Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Lukoil - benzina dezastru
Last Updated: May 16 2016 11:45, Started by
slai
, Jul 11 2009 21:59
·
0
#73
Posted 18 October 2012 - 08:42
Si eu am avut neplaceri cu benzina de la Lukoil, si nu sunt singurul.
De preferat sa evitati statiile acestea. |
#74
Posted 04 February 2013 - 11:22
Eu alimentez motorina de la lukoil de un an si n-am avut probleme.
Masina a pornit si la -25 de grade fara probleme, din cand in cand mai bag si ecto. Consumul n-a sarit de limitele normale niciodata. Diferente mai mari de 0.5% n-au fost niciodata(luand in calcul ca niciodata nu merg pe aceeasi ruta cu aceeasi greutate in masina si aceeasi talpa) de cele mai multe ori e de 0,2%. |
#75
Posted 26 April 2016 - 22:09
Am alimentat de la lukoil benzina si motorina in multe masini, nu am avut probleme niciodata cu toate ca unele statii aratau ca dupa razboi, statii din tara/provincie, eu cred ca mai mult e rea credinta din partea unora decat ca se intampla ceva pe la masini.
exemplu euroluk 95 este peste petrom standard 95 consum si mers |
#76
Posted 27 April 2016 - 17:41
2 megane-uri, cele ale parintilor merg 90% din timp doar cu benzina/motorina de la Lukoil, in schimb la masina mea ( Opel Tigra ) cand ii bag Lukoil, zici ca merge in 3 motorul. Am alimentat de 3 ori, de 3 ori a trebuit sa golesc rezervorul si sa pun de la omv. Poate sunt eu ghinionist cu masina mea, nu stiu ce sa zic...
|
#77
Posted 27 April 2016 - 20:44
Am depasit demult 1.200.000 km cu benzina de la Lukoil. Acum depasesc 200.000 km cu GPL de la Lukoil.
Mi s-a parut (dar nu am facut mai multe teste ) ca masina are un consum putin mai ridicat cu GPL de la Lukoil(Bulrom?!) decat cu cel de la Petrom......dar oricum ies tot pe acolo pentru ca il iau mai ieftin cu cardul Club Lukoil. Niciun ban bagat in motoare, nicio problema , nicio figura. Poate sunt eu mai norocos de fel (nu alimentez de la statii francizate si nici de la statii nepopulate) P.S. Avioanele de la Aeroclubul Romaniei , masinile DNA-ului sau cele ale Politiei sunt alimentate cu carburanti de la Lukoil. Edited by polizei, 27 April 2016 - 20:55. |
#78
Posted 02 May 2016 - 10:08
Cand esti patit, nu mai vrei sa incerci si alte statii LukOil.
La Ford Flocus 2 (1.6 benzina) alimentat de la lukoil, motorul nu mai avea relantiul regulat, se tura singura ca un camion Roman, problema s-a rezolvat dupa ce am facut plinu de la omv cu d-aia scumpa si dat un pic in goarna. La Logan 1.4 devenea o idee mai puturos cu benzina lukoil (perceptibil doar pt sofer) si esapamanetul era mai negru... Cred ca lukoil are carburanti de cea mai proasta calitate. PS: la polul opus cred ca statiile Shell au cei mai buni carburanti (chiar la la benzinar 1.4 am simtit diferenta intre petrom 95 si V PowerN+ de la shell) |
#80
Posted 03 May 2016 - 13:14
#81
Posted 05 May 2016 - 21:41
În urmă cu 10 ani am făcut plinul la un Opel Corsa de la Lukoil Sebeş şi de abia am ajuns la Piteşti. Pe Dealul Negru am oprit AC-ul şi numai cu a 2-a. Asta a fost prima şi singura experienţă cu Lukoil. În prezent nu ştiu cum este calitatea, dar am văzut multe maşini ale statului că alimentează acolo. Dar asta poate nu este relevant, poate au făcut doar o ofertă mai bună.
|
#82
Posted 06 May 2016 - 08:09
Octavian___, on 02 mai 2016 - 10:08, said:
Cand esti patit, nu mai vrei sa incerci si alte statii LukOil. Cred ca lukoil are carburanti de cea mai proasta calitate. Ba chiar cind Rompetrol era lux, benzina lor tinea mereu aprins becul de motor si din cauza de directie, Luk l-a stins. De cele mai multe ori, e din alte cauze.... |
|
#83
Posted 07 May 2016 - 11:22
#84
Posted 09 May 2016 - 19:49
Octavian___, on 02 mai 2016 - 10:08, said:
Cand esti patit, nu mai vrei sa incerci si alte statii LukOil. La Ford Flocus 2 (1.6 benzina) alimentat de la lukoil, motorul nu mai avea relantiul regulat, se tura singura ca un camion Roman, problema s-a rezolvat dupa ce am facut plinu de la omv cu d-aia scumpa si dat un pic in goarna. Relanti-ul neregulat la Ford Focus benzina (mai ales 1.6) este un fel de `problema` comuna . Numai pe youtube sunt vreo 20.000 de rezultate la idle problem ford focus. Eu chiar asa am cumparat un Ford Focus 1.6 din Germania .Nu se intampla mereu , ci doar uneori. . Valva PCV era super jegoasa,aproape infundata ....asa ca am curatat-o. Edited by polizei, 09 May 2016 - 20:12. |
#85
Posted 13 May 2016 - 10:38
#86
Posted 16 May 2016 - 11:45
Am schimbat motorina, dupa mult mult timp, am.bagat "juma" de rezervor de diesel evo 5 (euro5) de la mol. Nu mai fumega "ca un vw" ar fi prima impresie..
Concluzie... daca o masina euro 4 vechie fara dpf, merge normal cu motorina euro 5, atunci ce mama dracului sunt restul motorinelor? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users