Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Tren versus Tornadă!
Last Updated: Sep 08 2009 09:43, Started by
floryyn
, Jul 05 2009 13:18
·
0
#1
Posted 05 July 2009 - 13:18
Tren versus Tornadă!! Întâmplător am dat peste clipul ăsta și m-a lăsat paf. Incredibil ce forță are o tornadă...
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/azV5bC2br-Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 05 July 2009 - 14:03
Chiar ca te lasa interzis , am vazut pe Discovery diverse documentare , dar asta parea prea real pentru a fi ok .
|
#3
Posted 05 July 2009 - 14:24
Sint convins ca o tornada puternica are o forta pe masura sa de mare; insa nu inteleg cum a fost facuta filmarea: in momentul impactului dintre vagonul cisterna din spate si vagonul din care se presupune ca s-a filmat, camera nu are parte de socul de impact care a dus la deformarea vagonului din care se filma. Deci, cum s-a filmat si cit de reala este filmarea?
|
#5
Posted 06 July 2009 - 12:01
Era mai interesant daca ar fi fost filmat din alt unghi...
|
#6
Posted 06 July 2009 - 12:10
Din alt unghi ? E perfect asa . Din alt unghi cum s-ar fi vazut vagonul acela venind spre camera ? Incredibil ...
|
#7
Posted 07 July 2009 - 23:11
Quote The lowest ranking is F0 and the highest is F5. On average, only one F5 tornado hits the United States each year. # F0: Gale tornado Wind Speed: 64-116 km-h Damage: Some damage to chimneys; breaks branches off trees; pushes over shallow-rooted trees; damages sign boards. # F1: Moderate tornado Wind Speed: 117-180 km-h Damage: The lower limit is the beginning of hurricane wind speed; peels surface off roofs; mobile homes pushed off foundations or overturned; moving autos pushed off the roads; attached garages may be destroyed. # F2: Significant tornado Wind Speed: 181-253 km-h Damage: Considerable damage. Roofs torn off frame houses; mobile homes demolished; boxcars pushed over; large trees snapped or uprooted; light object missiles generated. # F3: Severe tornado Wind Speed: 254-332 km-h Damage: Roof and some walls torn off well-constructed houses; trains overturned; most trees in forests uprooted. # F-4: Devastating tornado Wind Speed: 333-419 km-h Damage: Well-constructed houses leveled; structures with weak foundations blown off some distance; cars thrown; large missiles generated. # F-5: Incredible tornado Wind Speed: 420-512 kph Damage: Strong frame houses lifted off foundations and carried considerable distances to disintegrate; automobile-sized missiles fly through the air in excess of 100 metres; trees debarked; steel-reinforced concrete structures badly damaged. Daros, on 5th July 2009, 15:24, said: Sint convins ca o tornada puternica are o forta pe masura sa de mare; insa nu inteleg cum a fost facuta filmarea: in momentul impactului dintre vagonul cisterna din spate si vagonul din care se presupune ca s-a filmat, camera nu are parte de socul de impact care a dus la deformarea vagonului din care se filma. Deci, cum s-a filmat si cit de reala este filmarea? ce greutate are un vagon? cit are locomotiva? Quote [ http://www.thedieselshop.us/emd%20sd60.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Weight: 368,000 lbs Edited by H725, 07 July 2009 - 23:28. |
#9
Posted 20 July 2009 - 23:47
Ce poate face o tornada unui tren, ce sa mai vorbim alte vehicule mai mici...
Mi s-a furnicat pielea |
#10
Posted 02 August 2009 - 14:52
era tornada sau pur si simplu a deraiat? oricum ciudat. inseamna ca cel care a pus camera de filmat acolo stia ce o sa urmeze. ca prea s-au facut harcea parcea numai vagoanele din spate.
|
|
#11
Posted 08 September 2009 - 09:43
Vagoanele din spate pareau a fi inca pe linie, locomotiva in mod sigur a ramas pe linie. Eu cred ca vagonul imediat dupa locomotiva si probabil cel urmatorul erau goale si tornada le-a rasturnat doar pe acestea. De asemenea, nu cred ca ar fi fost vreo sansa ca "tornada" respectiva sa fi rasturnat vagoanele daca erau incarcate.
Ce mi se pare surprinzator este ca nu vad copacii din jur rupandu-se. O alta ipoteza ar fi ca vantul sa fi adus ceva pe sina imediat dupa trecerea locomotivei, acel ceva a fost prins de rotile vagoanelor din spate si astfel sa se fi produs deraierea. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users