Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

am adus masina din SUA, uite cum am procedat

- - - - -
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#37
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006
Cine crezu tu ca citeste un text scris cu litere mari? Unde, in lumea asta se scrie asa?

#38
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,229
  • Înscris: 27.07.2006

 urscatalin, on 17th June 2009, 16:57, said:

- in romania nu exista drumuri bune asa ca... stau cu 200 cai putere  in spatele unei dacii care merge cu 60km/h- frustrant, nu ma bucur de masina.
In primul rand, s-o stapanesti sanatos.
In al doilea rand, no offence, dar cu fraza de mai sus te-ai descalificat...nu ai stat asa mult in SUA ca sa iti permiti sa uiti de unde ai plecat. Trebuia sa iti aduci o masina de 90 CP, daca asa gandesti. Nu stiu cum e in SUA, dar in Romania viteza legala pe anumite drumuri este de 50 km/ora. Asa ca cel cu Dacia lui ponosita are DREPTUL sa mearga cu 60 km/ora.

#39
PH7

PH7

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 04.06.2007
:peacefingers: ovibug, de acord cu tine la ce spui.  am o intrebare pentru tine sau pentru cine mai stie:

daca imi aduc o masina din USA si o tin inregistrata acolo si circul in Romania cu numere americane, cum ramine cu vama?  sa spun ca nu imi fac repatrierea, deci cum imi iau banii inapoi de la vama de la nemti sau romani?  ies cumva cu masina in Turcia sau Moldova?  dar cind intru inapoi in Romania nu imi iau iar vama pe masina?  care e treaba?
multumesc

#40
gizi206

gizi206

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 02.10.2009
Ati vazut ce se petrece acum in tara lui peste cu "angajatii" de la finante? Eu, muncind in afara tarii, dar avand familia aici(deocamdata nu reusesc sa conving sotia sa plecam impreuna de aici) pot inca sa suport toate taxele si impozitele astea caca..ciose. Dar ce o sa se intample cand o sa-mi imatriculez masinile in Bulgaria, si am sa le conduc pe drumurile romanesti neplatind nici o taxa, in afara de rovinita statului roman?

Avantaj servici zic eu.

#41
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010
singura problema cu taxele din romania e ca oamenii le platesc...

e singurul stat din ue care cere taxa de prima inmatriculare... de  ce? pentru ca oamenii o platesc. daca maine cere statul taxa pe aer romanii platesc... ca deh... asa e...

imi imaginez cum ar fi in sua daca ar exista legi de genul asta... nici macar nu cred ca ar fi luate in seama... ar crede oamenii ca e 1 aprilie

#42
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006

 voposphere, on 14th April 2011, 19:16, said:

e singurul stat din ue care cere taxa de prima inmatriculare
Mai e si Danemarca care are taxe care depasesc uneori 108%, Belgia care are la fel taxe de inmatriculare mare, Bulgaria, dar aici taxa e foarte mica si ar mai fi cateva.

#43
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

 dan84, on 14th April 2011, 18:24, said:

Mai e si Danemarca care are taxe care depasesc uneori 108%, Belgia care are la fel taxe de inmatriculare mare, Bulgaria, dar aici taxa e foarte mica si ar mai fi cateva.

eu = egalitate si respect intre tarile membre...

#44
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006
Nu exista si nici nu o sa existe asa ceva!

#45
cliric

cliric

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 06.06.2008
Salutari! Iata ca dupa ceva timp se apropie momentul intoarcerii in Romania.
Prin urmare intentionez ca prin August sa pun si Priusul pe vapor, urmand ca eu sa zbor spre Ro prin septembrie.

Inca ma gandesc care ar fi varianta optima (pretul e un factor primordial) sa aduc masina acasa. DIn ce am citit mai bine ar fi sa nu o aduc prin Constanta. Unul din avantajele Constanta ar fi ca avand masina de mai mult de 6 luni in posesie in SUA, nu ar trebui sa platesc taxe vamale. Daca o aduc prin strainatate, trebuie sa le platesc, urmand ca apoi sa-mi recuperez banii si asta nu prea ma incanta. Ma gandesc ca n-as iesi rau daca as mai gasi pe cineva care vrea sa aduca masina de pe East Coast in Ro si cu care sa inchiriem impreuna un container pana in Constanta. Prin urmare daca e cineva dornic sa-si trimita masina din SUA in Ro in vara asta, il rog sa-mi lase mesaj pentru o eventuala asociere.

De asemenea daca are cineva vreo recomandare in privinta unei firme rezonabile de asigurari, sunt ochi si urechi. Pe un site, parca la atlas shipping am citit ca au deductuble 500$ la sigurare. Nu pare prea atractiv.



 cliric, on 13th July 2009, 10:46, said:

@urscatalin: Se pare ca nu ai mai dat pe forum sa mai raspunzi la intrebari ... suntem mai multi in asteptare ...
In mod special si eu am aceeasi nelamurire cu shadowolf, legat de ce ai vrut sa spui prin ID, nu DL!?

Eu sunt in State in momentul de fata, in NJ, cu viza F1 si estimez ca prin Mai 2010 ma intorc in Ro. Prin urmare as vrea sa profit de preturile (si nu numai) din State la masini si sa-mi iau in cateva luni o Toyota Prius (asta stiu eu ca e un hibrid acceptabil prezent si in Ro) (de prin 2007-2008, pana in $15k) (folosindu-ma partial de ceva carti de credit cu dobanzi promotionale) pe care sa mi-o duc acasa (incarcata cu alte lucruri personale). In conditiile in care transportul pana in Constanta e in jur de $2k, cu taxa de mediu 0 si cu scutire de taxe vamale si TVA (918/1983), atunci mi se pare ca, chiar ar merita. Sper sa nu mai am alte dificultati legate de omologare, taxe de descarcare de pe vapor (!?) samd, desi ma astept la niste cheltuieli/formalitati pe la RAR (minimale, sper pana in $1k).
Daca mai este cineva care are informatii relevante pentru acest subiect sau care are ceva sugestii sau experiente sau care are planuri asemanatoare cu ale mele, il rog sa le impartaseasca! Intre timp speram sa mai revina si urscatalin sau altii cu ceva detalii/sfaturi.

@shadowolf: Masina poate fi Euro4 sau 5, insa trebuie sa mergi la RAR si sa ti-o testeze si sa dea ei verdictul ca e Euro4, iar distractia asta poate fi mai scumpa decat sa ii lasi sa ti-o considere Euro3 si sa platesti o taxa de prima inmatriculare mai mare decat daca ar fi Euro4. In Ro astia cand fac preturile la servicii nu se gandesc la detalii de acest fel, iar in final de cele mai multe ori se ajunge la asemenea aberatii.
@shadowolf: Tu la ce masina te-ai orientat? Da ceva detalii!

PS: legat de 918/1983, am gasit un forum util: http://www.consultan...a8da89898103e4b


#46
catalinux007lei

catalinux007lei

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 18.01.2008
Salut. Am citit tot ce ati scris, dar nu m-am dumirit. O masina cu numere de SUA, care are asigurarea si toate taxele platite in SUA, poate circula in Ro, si pentru cat timp? Taxele sunt mult mai mici acolo, nu e mai rentabil sa ti masina inmatriculata si asigurata pe state?

Multulesc.

#47
urscatalin

urscatalin

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 15.06.2009
Salut!
in decurs de 5 ani observa ca au fost persoane interesate de topicul meu; spre rusinea mea nu am mai intrat in cont de atunci. Se pare ca entuziasmul mi-a mai disparut intre timp, deh....Romania.
Oricum, as vrea sa raspund punctual la niste intrebari scoase din postarile anterioare, poate ajuta pe cineva in viitor:
1. In US, preturile sunt mai mici decat in Europa. Daca in Europa un produs e 10 euro, in US e 10 dolari; la fel , daca o masina e 10.000 euro, in US e 10.000 USD. Acum 1 euro=1,35 usd. Cand mi-am cumparat eu masina, 1 euro=1,5 sau 1,6 usd. Deci  o masina  valorand 24.500 USD erau atunci aprox. 16.000 - 16.300 euro.
2. La vama din RO mi-au crut ID-ul de state, cum ar veni buletinul, pentru ca vamesul mi-a spus ca in Romania persoanele se legitimeaza cu buletinul , nu cu carnetul de conducere, drept urmare el nu ia in considerare DL-ul , pentru ca  "acuma esti in Romania, facem ca in Romania, gata cu America!"
La vama din Germania, mi-au cerut factura de la achizitia masinii in original pentru a calcula TVA-ul si taxele vamale.(ma intreb ce faceau daca masina era veche de...5-6 ani ? luau in calcul deprecierea sau nu?)
3. in legatura cu asigurarea: mie la vreo 2 sau 3 firme de asigurari mi-au spus ca nu fac asigurare decat pe numere de Romania. In legatura cu asigurarea de  state: aceasta in majoritatea cazurior nu e valabila decat pe continentul american,  tot asa cum o asigurare pe o masina din romania nu e valabila in US.(ia incearaca sa ii explici unui state-trooper ca circuli cu o masina cu numere de Romania, prin US si ai asigurare facuta la... Astra Asigurari). Un amic, vine anual in Romania si isi face asigurare pe Mustangul lui inmatriculat in US doar pe o luna, il costa vreo 300-400 RON/luna si circula linistit cu ea(nu stiu la ce companie de asigurari). De asemenea, am un amic politist care isi rotujeste veniturile cu spaga data de proprietarii masinilor cu numere de USA si asigurare facuta acolo care nu e  valabila in Romania. (asta stiu, asta va spun)
4. sustin in continuare ca e frustrant sa ai o masina "sport-sedan" si sa trebuiasca sa mergi in spatele unei Dacii , sau al unui utilaj agricol sau printre gropi pe un drum european(nu sunt vitezoman, nu merg cu mai mult de 110-120km/ora pe drumurile europene de genul Oradea-Cluj). In Romania nu avem drumuri , sau cele care sunt ok au o singura banda pe sens, deci va trebui sa faci mereu depasiri sau sa ocolesti gropi sau sa parcurgi 1-2 km cu 40-70 km/ora pe un drum european pt ca nu poti depasi si un nene cu tractor s-a gandit sa mearga pe DN cu utilajul

#48
AndreiMarianCiprian

AndreiMarianCiprian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 643
  • Înscris: 11.02.2014
Hai ca esti tare. Ti-ai adus aminte sa raspunzi dupa 5 ani.

#49
grigorex

grigorex

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 27.10.2016
Poti sa stai in spatele unui Porsche de 600 de cai, nu trebue sa alegi o dacie neaparat.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate