Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sifon pe circuitul frigorific.

Cel mai adormit Hard Disk.

Salariu minim european in Romania

verificare specificatii lapgop Asus
 Problema cu o camera Panasonic MD...

Probleme cu reddit

Problema sunet boxa noua

Despre proiectarea drumurilor urb...
 Final Cut Camera

Z6III vs Z8

Foloseste careva CFD-uri si sa ai...

Un calculator ieftin ?!
 macbook pro 16 VS AMD Laptop

Sistem ON-GRID fara curent din re...

rectin Romania - site uri fake

Recomandare telefon
 

Dacia Sandero si Logan 1.2 16v

- - - - -
  • Please log in to reply
196 replies to this topic

#1
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,875
  • Înscris: 22.11.2007
Dacia a introdus și în România pe modelele Logan și Sandero, propulsorul de 1.2 litri benzină ce dezvoltă 75 CP, acesta este cu 150 de euro mai scump decât cea mai ieftină motorizare actuală, de 1,4 litri, care dezvoltă tot 75 CP.

PeDacia Logan berlină, noul motor va fi disponibil pentru versiunile Ambiance, Preference și Laureate , la prețuri cu TVA de la 6.550 euro, 7.250 euro, respectiv 8.150 euro, a anunțat, luni, Dacia, printr-un comunicat remis MEDIAFAX. În cazul Sandero, noua motorizare este disponibilă pentru aceleași versiuni de echipare, iar prețurile cu TVA pornesc de la 7.500 euro pentru Ambiance, 8.200 euro pentru Preference și 9.100 euro pentru Laureate.

Deși este cel mai mic propulsor din gama Dacia, acesta este cu 150 de euro mai scump decât cea mai ieftină motorizare actuală, de 1,4 litri, care dezvoltă tot 75 CP. Consumul mediu de carburant, pentru fiecare model echipat cu noul propulsor de 1,2 litri, este de 5,9 litri de benzină pentru 100 de kilometri parcurși, potrivit constructorului. Emisiile de dioxid de carbon sunt de 139 de grame pe kilometru.

sursa: http://www.promotor....benzina-4588725

pe hartie motorul pare mai slab decat cel de 1.4 avand cuplul si mai mic cat si la o turatie ceva mai ridicata 4250.Cam sus dupa parerea mea. sunt curios totusi de diferentele de consum.

Edited by bossake, 22 June 2009 - 18:49.


#2
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
o sa isi gaseasca cumparatori doar in tarile cu apa calda, doar la ei capacitatea cilindrica mica este folosita pt marketing, conteaza la impozit & asigurare...

Edited by H725, 22 June 2009 - 18:58.


#3
ady_chesnoiu

ady_chesnoiu

    Supercharged

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,605
  • Înscris: 27.05.2007
Capacitate cilindrica mai mica , ar insemna consum mai mic . Dar nu prea merita . Eu unul tot 1,4 as lua , sau cel mai bine 1.5 dci .

#4
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,082
  • Înscris: 06.04.2007

View Postbossake, on 22nd June 2009, 19:42, said:

................................................................................
.................................................................
Deși este cel mai mic propulsor din gama Dacia, acesta este cu 150 de euro mai scump decât cea mai ieftină motorizare actuală, de 1,4 litri, care dezvoltă tot 75 CP.............................................

pe hartie motorul pare mai slab decat cel de 1.4 avand cuplul si mai mic cat si la o turatie ceva mai ridicata 4250.Cam sus dupa parerea mea. sunt curios totusi de diferentele de consum.
E ceva mai scump si ceva mai lenes, nu e vina motorului, dar e mai varza decat 1.4 mpi care se stie ca e lesinat.

PS: doamne fere' sa mai ai 3 pasageri si AC-ul pornit.  :o
Cu ce ma incanta 0,5 litri economie la 100 km daca e si mai lesinat?
PS: mai mult ca sigur va fi ajutat de o transmisie care va crea senzatia ca se duce mai bine ca 1.4 mpi.

PPS: mai bine m-am simtit (raportat la reprize) in Fabia 1.2 64 cp decat in Logan, mi se parea ca fuge mai tare, deci probabil sa fie ceva comfort mai bun la drum ajutat de o cutie mai scurta, mai bin etajata decat handicapata de pe 1.4 resp 1.6

Edited by Octavian___28, 22 June 2009 - 19:07.


#5
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Trebuiau mai intai sa puna un motor de 1.4 si 90 de CP si sa scoata motorul de 1.6 8 valve!
Abia dupa aia trebuiau sa vina cu motorul de 1.2!

Sunt curios ce vinzari vor avea la motorul de 1.2! Apropo, stie cineva cam ce procent din vinzari reprezentau automobilele cu motor de 1.4?

#6
acusila

acusila

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,898
  • Înscris: 29.10.2005
1.2-ul e scos pentru piata externa. Si pentru a putea trece la euro5. 1.4-ul putea fi dus maxim pana la euro4 cu costuri rezonabile. Din ce am vazut in niste teste frantuzesti, frantuzii sunt incantati de motor si felul cum se misca. Cel putin pe Sandero. Care e masina de oras.

#7
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,082
  • Înscris: 06.04.2007
1.2 16V e scos pt piata interna pt ca asa sutem noi, punem botu la tot.
Ok, 1.4 mpi NU mai poate indeplini E5 (si asa e lesinat) dar 1.2 16V 75 CP e bagat la RO pt ca e deja depasit (la noi e nou..  :huh:  )
Mai e activ si in vest, dar tot mai mult e vizibil 1.2 16 V 80 cp resp 1.2 16V 100 cp.

Deci...1.2 16v trebuia sa ajunga si la botanisti, adica in RO.
Personal nu-l vad bine pe Sandero sau Logan.

Edited by Octavian___28, 22 June 2009 - 22:07.


#8
crst_g

crst_g

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,167
  • Înscris: 27.06.2006
oare ce consumuri scoate prin oras cu un ac pornit?

#9
acusila

acusila

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,898
  • Înscris: 29.10.2005

View PostOctavian___28, on 22nd June 2009, 23:05, said:

1.2 16V e scos pt piata interna pt ca asa sutem noi, punem botu la tot.
Ok, 1.4 mpi NU mai poate indeplini E5 (si asa e lesinat) dar 1.2 16V 75 CP e bagat la RO pt ca e deja depasit (la noi e nou..  :huh:  )
Mai e activ si in vest, dar tot mai mult e vizibil 1.2 16 V 80 cp resp 1.2 16V 100 cp.

Deci...1.2 16v trebuia sa ajunga si la botanisti, adica in RO.
Personal nu-l vad bine pe Sandero sau Logan.
nu vei vedea (deocamdata) pe Dacia motoare noi. Cu tehnologii ultimul racnet , dsg si tot asa. Ci motoare rodate, aflate la mijlocul sau la apusul carierei. Care pot crea premisele unei fiabilitati bune. Si nu, nu e scos pentru piata interna, ci pentru extern, de aia a fost lansat mai intai prin franta, olanda, parca italia. Pentru ca acolo emisiile, cilindreea si tot asa, il avantajeaza fata de 1.4 (care doar cu gpl ajungea sa aiba niste emisii k dpdv al taxelor). Oricum s-au vandut atatea 1.0-uri si 1.2-uri pe masini mai grele ca loganul si sandero-uri si nu a murit lumea. Totul e sa nu ai asteptari de Ferrari de la acest motor. Is curios cum e cutia, cica e jh3, cutia de pe dieselul de 70 cp si de pe 1.6-ele de 90 cp. Cine a avut experienta mai lunga cu aceste motorizari, poate ne spune ceva de cutia de viteze de pe aceste modele

http://www.dacia.fr/...4-FR-PDF-BD.pdf

Edited by acusila, 22 June 2009 - 22:16.


#10
Kcuf_di

Kcuf_di

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 785
  • Înscris: 19.01.2007
De cate ori era sa mor eu in depasiri cu motorul de 1.4. Sanatate multa uzinei. Astept motorul de tico sa stiu o treaba, nu mai depasesc deloc.

#11
acusila

acusila

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,898
  • Înscris: 29.10.2005
stii ca e o vorba: nu armele ucid, ci proprietarii armelor. La fel si cu depasirile astea de care vorbesti tu. Trebuie sa iti cunosti masina si sa nu crezi ca cu 1.4-ule ala poti sa faci depasiri cum le faci cu un Audi s6.

#12
crst_g

crst_g

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,167
  • Înscris: 27.06.2006

View Postacusila, on 22nd June 2009, 23:32, said:

stii ca e o vorba: nu armele ucid, ci proprietarii armelor. La fel si cu depasirile astea de care vorbesti tu. Trebuie sa iti cunosti masina si sa nu crezi ca cu 1.4-ule ala poti sa faci depasiri cum le faci cu un Audi s6.
si de ce sa-mi iau un pistol cu apa sa merg la razboi? :)

hai sa ne luam toti masini cu motoare de 1.2, ce va trebe atata putere? :lol:

Edited by crst_g, 22 June 2009 - 22:35.


#13
Ade_Dear

Ade_Dear

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,526
  • Înscris: 23.03.2007
mie mi se pare ok trecerea de la 1.4 la 1.2. daca motorul va fi ajutat de o cutie buna (ma refer la etajare) va face aceeasi treaba ca si 1.4, dar avand in vedere ca are cuplul la 4250rpm o sa ii placa turatia mai mult... si o sa ceara turatie.... :rolleyes:

#14
acusila

acusila

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,898
  • Înscris: 29.10.2005

View Postcrst_g, on 22nd June 2009, 23:34, said:

si de ce sa-mi iau un pistol cu apa sa merg la razboi? :)

hai sa ne luam toti masini cu motoare de 1.2, ce va trebe atata putere? :lol:
pai de ce iti iei 1.2 cand tu vrei sportivitate? aaa.. ca nu ai banii de un Porsche e partea a doua, dar nu e vina masinii, ca nu e aleasa conform asteptarilor posibilului proprietar. Cat despre putere, tinand cont ca Sandero e masina de oras, si tinand seama ca o gramada de citadine de la alte marci se vand in majoritate cu motoare de 55-80 cp..

#15
cipaul

cipaul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,297
  • Înscris: 15.10.2006

View PostOctavian___28, on 22nd June 2009, 23:05, said:

1.2 16V e scos pt piata interna pt ca asa sutem noi, punem botu la tot.
Ok, 1.4 mpi NU mai poate indeplini E5 (si asa e lesinat) dar 1.2 16V 75 CP e bagat la RO pt ca e deja depasit (la noi e nou..  :huh:  )
Mai e activ si in vest, dar tot mai mult e vizibil 1.2 16 V 80 cp resp 1.2 16V 100 cp.

Deci...1.2 16v trebuia sa ajunga si la botanisti, adica in RO.
Personal nu-l vad bine pe Sandero sau Logan.

Eu il vad perfect pt. Golan: motor economic la o masina economica. Pur si simplu asta se cere acum.

Cine vrea motoare tari si gurmande sa cumpere altceva, care e problema.

#16
crst_g

crst_g

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,167
  • Înscris: 27.06.2006

View Postacusila, on 22nd June 2009, 23:37, said:

pai de ce iti iei 1.2 cand tu vrei sportivitate? aaa.. ca nu ai banii de un Porsche e partea a doua, dar nu e vina masinii, ca nu e aleasa conform asteptarilor posibilului proprietar.
las-o-n sportivitatea ma-sii, ca nu doar porsche face depasiri. :P

Edited by crst_g, 22 June 2009 - 22:54.


#17
acusila

acusila

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,898
  • Înscris: 29.10.2005
cred ca ai inteles unde bat. Cine vrea sportivitate sau ceva de genul asta, sa caute altceva. Masina asta are un target, e facuta intr-un anume fel , deci nu inteleg de ce unii critica o masina de oras (sandero) ca are un motor de oras. Si in plus nu e nici primul nici ultimul motor de 75 cp pe o asemenea greutate. Oricum, tine de finante si de cat de realist esti atunci cand ceri anumite chestii , in anumiti bani.

#18
mwlambo

mwlambo

    Always watching you

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,481
  • Înscris: 10.12.2006
Am mers cu un Polo 1.2 benzina si mi s-a parut OK, la fel cam ca un Astra 1.7 DTI, tot 75 de cai(ma rog, Astra e mai grea, deci un pic mai lenesa). Si cu Polo-ul de care vorbesc s-a atins si fenomenala viteza de 175 km/h! La vale, ce-i drept...

Motorul de 1.2 mi se pare potrivit pt Sandero, nu pentru Logan. Sunt curios daca se mai misca de pe loc un Logan 1.2i cu 3-4 saci de ciment in spate si toate locurile ocupate.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate