Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Service B&B Collection

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1
octavt

octavt

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 22.02.2007
Vreau sa incep acest topic fiindca in ultimele sase-sapte luni m-am tot lovit de obtuzitatea si obraznicia ceasornicarilor si a directorului de vanzari. Numele sunt irelevante, important e ca toti reprezinta acest retailer major de ceasuri si bijuterii de pe piata romaneasca. Cred ca un topic unde sa ne intalnim, noi cei din linia intai, unde sa ne spunem pasurile legate de aceasta companie si de angajatii ei, este binevenit.

Povestea mea este, pe scurt, legata de un ceas Certina DS Podium Automatic, achizitionat prin noiembrie anul trecut. Ghinion. In scurt timp, ceasul a inceput sa stea din cand in cand. Asa a inceput calvarul. Primele vizite la service. A venit uns, reglat, dar cu aceeasi problema. Apoi i-a fost inlocuit mecanismul. Cu unul vechi, zgariat si care mergea excesiv de prost. Capacul ceasului are geam, ca sa pot observa calitatea serviciilor B&B, parca. Mai mult, probabil de la un dispozitiv de fixare, si carcasa a capatat primele zgarieturi pe partea interioara a bratelor care sustin telescoapele. L-am trimis in service, de unde a venit la fel. In urma unei noi trimiteri si a unei plangeri la OPC, a fost inlocuit din nou mecanismul, cu unul mai nou, la prima vedere, si cu mentiunea ca la dumnealor in service inlocuirea mecanismului se face sub privirea sefului de service, care desigileaza componentele cele noi. Probabil ca asa e, poate la prima inlocuire a lipsit seful, avand alte indeletniciri, cine stie? Despre zgarieturi nimic, doar ca au scule de ultima generatie. Asa este, sunt convins, inseamna ca e vorba de o utilizare incorecta a acestora. Era sa uit, la a doua schimbare carcasa a primit o zgarietura noua! Iar data e desincronizata de ora 12, schimbandu-se la ora 23.40, spre deosebire de mecanismul original. Pesemne si asta se poate regla, dar baietii isi bat capul mai degraba cu limba romana, grabindu-se sa se disculpe si sa imi demonstreze ca sunt rauvoitor si doresc inlocuirea ceasului. Ar merita sa scanez raspunsurile domniilor lor si sa le postez aici. E distractiv, va asigur.

Acum e din nou la ei pentru lustruire si aducerea datei la ora 24. O sa va tin la curent cu evolutia.

Daca cineva are sugestii sau ma poate sfatui in vreun fel, va rog, vreau sa scap de balciul asta!

#2
m3th0dman

m3th0dman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,269
  • Înscris: 03.01.2007
Normal ar trebui să ai garanție internațională. Dacă te plimbi pe undeva prin vest, poate îl rezolvi p-acolo.

#3
octavt

octavt

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 22.02.2007

View Postm3th0dman, on 14th July 2009, 15:34, said:

Normal ar trebui să ai garanție internațională. Dacă te plimbi pe undeva prin vest, poate îl rezolvi p-acolo.


Intr-adevar, e o solutie. Insa m-as mira sa intervina cineva si sa remedieze ce au deteriorat altii. Contactand Swatch Group si Certina Customer Service, mi s-a parut ca m-au cam pasat, urmand sa ia ei legatura cu B@B. Pana la urma e un ceas de pana in 300 de euro, asa ca si interesul lor e minim. Asa ca o sa-mi iau un Rolex in loc de Omega, cand or fi bani. Glumesc, fireste.

#4
octavt

octavt

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 22.02.2007
Citind postarile altora pe ceasornicar.ro si ceasuri.spamagiu_ordinar, ultimul fiind chiar forumul B&B, observ ca sunt destul de frecvente plangerile clientilor. Pana la urma ar putea fi evitati, in fond marcile pe care le importa ei sunt de gasit si la alti importatori. Poate din cauza asta magazinele lor pot fi intalnite sub diferite denumiri: Kultho, Splend*or etc, ca lumea sa se insele asupra retailerului, cine stie?

#5
octavt

octavt

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 22.02.2007
Intr-un tarziu a venit ceasul din service. Cu zgarieturile finisate. Data e si ea sincronizata cu ora 0. Are un avans de +2sec/zi, ceea ce e foarte bine pentru un automatic de mare serie. L-am tinut sub observatie o luna si ceva. As putea sa ma declar multumit. Uitandu-ma cu atentie la mecanism prin geamul de pe capac, cu ajutorul unei lupe puternice, observ insa prezenta prafului in exces. E stiut ca la un ceas mecanic praful e cel mai mare dusman, marind uzura si daunand bunei functionari, ceea ce va duce la scaderea intervalului de service si a duratei de viata a mecanismului.

Cu adevarat cred ca pregatirea ceasornicarilor B&B lasa de dorit. Incercati sa va luati ceasuri de la alti retaileri. Sunt putini, ce-i drept, dar poate evitati momentele neplacute prin care am trecut eu, fara garantia ca s-ar fi incheiat!

B&B = Splendor, Kultho, B&B Collection, Be In Time.

#6
jackdaniel

jackdaniel

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 16.09.2009

View Postoctavt, on 9th July 2009, 21:55, said:

Vreau sa incep acest topic fiindca in ultimele sase-sapte luni m-am tot lovit de obtuzitatea si obraznicia ceasornicarilor si a directorului de vanzari. Numele sunt irelevante, important e ca toti reprezinta acest retailer major de ceasuri si bijuterii de pe piata romaneasca. Cred ca un topic unde sa ne intalnim, noi cei din linia intai, unde sa ne spunem pasurile legate de aceasta companie si de angajatii ei, este binevenit.

Povestea mea este, pe scurt, legata de un ceas Certina DS Podium Automatic, achizitionat prin noiembrie anul trecut. Ghinion. In scurt timp, ceasul a inceput sa stea din cand in cand. Asa a inceput calvarul. Primele vizite la service. A venit uns, reglat, dar cu aceeasi problema. Apoi i-a fost inlocuit mecanismul. Cu unul vechi, zgariat si care mergea excesiv de prost. Capacul ceasului are geam, ca sa pot observa calitatea serviciilor B&B, parca. Mai mult, probabil de la un dispozitiv de fixare, si carcasa a capatat primele zgarieturi pe partea interioara a bratelor care sustin telescoapele. L-am trimis in service, de unde a venit la fel. In urma unei noi trimiteri si a unei plangeri la OPC, a fost inlocuit din nou mecanismul, cu unul mai nou, la prima vedere, si cu mentiunea ca la dumnealor in service inlocuirea mecanismului se face sub privirea sefului de service, care desigileaza componentele cele noi. Probabil ca asa e, poate la prima inlocuire a lipsit seful, avand alte indeletniciri, cine stie? Despre zgarieturi nimic, doar ca au scule de ultima generatie. Asa este, sunt convins, inseamna ca e vorba de o utilizare incorecta a acestora. Era sa uit, la a doua schimbare carcasa a primit o zgarietura noua! Iar data e desincronizata de ora 12, schimbandu-se la ora 23.40, spre deosebire de mecanismul original. Pesemne si asta se poate regla, dar baietii isi bat capul mai degraba cu limba romana, grabindu-se sa se disculpe si sa imi demonstreze ca sunt rauvoitor si doresc inlocuirea ceasului. Ar merita sa scanez raspunsurile domniilor lor si sa le postez aici. E distractiv, va asigur.

Acum e din nou la ei pentru lustruire si aducerea datei la ora 24. O sa va tin la curent cu evolutia.

Daca cineva are sugestii sau ma poate sfatui in vreun fel, va rog, vreau sa scap de balciul asta!

Se poate ca problema cu cesul sa fie adevarata, si eu am mai intalnit probleme cu lucruri noi defecte chiar si la masini (norocul), dar mesajul tau nu pare deloc subtil, RECLAMA. E urat cand nu mai poti sa te ridici singur sa murdaresti pe alticineva, sau mai bine zis sa apesi pe altul in jos. Imi place titlul ales "Service BxB .." ca doar na sa se si indexeze. Romanie romanie. :thumbup:

#7
drq101

drq101

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 496
  • Înscris: 25.03.2007

View Postjackdaniel, on 16th September 2009, 14:33, said:

Se poate ca problema cu cesul sa fie adevarata, si eu am mai intalnit probleme cu lucruri noi defecte chiar si la masini (norocul), dar mesajul tau nu pare deloc subtil, RECLAMA. E urat cand nu mai poti sa te ridici singur sa murdaresti pe alticineva, sau mai bine zis sa apesi pe altul in jos. Imi place titlul ales "Service BxB .." ca doar na sa se si indexeze. Romanie romanie. :thumbup:

tu esti cumva seful ala de service, care a supravegheat lucrarea? :thumbdown:

#8
octavt

octavt

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 22.02.2007

View Postjackdaniel, on 16th September 2009, 14:33, said:

Se poate ca problema cu cesul sa fie adevarata, si eu am mai intalnit probleme cu lucruri noi defecte chiar si la masini (norocul), dar mesajul tau nu pare deloc subtil, RECLAMA. E urat cand nu mai poti sa te ridici singur sa murdaresti pe alticineva, sau mai bine zis sa apesi pe altul in jos. Imi place titlul ales "Service BxB .." ca doar na sa se si indexeze. Romanie romanie. :thumbup:


Da, jackdaniel, imi e greu sa ma ridic singur, ba chiar imi scapa ce vrei sa spui prin sintagma aceasta. Poate ar trebui sa imi iau un ceas nou, eventual tot de la B&B? Sau sa ma multumesc cu un lucru nou adus in ultimul hal de personalul din service? Daca erai atent, observai ca defectiunea ceasului e pe locul secund ori mai jos. Problema mea este service-ul. Si cu masina la fel. Pana acum am fost multumit de cel in care imi repar autoturismul. Cand va fi altfel, o sa dau de stire pe softpedia. Si o sa-l evit.

Cat despre reclama, la cat de putini ceasornicari (buni sau rai) sunt in tara asta, crede-ma ca m-as fi descurcat si fara. Imi faceam un blog, ca Sorin sau Claudiu.

#9
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,424
  • Înscris: 20.02.2008
Octavt, spune-ne si cum vedeai tu rezolvarea solutiei din punctul tau (client) de vedere.
Cum vad eu situatia:
NImeni nu poate sa multumeasca pe toata lumea si ceea ce multi nu cunosc este ca in orice firma mare exista niste proceduri care nu pot fi incalcate pentru un client de 300 Euro. In hartiile pe care le-ai ridicat/semnat odata cu ceasul sunt specificate conditiile de garantie si alte detalii ca la orice alt aparat electronic.
Tu esti un client nemultumit, ok, dar pentru unul ca tine ei au mii de clienti multumiti probabil.

#10
octavt

octavt

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 22.02.2007

View Postioppo, on 18th September 2009, 10:05, said:

Octavt, spune-ne si cum vedeai tu rezolvarea solutiei din punctul tau (client) de vedere.
Cum vad eu situatia:
NImeni nu poate sa multumeasca pe toata lumea si ceea ce multi nu cunosc este ca in orice firma mare exista niste proceduri care nu pot fi incalcate pentru un client de 300 Euro. In hartiile pe care le-ai ridicat/semnat odata cu ceasul sunt specificate conditiile de garantie si alte detalii ca la orice alt aparat electronic.
Tu esti un client nemultumit, ok, dar pentru unul ca tine ei au mii de clienti multumiti probabil.


Hahaha, pai e foarte simplu. Ma asteptam la schimbare de mecanism, original&nou de prima data. Fara sa ramana urme pe carcasa. Sau sa fie sterse, ca doar carcasa e de inox, ce Dumnezeu? Se poate lustrui foarte bine. Si sa se faca lustruirea cu capacul pus la ceas, asa imi explic prezenta masiva a prafului in interior. Pare a fi praf de pasla de lustru.

Si daca asta dovedeste ca sunt prea pretentios pentru ceva de 300 de euro, imi doream ca,daca conditiile de mai sus sunt greu de indeplinit, sa mi se schimbe ceasul sau sa mi se dea banii inapoi.

Acu ar trebui sa-l trimit din nou pentru curatare, dar ma mai gandesc daca e o solutie buna. Cine stie ce se mai intampla?

Cred ca ma las pagubas, asta e, trebuie semnalata totusi prestatia service-ului. Eu unul o sa ma orientez catre alti importatori. Daca un produs e mai ieftin decat altul trebuie tratat la fel ca unul scump. Ce faceam daca ceasul era Omega? Crezi ca ar fi fost vreo diferenta in executia reparatiei sau crezi ca inlocuiau mai usor un ceas de 3000 de euro decat unul de 300?!

E adevarat ca nu poti multumi pe toata lumea, dar macar sa te straduiesti. Pentru ca dupa reparatiile initiale ceasul arata oribil, un cunoscator care l-ar fi privit cu lupa nu dadea mai mult de o treime pe el.

Iar personalul, chiar daca e mai slab pregatit, trebuie controlat, orice le iese din mana trebuie verificat, studiat si apoi expediat, daca intruneste toate conditiile de calitate. Ca tot pomenea cineva de masini, cum ar fi sa-mi zgarie usa in service dupa ce mi-au schimbat aripa cu una veche, usor indoita?

Solutii sunt, dupa cum se vede. Noi sa fim sanatosi!

#11
bestbbog

bestbbog

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 03.01.2010
Salut,
Astia de la B&B sunt cel putin nesimtiti, am un ceas Pulsar cumparat de la ei cu garantie 2 ani, este "water resistant 100m" dar l-am dus la garantie deoarece mi se aburea cadranul la o simpla transpiratie... asta ar fi cum ar fi, dar sa intors cu specificatia ca au gasit sapun in remontor si ca am pierdut garantia deoarece am facut baie cu el pe mana si remontorul tras, ceea ce este fals, stiu exact ce sa intamplat. Ulterior am renuntat in ai mai bazaii cu chestii pe care pe ei nu-i intereseaza desi intr-o tara civilizata ar trebui sa-i intereseze, probabil la noi inca bantuie spiritul acela comunist care consta in lipsa de respect pentru cei ce te imbogatesc, adica clientii. Am renuntat la garantie, la acel ceas si la drepturile mele chit ca in ceas inca intra apa si dupa reparatie, chit ca la vreo trei luni dupa mi-au cazut tagarile de la cronograf iar ceasul este pref, ma gandesc si chiar la faptul ca ar fi vreun fals ordinar...Scriu acest text deoarece vreau sa remarc proastele servicii care le ofera B&B si lipsa de orice putere de a-i putea combate chiar si in justitie, deoarece pe contractul de  garantie este specificat clar ca ceasul pierde garantia daca  se gaseste sapun etc, iar eu nu pot demonstra ca nu am bagat ceasul in apa cu remontorul tras; poate ca in viitor ajuta pe cineva sa nu-si mai cumpere vreun ceas de la idiotii astia.
Multumesc!

#12
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,424
  • Înscris: 20.02.2008
Deci ai facut baie cu el sau nu?
Ia fa un scan cu Certificatul de garantie al ceasului sa il vedem si noi ....

#13
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,334
  • Înscris: 14.06.2006
Uite ce scrie pe ganatia mea la un Pulsar dar nu e luat de la B&B: "ATENTIE: garantia nu acopera cazurile in care se gasesc urme de apa in interiorul ceasuluideoarece nu se poate stabili daca ceasul a fost folosit corespunzator in prezenta apei(daca s-au facut scufundari profesionale cu ceasuri neadecvate, daca s-a manevrat remontorul sub apa, etc).
In schimb in garantia internationala nu este specificat asa ceva.

Prin urmare, in Romania e ca-n Romania. Dealerul face orice e posibil sa nu acopere o garantie.

#14
gusty27

gusty27

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 04.01.2011
Revin si eu , in speranta ca va citii cineva si poate il voi ajuta in luarea deciziei .

Am cumparat si eu un ceas de la B&B : Guy Laroche / Analogic ( pe baterie )
Dupa doar 2,3 sapt de la achizitionare am observat ca ramane in urma pana la 1 min/2 zile
si asa a inceput
- primul service :
Eu : ceausl ramane in urma
Service B&B : schimbat bateria , verificat mecanism , cesul nu prezinta abateri de conformitate
- al doilea service ( dupa 3 sapt  )
EU : ceasul ramane in continuare in urma
Service : ceasul e OK , nu prezinta abateri de conformitate
- al treilea service ( dupa alte 3,4 sapt dupa ce l-am primit )
EU : ceasul ramane in urma + i-a cazut cifra 3 :" Doresc schimbarea producului "
Service : lipit indicator nr 3 ,ceasul e OK , nu prezinta abateri de conformitate
Numai ca nu ma i-au la bataie cu personalul din Magazin ca nu imi schimba produsul.Am luat leg cu toti sefii la care am putu ajunge si nimeni nu imi poate acorda posibilitatea de a schimba produsul atata timp cat Servic-ul spune ca este bun.
- al 4 -lea Service:
EU : Ceasul s-a oprit de tot ( asa s-a si intamplat )
Raspusn Service :cesul nu prezinta abateri de conformitate
...:)))

iti vine sa razi , dar totusi este inacceptabil si cred ca nu sunt absurd.
De 3 sapt ceasul este in magazin de unde l-am achizitionat , am refuzat sa-l mai preiau.Timp in care personalul din magazin a fixat ceasul saptamanal . In fiecare sapt a ramas in urma .
Mi-au si semnat pe provesul verbal ca l-au fixat si ramane in urma cesul fiind in vitrina magazinului.

Ghiciti acum:
NU a primit nimeni acordul sa imi dea posibilitatea sa i-au alt produs si/sau returnarea banilor.

Decizia va apartine acum

#15
Dobybest

Dobybest

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,260
  • Înscris: 28.08.2007
Reclamatie OPC !

#16
utzi22

utzi22

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 20.11.2007
Sunt foarte neseriosi pe partea de servicii post vanzare( de fapt nu pot spune ca exista servicii post vanzare la firma asta).
Nu raspund la telefoane/emailuri, iar service-ul e o bataie de jocPosted Image .
De fiecare data cand am trecut pe acolo, era cineva care se certa cu personalul din service.

Ca si concluzie: Evitati B&B and friends: kultho, splendor, be in time etc.

#17
Simina10

Simina10

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 12.06.2013
Am fost si eu saptamana trecuta la BB Collection si ce mi s-a intamplat m-a indignat pina la cer! Am fost intr-o zi de vineri sa imi schimb bateria la ceasul meu pe care il am de 3 ani, Pierre Lannier, rezistent la apa. Dupa ce mi-au schimbat bateria am iesit din magazin si pe la jumatatea drumului a inceput sa ploua. Uitandu-ma la ceas, am constatat cu stupoare ca mi s-a aburit sa ca a inceput sa ia apa...neavand umbrela la mine m-am dus acasa , cu gandul sa revin luni pentru a cere explicatii. Ajunsa acolo, o tanara "amabila" mi-a zis pe un ton obraznic ca de fapt ceasul meu NU este rezistent la apa si ca d-aia a intrat apa in el...am incercat vreo 10 minute sa ii explic ca este rezistent la apa, ca de 3 ani nu l-am dat jos si m-am balacit cu el, ca scrie pe el WAter Resistent, insa domnisoara avea mari probleme in a intelege ce este un ceas rezistent la apa...la insistentele mele s-a mai dus o data la cel care schimba bateria, si mi-a dat ceasul inapoi, dand din umeri si spunandu-mi ca nu e vina lor...Am platit 20 de lei ca sa imi strice ceas bun din cauza unor incompetenti care nu sunt in stare sa schimbe o baterie...

#18
argoteck

argoteck

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 714
  • Înscris: 07.01.2004
Cea mai mizerabila firma, total de evitat. Nu am avut ceas cumparat de la ei cu care sa nu am probleme. Cei de la ANPC  confirma ca sunt clienti fideli ai lor. Daca tineti la banii vostri e bine sa ii evitati. Si mare atentie la produsele la reducere: au sigur probleme sau au fost purtate si repuse la vanzare .

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate