Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Magazin online Orange!

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
3149 replies to this topic

#2449
beavis03

beavis03

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,571
  • Înscris: 10.04.2009
au aparut iar P9-le, A3 (2016), A5 (2016), iPhone SE 64 GB si S7 de 32 GB

#2450
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
Bun, îl aveți pe stoc. E gratis sau doar de laudă?
Attached File  Orange.jpg   76.62K   139 downloads

#2451
mariusnorbert

mariusnorbert

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,565
  • Înscris: 03.06.2009
Așa cum au avut pe stoc senzorul de mișcare Fibaro. Exista dar fără butonul "cumpără". Acum există și butonul , pe când mi-a expirat voucherul de 25% discount primit de la un prieten.

#2452
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View PostGif2D, on 05 mai 2017 - 12:34, said:

Bun, îl aveți pe stoc. E gratis sau doar de laudă?
Attachment Orange.jpg


Salut,
Iti multumim pentru atentionare. Am transmis aceasta situatie catre colegii din departamentul Tehnic, pentru analiza si corectie.
O zi buna,
Orange Helper

#2453
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
…însă nimic nu s-a schimbat, încă.

Idem și la Plantronics Explorer 115 (modelul cu carcasa albă).

#2454
beavis03

beavis03

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,571
  • Înscris: 10.04.2009
https://www.orange.r...e-midnight-blue

€3

#2455
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,840
  • Înscris: 26.02.2010
S-au terminat telefoanele in magazinul online, cu promotia de astazi 2x puncte thank you la telefoane si accesorii

Attached Files



#2456
Therockstar

Therockstar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,194
  • Înscris: 07.03.2016
Da...au stat oamenii numai pe site-ul orange cu asa oferte nemaintalnite,eu zic că le au scos intenționat să-si mai vândă rebuturile pe care nu le vrea mai nimeni!tineti-va bine că după"superofertele"astea(6-25iunie)o bagă pe aia cu gradele!si asa după 20 de ani ne gâfâie rețeaua mai ceva ca trenul cu aburi!Mai bine ar vedea de retea că merge tot mai greu să ne mai scutească cu "ofertele"!

Edited by Therockstar, 12 June 2017 - 15:23.


#2457
nelutu79

nelutu79

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,666
  • Înscris: 10.01.2007
Mesaj primit astazi

Samsung Galaxy Note 7 Blue nu mai revine in stocul magazinului online. Intra in magazinul online si vezi alte telefoane asemanatoare dintre care sa alegi.

Ce ati patit fratilor?

Attached File  Screenshot_20170623-190721.png   39.85K   87 downloads

#2458
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,580
  • Înscris: 26.06.2010

View Postnelutu79, on 23 iunie 2017 - 18:14, said:

Mesaj primit astazi

Samsung Galaxy Note 7 Blue nu mai revine in stocul magazinului online. Intra in magazinul online si vezi alte telefoane asemanatoare dintre care sa alegi.

Ce ati patit fratilor?

Attachment Screenshot_20170623-190721.png

Ai activat notificarea cand o sa apara in stoc.

#2459
nelutu79

nelutu79

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,666
  • Înscris: 10.01.2007
Ce notificare sa activez? Eu am facut comanda de n7 anul trecut. Mi-a fost livrat , schimbat apoi retras...si  mi-am luat banii inapoi....
Habar nu am ce e cu mesajul asta.

#2460
danielzgk

danielzgk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,869
  • Înscris: 14.05.2013
Magazinul online este praf. Nu au nicio legatura informatiile de pe site cu cele reale din shop. O noua experienta neplacuta marca orange...probabil ultima.

Edited by danielzgk, 06 July 2017 - 01:02.


#2461
ionutz2807

ionutz2807

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 25.07.2017
Salutare!

Sâmbătă am primit un mail de la Orange cu oferte în magazinul on-line, cum că ar fi Huawei days și sunt reduceri foarte mari. Ok, chiar dacă sunt client Orange pre-pay și nu ardeam de nerăbdare să îmi fac abonament, din curiozitate am dat curs invitației și am intrat pe contul meu în magazinul on-line. În primă instanță am avut o surpriză plăcută: puteam achiziționa un Huawei P 10, cu abonament Orange Me 15 euro pe 24 de luni mi-l ofereau la numai 178 euro, dacă optam pentru un număr nou (reducere Huawei days 199 euro + reducere hot summer 61 euro + reducere migrare prepay 29 euro). Toate bune și frumoase, zic să merg în josul paginii să finalizez comanda...dau scroll și observ sub produsele selectate de mine (1 buc. telefon Huawei P10 + 1 abonament Orange Me 15 euro) încă o rubrică ce conținea aceleași produse însă la preț dublu...mi-am zis că poate mi le-au plasat acolo pentru a observa eu prin comparație ce deal bun am făcut  cu oferta de mai sus; așa că merg în josul paginii pentru finalizarea comenzii și...stupoare: preț final 519 euro... Bun...dau iar scroll mai sus să mă dumiresc ce-i cu suma aia finală, pentru că eu nu îmi amintesc să fi bifat două telefoane și două abonamente. Din păcate, nici nu îmi apărea vreo modalitate de a elimina produsele aterizate în coș de la sine, niciun x pentru ștergere, nimic... Ok, iau de la capăt operațiunea și încerc să urmez pașii cu atenție sporită...iar mă trezesc cu comanda dublată fără posibilitatea de a elimina din coș produsele pe care nu le solicitasem și desigur suma finală enormă. Încerc și a treia oară - același rezultat. De unde inițial nu puneam mare preț pe acel mail cu oferte, iată că mă „prinsese” acel preț bun pentru telefon și abonament, dar mă încurca nenorocita aia de dublare automată a comenzii... Am zis totuși să finalizez comanda, pentru că mi-am închipuit că este o eroare de sistem și că voi merge în Orange shop, îi voi explica unui operator ce probleme am avut în magazinul on-line și voi intra în posesia produselor care mă interesau, eliminând desigur produsele în plus. Ei bine, m-am înșelat. Operatorul Orange practic a „bifat” o consultanță, singura lui soluție „constructivă” fiind să merg acasă, să intru în cont și să anulez comanda, apoi să plasez o altă comandă, deoarece nu pot ridica comanda decât în integralitatea ei, adică două telefoane + două abonamente și 519 euro... Bun, sunt ascultător și merg acasă, intru în cont, magazin on-line, comenzi, și mă uit după vreo opțiune de anulare a comenzii...și caut vreo jumătate de oră până constat că nu există această opțiune iat operatorul chiar m-a expediat lejer, după cum spuneam, bifând o „asistență”. Mai mul decât atât, m-am gândit să intru iar în magazinul on-line și să simulez o nouă comandă, să văd ce se întâmplă... Urmez aceiași pași de sâmbătă și am două surprize: una plăcută - în coșul final apăreau 1 telefon + 1 abonament; și o surpriză neplăcută - prețul pachetului, cu reducerile aferente, era dublu față de oferta pe care mi-o făcuseră sâmbătă, adică vreo 356 euro... În timp ce făceam simularea, mă contactează un operator Orange prin chat în magazinul on-line și mă întreabă dacă am nevoie de asistență, profit de ocazie și mă plâng în legătură cu problema mea...din păcate nu mă poate ajuta dar mă sfătuiește să sun la rel clienți, magazinul on-line. Ok, sun, la fel ca operatorul din shop orange, răspunsul este că nu pot ridica comanda decât integral...nu are importanță că îi spun că este frustrant pentru un client de bună credință să dea o comandă iar din cauza unei funcționări defectuoase a magazinului on-line să nu pot beneficia de acea ofertă. E ca și cum mi-ar fi arătat zăhărelul, dar în același timp mi-ar fi dat una peste ochi să înțeleg că nu-l pot avea. Nu a contat nici încercarea mea de rezolvare amiabilă - în fond Orange câștigă un client cu abonament și fidelizează un client, nu trebuie decât să își asume o eroare de sistem și să îmi dea ce am selectat eu în magazinul on-line, fără ce mi-a fost adăugat pe lângă. Nicio concesie... Îmi vine în minte să îl întreb dacă totuși pot achita întregul pachet 2 tel + 2 abonamente, 519 euro, pentru ca apoi să fac retur la 1 telefon + 1 abonament, iar el îmi confirmă că am dreptul de retur în decurs de 14 zile. Bun, din momentul ăsta mai am o zi până expiră comanda. Am nevoie de un sfat: dacă achit suma integral, 519 euro și ridic întregul pachet - 2 telefoane + 2 abonamente, cum fac să beneficiez de acea ofertă avantajoasă de sâmbătă - 178 euro, și să îi conving că produsele pentru care fac returul parțial (adică numai 1 telefon+1 abonament) sunt acelea mai scumpe, din moment ce pe factura primită pe mail telefoanele apar la același preț, adică 435 euro, iar reducerea Huawei Days de 199,99 euro este aplicată la final pentru un singur terminal, nespecificat care desigur... Mulțumesc anticipat oricui pentru o soluție constructivă!
MultiSIM 0756...... x 1 0 euro
Huawei P10 silver x 1 435 euro
MultiSIM 0740...... x 1 0 euro
Huawei P10 silver x 1 435 euro
reducere conform hot summer 14% x 1 -60,89 euro
reducere conform hot summer 14% x 1 -60,89 euro
reducere conform Huawei Days P10 x 1 -199,99 euro
reducere conform migrare prepay x 1 -29,07 euro
total de plata (inclusiv TVA): 519,16 euro
total de plata (inclusiv TVA): 2.374,49 lei

#2462
maxie0jazz

maxie0jazz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,346
  • Înscris: 25.09.2011
Complicata situatie..Ia in calcul faptul ca oferta Huawei Days nu mai exista. Deci, daca renunti la toata comanda, nu mai poti lua telefonul la acest pret. Si eu asteptam sa vorbesc la Retentie luni si sa iau un Huawei, insa oferta s-a incheiat duminica (cred). Oare vor mai aparea astfel de oferte?

#2463
ionutz2807

ionutz2807

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 25.07.2017
Da, este foarte frustrant, mai ales că dau peste consultanți care îmi spun că pot face retur parțial, conform capitolului Termeni si conditii magazin online / 9. Returnarea produselor, iar alții, printre care și cei de la magazinul fizic, îmi spun că pot returna numai un telefon, nu și cel de-al doilea abonament...sunt în ceață totală...și e foarte frustrant deoarece probabil astăzi a expirat termenul de ridicare al comenzii, iar din cauza unor oameni care nu cunosc propriile regulamente, pierd un produs comandat cu bună credință...
Probabil vor mai apărea oferte, însă după istoria asta cred că o termin definitiv cu orange... După cât m-am agitat cu problema asta, am ajuns să îmi imaginez că „oferta” a fost fake, doar așa cât să mai intre lumea pe site, altfel nu îmi explic de ce încă nu am produsul

#2464
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,124
  • Înscris: 04.02.2011
Poftiți la reducere,  magazinul online Orange are cu 3 grade în plus în termometre!  La mine sunt 37, la Orange 40. Am luat un htc u 11, din păcate m-am grăbit și l-am luat la 37 de grade.  Spor!

#2465
tudor_ionutz2000

tudor_ionutz2000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,892
  • Înscris: 16.04.2007

View Postionutz2807, on 26 iulie 2017 - 18:32, said:

Da, este foarte frustrant, mai ales că dau peste consultanți care ĂŽmi spun că pot face retur parțial, conform capitolului Termeni si conditii magazin online / 9. Returnarea produselor, iar alții, printre care și cei de la magazinul fizic, ĂŽmi spun că pot returna numai un telefon, nu și cel de-al doilea abonament...sunt ĂŽn ceață totală...și e foarte frustrant deoarece probabil astăzi a expirat termenul de ridicare al comenzii, iar din cauza unor oameni care nu cunosc propriile regulamente, pierd un produs comandat cu bună credință...
Probabil vor mai apărea oferte, ĂŽnsă după istoria asta cred că o termin definitiv cu orange... După cât m-am agitat cu problema asta, am ajuns să ĂŽmi imaginez că ‾oferta” a fost fake, doar așa cât să mai intre lumea pe site, altfel nu ĂŽmi explic de ce ĂŽncă nu am produsul
Oferta a fost pe bune, am luat si eu un P10. Nu știu cum s-a rezolvat problema ta dar puteai face si retur parțial. Am făcut de multe ori asta fără probleme.

#2466
danielzgk

danielzgk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,869
  • Înscris: 14.05.2013
Asta inseamna la orange reducere. Urat!

Attached Files



Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate