Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sifon pe circuitul frigorific.

Cel mai adormit Hard Disk.

Salariu minim european in Romania

verificare specificatii lapgop Asus
 Problema cu o camera Panasonic MD...

Probleme cu reddit

Problema sunet boxa noua

Despre proiectarea drumurilor urb...
 Final Cut Camera

Z6III vs Z8

Foloseste careva CFD-uri si sa ai...

Un calculator ieftin ?!
 macbook pro 16 VS AMD Laptop

Sistem ON-GRID fara curent din re...

rectin Romania - site uri fake

Recomandare telefon
 

Dacia Sandero si Logan 1.2 16v

- - - - -
  • Please log in to reply
196 replies to this topic

#37
gabrolio

gabrolio

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,250
  • Înscris: 01.07.2007
Eu nu inteleg diferenta de 950 euro intre Sandero si Logan la aceleasi echipari. Se stie ca practic e aceeasi masina, chiar cu un mic plus la sandero ca-i mai mica(mai putin "material"), dar e aparuta mai recent. Pentru chestia asta imi cer o mie de euro in plus?!?  :angry:

#38
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,082
  • Înscris: 06.04.2007

View Postundercoverbrother, on 23rd June 2009, 13:04, said:

................................................................................
......................................
sincer nu am inteles niciodata unde e economia la o cutie lunga. astia nu stiu ca in romania nu se merge cu viteza constata. aceelerezei, franezi, depasesti, franezi, accelerezi ii tai fata unia, franezi si tot asa. variatiile de viteza cu o cutie lunga genereaza un consum mai mare decat in cazul unei cutii mai scurte pt ca cu cat e mai jos o treapta cu atat apasarea acceleratiei tinde spre proportionalitate directa cu cresterea vitezei.
un ex din burta, apesi cu 20% pedala de accelerati viteza iti creste cu 10% la o cutie lunga. la una scurta apesi cu 15% mai mult acceleratia si viteza iti creste tot cu 10%.

sincer cutia pe care as pune-o pe Logan cu motorul asta ar fi 1,2,3 mai scurte cam cu 10% fata de ce se obisnuieste.
.......................................................................
Deci eu as pune toate treptele mai scurte cu 3-400 rpm, adica as pune o cutie de Clio (modelu vechi 1.4 mpi), sau de pe SuperNova ca tot aia este.
Ar fi ajutat mai bine motorul 1.4 mpi (nu ma deranjeaza ca la 160 in loc de 4500 ar fi 4900-5000 rpm, defapt asa ar trebui sa fie).
Sunt convins ca 1.2 16V la 160 are la 5000+ rpm pe tr V.

#39
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,695
  • Înscris: 20.09.2006
eu mi-as dori sa scoata si o motorizare 1.8 sau chiar 2.0 undeva in viitor. prefer sa am mai multi cai, iar la viteze mari turatii mai scazute

#40
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005

View PostTalkabout, on 23rd June 2009, 16:20, said:

eu mi-as dori sa scoata si o motorizare 1.8 sau chiar 2.0 undeva in viitor. prefer sa am mai multi cai, iar la viteze mari turatii mai scazute

2.0 benzin nu aduc nici macar pe Megane :lol:

Cum sa-si ia mai romanul 1.8 benzina? Blasfemieeeee :lol:

#41
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,695
  • Înscris: 20.09.2006

View Postpaul_kelso, on 23rd June 2009, 16:23, said:

2.0 benzin nu aduc nici macar pe Megane :lol:

Cum sa-si ia mai romanul 1.8 benzina? Blasfemieeeee :lol:
pe Megane e tot 1.6 maxim din cate stiu
cum sa-si ia romanul 1.8.. da ce are? sunt care vor mai multi cai. sa scoata, ca se vor cumpara cu siguranta :D

#42
acusila

acusila

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,898
  • Înscris: 29.10.2005
1.6-ul 16v avea parca cam maxim 10% din vanzarile loganului..

#43
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,922
  • Înscris: 25.04.2006
Mai e ceva de mentionat privind la capacitatile masinii cu motor 1.2: majoritatea masinutelor cu motoare 1.2 au roti pe 14 sau chiar 13 si sunt fasnete. La Sandero care e destul de mare, cuplul la rotile de 15 va fi vax albina. Inca nu inteleg de ce draq n-au pus un motor de 1.4 16V pe masina asta daca tot au ca piata principala vestul Europei.

#44
stericuta

stericuta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 769
  • Înscris: 16.03.2005
Palarie intr-un picior. Cat costa o Dacia Sandero in Olanda? Reclama apare in fiecare seara, binenteles ca pretul include si o prima tip "rabla".

Attached Files



#45
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

View Postundercoverbrother, on 23rd June 2009, 13:04, said:

daca-i pun cutie scurta cu tr5 de 3000rpm@100km/h va merge f bine masina.
sincer nu am inteles niciodata unde e economia la o cutie lunga. astia nu stiu ca in romania nu se merge cu viteza constata. aceelerezei, franezi, depasesti, franezi, accelerezi ii tai fata unia, franezi si tot asa. variatiile de viteza cu o cutie lunga genereaza un consum mai mare decat in cazul unei cutii mai scurte pt ca cu cat e mai jos o treapta cu atat apasarea acceleratiei tinde spre proportionalitate directa cu cresterea vitezei.
un ex din burta, apesi cu 20% pedala de accelerati viteza iti creste cu 10% la o cutie lunga. la una scurta apesi cu 15% mai mult acceleratia si viteza iti creste tot cu 10%.

sincer cutia pe care as pune-o pe Logan cu motorul asta ar fi 1,2,3 mai scurte cam cu 10% fata de ce se obisnuieste.
nici nu se simte la viteza, vei prinde doar 77km/h intr-a doua nu 85, dar ai cu 10% mai mult cuplu la roti ceea ce e echivalent cu diferenta de cuplu de la 2000 unde ai 90% din cuplu max la 4000rpm in cazul unui 16v unde ai 100% cuplu. deci masina va trage la 2000 cu o treapta cu 10% mai scurta cum ar trage la 4000 cu o treapta normala.
a4a puuutin mai scurta decat normal (un -5%) iar a 5a normala cu 3000rpm@100km/h.
chestia asta e la indemana oricui punand niste cauziucuri ceva mai mici. la logan parca nu ar arata bine dar la sadero ar merge iar masina ar trage ca nebuna. important e ca motorul sa fie 16v ca sa aiba randament bun si dupa 3000rpm. un mare plus ar fi si caderea mai mica de turatie care in deal ajuta mult mai mult decat se crede.

Cacat, sa nu scurtam si treptele mari. :scared:

Tu ai condus vreo masina mica cu cutie scurta pe extraurban, ca sa nu vorbesc de autostrada? De la 100-110 in sus in ultima treapta nu te mai intelegi nici cu radio-ul, si zau ca e enervant sa fii fortat sa mergi sub viteza coloanei ca sa poti purta o discutie cu pasageri.

O cutie mai scurta cu 10%, cum zici tu, deja cere un pattern a la masinile asiatice din generatiile precedente, cu rapoartele echivalente a 1-2-3-4-6 sau 1-2-3-5-7. :D Nu de alta, dar fara ultima treapta (overdrive) lunga, cu un motor mic nu ajungi prea comod la viteze din 3 cifre.

#46
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,082
  • Înscris: 06.04.2007
Nu e chiar asa daca ne referim la cutia de pe Logan 1.4.
8-10% mai scurte toate treptele inseamna chiar o cutie de Clio (mult mai potrivita pt 1.4 mpi decat ce este acum pe utilaj).

PS: spre ex. Focus 1.6, la 130/h pe tr V are 3900 rpm, e scurta?

Edited by Octavian___28, 24 June 2009 - 07:25.


#47
A_Ionut

A_Ionut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 652
  • Înscris: 05.08.2007
O sa rupa la taximetristi in romania cel putin motorizarile astea.
Si deasemenea la cei ce ii cumpara sotiei o masina pentru a se duce la servici si atat.
Pentru un mers la peste 120 pe autostrada 1.2 nu va avea in nici un caz consum mai mic ca 1.4
Sunt motoare pentru oras, deplasare de colo colo si atat.

#48
morosanuciprian

morosanuciprian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 367
  • Înscris: 21.06.2004
Din ce am vazut pe site-ul oficial - (mergeti la date tehnice) se pare ca la motorul de 1.2 au pus cutia de viteze de pe 1.6 90 Cp, mai exact tip JH3, fata de JH1 de la 1.4 MPI. Cred ca il ajuta putin pe saracul motor...

Edited by morosanuciprian, 24 June 2009 - 09:13.


#49
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
Nu-i musai sa fie o treaba rea asta, trebuie vazut daca raportul final e diferit la 1,2 16v fata de 1,6.

Edited by fastcarjunkie, 24 June 2009 - 09:18.


#50
paul_s

paul_s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 20.01.2007
Normal ca e , ala e tipul cutiei, raportul final sigur difera, ca doar n-or fi berbeci

cat dfespre roti, ce o tot dati ca sunt mari, cand fac astia raprotul final al cutiei credeti ca ei nu stiu ce roti are masina ???

#51
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

View PostOctavian___28, on 24th June 2009, 08:25, said:

Nu e chiar asa daca ne referim la cutia de pe Logan 1.4.
8-10% mai scurte toate treptele inseamna chiar o cutie de Clio (mult mai potrivita pt 1.4 mpi decat ce este acum pe utilaj).

PS: spre ex. Focus 1.6, la 130/h pe tr V are 3900 rpm, e scurta?

E un pic...

Obiceiul e ca in treapta IV sa fie cam in turatia optima de cuplu la la 90-100 km/h. Dupa cum sunt rapoartele, treapta V ar trebui sa fie acolo pe la 120-130. Daca Focus 1.6 are cuplul la 3900, iese bine... dar mi se pare cam mare turatia pentru viteza de croaziera.

#52
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,082
  • Înscris: 06.04.2007
Na pai ce sa-i fac, atata e (la Focus).
Pe autostrada tinuta la 130-135 iese 7,5% media.

Asta cu tr IV sa fie in zona de cuplu maxim la 90-100 n-o stiam (acum ori e 90 ori 100).
Si oricum, majoritatea benzinarelor au 80-85% din cuplu la turatii mult sub turatia de cuplu maxim (adica daca e la 3600 rpm cuplu maxim, la 2000-2300 rpm are deja cam 90% din cuplu maxim).

Hai ca poate nu a fost o exprimare prea buna defapt ref la cutia de pe 1.4 mpi, ce e reala treaba, treptele sunt foarte prost etajate.

#53
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,695
  • Înscris: 20.09.2006
si la berlina mea din '95 e o etajare proasta a unor trepte. de ex. din a 3-a in a 4-a e diferenta de 1000 rpm (schimb la 3000 pic fix la 2000), dar din a 4-a in a 5-a e doar de 400 rpm. e etajarea cutiei?

#54
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

View PostTalkabout, on 25th June 2009, 00:15, said:

si la berlina mea din '95 e o etajare proasta a unor trepte. de ex. din a 3-a in a 4-a e diferenta de 1000 rpm (schimb la 3000 pic fix la 2000), dar din a 4-a in a 5-a e doar de 400 rpm. e etajarea cutiei?

Ma asteptam sa mentioneze careva faimoasa cutie de berlina 1-2-3-4-4,5. :D

Asa e ea, am mai intalnit si condus pana acum un caz. Treapta a "cincea" e cam inutila, in cazul asta.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate