Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sifon pe circuitul frigorific.

Cel mai adormit Hard Disk.

Salariu minim european in Romania

verificare specificatii lapgop Asus
 Problema cu o camera Panasonic MD...

Probleme cu reddit

Problema sunet boxa noua

Despre proiectarea drumurilor urb...
 Final Cut Camera

Z6III vs Z8

Foloseste careva CFD-uri si sa ai...

Un calculator ieftin ?!
 macbook pro 16 VS AMD Laptop

Sistem ON-GRID fara curent din re...

rectin Romania - site uri fake

Recomandare telefon
 

Dacia Sandero si Logan 1.2 16v

- - - - -
  • Please log in to reply
196 replies to this topic

#19
extasy_cristU

extasy_cristU

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 466
  • Înscris: 24.01.2008
De papat sigur o sa pape.Poate sa faca treaba buna cu cutia dar cine stie si tare mi-e frica ca o dau baietii in bara.Ce sa ii faci te gandesti de 2 ori si lasi m-ai mult spatiu la depasiri nu te m-ai bazezi ca "am timp" si o calci ca nu poate.Oricum eu mereu am sustinut ca dai un ban si atat face deci pretentii extreme degeaba avem.

#20
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Merge Albea cu 1.2 si nu merge Loganul? :lol:

Fabia cu 1.2, Clio cu 1.2, Polo cu 1.2, o sa mearga si Sandero :)

#21
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,922
  • Înscris: 25.04.2006
Un lucru uita cei care nu detin Logan, ca antifonarea e praf. La 4000 rpm incepi sa nu te mai intelegi om cu persoana. In afara orasului cu motorul asta va trebui sa mergi de la 4000 in sus, ceea ce inseamna adio conversatie cu pasagerii din masina. La 1.4 de voie de nevoie la 4000 ai cam 130-135. Deci peste 135 oricum rar se merge pe soselele romanesti in deplina siguranta in frigider, asa ca e aceptabil. Daca insa trebuie sa faci ore in sir cu motorul urland in cap, mai bine ma lipsesc de cei 0.5% la consum.

#22
Disturber

Disturber

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 714
  • Înscris: 02.12.2007

View Postpaul_kelso, on 23rd June 2009, 00:19, said:

Merge Albea cu 1.2 si nu merge Loganul? :lol:

Fabia cu 1.2, Clio cu 1.2, Polo cu 1.2, o sa mearga si Sandero :)

Foarte bine subliniat. Felicitari

Oamenii vor numai motoare cu 15% consum , dar nu toti au bani pentru un consum asa de mare.

Si la cat costa 1L de combustibil in Romania , un motor 1.2 este perfect.

#23
acusila

acusila

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,898
  • Înscris: 29.10.2005

View Postfilipxxx, on 23rd June 2009, 01:38, said:

Un lucru uita cei care nu detin Logan, ca antifonarea e praf. La 4000 rpm incepi sa nu te mai intelegi om cu persoana. In afara orasului cu motorul asta va trebui sa mergi de la 4000 in sus, ceea ce inseamna adio conversatie cu pasagerii din masina. La 1.4 de voie de nevoie la 4000 ai cam 130-135. Deci peste 135 oricum rar se merge pe soselele romanesti in deplina siguranta in frigider, asa ca e aceptabil. Daca insa trebuie sa faci ore in sir cu motorul urland in cap, mai bine ma lipsesc de cei 0.5% la consum.
antifonarea cica e mai buna la 1.2 fata de restul motoarelor

#24
C.F.S.

C.F.S.

    Jos comunismul!

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,214
  • Înscris: 04.10.2007
Deh, se stie: Cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia...

Cel care e constient pe ce da banii nu va regreta, cei care viseaza sunt liberi sa cumpere fieratanii nemtesti de 2 decenii, care se opresc in intersectie la prima ploaie. In seara asta chiar m am distrat pe seama unui vagist pursange care isi impingea tabla prin ploaie - regret ca nu am apucat sa scot camera sa filmez, a fost de coma. Dar deh, omu' are VW, ce pana lui....



Motorul de 1.2 e binevenit pentru oras, unde oricum se merge ca draq (cel putin in buc.). Restul, luati-va 4.2 de la Audi sau 1.9 TDI (cu D si I rosii) de la veveu.

Edited by C.F.S., 23 June 2009 - 02:22.


#25
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,082
  • Înscris: 06.04.2007

View Postmwlambo, on 23rd June 2009, 00:09, said:

Am mers cu un Polo 1.2 benzina si mi s-a parut OK...................................................................
Motorul de 1.2 mi se pare potrivit pt Sandero, nu pentru Logan. Sunt curios daca se mai misca de pe loc un Logan 1.2i cu 3-4 saci de ciment in spate si toate locurile ocupate.
La Polo, Fabia (adica d-astea care nu ies din tipar) merge 1.2 pt ca n-au aerodinamica de frigider si au rapoarte facute pt a ajuta motorul (nu cum e la 1.4 spre ex) si au garda la sol normala, nu de suv (mie Fabia 1.2 64 cp mi s-a parut mai OK  decat 1.4 Logan si asta numai datorita rapoartelor si aerodinamicii cat de cat ok, nu de dulap pe roti).

#26
ncristi

ncristi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 10.12.2006
Ti se pare ca noua Fabia are un coeficient aerodinamic bun?  :mellow:

Bine htp-ul de 1.2 nu trebuie dat ca exemplu pentru ca abia se taraie pe fabia. Probabil ca asa o sa se tarsaca si golanu...:)

#27
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006

View PostH725, on 22nd June 2009, 19:57, said:

o sa isi gaseasca cumparatori doar in tarile cu apa calda, doar la ei capacitatea cilindrica mica este folosita pt marketing, conteaza la impozit & asigurare...

In tarile cu apa calda, cel mult capacitatea cilindrica e luata in calcul la impozit. Ce spui tu acolo se petrece intr-o tara de lumea a 3-a numita Romanica.

View Postady_chesnoiu, on 22nd June 2009, 20:02, said:

Capacitate cilindrica mai mica , ar insemna consum mai mic .

NU neaparat si nu in cazul unei sub-motorizari. In cazul de fata cred ca acest motor o sa aiba un consum mai mare decit motorul de 1.4

#28
Ade_Dear

Ade_Dear

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,526
  • Înscris: 23.03.2007
ce greutate are loganul?
un mic search cu ajutorul prietenului nostru gugalu' imi spune asa:

Quote

Greutatea la Logan e de 975 kg, fara directie asistata, la Sandero e de 1036 kg

eu am un bravo 1.2 80cp care, comform talonului are 1085kg si e departe de a fi lenesa. asta o spun in conditiile in care am condus la Tedeiuri de m-am urat.  este adevarat ca daca o incarc bine de tot 4pers cu medie de +90kg si bagaje se simte imediat greutatea suplimentara, dar asta nu ma impiedica sa fac depasiri linistit (150km/h in tr4 face lejer).

deci chiar nu vad de ce ar fi mai lenesa decat varianta de 1.4, sau alte masini cu motoare de 1.2.  
versiunea de 1.2 este gandita in primul rand pentru urban asa ca nu vad unde ar fi problema.

#29
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,082
  • Înscris: 06.04.2007

View Postncristi, on 23rd June 2009, 09:00, said:

Ti se pare ca noua Fabia are un coeficient aerodinamic bun?  :mellow:

Bine htp-ul de 1.2 nu trebuie dat ca exemplu pentru ca abia se taraie pe fabia. Probabil ca asa o sa se tarsaca si golanu...:)
Fabia1 :) , model clar mai bun decat Fabia2.
Si-ti spun ca la drum (chiar daca datele o arata a fi mult mai lenesa decat Loganu 1.4) nu te tii de ea (sa fi gol) cu 1.4 mpi.
Am condus vreo 30.ooo km Fabia 1.2 (64 cp) si stiu ce spun, nu se compara la tinuta de drum la 140-150/h.
Doar pe linie dreapta, la forja - cu chiu cu vai trece Loganu in fata.

#30
citoplasmarazboinica

citoplasmarazboinica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 27.05.2009
eu cred ca sunt motoare prea mici pt masini maricele.

1,2 litrii se pune pe Peugeot 107 sau asa ar trebuii. mi se pare mic si motorul de 1,4 mpi sincer.

ca sa tragi 1,1 tone de masina 1,2 e mic rau , nu are cuplu deloc.

si in nici un caz nu va consuma mai putin decat 1,4. cu cat e mai mic si are mai multe valve pe aceiasi caroserie se va chinuii mai mult si va manca mai multa benzina.

#31
valeriu.b

valeriu.b

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 17.09.2007
Off topic: pejo 107 nu are decat motorizare de 1L.
On topic: e clar ca va fi o masina greu de urnit si cu intervale de revizii (40k km sau 2 ani) total rupte de realitatea din Romania.

#32
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,082
  • Înscris: 06.04.2007
Va consuma mai putin parerea mea, fiind ajutat de o cutie cu rapoarte mai bine etajate.
Plus ca e alta generatie, consum mai mic la aceeasi putere (uite ce dif mica e intre 1.6 16V si 1.4 mpi, e mmult mai bun raportul consum/putere la 1.6 16V ).
Cum ia 1.4 mpi in oras 9,5-11% , asta mai mult de 7,5-9,5 n-o sa consume.

Edited by Octavian___28, 23 June 2009 - 10:02.


#33
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,962
  • Înscris: 14.11.2004

View Postcitoplasmarazboinica, on 23rd June 2009, 10:54, said:


Depine acum si de ce transmisie are respectiva masina , sunt masini de 1 litru , Toyota Yaris , care merg bine mersi , "nei-k" are unu asemenea exemplar si e multumit de ea , la Logan si Sandero se pune problema de transmisie , nu de tonaj .

Zilele astea am condus Logan-ul lui tatal meu , total diferit mi se parea acum , foarte grele comenzile , schimbatul vitezelor greoi si pedalele incomode , comparate cu Citroneulul meu , cei drept motorul de 1.6 e un pic mai puternic ca al meu , dar cam asta e avantaul .

Mai repede trec pe combustibili E85 si altele , daca vor sa pare mai interesanti .

#34
pstefan

pstefan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,139
  • Înscris: 01.03.2005
Ce atata tam tam , iti convine motorul de 1.2 , iti cumperi, nu iti convine? iti iei 1.6 16V si ai destula putere pt Logan. Nu trebuie sa placa tuturor acest motor , are oricum un target destul de acoperitor.

#35
ady_chesnoiu

ady_chesnoiu

    Supercharged

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,605
  • Înscris: 27.05.2007
Corect , cei care au bani se pot indrepta spre alt motor , alta masina . Cred ca asta de 1.2 si-ar scoate banii , dupa ceva timp , si asa nu este mare lucru in plus , 150 euro . Dar mai bine 1.4 .

Edited by ady_chesnoiu, 23 June 2009 - 10:34.


#36
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
eu ma gandesc la altceva. vor sa bage motorul de 1.2 ca sa uniformizeze platforma in cadrul grupului. ca parca nici pe simbol nu mai e. sau e?
cel mai probabil vor scoate 1.4ul mpi dupa putin timp din oferta. in felul asta vor elibera facilitatile de productie si vor produce motorul de 1.2 ieftin in romania si probabil ca il vor pune si pe alte modele nu doar pe Logan sau macar sa sustina cererea din brazilia pt 1.2 flexfuel.
in plus mai e si chestia cu media de emisii/marca pt care vor sa se pregateasca din tin timp.
daca asta e si strategia lor e o miscare inteligenta si o buna alternativa la cerseala de la guvern.

daca-i pun cutie scurta cu tr5 de 3000rpm@100km/h va merge f bine masina.
sincer nu am inteles niciodata unde e economia la o cutie lunga. astia nu stiu ca in romania nu se merge cu viteza constata. aceelerezei, franezi, depasesti, franezi, accelerezi ii tai fata unia, franezi si tot asa. variatiile de viteza cu o cutie lunga genereaza un consum mai mare decat in cazul unei cutii mai scurte pt ca cu cat e mai jos o treapta cu atat apasarea acceleratiei tinde spre proportionalitate directa cu cresterea vitezei.
un ex din burta, apesi cu 20% pedala de accelerati viteza iti creste cu 10% la o cutie lunga. la una scurta apesi cu 15% mai mult acceleratia si viteza iti creste tot cu 10%.

sincer cutia pe care as pune-o pe logan cu motorul asta ar fi 1,2,3 mai scurte cam cu 10% fata de ce se obisnuieste.
nici nu se simte la viteza, vei prinde doar 77km/h intr-a doua nu 85, dar ai cu 10% mai mult cuplu la roti ceea ce e echivalent cu diferenta de cuplu de la 2000 unde ai 90% din cuplu max la 4000rpm in cazul unui 16v unde ai 100% cuplu. deci masina va trage la 2000 cu o treapta cu 10% mai scurta cum ar trage la 4000 cu o treapta normala.
a4a puuutin mai scurta decat normal (un -5%) iar a 5a normala cu 3000rpm@100km/h.
chestia asta e la indemana oricui punand niste cauziucuri ceva mai mici. la logan parca nu ar arata bine dar la sadero ar merge iar masina ar trage ca nebuna. important e ca motorul sa fie 16v ca sa aiba randament bun si dupa 3000rpm. un mare plus ar fi si caderea mai mica de turatie care in deal ajuta mult mai mult decat se crede.
-----------------------------------------

View Postgabrolio, on 23rd June 2009, 13:09, said:

Eu nu inteleg diferenta de 950 euro intre Sandero si Logan la aceleasi echipari. Se stie ca practic e aceeasi masina, chiar cu un mic plus la sandero ca-i mai mica(mai putin "material"), dar e aparuta mai recent. Pentru chestia asta imi cer o mie de euro in plus?!?  :angry:
loganul si-a amortizat cheltuielile de proiectare si realizare atat a masinii cat si liniei de productie si montaj. sandero nu ;)
-----------------------------------------
asta a fost primul azi.

Edited by undercoverbrother, 23 June 2009 - 12:33.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate