Service B&B Collection
Last Updated: Apr 25 2021 03:06, Started by
octavt
, Jul 09 2009 20:55
·
0
#19
Posted 28 January 2016 - 13:13
Mă bate gândul să fac și eu o reclamație la ANPC. Sunt curios dacă cei de la ANPC îi amendează măcar. Deși cred că fac degeaba sesizare...
Edited by MindVirus, 28 January 2016 - 13:13. |
#20
Posted 27 April 2016 - 16:28
Mi a venit și mie rândul,ceas cumpărat de o luna, m am spălat pe mâini și a intrat apa în el.trimis în service(rezista la 10 atmosfere asa scrie pe el)bineînțeles ca e vina mea și trebuie sa dau 75 RON pt curățat.il am la ei de 2 săptămâni, dacă îs de acord sa plătesc mai durează 30 Zile sa mi l curețe.am zis ca îs de acord dar când îl vor trimite sa mi l bage în apa vreo 2 minute cu mânuța lor sa vad pe ce am dat banii.nu îs de acord cu asta.maine ma duc la opc poate rezolv ceva...cumpărat din splendor Carrefour Constanța
|
#21
Posted 06 May 2016 - 14:04
Am si eu o experienta dezamagitoare cu BB Collection si Pierre Lannier. Am cumparat un ceas, la care dupa vreo max. 10 purtari i s-a desprins geamul fara sa il lovesc, ori sa-l fi "expus unor actiuni care ii pot cauza daune"(cum se exprima ei in certificatul de garantie).Am dus ceasul in perfecta stare, ca nou, inca in garantie, la un magazin al BB Collection din Brasov. L-au trimis la service la Buc. Cei de la service au constatat ca dauna este provocata de mine. Insa ceasul intors din service are mai multe zgarieturi. Plus mi se cere sa platesc taxa de constatare si taxa de curierat dus-intors.
Am reclamat cele intamplate la producator,Pierre Lannier si le-am cerut ajutorul in rezolvarea situatiei. Mi-au mai cerut niste date in plus, dupa care liniste deplina. Dupa 2 luni am intrebat care este situatia. Mi s-a raspuns ca trebuie sa rezolv problema cu distribuitorul in care ei au incredere totala.. Deci, aceasta este atitudinea producatorului fata de client... In viata mea nu voi mai cumpara vreodata vreun produs de la BB Collection si nici produse cu marca Pierre Lannier si nu voi recomanda aceste firme la nimeni... Iar ceasul le las cadou, nu am nevoie de el... |
#22
Posted 13 May 2016 - 23:28
Finalul ca la romani,sau mai bine semifinalele...acum 2 zile am fost cu scandal la respectivul magazin deoarece depășise cu 3 zile perioada legala.ba ca e șefa în concediu, ba ca e trimis gratis la reparat...azi l am recuperat, probat sub apa și e foarte ok.oricum i am ars, plângerea la opc e în curs,de amenda nu scăpa...
|
#23
Posted 17 May 2016 - 13:58
Simpaticii de la BB sint alta echipa cu mottoul '' Merge si asa '' sau ce conteaza citiva clienti in plus sau in minus.
Sa ne uitam putin pe cifrele oficiale de pe www.mfinante.ro 2012 profit net 14.039.475 Lei 2013 profit net 17.371.371 Lei 2014 profit net 28.551.432 Lei Afacerea lor merge din plin, nu se impiedica ei de niste ceasuri nereparate etc. In septembrie 2015 am cumparat de pe magazinul lor online un ceas Lorus ( la reducere, la 168 Lei. ) Ceasul a functionat perfect pina acum citeva zile cind i-a cazut micuta rama de la calendar. Ma duc cu ceasul si cu actele la serviceul de la Unirea Bucuresti. Da, se poate repara, va costa 20 Lei. Da, de acord , il las. Aaaa, nu reparam aici ceasuri cumparate online. Cum asa, unde scrie asta ? Da, in garantie, trebuie expediat prin curier rapid la serviceul de pe Viilor. Ce bataie de joc, zic eu, sa va fie rusine , sa il mincati pe piine etc. Am plecat nervos trintind practic usa. Iese seful de magazin si ma ameninta cu paza. Nu ai decit , fa ce vrei ii zic eu. Cind am avut problema, nu s-a sinchisit, vinzatoarea nu l-a chemat. Dupa ce m-au dat afara din magazin s-au trezit, bleah ! Reclam situatia la serviciul clienti BB. Astept telefon de raspuns. Revin eu dupa 3 ore si mi se repeta povestea cum ca nu s-a refuzat primirea ceasului, numai ca nu se repara acolo ci tot in Viilor. Ma ratoiesc si la persoana asta si ii spun ca voi reclama in scris. Adica la magazin nu s-a mai recunoscut ce mi s-a spus fata in fata, frumoasa treaba ! Fac reclamatie scrisa si ii intreb : - de ce s-a refuzat primirea ceasului in service - de ce sint discriminat fata de cumparatorii din magazinul fizic - eu ce fac in situatia asta Ei, mare minune, in mai putin de o ora mi se raspunde cu scuze si cu solicitarea de a preda ceasul la Unirea ( acolo unde m-au refuzat si am fost amenintat ). Remedierea - in termenul legal. Adica in 14 zile !!! Un raspuns dat doar ca sa fie dat. Nu au trecut prin filtrul gindirii faptul ca era vorba de lipit un cadru metalic. Le-am raspuns ca mai am ceva neuroni prin cap si ca nu accept asa ceva. Am renuntat definitiv si la acest magazin. M-am dus la Nea Mitica , ceasornicarul din cartier care m-a remediat cu 10 Lei in 5 ( cinci ) minute. Mecanismul de Lorus este din plastic, cam 30 - 40 Lei ca si valoare a spus el zimbind. Serviceul ne maninca...... Luati aminte, noroc ca mai sint si alti comercianti de gen.... |
#24
Posted 10 August 2017 - 14:01
salutare. am si eu un g shock casio gd-x6900mc la care de cateva zile mi se abureste ecranul la apa rece. sunt din constanta si am lasat ceasul la verificat. sunt tare curios de ce raspusn voi primi din partea BBCollection ....evident dupa 15 zile ))). Parca imi pare rau ca nu l-am achizitionat dntr-o tara din vest. alta este calitatea!!
|
#25
Posted 10 August 2017 - 14:38
same story here cu king of g aka gx56...se aburea daca faceam dus cu el...cica sa fac baie cu apa mai rece ca aburii dauneaza....asta fiind cel mai rezistent ceas al momentului in opinia celor de la casio
orient diver....nu au fost in stare sa ii ajusteze bratara si era sa pierd ceasul plus ca la livrare s-au bucurat la cutie si ustensila pt scos telescoapele....a tb sa fac plangere in japonia si cu mailul de la japonez la opc s-a rezolvat situatia.... total de evitat dpmdv |
#26
Posted 12 August 2017 - 08:47
Eu am un gshock luat din Romania de la o alta firma: bateria trebuia sa moara acum 3 ani si inca merge, il spal cu dusul, cu furtunul, cu apa rece sau fiarta nu are absolut nimic. Nu mai zic ca la mare stau cu el pe mana in apa si nu ma deranjez sa il clatesc cand ies din apa si uimitor este un model ieftin pe la 350 lei nu master of g.
Pe de alta parte tot ce am cumparat de la hotii astia a murit in mai putin de 1 an. |
#27
Posted 17 August 2017 - 11:41
Experienta mea in service b&b:
- ceas de 200 eur - cureaua schimbata. A venit la 70 zile de la comanda! - nu m.am potolit, am zis ca nu e draq chiar atat de negru si am comandat si geamul de la acealasi ceas (se zgariase) - costa 150 geamul si 100 lei montatul (asta e! Ultima reparatie pe care i.o fac) - la 3-4 luni dupa comanda, i.am intrebat ce se aude cu ea. Raspuns: Vine! - am revenit dupa alte doua luni: Vine! - a venit dupa SAPTE luni de la plasarea comenzii. Fara scuze, fara motive de intarziere - nu am mai avut nervi sa ma duc sa le dau 250 lei ca sa schimbe geamul - poate ca intelegeam daca erau reparatii in garantie, gratuite, dar erau cu plata si nici asa nu s.au sinchisit.... |
#28
Posted 25 April 2021 - 03:06
bb-shop.ro sau bbcollection.ro, magazine on-line cu pretenții cum că...
Adevărul este că mai bine le evitați. Odată ce ai cumpărat un produs de la ei, și ai ghinionul să se defecteze, chiar dacă este în garanție, ”specialiștii” găsesc un motiv ca să nu suporte costul pieselor de schimb. Un ceas care a stat ani în magazinele lor ani buni, îl cumperi la reducere, se termină bateria după 2 luni (cam la 40 de zile a început secundarul să sară câte două puncte), îl trimiți pe banii tăi și surpriză: ți se spune că a fost trântit, că este zgâriat, că trebuie să plătești o sumă altfel nu mai primești ceasul înapoi. Mă refer la ceasul trimis pentru un simplu schimb de baterie. Ceri ceasul înapoi dar te pune să plătești transportul plus constatarea. Ți se spune că ceasul respectiv nu mai are garanție. După câteva săptămâni (cam o lună și ceva zile) reușești să recuperezi ceasul, care culmea nu are nici o zgârietură. Te duci cu el în mall la standul ”7 seconds” și rezolvi treaba cu 25 lei - schimbat baterie (Renata la 10 lei) + garnitură, curățat, uns). Fără zgârieturi, fără alte probleme. Ceasul merge brici. La al doilea ces al soției (Atlantic) cumpărat tot de la BB-collection, ieșit din garanție am schimbat bateria direct în mall fără probleme. Am luat o decize isteață de a nu mai apela la BB-collection. Eu nu am avut probleme cu produsele cumpărate de la ei, ci doar cu service-ul care este la pământ. Și chestia că ceasul trebuie să stea o saptămâna la ei până se face o constatare... bătaie de joc la adresa clientului. Eu garantat nu voi mai cumpăra de la ei. Sfatul meu este să-i evitați. |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users