Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Service B&B Collection

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1
octavt

octavt

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 22.02.2007
Vreau sa incep acest topic fiindca in ultimele sase-sapte luni m-am tot lovit de obtuzitatea si obraznicia ceasornicarilor si a directorului de vanzari. Numele sunt irelevante, important e ca toti reprezinta acest retailer major de ceasuri si bijuterii de pe piata romaneasca. Cred ca un topic unde sa ne intalnim, noi cei din linia intai, unde sa ne spunem pasurile legate de aceasta companie si de angajatii ei, este binevenit.