Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
am adus masina din SUA, uite cum am procedat
Last Updated: Feb 01 2018 13:43, Started by
urscatalin
, Jun 17 2009 16:57
·
0
#20
Posted 07 August 2009 - 09:37
Mda , ma uitam si eu la preturi in Germania. Deci tu ai luat acum 1 an Audi A4 2.0 TFSI 200CP cu 24500$ ~17040 euro, la cursul actual.
Am incercat sa compensez devalorizarea de acum 1 an , cautand o masina ca a ta din 2007, si nu am gasit decat o singura oferta , audi A4-2006 , cu 27.000 euro. Chiar atat de mare este diferenta de preturi la masini intre USA si EU? masina aia s-a fabricat in US, sau se face si in EU si in SUA? Oricum, nu-mi vine sa cred ca masinile "cu parinti europeni" se vand mai ieftin in US, si nu-mi explic cum e posibil, chiar daca diferenta de curs dollar/euro e mare, valoare totusi e constanta nu? PS> ma intriga numarul mare de masini care circula prin TM , cu numere de Florida, NY, Nevada, etc. Cum e posibil sa circuli cu numerele alea, atata timp? Parca era o lege care zicea ca cetatenii care-si schimba domiciliul trebuie sa inmatriculeze masina pe noua adresa. Poti sa ai masina inmatriculata in SUA si sa-i platesti acolo impozitele?, in timp ce ea freaca drumurile din romania? urscatalin, on 17th June 2009, 17:57, said: In germania am platit: 441 euro descarcare, manevrare ; 225 euro asigurare+numere pt 5 zile. La iesire din vama, am platit 6000 euro DEPOZIT , calculat la 31% din valoare de factura a masinii adica TVA +Taxa vamala(nu din catalog cu depreciere sau asa ceva, iar vamesul nu m-a bagat in seama pana nu i-am adus factura in original); am dat un nr de cont in euro unde urma sa mi se vireze depozitul dupa ce faceam vama in romania(Oradea) {se acepta si credit carduri:))) pentru cunoscatori, dar nu mai mult de 2000 euro}. Am ajuns cu masina acasa(dupa ce in apropiere de praga mi-a sarit o bujie -230 euro). Sa presupunem ca o persoana vrea sa-si plimbe fundul NUMAI cu masina personala, si se intampla ca persoana sa fie cu masina inmatriculata in SUA, si vine in EU pentru o vreme si-si aduce masina cu el. V-a plati echivalentul celor 6000euro(31%) din valoarea masinii indiferent daca o inmatirculeaza sau nu?. Daca omu vrea peste 6 luni ~1an sa-si duca masina inapoi? primeste banii la intoarcere? Edited by tfmercedez, 07 August 2009 - 09:38. |
#21
Posted 13 August 2009 - 01:07
Da, asa de mare e diferenta. Chiar daca nu iti vine sa crezi , asta e realitatea. Chiar si la masinile cu "mama" in Eu. NU mai zic de japoneze si koreene, care sa spunem ca sunt neutri, deci ar trebui sa aiba cam tot pe acolo pretul. Ei bine, la astea din urma, diferentele sunt si mai mari.
Partea a doua din intrebarea ta : Daca masina e inmatriculata in USA , primele 3 luni poate sa circule. Daca e pe nume de cetatean american si ala plateste taxe si asigurare internationala in USA, poate circula legal fara probleme cu numerele respective. La fiecare 1-2 ani, trebuie reinnoite acele "tag"-uri..aici e alta poveste. Insa, atata timp cat isi aduce masina personala, nu plateste nimeni nici o taxa pentru ea. Deci aia 31% nu au cum sa ti-i ceara nimeni, daca esti cetatean USA si vii cu masina ta in Eu, sau esti cetatean roman si ti-o aduci acasa, in baza legii "repatrierii". Dl. de la inceputul topicului a facut greseala -zic eu- sa se zgarceasca la cateva sute de $ si dupa calculele mele a platit mai mult la final. Poate ma insel, dar asa iese. |
#22
Posted 13 August 2009 - 01:35
Hmmm... un cetatean/rezident US poate sa isi cumpare asigurare auto (suplimentara) in Romania pentru o masina inmatriculata in US? Ca tag-urile alea la numere se platesc automat, pe internet si se trimit prin posta.
Nu stiu insa cum este cu verificarea tehnica... Dupa ce expira aia din US, nu te ia nimeni la intrebari in Romania? Edited by SuperDuper, 13 August 2009 - 01:36. |
#23
Posted 25 August 2009 - 18:35
Mie mi se pare o tampenie, care este problema daca semnalizarea este rosie in spate si alba in fata ? De ce trebuie neaparat sa le schimb pentru ca sunt neaparat in Europa ?
Si eu m-am gandit sa aduc masina din SUA, dar numai ca noua, nu la mana a doua. |
#24
Posted 26 August 2009 - 15:30
Legea iti da voie sa ai semnalizare rosie pe spate, DAR nu stiu daca e voie s-o ai pe acelasi bec care-i si pozitia cum au unele masini pt US market. Pe fata e lesne sa schimbi becul alb cu unul galben.
Alt lucru pe care ti-l solicita legea e un vitezometru gradat (si) in Km, nu mile, dar nu se mentioneaza nici unde ca acel vitezometru trebuie sa fie cel original, asadar poti adauga unul intr-un plastic orb daca nu gasesti un cluster in Km. E posibil sa ti se solicite totusi ca acel vitezometru sa fie omologat, asadar atentie la sursa piesei. |
#26
Posted 12 November 2009 - 08:58
shadowolf, on 13th August 2009, 02:07, said: Daca masina e inmatriculata in USA , primele 3 luni poate sa circule. Daca e pe nume de cetatean american si ala plateste taxe si asigurare internationala in USA, poate circula legal fara probleme cu numerele respective. Ai putea sa imi spui unde sa gasesc un text de lege care sa confirme asta? Sunt eu cetatean canadian. Si as aduce la masini, mii de masini, numai ca statul asta jegos sa nu incaseze nimic. |
#27
Posted 04 December 2009 - 21:30
borsec, on 12th November 2009, 08:58, said: Ai putea sa imi spui unde sa gasesc un text de lege care sa confirme asta? Sunt eu cetatean canadian. Si as aduce la masini, mii de masini, numai ca statul asta jegos sa nu incaseze nimic. In primul rand ca daca le aduci ca si import...plateste tva si vama. Aici e vorba doar de acei romani, care s-au dus in afara UE si au venit dupa minim 1 an de astat acolo 6 luni de cand au cumparat masina (le) , cu ea(ele) in tara. Doar aia nu platesc TVA si vama. Si in lege e specificat maxim 2 masini de persoana. Cat despre alea 3 luni, nu mai retin acum, dar sigur e pe site de la politie, circulatie..etc..cau si revin cu link. Nu sunt sigur ca nu s-a modificat la 30 de zile, in loc de 90. |
#28
Posted 25 January 2010 - 23:19
shadowolf, on 4th December 2009, 21:30, said: In primul rand ca daca le aduci ca si import...plateste tva si vama. Aici e vorba doar de acei romani, care s-au dus in afara UE si au venit dupa minim 1 an de astat acolo 6 luni de cand au cumparat masina (le) , cu ea(ele) in tara. Doar aia nu platesc TVA si vama. Si in lege e specificat maxim 2 masini de persoana. Cat despre alea 3 luni, nu mai retin acum, dar sigur e pe site de la politie, circulatie..etc..cau si revin cu link. Nu sunt sigur ca nu s-a modificat la 30 de zile, in loc de 90. mai documenteaza-te Edited by ciury008, 25 January 2010 - 23:20. |
|
#29
Posted 26 January 2010 - 20:15
#30
Posted 08 February 2010 - 00:52
Cunoasteti companie de shipping din Vancouver? masina fiind cumparata in Canada Multam! |
#31
Posted 20 February 2010 - 10:56
As dori sa aduc o Acura TSX din USA dar nu am idee la ce norma de poluare se incadreaza.
Ma intrereseaza norma deoarece taxa la euro 4 e aprox 8000 eur. pe cand la euro 5 e 0. Daca m-ar putea ajuta cineva cu un raspuns i-as fi recunoscator. |
#32
Posted 20 February 2010 - 11:02
http://www.automarke...ecificatii.html
Euro 4 zice aici. Dar cam slabut motorul, 200 de cai din 2,4 L |
#33
Posted 20 February 2010 - 22:37
cosmingiosan, on 20th February 2010, 10:56, said: As dori sa aduc o Acura TSX din USA dar nu am idee la ce norma de poluare se incadreaza. Ma intrereseaza norma deoarece taxa la euro 4 e aprox 8000 eur. pe cand la euro 5 e 0. Daca m-ar putea ajuta cineva cu un raspuns i-as fi recunoscator. LA orice masina venita din spatiul non euro se face test dinamic si se incadreaza la norma de poluare arerenta. La acura TSX poate sa iasa de la non euro pana la cel mult euro 4, depinde de anul de fabricatie si de uzura motorului. |
|
#34
Posted 21 February 2010 - 13:07
tchoara, on 20th February 2010, 11:02, said: http://www.automarke...ecificatii.html Euro 4 zice aici. Dar cam slabut motorul, 200 de cai din 2,4 L Asta e modelul vechi. Eu vreau modelul 2010 care are motorul 3.5 V6. Am gasit una cu 0KM si sper la un euro 5. Din ce am mai citit pe forum sunt destule modele euro 5 scose. www.acura.com |
#35
Posted 21 February 2010 - 13:37
cosmingiosan, on 21st February 2010, 13:07, said: Asta e modelul vechi. Eu vreau modelul 2010 care are motorul 3.5 V6. Am gasit una cu 0KM si sper la un euro 5. Din ce am mai citit pe forum sunt destule modele euro 5 scose. www.acura.com Din pacate speri degeaba. RARul romanesc nu are capacitatea tehnica sau nu doreste sa omologheze masini euro5. Ti-o spun din proprie experienta si nu din auzite. |
#36
Posted 27 February 2010 - 01:20
HABITAM INTR-O TARA DE MARE RAHAT,UNDE FUNCTIONARII PUBLICI ISI BAT JOC DE NOI SI DE BANII NOSTRI.AM ADUS DOUA MASINI DIN SUA,NEFIIND CETATEAN AMERICAN,DOAR CA AM VIZA.MI-AM LUAT ACOLO FARA NICI O PROBLEMA PE NUMELE MEU.AM GASIT O FIRMA DE TRANSPORT NAVAL,NISTE UNGURI DIN LOS ANGELES.AM PLATIT ACOLO PENTRU O MASINA 3200 DE DOLARI SA O ADUCA PANA IN BUDAPESTA SI ACOLO ,AIA NU AU VRUT SA IMI DEA MASINA PANA NU LE-AM MAI ACHITAT INCA 1200 DE DOLARI,TAXA DE STATIONARE CA A STAT MASINA LA EI DESI ERA OBLIGATIA LOR SA MA ANUNTE CAND A AJUNS MASINA ,SA O RIDIC .NU AM AVUT CE FACE.TREBUIA SA IMI SCOT MASINA.I-AM INTREBAT CUM SA PLATESC TAXELE VAMALE SI AU ZIS CA NU E NEVOIE,INTRUCAT O TRIMISESEM IN TARA PE NUMELE TATALUI MEU CARE E CETATEAN AMERICAN.ACASA,,SURPRIZA! CA SA INMATRICULEZ UN Mitsubishi ECLIPSE DIN 2007,MOTOR DE 2400,AJUNG IN TOTAL CAM LA 7000 EURO,MA REFER LA VAMA,TVA,TESTUL DINAMIC SI TAXA DE INMATRICULARE...DUPA CE CA MASINA IMI STA IN 15000 EURO,SA MAI DAU 7000 EURO CA SA IAU PE EA 9000 EURO ,TREBUIE SA FIU NEBUN.PREFER SA PLATESC 350 DE DOLARI ASIGURAREA ANUALA SI TAXELE DE ACOLO SI SA CIRCUL AICI CU EA,PANA PICA TOT DE PE EA. SAU O DUC LA BULGARI,APOI O INMATRICULEZ AICI.EXISTA VARIANTE OCOLITOARE DAR NU PRICEP DE CE STATUL ROMAN TREBUIE INTODEAUNA SA PIARDA DIN MENEVRELE ASTEA,DATORITA INCOMPETENTILOR DIN SFERA LEGISLATIEI.PENTRU CELALATA ,O Honda ELEMENT DIN 2004,CEI DE LA IMPOZITE MI-AU CALCULAT TAXA DE PRIMA INMATRICULARE CA FIIND...4300 EURO.DUPA O SAPTAMANA DE ALERGATURA,LE-AM PUTUT DEMONSTRA CA MASINA NU A FOST INMATRICULATA PRIMA DATA IN 2009 ,ASA CUM SUSTINEAU,CI IN 2004.MULTUMITA NETULUI ,RESPECTIV SITEULUI,WWW.CARFAX.COM. GREU DE TOT AU ACCEPTAT,DUPA CE AM FACUT TRADUCERI SI ACTE NOTARIALE PE PROPRIE RASPUNDERE...SI AM AJUNS LA 1200 EURO... O DIFERENTA SEMNIFCATIVA,TOTUSI. LA PRIMARIE,O DESTEAPTA NU A VRUT SA IMI PUNA STAMPILA PE FISA FISCALA INTRUCAT EA INVATASE LA SCOALA ,PRIN 1948 CRED ,CA LITUANIA NU E IN UNIUNEA EUROPEANA,MASINA ADUCAND-O VIA LITUANIA.APOI,CEI DE LA REGISTRUL AUTO TIMISOARA M-AU OBLIGAT SA FAC TESTUL DINAMIC LA BUCURESTI,DESI LE-AM ADUS COPII DE PE DOUA CARTI DE IDENTITATE ALE UNOR HONDE IDENTICE,CU ACELASI TIP DE MOTOR SI AN DE FABRICATIE CARE ATESTAU FAPTUL CA MAI EXISTA MODELUL RESPECTIV INMATRICULAT,DECI AVEAU DOVADA EXISTENTEI CLASEI DE POLUARE,EURO 4 . IN SCHIMB,LA BUCURESTI NUMAI CA NU M-AU INJURAT AIA DE LA REGISTRU AUTO INTREBANDU-MA DE CE NAIBA FAC TESTUL UNUI MODEL CE EXISTA INMATRICULAT.TOTUL A DURAT 3 LUNI,TIMP IN CARE CLIENTUL CE DOREA SA IMI CUMPERE MASINA A RENUNTAT. MA INTREB CATI AU PLATIT AIUREA DATORITA INCOMPETENTILOR CE IAU SALARII URIASE DE LA STAT?MERITA SA NE BATEM JOC DE BANUTII NOSTRI?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users