Suzuki Splash
Last Updated: Jun 18 2017 17:57, Started by
PUP
, Jun 09 2009 18:18
·
0
#37
Posted 26 June 2011 - 20:18
[quote name='bbogdanmircea' date='9th June 2011, 09:21' post='9989695']
La cati kilometri a aparut aceasta problema si cum se manifesta? Ce motor ai inca o data pe Splash? Ai reusit sa rezolvi problema pe garantie sau ai umblat la portofel? [/quote Salut,problema a aparut din senin...cand sa plec de pe loc nu intra in viteza(pe la 85000km),am dus masina la TRAKIA SIBIU si am primit-o inapoi dupa vreo 10 zile.S-a schimbat ambreiajul complet si am facut si revizia ,total 1150 ron din care 550 placa de presiune,restul a fost pe garantie.In acest moment am cca. 90000km ,deocamdata totul functioneaza bine. |
#38
Posted 26 June 2011 - 22:36
splash este o masina conceputa pentru oras si nu pentru drum lung, la viteza ridicata, printre tiruri si autocare. motorasul nu este conceput pentru a lucra la turatii inalte pentru perioade indelungate, rotile si forma caroseriei nu asigura o buna stabilitate, iar spatiul interior cat si cel din portbagaj cu siguranta nu o recomanda pentru calatorii si concedii. daca circuli atat de mult, nu te-ai gandit sa cumperi o masina mai mare, mai sigura, mai stabila, mai puternica? e vorba de siguranta si confort in cele din urma
mai era cineva pe aici care avea matiz si credea ca e masina suprema si cand s-a urcat intr-un Avensis nu-i venea sa se mai dea jos on topic: distributia cand se schimba? |
#39
Posted 27 June 2011 - 12:22
_zenith_, on 26th June 2011, 23:36, said: splash este o masina conceputa pentru oras si nu pentru drum lung, la viteza ridicata, printre tiruri si autocare. motorasul nu este conceput pentru a lucra la turatii inalte pentru perioade indelungate, rotile si forma caroseriei nu asigura o buna stabilitate, iar spatiul interior cat si cel din portbagaj cu siguranta nu o recomanda pentru calatorii si concedii. daca circuli atat de mult, nu te-ai gandit sa cumperi o masina mai mare, mai sigura, mai stabila, mai puternica? e vorba de siguranta si confort in cele din urma mai era cineva pe aici care avea matiz si credea ca e masina suprema si cand s-a urcat intr-un Avensis nu-i venea sa se mai dea jos on topic: distributia cand se schimba? PS,chiar am vrut sa-mi iau matiz dar nu incapeam la pedale.Sotia nu a facut scoala de soferi nici acum. |
#40
Posted 28 June 2011 - 22:24
_zenith_, on 26th June 2011, 23:36, said: splash este o masina conceputa pentru oras si nu pentru drum lung, la viteza ridicata, printre tiruri si autocare. motorasul nu este conceput pentru a lucra la turatii inalte pentru perioade indelungate, rotile si forma caroseriei nu asigura o buna stabilitate, iar spatiul interior cat si cel din portbagaj cu siguranta nu o recomanda pentru calatorii si concedii. daca circuli atat de mult, nu te-ai gandit sa cumperi o masina mai mare, mai sigura, mai stabila, mai puternica? e vorba de siguranta si confort in cele din urma mai era cineva pe aici care avea matiz si credea ca e masina suprema si cand s-a urcat intr-un Avensis nu-i venea sa se mai dea jos on topic: distributia cand se schimba? Nu credeam ca e super-masina, nici acum nu cred. Pur si simplu imi placea si ma obisnuisem cu ea. Intr-adevar, uneori este bine sa ti se mai deschida ochii. Oricum, in siguranta poti merge cu orice masina, atat timp cat aceasta este in parametrii. Eu am facut cu matizul 73.000km in toate conditiile posibile fara sa am vreun accident. Cu cat masina este mai puternica, sigura si mai mare cu atat soferul este mai relaxat si mai increzator in ceea ce poate face (si nu neaparat in sensul bun). @PUP: cat iti consuma la 130km/h? Edited by closchkutza, 28 June 2011 - 22:29. |
#41
Posted 29 June 2011 - 13:15
closchkutza, on 28th June 2011, 23:24, said: E hai, am devenit si legenda pe forum? ) Nu credeam ca e super-masina, nici acum nu cred. Pur si simplu imi placea si ma obisnuisem cu ea. Intr-adevar, uneori este bine sa ti se mai deschida ochii. Oricum, in siguranta poti merge cu orice masina, atat timp cat aceasta este in parametrii. Eu am facut cu matizul 73.000km in toate conditiile posibile fara sa am vreun accident. Cu cat masina este mai puternica, sigura si mai mare cu atat soferul este mai relaxat si mai increzator in ceea ce poate face (si nu neaparat in sensul bun). @PUP: cat iti consuma la 130km/h? |
#42
Posted 21 April 2013 - 15:20
Revin cu completari dupa 127000 km,tocmai am schimbat ambreiajul ,am cumparat chitul complet de la sachs cu 750 ron si am schimbat si placutele pentru prima data tot cu originalele ,TRW-190 ron.La directie nimic nou,partea electrica fara probleme...am luat o groapa mai importanta si toba intermediara s-a sectionat din cea finala,sudura cu argon -40 ron.Pe capota si pe bara fata sunt unele puncte de la pietris ,am discutat la service si ma mai costa 500 de roni vopsitul- cand voi putea.Nu am schimbat inca bujiile ,bucsi sau capete de bara.Porneste ca in prima zi si consuma in functie de nevoi,acum cand stau si ma gandesc bine am avut o intuitie buna cand am cumparat-o.Am schimbat o masina mai mare cu consum intre 7 si 10 l,cu una de oras cu consum intre 4 si 7,plus faptul ca am uitat cum ii cheama pe mecanici.Continui acest jurnal pana in momentul vanzarii .Salutari.
|
#43
Posted 21 April 2013 - 16:21
Si nici nu prea o sa umbli prea des la trenul de rulare. Ca se'vorbea acum niste ani de cat'de'potrivita sau nu este pt extraurban e o treaba si cu asta
Treaba este ca sunt masini mini facuta pe platforme de mini si masini mini facute pe platforme de'clasa mica. Astea din urma au multe componente supradimensionate. De'exemplu masina imparte platforma cu Swift si SX4. Daca trenul de rulare rezista pe SX4 (mai sunt probleme) cu greutate atat suspendata cat si nesuspendata mai mare la o masina mai usoara cu roti mai mici(greutate nesuspendata) va rezista si mai bine. Daca nu se strica directia si suspensia cu roti de 205/60 r16 cu astea mici cu siguranta nu se va strica. In plus o masina bazata pe o platforma de clasa mai mare decat cea din care este se va conduce mai bine decat altele din clasa ei bazate pe o platforma facut pt acea clasa. Cred totusi ca e o diferenta intre un Splash si un Alto dpdv al comportamentului rutier. Adevarul este ca imi si place Splashul si poate de aia ... Bujiile ai putea sa le schimbi sa nu soliciti inutil bobinele. |
#44
Posted 02 March 2014 - 19:50
undercoverbrother, on 21 aprilie 2013 - 16:21, said:
Si nici nu prea o sa umbli prea des la trenul de rulare. Ca se'vorbea acum niste ani de cat'de'potrivita sau nu este pt extraurban e o treaba si cu asta Treaba este ca sunt masini mini facuta pe platforme de mini si masini mini facute pe platforme de'clasa mica. Astea din urma au multe componente supradimensionate. De'exemplu masina imparte platforma cu Swift si SX4. Daca trenul de rulare rezista pe SX4 (mai sunt probleme) cu greutate atat suspendata cat si nesuspendata mai mare la o masina mai usoara cu roti mai mici(greutate nesuspendata) va rezista si mai bine. Daca nu se strica directia si suspensia cu roti de 205/60 r16 cu astea mici cu siguranta nu se va strica. In plus o masina bazata pe o platforma de clasa mai mare decat cea din care este se va conduce mai bine decat altele din clasa ei bazate pe o platforma facut pt acea clasa. Cred totusi ca e o diferenta intre un Splash si un Alto dpdv al comportamentului rutier. Adevarul este ca imi si place Splashul si poate de aia ... Bujiile ai putea sa le schimbi sa nu soliciti inutil bobinele. |
#45
Posted 07 March 2014 - 19:47
Ar fi si pacat sa o dai. Practic nu ai schimbat nimic iesit din comun in 140000 de km. Si placutele de frana doar o data? E drept ca masina a mers mult si in afara orasului. Dar chiar si asa, sunt masini la care pana la km pe care ii ai tu se schimba placutele si de 3 ori. Chiar daca nu te mai incanta ca in prima zi si ai nevoie de o masina mai mare, cu siguranta este o masinuta fiabila. Si e bine ca nu o dai. Si pentru ce? Ca sa iei pe ea 2500-3000 de euro? Nu cred ca se merita.
Drumuri bune si promit ca am sa iti urmaresc topicul su eu. |
#46
Posted 14 April 2014 - 08:26
salut! sunt interesat sa cumpar o astfel de masinuta insa am dat peste diferite date tehnice si m-am ametit.
la modelul tau ai servodirectie electrica sau hidraulica? ceasul din bord ramane in urma? cesul care arata ora. ai avut probleme cu ceva martori ramasi aprinsi? ESP de exemplu. Edited by rasistu, 14 April 2014 - 08:49. |
|
#49
Posted 11 October 2016 - 19:19
marco71, on 21 iulie 2015 - 08:52, said:
s-o fi vandut? |
#50
Posted 16 October 2016 - 11:07
Super fiabila masinuta.
Pozitia la volan e extraordinara, inalta si cu multa vizibilitate. Si sotia are un Splash din 2008 care-l conduce fara probleme si acum, dar e diesel, cu motor de 1,3 ( origine Fiat - Multijet ). Edited by titacodita, 16 October 2016 - 11:08. |
#51
Posted 09 May 2017 - 18:44
Ziceti-mi si mie unde e cutia de sigurante la masina asta si cum se schimba becurile stopurilor frana laterale . Daca ati avea si un manual complet , v-as ramane recunoscator . Cu respect. A mea are 86000 , 1.2 K12B , ulei folosesc numai Shell Helix Ultra 0W40 . Nici o problema in afara de stopul ars si bineinteles , micile lovituri din parcarile Bucurestiului .
Edited by ingerulol, 09 May 2017 - 18:44. |
|
#52
Posted 18 June 2017 - 16:59
Incearca asta :
https://www.adturtle...ex.cfm?T=437465 Blocul de sigurante este langa baterie. https://www.manualsl...ash.html#manual https://manuals.co/w...p/suzuki/splash http://www.motorera....l/Suzuki/Splash Edited by titacodita, 18 June 2017 - 16:59. |
#53
Posted 18 June 2017 - 17:57
Multumesc - @titacodita
incerc ... daca are si altcineva Splash ... vreau sa-mi spuneti daca atunci cand nu aveti chei in contact, masina oprita deci, vi se aprind stopurile in caz ca se calca frana de picior ? Mi se pare dubios ... de-aia caut blocul de siguranta ... 2 manuale sunt inutile (identice si il am si eu - cartea masinii 14 pagini inutile) iar ala de service e cu bani ... fir-ar ! Edited by ingerulol, 18 June 2017 - 17:58. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users