Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dacia Sandero si Logan 1.2 16v
Last Updated: Feb 17 2024 13:23, Started by
bossake
, Jun 22 2009 18:42
·
2
#37
Posted 23 June 2009 - 12:09
#38
Posted 23 June 2009 - 12:32
undercoverbrother, on 23rd June 2009, 13:04, said: ................................................................................ ...................................... sincer nu am inteles niciodata unde e economia la o cutie lunga. astia nu stiu ca in romania nu se merge cu viteza constata. aceelerezei, franezi, depasesti, franezi, accelerezi ii tai fata unia, franezi si tot asa. variatiile de viteza cu o cutie lunga genereaza un consum mai mare decat in cazul unei cutii mai scurte pt ca cu cat e mai jos o treapta cu atat apasarea acceleratiei tinde spre proportionalitate directa cu cresterea vitezei. un ex din burta, apesi cu 20% pedala de accelerati viteza iti creste cu 10% la o cutie lunga. la una scurta apesi cu 15% mai mult acceleratia si viteza iti creste tot cu 10%. sincer cutia pe care as pune-o pe Logan cu motorul asta ar fi 1,2,3 mai scurte cam cu 10% fata de ce se obisnuieste. ....................................................................... Ar fi ajutat mai bine motorul 1.4 mpi (nu ma deranjeaza ca la 160 in loc de 4500 ar fi 4900-5000 rpm, defapt asa ar trebui sa fie). Sunt convins ca 1.2 16V la 160 are la 5000+ rpm pe tr V. |
#39
Posted 23 June 2009 - 15:20
eu mi-as dori sa scoata si o motorizare 1.8 sau chiar 2.0 undeva in viitor. prefer sa am mai multi cai, iar la viteze mari turatii mai scazute
|
#40
Posted 23 June 2009 - 15:23
Talkabout, on 23rd June 2009, 16:20, said: eu mi-as dori sa scoata si o motorizare 1.8 sau chiar 2.0 undeva in viitor. prefer sa am mai multi cai, iar la viteze mari turatii mai scazute 2.0 benzin nu aduc nici macar pe Megane Cum sa-si ia mai romanul 1.8 benzina? Blasfemieeeee |
#41
Posted 23 June 2009 - 15:25
#42
Posted 23 June 2009 - 15:31
1.6-ul 16v avea parca cam maxim 10% din vanzarile loganului..
|
#43
Posted 23 June 2009 - 16:32
Mai e ceva de mentionat privind la capacitatile masinii cu motor 1.2: majoritatea masinutelor cu motoare 1.2 au roti pe 14 sau chiar 13 si sunt fasnete. La Sandero care e destul de mare, cuplul la rotile de 15 va fi vax albina. Inca nu inteleg de ce draq n-au pus un motor de 1.4 16V pe masina asta daca tot au ca piata principala vestul Europei.
|
#44
Posted 23 June 2009 - 19:04
#45
Posted 23 June 2009 - 23:53
undercoverbrother, on 23rd June 2009, 13:04, said: daca-i pun cutie scurta cu tr5 de 3000rpm@100km/h va merge f bine masina. sincer nu am inteles niciodata unde e economia la o cutie lunga. astia nu stiu ca in romania nu se merge cu viteza constata. aceelerezei, franezi, depasesti, franezi, accelerezi ii tai fata unia, franezi si tot asa. variatiile de viteza cu o cutie lunga genereaza un consum mai mare decat in cazul unei cutii mai scurte pt ca cu cat e mai jos o treapta cu atat apasarea acceleratiei tinde spre proportionalitate directa cu cresterea vitezei. un ex din burta, apesi cu 20% pedala de accelerati viteza iti creste cu 10% la o cutie lunga. la una scurta apesi cu 15% mai mult acceleratia si viteza iti creste tot cu 10%. sincer cutia pe care as pune-o pe Logan cu motorul asta ar fi 1,2,3 mai scurte cam cu 10% fata de ce se obisnuieste. nici nu se simte la viteza, vei prinde doar 77km/h intr-a doua nu 85, dar ai cu 10% mai mult cuplu la roti ceea ce e echivalent cu diferenta de cuplu de la 2000 unde ai 90% din cuplu max la 4000rpm in cazul unui 16v unde ai 100% cuplu. deci masina va trage la 2000 cu o treapta cu 10% mai scurta cum ar trage la 4000 cu o treapta normala. a4a puuutin mai scurta decat normal (un -5%) iar a 5a normala cu 3000rpm@100km/h. chestia asta e la indemana oricui punand niste cauziucuri ceva mai mici. la logan parca nu ar arata bine dar la sadero ar merge iar masina ar trage ca nebuna. important e ca motorul sa fie 16v ca sa aiba randament bun si dupa 3000rpm. un mare plus ar fi si caderea mai mica de turatie care in deal ajuta mult mai mult decat se crede. Cacat, sa nu scurtam si treptele mari. Tu ai condus vreo masina mica cu cutie scurta pe extraurban, ca sa nu vorbesc de autostrada? De la 100-110 in sus in ultima treapta nu te mai intelegi nici cu radio-ul, si zau ca e enervant sa fii fortat sa mergi sub viteza coloanei ca sa poti purta o discutie cu pasageri. O cutie mai scurta cu 10%, cum zici tu, deja cere un pattern a la masinile asiatice din generatiile precedente, cu rapoartele echivalente a 1-2-3-4-6 sau 1-2-3-5-7. Nu de alta, dar fara ultima treapta (overdrive) lunga, cu un motor mic nu ajungi prea comod la viteze din 3 cifre. |
#46
Posted 24 June 2009 - 07:25
|
#47
Posted 24 June 2009 - 08:35
O sa rupa la taximetristi in romania cel putin motorizarile astea.
Si deasemenea la cei ce ii cumpara sotiei o masina pentru a se duce la servici si atat. Pentru un mers la peste 120 pe autostrada 1.2 nu va avea in nici un caz consum mai mic ca 1.4 Sunt motoare pentru oras, deplasare de colo colo si atat. |
#48
Posted 24 June 2009 - 09:11
Din ce am vazut pe site-ul oficial - (mergeti la date tehnice) se pare ca la motorul de 1.2 au pus cutia de viteze de pe 1.6 90 Cp, mai exact tip JH3, fata de JH1 de la 1.4 MPI. Cred ca il ajuta putin pe saracul motor...
Edited by morosanuciprian, 24 June 2009 - 09:13. |
#49
Posted 24 June 2009 - 09:17
Nu-i musai sa fie o treaba rea asta, trebuie vazut daca raportul final e diferit la 1,2 16v fata de 1,6.
Edited by fastcarjunkie, 24 June 2009 - 09:18. |
#50
Posted 24 June 2009 - 09:19
Normal ca e , ala e tipul cutiei, raportul final sigur difera, ca doar n-or fi berbeci
cat dfespre roti, ce o tot dati ca sunt mari, cand fac astia raprotul final al cutiei credeti ca ei nu stiu ce roti are masina ??? |
#51
Posted 24 June 2009 - 14:42
Octavian___28, on 24th June 2009, 08:25, said: E un pic... Obiceiul e ca in treapta IV sa fie cam in turatia optima de cuplu la la 90-100 km/h. Dupa cum sunt rapoartele, treapta V ar trebui sa fie acolo pe la 120-130. Daca Focus 1.6 are cuplul la 3900, iese bine... dar mi se pare cam mare turatia pentru viteza de croaziera. |
|
#52
Posted 24 June 2009 - 15:29
Na pai ce sa-i fac, atata e (la Focus).
Pe autostrada tinuta la 130-135 iese 7,5% media. Asta cu tr IV sa fie in zona de cuplu maxim la 90-100 n-o stiam (acum ori e 90 ori 100). Si oricum, majoritatea benzinarelor au 80-85% din cuplu la turatii mult sub turatia de cuplu maxim (adica daca e la 3600 rpm cuplu maxim, la 2000-2300 rpm are deja cam 90% din cuplu maxim). Hai ca poate nu a fost o exprimare prea buna defapt ref la cutia de pe 1.4 mpi, ce e reala treaba, treptele sunt foarte prost etajate. |
#53
Posted 24 June 2009 - 23:15
si la berlina mea din '95 e o etajare proasta a unor trepte. de ex. din a 3-a in a 4-a e diferenta de 1000 rpm (schimb la 3000 pic fix la 2000), dar din a 4-a in a 5-a e doar de 400 rpm. e etajarea cutiei?
|
#54
Posted 25 June 2009 - 01:06
Talkabout, on 25th June 2009, 00:15, said: si la berlina mea din '95 e o etajare proasta a unor trepte. de ex. din a 3-a in a 4-a e diferenta de 1000 rpm (schimb la 3000 pic fix la 2000), dar din a 4-a in a 5-a e doar de 400 rpm. e etajarea cutiei? Ma asteptam sa mentioneze careva faimoasa cutie de berlina 1-2-3-4-4,5. Asa e ea, am mai intalnit si condus pana acum un caz. Treapta a "cincea" e cam inutila, in cazul asta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users