Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
ford focus 1.8TDCI 115cp diesel
Last Updated: Dec 05 2017 20:46, Started by
lihte
, Jun 25 2009 09:28
·
0
#1
Posted 25 June 2009 - 09:28
Recent am vazut ca au reduceri considerabile la fordul focus. Cu tot cu programul rabla modelul 115cp pe diesel echipare
trend+cateva dotari suplimentare ( jante, climatronic, volan piele, vopsea metalizata) ajunge la 14.500E. Este o masina buna? Eram tentat si de Opel astra sedan sau noua Skoda Octavia in aceeasi gama de marime si pret (skoda e mai scumpa). Poate chiar si Mazda 3. Ce mi-ati recomanda? Edited by lihte, 25 June 2009 - 09:34. |
#2
Posted 25 June 2009 - 10:01
sincer, mie unul nu imi place focus-ul drept urmare nu prea stiu multe despre el. Pe mine unul, dintre cele mentionate de tine m-ar incanta mai mult skoda, desi te-as putea indruma spre Opel (avand astra) dar in toamna apare noul model si devalorizarea va fi mai rapida.
Mazda 3 a aparut model nou si sincer nush dc a inceput comercializarea la noi, mai ales prin "rabla". Spor la alegere! |
#3
Posted 06 November 2009 - 16:41
Pe 29 octombrie 2009. mi-am luat Ford Focus Hatchback TDCI 1.8, 115 cp cu 13.300 euro de la Valcea. Am deja 1.000 km cu ea si sunt multumit. Sta bine in curbe, se infinge bine la drum, ai confort inauntru, e ok!
Singura nedumerire e de ce la viteza f mica, 5-10 km/h, in treapta 2-a, nu are demaraj. Nu pot baga in treapta 1, ca nu stau pe loc. |
#4
Posted 06 November 2009 - 17:04
in treapta a2a la viteza mai mica de 10km pe ora ar trebui sa te afli sub turatia de ralantiu deci zi mersi ca nu moare motorul.
calca usor ambreiajul daca vrei sa rulezi in tr2 la viteza aia sau mai bine, megi in tr 1. daca nu vrea sa intre in treapta 1, ii dai un impuls scurt acceleratiei, cu ambreiajul apasat, cat sa ajunga la turatia de 1200-1500 rpm(te orientezi la fata locului ce turatie trebuie si cat sa apesi acceleratia) si, pe fondul scaderii turatie spre ralantiu impingi usor schimbatorul, fara sa fortezi, spre pozitia de tr 1. la turatia corecta pt viteza cu care rulezi, vei simti cum se "dezgata" si intra usor. merge la orice masina cu cutia incapatanata sau nesincronizata. am perfectionat tehnica cu aveo. dupa un timp stii exact cat sa o pisti ca sa ajunga exact la turatia care trebuie ca sa si bagi imediat in viteza, fara sa mai astepti sa scada turatia pana unde trebuie. Edited by undercoverbrother, 06 November 2009 - 17:13. |
#5
Posted 07 November 2009 - 03:28
giugiunica,
Ce demaraj ai vrea sa aiba un diesel in treapta a doua la 5km/h ?! Mai bine citeste topicul lui MAK despre cum se conduce un DIESEL. Edited by Sima2k, 07 November 2009 - 03:29. |
#6
Posted 07 November 2009 - 22:55
lihte, on 25th June 2009, 09:28, said: Recent am vazut ca au reduceri considerabile la fordul focus. Cu tot cu programul rabla modelul 115cp pe diesel echipare trend+cateva dotari suplimentare ( jante, climatronic, volan piele, vopsea metalizata) ajunge la 14.500E. Este o masina buna? Mie imi place mai mult Focus-ul decat Astra. Edited by catalinmariescu, 07 November 2009 - 22:55. |
#9
Posted 16 November 2009 - 19:17
asa e
multe inf gasesti acolo oricum, e o masina super fiabila care te va tine daca ai grija de ea |
#10
Posted 27 November 2009 - 14:46
Am un Focus ca al tau (@giugiunica) din iulie. Luat tot din Rm. Valcea.
Super masina, am 7000 km. Consumul deocamdata e inca marisor, dar la un mers decent si consumul e decent. Cateva repere: - Curtea de Arges - Pitesti, mers 70-80 km/h - consum mediu 5,2 - 5,3 (pe alocuri scazand chiar sub 5) - pe autostrada 135km/h pe pilot automat - consum 5.7-5.8 - in bucuresti intre 8.5 si 10. (intr-o zi nefasta cu mers numai bara la bara am atins un maxim de 10.4) Tendinta pe care o observ e ca se lasa consumul, incet, incet. Astept sa se lase complet cam dupa 20.000 km Ca plusuri (fata de Megane-ul pe care l-am avut inainte. diesel dci): - stabilitate excelenta (comparand cu toate masinile pe care le-am condus intamplator pana acum: Golf, Cee'd, Astra,) - directie foarte buna cu o asistare aproape perfecta (cei care au Megane stiu ca directia e supraasistata si pierde orice feedback) - tinuta de drum ferma - motor destul de silentios (e drept ca se putea si mai bine); - trage bine in turatia de cuplu; - sistem audio bun; - climatizare (automata) foarte eficienta; - cotiera culisanta....foarte comoda la drum lung; In rest, ca puncte negative: - ambreiaj ceva cam sensibil (adica iti trebuie o usoara acomodare ca nu-ti smuceasca masina); - foarte puturoasa pana in 1800 rpm (la modul ca in viteza a 2-a la ralanti simti ca nu vrea sa plece deloc. Mai am un Logan dci si nu am aceeasi senzatie. Asa ca la viteza mica prefer treapta 1 la o turatie mai mare decat treapta a 2-a subturata) - plastice destul de modeste pe plansele usilor (produc greierasi...cu preocupare se rezolva....dar e un punct slab totusi) - receptie radio slabuta (fata de megane)...am inteles totusi ca la Opel si skoda, lucrurile stau mai rau. - lipsa unui cititor mp3 pt sistemul stock (in anul 2009, toate concurentele ofera standard aceasta functie); Una peste alta, sunt foarte multumit de alegerea facuta. Sper sa fiu asa si peste 100.000 km. Edited by dansora, 27 November 2009 - 14:48. |
|
#11
Posted 05 December 2017 - 20:46
Salutare. Va rog frumos sami dati o solutie. Am un Ford focus din 2001 18 tddi 90 cp. Dimineata knd il porneam trebuia sa pun contactu de 3 4 ori . Dar dupa in tim nu a mai pornit iar mia zis cineva ca sa schimb bujiile leam schimbat dar tot nu porneste . Stiti care ar fi priblema va rog frumos?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users