Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Magazin online Orange!
Last Updated: Apr 22 2024 12:07, Started by
mark
, Jun 30 2009 12:58
·
55
#2539
Posted 20 November 2017 - 14:20
TheStarkestTruthMatters, on 20 noiembrie 2017 - 11:10, said:
Suntem nenumărați însă la portocalii nu le prea pasă de noi au ei clienții lor fidelii! La fel ca orice altă afacere și 'Orange' are profitul ca obiectiv principal restul e pură pălăvrăgeală ! Cei de la Orange de Black Friday au fost DEZASTRU! În afara faptului că cei de la oferte speciale nu revin cu apelul, ori spun că revin în câteva ore, care se transformă în zile, iar mai apoi după acceptul tău la oferta dorită, mai durează cel puțin 3 ore să intre în vigoare oferta și punctele Thank You aferente prelungirii contractuale. Eu am pățit vineri să mi se blocheze contul online când mi-au intrat punctele TY și nu am putut accesa contul decât spre sfârșitul după-amiezei, după ora 15.30 și desigur că nu am mai avut ce să-mi achiziționez, condițiile în care de LUNI, 13 noiembrie, discutasem cu un operator de la Oferte speciale care „a revenit” din cauza insitențelor mele, la relații cu clienții (am sunat de 4 ori, în fiecare zi). Și în fiecare zi primeam mesajul că o să fiu contatctat în cel mult 24 de ore. Într-un final joi seară am fost sunat de cei de la oferte speciale (pe la ora 16.30), de un alt operator, nu cel de luni (știu deoarece luni era o tipă, iar joi un tip), dar nu puteam sta mult în telefn deoarece eram încă la job. Plus că precizasem de fiecare dată să fiu contatctat în intervalul 9.00 - 13.00 (după ora 14.00 având mai mult de lucru), dar niciodată nu au ținut cont de decizia mea. Inclusiv vineri am sunat, ca să fiu contatctat de cei de la oferte speciale, cu toate că operatorul îmi precizase că vineri o să mă sune primul, la ora 9.00, trecându-mă primul la apelare, deoarece îi precizasem că accept oferta, dar joi nu mai puteam sta să îi dau acceptul cu toată nebunia, că sunt de acord, că am CNP-ul, adresa și data nașterii și câte te mai întreabă, deoarece eram presat de timp și clienți la job. Iar astăzi am renunțat la oferta acceptată vineri, operatorul fiind mirat de ce renunț. I-am explicat că nu am putut achziționa produsul dorit și nu mai aveam din ce alege (sincer nu vreau Huawei ori Alcatel sau Iphone 7), nu am putut intra în cont, i-am și amintit că nu a dorit să mă transfere la operatorii de la comenzile telefonice (pe premisa că am codul de 10% reducere la comanda de Black Friday și operatorii nu îl pot lua în calcul, cu toate că am insistat). A spus doar că înțelege și îmi închide noul abonament, fără prea multe discuții, ori comentarii suplimentare. Nu și-a cerut scuze asupra problemei și nemulțumirii, nu a încercat să mă convingă cu alt ceva, iar eu în discuța purtată i-am precizat că o să-mi portez numărul din cauza aceastei „ciudățenii”. Nu a spus nimic, decât că mi-a înțeles decizia. Se pare că cei de la orange nu țin de clienți, asta este, poate la alții o să fie mai bine. Edited by Cristy_M, 20 November 2017 - 14:38. |
#2540
Posted 21 November 2017 - 09:26
Adaug si eu o nemultumire fata de magazinul online Orange: nu inteleg cum in 2017 nu exista posibilitatea anularii unei comenzi plasate in magazinul online Orange si nici macar consultantii de pe chat nu te pot ajuta.
|
#2541
Posted 23 November 2017 - 10:16
Cea mai tare oferta la orange! La abonament s8 e mai scump decat la liber.
Imbatabila! Attached Files |
#2543
Posted 23 November 2017 - 11:57
danielzgk, on 23 noiembrie 2017 - 10:16, said:
Cea mai tare oferta la orange! La abonament s8 e mai scump decat la liber. Imbatabila! Vrem sa verificam si noi situatia si de aceea, te asteptam cu un mesaj privat in care sa ne oferi numarul de telefon si adresa de email asociata contului tau online. O zi buna, Orange Helper |
#2544
Posted 23 November 2017 - 12:13
Si la mine S8 este mai ieftin la liber decat cu abonament.
Attached Files |
#2545
Posted 23 November 2017 - 12:58
#2546
Posted 27 November 2017 - 19:35
#2547
Posted 06 December 2017 - 18:18
Ditamai multinaționala si sa nu fie in stare sa rezolve o problemă tehnică în 6 zile... jalnic din partea lor! Am incercat si online si telefonic. Slabi rau.
O sa postez astea peste tot, macar reclama negativă sa le fac 😐😣 Attached Files |
#2548
Posted 07 December 2017 - 15:30
În oferta de Crăciun sunt azi la preț redus cu 50 euro două tablete Lenovo, niciuna nu se află în stoc.
|
|
#2549
Posted 07 December 2017 - 15:44
@mariusnorbert, mai devreme se aflau ambele in stoc.
|
#2550
Posted 07 December 2017 - 19:00
A reușit cineva sa dea comanda in magazinul online orange? Am mai bine de 2 saptamani de cand incerc si imi da eroare.
|
#2551
Posted 08 December 2017 - 09:19
8 decembrie - 2 luni de abonament gratuit la activarea unui abonament nou sau modificarea abonamentului tau, pe 24 de luni.
|
#2553
Posted 13 December 2017 - 17:55
Am comandat sâmbătă un iPhone 7 32GB Black Recondiționat la prețul standard de 1700 lei. Telefonul a ajuns astăzi, era ca nou, cu folie pe el, nici măcar o urmă de praf. Mega mulțumit, nu mă așteptăm!
|
|
#2554
Posted 14 December 2017 - 11:07
Oferta de Crăciun said: Oferta Orange Love: abonament TV prin fibra gratuit, cu HBO inclus 6 luni Lucrurile bune vin la pachet, in contul tau Orange. Ai TV prin fibra gratuit si HBO inclus 6 luni, cu pachetele Orange Love |
#2555
Posted 15 December 2017 - 08:56
Oferta de Crăciun - 15 decembrie said: 3 x puncte Thank You La prelungirea sau modificarea abonamentului tau, pe 24 de luni. |
#2556
Posted 23 January 2018 - 19:10
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users