Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 

concediat

- - - - -
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#37
AutoTech87

AutoTech87

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 03.11.2012
Asta am auzit prin ardeal: "Patronul Edy a dat faliment", se inchide in curand, in Oradea sa ramas fara camioane;)

Edited by AutoTech87, 07 November 2012 - 18:41.


#38
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Patronul Edy spedition a murit intr-un accident de masina. La ei in curte e cam plin de camioane care stau si nu fac nimic.

#39
Josef_Mengele

Josef_Mengele

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,997
  • Înscris: 09.10.2011
Edy avea contracte cu statul, sau/si facea concurenta neloiala (motorina fara accize, Tir-uri furate, condus non-stop, depasire limita viteza, etc)

Altfel nu se explica cum da firma faliment cand moare barosanu!

Asa, sa zicem ca luau motorina la 2,5 lei fara Acciza si TVA, si contractele erau la un pret mic, fara concurenta, normal cand a murit asta s-a taiat robinetul de TipM (motorina cea mai pura), si la 6 lei, deja faci foamea! Exemplele pot continua!

#40
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,129
  • Înscris: 14.09.2007
Bati campii .
Cum sa aibe tiruri furate,cand ei lucrau cu Volvo prin buyback ? Ai draq,furau doar FH-uri noi si le vopseau pe toate rosii,si chiar faceau EU cu ele .

#41
Josef_Mengele

Josef_Mengele

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,997
  • Înscris: 09.10.2011

 Nicu90, on 08 noiembrie 2012 - 23:34, said:

Bati campii .
Cum sa aibe tiruri furate,cand ei lucrau cu Volvo prin buyback ? Ai draq,furau doar FH-uri noi si le vopseau pe toate rosii,si chiar faceau EU cu ele .

Eu am dat exemple... Insa ideea de baza este ca atunci cand Edi asta a crapat, "reteta succesului" a fost ingropata odata cu el!

#42
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

 Josef_Mengele, on 08 noiembrie 2012 - 23:26, said:

Asa, sa zicem ca luau motorina la 2,5 lei fara Acciza si TVA, si contractele erau la un pret mic, fara concurenta, normal cand a murit asta s-a taiat robinetul de TipM (motorina cea mai pura)

Combustibilul tip M este un fel de motorina, insa foarte proasta, daca folosesti asa ceva in motor il faci praf in ceva timp.

#43
Esperatul

Esperatul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 739
  • Înscris: 19.07.2006
Combustibilul tip M era un mod de a scoate motorina fara accize din rafinarii, adica o declarau asa dar defapt era motorina curata.

#44
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Si invers, cisternele de motorina erau umplute cu combustibil M :) crede-ma, cel putin la RAFO stiu exact cum mergea treaba ;)

#45
maryan22

maryan22

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 10.08.2010
Eu zic sa nu lucrati in asa condiții. ..si cel mai bn schima titlul la subiect ca e o tema care ar vrea sa o cunoască mulți, pune măcar concediat de la EDY spedition sa le faci un pic de publicitate.


#46
bulan60

bulan60

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,274
  • Înscris: 19.01.2009

 maryan22, on 23 martie 2013 - 11:40, said:

pune măcar concediat de la EDY spedition sa le faci un pic de publicitate.
Ce publicitate?
Edy mai are masini care lucreaza doar pe comunitate si cum intra cu ele in tara i le ia cu japca banca.
Pe alea care le-a luat deja banca le-a si vandut si au mai ramas prin parcari doar alea accidentate dar nu raman nevandute nici alea sigur.
Cine vrea capete tractor Iveco E5 cu pana in 300.000km la 19000 euro sa se grabeasca!
Masinile sunt muncite doar pe comunitate deci sunt in stare buna spre foarte buna dar in cabine e jale si o mizerie de nedescris care spune totul despre soferii care au lucrat pe ele.

#47
coracao

coracao

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 782
  • Înscris: 25.04.2008
In parcare la Dunca la Timisoara sunt cateva zeci de Iveco inscriptionate Edy, cred ca si el a luat cate ceva.

#48
ticusor

ticusor

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,097
  • Înscris: 25.01.2010
Salut. Exista vreo organizatie care apara drepturile soferilor care refuza sa circule cu magnet. De exemplu in cazul unui sofer comunitar supus presiunilor de firma la care lucreaza. Firma ii da transporturi la care e imposibil sa ajunga daca respecta timpii legali de odihna. Sunt sigur ca sunt multe cazuri de genul asta. Voi cum a-ti proceda? Accepti cum vor ei sau pleci la alta firma fiindca "nu esti capabil sa ajungi in timp la descarcat"?

#49
radar5

radar5

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 28.03.2013
eroare. am editat. scuze

Edited by radar5, 30 September 2013 - 04:51.


#50
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 Vapaie, on 14 iunie 2009 - 10:35, said:

M a gandeam sa ii actionez in instanta dar nu stiu daca am sansa de castig asa ca mai bine sa caut sa lucrez la o alta firma de asta am si postat aici poate ma ajuta cineva cu un sfat.

Consultă Ordinul 14/1982. Acolo scrie clar cum se normează consumul de motorină. Apoi cere să ţi se dea acces la documentele prin care s-au stabilit normele de combustibil pentru traseele pe care le faci (consumul normat). Normarea se face atât pentru vehiculul gol, cât şi pentru cel încărcat. Solicită efectuarea unor probe de consum cu maşina cu care mergi, în diferite regimuri de mers (gol/plin, timp frumos/ploaie etc.). Dacă toate astea sunt în favoarea ta, mergi liniştit în instanţă, vei câştiga. Dacă nu...
La stabilirea normelor de consum trebuie luaţi în considerare şi consumatorii auxiliari de pe maşină (AC, preîncălzire etc.), dar şi categoria drumului.
Sub nicio formă norma de consum stabilită de firmă nu poate fi mai mică decât cea medie stabilită de producătorul maşinii.

Edited by PSC, 18 July 2014 - 10:18.


#51
robertmora

robertmora

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 30.09.2014
Edy cam se duce multi directori care faceau cursele si se ocupau de masini se cam duc la firme concurente si nu mai ramane mare lucru de edy familia nu tare are experienta cum se face transport

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate