Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Magazin online Orange!

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
3149 replies to this topic

#2539
Cristy_M

Cristy_M

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 11.01.2009

View PostTheStarkestTruthMatters, on 20 noiembrie 2017 - 11:10, said:

Suntem nenumărați însă la portocalii nu le prea pasă de noi Posted Image au ei clienții lor fidelii! La fel ca orice altă afacere și 'Orange' are profitul Posted Image ca  obiectiv principal Posted Image restul e pură pălăvrăgeală  !

Cei de la Orange de Black Friday au fost DEZASTRU! În afara faptului că cei de la oferte speciale nu revin cu apelul, ori spun că revin în câteva ore, care se transformă în zile, iar mai apoi după acceptul tău la oferta dorită, mai durează cel puțin 3 ore să intre în vigoare oferta și punctele Thank You aferente prelungirii contractuale.
Eu am pățit vineri să mi se blocheze contul online când mi-au intrat punctele TY și nu am putut accesa contul decât spre sfârșitul după-amiezei, după ora 15.30 și desigur că nu am mai avut ce să-mi achiziționez, condițiile în care de LUNI, 13 noiembrie, discutasem cu un operator de la Oferte speciale care „a revenit” din cauza insitențelor mele, la relații cu clienții (am sunat de 4 ori, în fiecare zi). Și în fiecare zi primeam mesajul că o să fiu contatctat în cel mult 24 de ore. Într-un final joi seară am fost sunat de cei de la oferte speciale (pe la ora 16.30), de un alt operator, nu cel de luni (știu deoarece luni era o tipă, iar joi un tip), dar nu puteam sta mult în telefn deoarece eram încă la job. Plus că precizasem de fiecare dată să fiu contatctat în intervalul 9.00 - 13.00 (după ora 14.00 având mai mult de lucru), dar niciodată nu au ținut cont de decizia mea. Inclusiv vineri am sunat, ca să fiu contatctat de cei de la oferte speciale, cu toate că operatorul îmi precizase că vineri o să mă sune primul, la ora 9.00, trecându-mă primul la apelare, deoarece îi precizasem că accept oferta, dar joi nu mai puteam sta să îi dau acceptul cu toată nebunia, că sunt de acord, că am CNP-ul, adresa și data nașterii și câte te mai întreabă, deoarece eram presat de timp și clienți la job.
Iar astăzi am renunțat la oferta acceptată vineri, operatorul fiind mirat de ce renunț. I-am explicat că nu am putut achziționa produsul dorit și nu mai aveam din ce alege (sincer nu vreau Huawei ori Alcatel sau Iphone 7), nu am putut intra în cont, i-am și amintit că nu a dorit să mă transfere la operatorii de la comenzile telefonice (pe premisa că am codul de 10% reducere la comanda de Black Friday și operatorii nu îl pot lua în calcul, cu toate că am insistat). A spus doar că înțelege și îmi închide noul abonament, fără prea multe discuții, ori comentarii suplimentare. Nu și-a cerut scuze asupra problemei și nemulțumirii, nu a încercat să mă convingă cu alt ceva, iar eu în discuța purtată i-am precizat că o să-mi portez numărul din cauza aceastei „ciudățenii”. Nu a spus nimic, decât că mi-a înțeles decizia. Se pare că cei de la orange nu țin de clienți, asta este, poate la alții o să fie mai bine.

Edited by Cristy_M, 20 November 2017 - 14:38.


#2540
ryan87bc

ryan87bc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 04.03.2015
Adaug si eu o nemultumire fata de magazinul online Orange: nu inteleg cum in 2017 nu exista posibilitatea anularii unei comenzi plasate in magazinul online Orange si nici macar consultantii de pe chat nu te pot ajuta.

#2541
danielzgk

danielzgk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,869
  • Înscris: 14.05.2013
Cea mai tare oferta la orange! La abonament s8 e mai scump decat la liber.

Imbatabila!

Attached Files



#2542
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,835
  • Înscris: 26.02.2010
Poate e de 32Gb ala la pret standard. =))))

#2543
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Postdanielzgk, on 23 noiembrie 2017 - 10:16, said:

Cea mai tare oferta la orange! La abonament s8 e mai scump decat la liber.

Imbatabila!
Salut,

Vrem sa verificam si noi situatia si de aceea, te asteptam cu un mesaj privat in care sa ne oferi numarul de telefon si adresa de email asociata contului tau online.

O zi buna,
Orange Helper

#2544
tomde

tomde

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 10.08.2006
Si la mine S8 este mai ieftin la liber decat cu abonament.

Attached Files



#2545
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Posttomde, on 23 noiembrie 2017 - 12:13, said:

Si la mine S8 este mai ieftin la liber decat cu abonament.
Salut,

Te rugam sa ne oferi adresa de e-mail asociata contului tau online, in sectiunea de mesaje private.

O zi buna,
Orange Helper

#2546
beavis03

beavis03

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,560
  • Înscris: 10.04.2009
Samsung Gear Fit2 Pro
https://www.orange.r...it2-pro-negru-l @ €115

#2547
gykanes

gykanes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,256
  • Înscris: 06.06.2010
Ditamai multinaționala si sa nu fie in stare sa rezolve o problemă tehnică în 6 zile... jalnic din partea lor!  Am incercat si online si telefonic. Slabi rau.
O sa postez astea peste tot, macar reclama negativă sa le fac 😐😣

Attached Files



#2548
mariusnorbert

mariusnorbert

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,565
  • Înscris: 03.06.2009
În oferta de Crăciun sunt azi la preț redus cu 50 euro două tablete Lenovo, niciuna nu se află în stoc.

#2549
ryan87bc

ryan87bc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 04.03.2015
@mariusnorbert, mai devreme se aflau ambele in stoc.

#2550
gykanes

gykanes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,256
  • Înscris: 06.06.2010
A reușit cineva sa dea comanda in magazinul online orange? Am mai bine de 2 saptamani de cand incerc si imi da eroare.

#2551
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
8 decembrie - 2 luni de abonament gratuit la activarea unui abonament nou sau modificarea abonamentului tau, pe 24 de luni.

#2552
danielzgk

danielzgk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,869
  • Înscris: 14.05.2013
Cele mai slabe oferte!!

#2553
intel_inside

intel_inside

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 387
  • Înscris: 25.06.2009
Am comandat sâmbătă un iPhone 7 32GB Black Recondiționat la prețul standard de 1700 lei. Telefonul a ajuns astăzi, era ca nou, cu folie pe el, nici măcar o urmă de praf. Mega mulțumit, nu mă așteptăm! :) Posted Image

#2554
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005

Oferta de Crăciun said:

Oferta Orange Love: abonament TV prin fibra gratuit, cu HBO inclus 6 luni
Lucrurile bune vin la pachet, in contul tau Orange.  Ai TV prin fibra gratuit si HBO inclus 6 luni, cu pachetele Orange Love


#2555
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005

Oferta de Crăciun - 15 decembrie said:

3 x puncte Thank You
La prelungirea sau modificarea abonamentului tau, pe 24 de luni.


#2556
beavis03

beavis03

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,560
  • Înscris: 10.04.2009
tabletă Lenovo
https://www.orange.r...-16gb-lte-black @ €99

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate