi doar de 3 ori pe sapt. la sala e de ajuns, si mananca cat poti de mult, minim 2-3 mese pe zi complete.  ;)

Somn minim 8 ore.
Vai si amar.

Edited by GlobalMods, 29 July 2009 - 11:09.


#13
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,549
  • Înscris: 06.07.2005

View PostGlobalMods, on 28th July 2009, 22:07, said:

Vai si amar.
Bis. E dur de tot...pacat ca nu e si creierul muschi ca sa-l lucreze toti......ca sa fiu putin offtopic o sa citez un coleg de la sala " mananca muuult de tot pana nu mai poti, ca sa pui pe tine multa grasime si masa ca sa ai o baza din care se va forma muschiul "  :roflmao:


Si ca sa revin, shogor_dani, poate ca lucrezi prea intens la cardio(desi o data pe saptamana nu mi se pare deloc exagerat). Mananca sanatos si mult. Dormi. Incearca alte suplimente(un gainer eventual). Control medical neaparat. Cred ca toate s-au mai zis

#14
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rću

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,691
  • Înscris: 29.01.2008
Si iti poti baga plua-n ei de cartofi si carne prajita! ;)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate