Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Din nou inselaciune?

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
brbarossa

brbarossa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 11.01.2006
Buna ziua,
Intampin probleme din cauza unei vitrine frigorifice. In luna noiembrie 2008 am achizitionat o vitrina de la Fresco si am optat pentru varianta statica de la Frigotehnica (Italia) cu temperaturi de lucru cf fisei tehnice de 2-4 grade. Inca din prima saptamana nu a functionat corect intrucat facea gheata si chiar mai mult am sesizat ca aceasta vitrina nu facea frig decat 2-3 cm de la suprafata pe care sunt expuse produsele. Am apelat la service care dupa numeroase incercari de remediere a situatiei au apelat la varianta de a-mi pune niste ventilatoare in interior pentru a plimba aerul. Nici asa nu a mers si in continuare facea gheata iar temperatura in interior depasea 10 grade. Cei de la Fresco au facut o solicitare in Italia iar italienii le-au trimis o schita descriptiva in care se arata faptul ca vitrina nu raceste decat pana la o inaltime de 7-10 cm iar restul pana la 40-50 cm sunt la temperatura ambientala. Mi-a venit rau cand am vazut ce mi-au dat si ca nu mi-au prezentat datele problemei de la inceput. Acum am o vitrina de 20.000 euro care face gheata non stop si trebuie dezghetata la 2 zile si in interior produsele expira inainte de termen, chiar la jumatatea acestuia din cauza temperaturii necorespunzatoare. Ce pot face eu in cazul acesta mai ales ca ei nu mi-au pus la dispozitie informatiile complete si nici nu mai raspund la telefon ?
Multumesc.

#2
snipest

snipest

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,817
  • Înscris: 02.01.2007

 brbarossa, on 20th June 2009, 16:44, said:

Buna ziua,
Intampin probleme din cauza unei vitrine frigorifice. In luna noiembrie 2008 am achizitionat o vitrina de la Fresco si am optat pentru varianta statica de la Frigotehnica (Italia) cu temperaturi de lucru cf fisei tehnice de 2-4 grade. Inca din prima saptamana nu a functionat corect intrucat facea gheata si chiar mai mult am sesizat ca aceasta vitrina nu facea frig decat 2-3 cm de la suprafata pe care sunt expuse produsele. Am apelat la service care dupa numeroase incercari de remediere a situatiei au apelat la varianta de a-mi pune niste ventilatoare in interior pentru a plimba aerul. Nici asa nu a mers si in continuare facea gheata iar temperatura in interior depasea 10 grade. Cei de la Fresco au facut o solicitare in Italia iar italienii le-au trimis o schita descriptiva in care se arata faptul ca vitrina nu raceste decat pana la o inaltime de 7-10 cm iar restul pana la 40-50 cm sunt la temperatura ambientala. Mi-a venit rau cand am vazut ce mi-au dat si ca nu mi-au prezentat datele problemei de la inceput. Acum am o vitrina de 20.000 euro care face gheata non stop si trebuie dezghetata la 2 zile si in interior produsele expira inainte de termen, chiar la jumatatea acestuia din cauza temperaturii necorespunzatoare. Ce pot face eu in cazul acesta mai ales ca ei nu mi-au pus la dispozitie informatiile complete si nici nu mai raspund la telefon ?
Multumesc.

Hmmm.
Spune-mi exista in contractul pe care il ai cu ei, sau in cartea tehnica a vitrinei vreo specificatie in lagatura cu cati centimetri raceste si ca nu produce gheata? Daca da, mergi la ei si le returnezi produsul in baza certificatului de garantie ca neconform sau defect. Daca nu vor sa-l primeasca, ANPC, apoi instanta.

#3
brbarossa

brbarossa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 11.01.2006
Merci,
Dar ANPC nu primeste reclamatii de la persoane juridice. Se pare ca problema este destul de grava, asa cum o vad eu. Mai nou, cei de la Fresco trimit oameni de la service in timpul zilei, la ore aglomerate si care surubaresc in vitrina, dupa care incheie un proces verbal cu lucrarile executate si pleaca. Nu fac nimic pentru a remedia (daca se poate remedia ceva) defectiunea ci doar isi fac de lucru si trag de timp. Ce pot face concret?
Saptamana trecuta m-au pus sa pregatesc vitrina pentru cei de la service si a trebuit sa o dezghet 20 ore (timp in care n-am vandut nimic) si toate produsele le-am bagat in camera frigorifica montata tot de ei si pe care o folosesc foarte rar. Cand am venit dimineata, camera frigorifica era la 21 grade si toata marfa stricata. Cei de la service au venit si au zis ca s-a gripat un ventilator, pe care l-au si schimbat.
Deja ma ia capul de nervi si ma gandesc deja ca trebuie sa recurg la metode mai putin ortodoxe pentru a misca ceva.

#4
snipest

snipest

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,817
  • Înscris: 02.01.2007

 brbarossa, on 6th July 2009, 18:55, said:

Merci,
Dar ANPC nu primeste reclamatii de la persoane juridice. Se pare ca problema este destul de grava, asa cum o vad eu. Mai nou, cei de la Fresco trimit oameni de la service in timpul zilei, la ore aglomerate si care surubaresc in vitrina, dupa care incheie un proces verbal cu lucrarile executate si pleaca. Nu fac nimic pentru a remedia (daca se poate remedia ceva) defectiunea ci doar isi fac de lucru si trag de timp. Ce pot face concret?
Saptamana trecuta m-au pus sa pregatesc vitrina pentru cei de la service si a trebuit sa o dezghet 20 ore (timp in care n-am vandut nimic) si toate produsele le-am bagat in camera frigorifica montata tot de ei si pe care o folosesc foarte rar. Cand am venit dimineata, camera frigorifica era la 21 grade si toata marfa stricata. Cei de la service au venit si au zis ca s-a gripat un ventilator, pe care l-au si schimbat.
Deja ma ia capul de nervi si ma gandesc deja ca trebuie sa recurg la metode mai putin ortodoxe pentru a misca ceva.
Trebuie sa le trimiti o notificare prin care soliciti banii, inclusiv cei dati pe service, daca e cazul, in schimbul inapoierii bunului. Sau sa-ti trimita unul care sa se comporte conform specificatiilor din cartea tehnica.
De curiozitate, e cumva achizitionata de la un dealer din Bucuresti de pe Calea Serban Voda?

#5
Barbarosa

Barbarosa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 08.01.2006

 snipest, on 7th July 2009, 14:44, said:

Trebuie sa le trimiti o notificare prin care soliciti banii, inclusiv cei dati pe service, daca e cazul, in schimbul inapoierii bunului. Sau sa-ti trimita unul care sa se comporte conform specificatiilor din cartea tehnica.
De curiozitate, e cumva achizitionata de la un dealer din Bucuresti de pe Calea Serban Voda?

Vitrina este achizitionata de la Fresco Proiect din Bucuresti.

#6
cspot

cspot

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,855
  • Înscris: 22.07.2004
Deci domnul brbarossa alias barbarosa este un clonat .

    Domnul clonat am impresia ca face reclama sau antireclama firmei Fresco  . Evident ca o vitrina frigorifica deschisa raceste la cativa cm deasupra raftului .
   Daca trece vreun moderator pe-aici , ideal ar fi sa stearga, sa inchida si sa dea cu ban .

#7
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,032
  • Înscris: 24.02.2006
atunci vitrinele din hipermarket-uri cum de racesc mult peste "cativa cm" deasupra raftului?

#8
copjob2000

copjob2000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,813
  • Înscris: 26.11.2006
Treaba este destul de delicată...
Dacă ai un contract în care ai scrise caracteristicile reale ale produsului (nu cele dorite de tine) pe care l-ai semnat, esta cam greu, să nu spun imposibil să demonstrezi că nu ai fost bine informat!
Nici măcar nu merge să spui că nu ai fost atent, sau că ai fost prostit!
Se pare că singura soluție este să dai în judecată firma vânzătoare a produsului, iar singura motivație ar fi aceea că nu produsul nu funcționează bine... :confuzzled:

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate