Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Suzuki Splash

- - - - -
  • Please log in to reply
52 replies to this topic

#37
PUP

PUP

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 11.09.2007
[quote name='bbogdanmircea' date='9th June 2011, 09:21' post='9989695']
La cati kilometri a aparut aceasta problema si cum se manifesta?
Ce motor ai inca o data pe Splash?
Ai reusit sa rezolvi problema pe garantie sau ai umblat la portofel?
[/quote
Salut,problema a aparut din senin...cand sa plec de pe loc nu intra in viteza(pe la 85000km),am dus masina la TRAKIA SIBIU si am primit-o inapoi dupa vreo 10 zile.S-a schimbat ambreiajul complet si am facut si revizia ,total 1150 ron din care 550 placa de presiune,restul a fost pe garantie.In acest moment am cca. 90000km ,deocamdata totul functioneaza bine.

#38
_zenith_

_zenith_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 932
  • Înscris: 08.04.2009
splash este o masina conceputa pentru oras si nu pentru drum lung, la viteza ridicata, printre tiruri si autocare. motorasul nu este conceput pentru a lucra la turatii inalte pentru perioade indelungate, rotile si forma caroseriei nu asigura o buna stabilitate, iar spatiul interior cat si cel din portbagaj cu siguranta nu o recomanda pentru calatorii si concedii. daca circuli atat de mult, nu te-ai gandit sa cumperi o masina mai mare, mai sigura, mai stabila, mai puternica? e vorba de siguranta si confort in cele din urma
mai era cineva pe aici care avea matiz si credea ca e masina suprema si cand s-a urcat intr-un Avensis nu-i venea sa se mai dea jos
on topic: distributia cand se schimba?

#39
PUP

PUP

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 11.09.2007

View Post_zenith_, on 26th June 2011, 23:36, said:

splash este o masina conceputa pentru oras si nu pentru drum lung, la viteza ridicata, printre tiruri si autocare. motorasul nu este conceput pentru a lucra la turatii inalte pentru perioade indelungate, rotile si forma caroseriei nu asigura o buna stabilitate, iar spatiul interior cat si cel din portbagaj cu siguranta nu o recomanda pentru calatorii si concedii. daca circuli atat de mult, nu te-ai gandit sa cumperi o masina mai mare, mai sigura, mai stabila, mai puternica? e vorba de siguranta si confort in cele din urma
mai era cineva pe aici care avea matiz si credea ca e masina suprema si cand s-a urcat intr-un Avensis nu-i venea sa se mai dea jos
on topic: distributia cand se schimba?
Corect,este o masina de oras dar e potrivita si pentru deplasari mai lungi,portbagajul e destul de mic insa spatiul interior este generos.Motorasul de 86hp e suficient cel putin pentru felul meu mai molcom de condus iar printre tiruri nu face figuri,nu se leagana,e destul de rigida.In conditiile de criza in care traim ma bucur ca pot parcurge distante mari cu un consum mic.
PS,chiar am vrut sa-mi iau matiz dar nu incapeam la pedale.Sotia nu a facut scoala de soferi nici acum.

#40
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006

View Post_zenith_, on 26th June 2011, 23:36, said:

splash este o masina conceputa pentru oras si nu pentru drum lung, la viteza ridicata, printre tiruri si autocare. motorasul nu este conceput pentru a lucra la turatii inalte pentru perioade indelungate, rotile si forma caroseriei nu asigura o buna stabilitate, iar spatiul interior cat si cel din portbagaj cu siguranta nu o recomanda pentru calatorii si concedii. daca circuli atat de mult, nu te-ai gandit sa cumperi o masina mai mare, mai sigura, mai stabila, mai puternica? e vorba de siguranta si confort in cele din urma
mai era cineva pe aici care avea matiz si credea ca e masina suprema si cand s-a urcat intr-un Avensis nu-i venea sa se mai dea jos
on topic: distributia cand se schimba?
E hai, am devenit si legenda pe forum? :))

Nu credeam ca e super-masina, nici acum nu cred. Pur si simplu imi placea si ma obisnuisem cu ea. Intr-adevar, uneori este bine sa ti se mai deschida ochii.
Oricum, in siguranta poti merge cu orice masina, atat timp cat aceasta este in parametrii. Eu am facut cu matizul 73.000km in toate conditiile posibile fara sa am vreun accident. Cu cat masina este mai puternica, sigura si mai mare cu atat soferul este mai relaxat si mai increzator in ceea ce poate face (si nu neaparat in sensul bun).

@PUP: cat iti consuma la 130km/h?

Edited by closchkutza, 28 June 2011 - 22:29.


#41
PUP

PUP

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 11.09.2007

View Postcloschkutza, on 28th June 2011, 23:24, said:

E hai, am devenit si legenda pe forum? :))

Nu credeam ca e super-masina, nici acum nu cred. Pur si simplu imi placea si ma obisnuisem cu ea. Intr-adevar, uneori este bine sa ti se mai deschida ochii.
Oricum, in siguranta poti merge cu orice masina, atat timp cat aceasta este in parametrii. Eu am facut cu matizul 73.000km in toate conditiile posibile fara sa am vreun accident. Cu cat masina este mai puternica, sigura si mai mare cu atat soferul este mai relaxat si mai increzator in ceea ce poate face (si nu neaparat in sensul bun).

@PUP: cat iti consuma la 130km/h?
La 130 probabil 6l,am venit odata pe autostrada Buc-Pitesti foarte tare si consumul mediu era 6,7 ceea ce mi s-a parut mult.In strainatate la 110-120,consumul e 5,5 iar pe drumurile nationale intre 4,5-5l.Cutia de viteze nu e construita pentru viteze mari ci pentru deplasari scurte si medii,pur si simplu se tureaza ca la motocicleta,dupa 3000 rpm creste consumul.

#42
PUP

PUP

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 11.09.2007
Revin cu completari dupa 127000 km,tocmai am schimbat ambreiajul ,am cumparat chitul complet de la sachs cu 750 ron si am schimbat si placutele pentru prima data tot cu originalele ,TRW-190 ron.La directie nimic nou,partea electrica fara probleme...am luat o groapa mai importanta si toba intermediara s-a sectionat din cea finala,sudura cu argon -40 ron.Pe capota si pe bara fata sunt unele puncte de la pietris ,am discutat la service si ma mai costa 500 de roni vopsitul- cand voi putea.Nu am schimbat inca bujiile ,bucsi sau capete de bara.Porneste ca in prima zi si consuma in functie de nevoi,acum cand stau si ma gandesc bine am avut o intuitie buna cand am cumparat-o.Am schimbat o masina mai mare cu consum intre 7 si 10 l,cu una de oras cu consum intre 4 si 7,plus faptul ca am uitat cum ii cheama pe mecanici.Continui acest jurnal pana in momentul vanzarii .Salutari.

#43
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Si nici nu prea o sa umbli prea des la trenul de rulare. Ca se'vorbea acum niste ani de cat'de'potrivita sau nu este pt extraurban e o treaba si cu asta
Treaba este ca sunt masini mini facuta pe platforme de mini si masini mini facute pe platforme de'clasa mica. Astea din urma au multe componente supradimensionate. De'exemplu masina imparte platforma cu Swift si SX4. Daca trenul de rulare rezista pe SX4 (mai sunt probleme) cu greutate atat suspendata cat si nesuspendata mai mare la o masina mai usoara cu roti mai mici(greutate nesuspendata) va rezista si mai bine. Daca nu se strica directia si suspensia cu roti de 205/60 r16 cu astea mici cu siguranta nu se va strica.
In plus o masina bazata pe o platforma de clasa mai mare decat cea din care este se va conduce mai bine decat

altele din clasa ei bazate pe o platforma  facut pt acea clasa.

Cred totusi ca e o diferenta intre un Splash si un Alto dpdv al comportamentului rutier.

Adevarul este ca imi si place Splashul si poate de aia ...

Bujiile ai putea sa le schimbi sa nu soliciti inutil bobinele.

#44
PUP

PUP

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 11.09.2007

View Postundercoverbrother, on 21 aprilie 2013 - 16:21, said:

Si nici nu prea o sa umbli prea des la trenul de rulare. Ca se'vorbea acum niste ani de cat'de'potrivita sau nu este pt extraurban e o treaba si cu asta
Treaba este ca sunt masini mini facuta pe platforme de mini si masini mini facute pe platforme de'clasa mica. Astea din urma au multe componente supradimensionate. De'exemplu masina imparte platforma cu Swift si SX4. Daca trenul de rulare rezista pe SX4 (mai sunt probleme) cu greutate atat suspendata cat si nesuspendata mai mare la o masina mai usoara cu roti mai mici(greutate nesuspendata) va rezista si mai bine. Daca nu se strica directia si suspensia cu roti de 205/60 r16 cu astea mici cu siguranta nu se va strica.
In plus o masina bazata pe o platforma de clasa mai mare decat cea din care este se va conduce mai bine decat

altele din clasa ei bazate pe o platforma  facut pt acea clasa.

Cred totusi ca e o diferenta intre un Splash si un Alto dpdv al comportamentului rutier.

Adevarul este ca imi si place Splashul si poate de aia ...

Bujiile ai putea sa le schimbi sa nu soliciti inutil bobinele.
Acum am ajuns la 142000,am schimbat multe de cand am luat masina ,doar splashul inca nu.Imi doresc o masina mai incapatoare ,pentru distante mari insa cel putin la fel de fiabila.Pe aceasta insa cred ca o voi pastra in familie ca nu prea e pretentioasa,nu ocupa mult loc si nici nu deranjeaza.Imediat face 6 ani in care nu m-a lasat,m-a dus peste tot in siguranta.Nici macar stilul nu s-a invechit.Daca ar fi avut o intrare pentru usb cred ca eram si mai multumit.

#45
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,141
  • Înscris: 08.12.2008
Ar fi si pacat sa o dai. Practic nu ai schimbat nimic iesit din comun in 140000 de km. Si placutele de frana doar o data? E drept ca masina a mers mult si in afara orasului. Dar chiar si asa, sunt masini la care pana la km pe care ii ai tu se schimba placutele si de 3 ori. Chiar daca nu te mai incanta ca in prima zi si ai nevoie de o masina mai mare, cu siguranta este o masinuta fiabila. Si e bine ca nu o dai. Si pentru ce? Ca sa iei pe ea 2500-3000 de euro? Nu cred ca se merita.

Drumuri bune si promit ca am sa iti urmaresc topicul su eu.

#46
rasistu

rasistu

    Troll

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,715
  • Înscris: 20.03.2011
salut! sunt interesat sa cumpar o astfel de masinuta insa am dat peste diferite date tehnice si m-am ametit.
la modelul tau ai servodirectie electrica sau hidraulica?
ceasul din bord ramane in urma? cesul care arata ora.
ai avut probleme cu ceva martori ramasi aprinsi? ESP de exemplu.

Edited by rasistu, 14 April 2014 - 08:49.


#47
albucatalin

albucatalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 574
  • Înscris: 19.11.2009
PUP,nu ne mai zici nimic despre Splash-ul tau ?

#48
marco71

marco71

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,487
  • Înscris: 23.11.2004
s-o fi vandut? Posted Image

#49
vitara2016

vitara2016

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 11.10.2016

View Postmarco71, on 21 iulie 2015 - 08:52, said:

s-o fi vandut? Posted Image
Nu s-a vandut.Nu am mai intrat demult si a trebuit sa imi fac un alt cont.Cred ca mi-am schimbat si laptopul si emailul de atunci.Dar sa revin la subiect...Suzi Splash nu s-a vandut si nici nu cred ca il voi pune vreodata in vanzare pentru simplul fapt ca nu as lua prea multi bani pe el la 176000 de km cat am astazi cu el.A suferit o modificare estetica deoarece l-a prins o grindina groaznica cu gheata cat pumnul.Se stricase blocul de lumini si se aprindeau becurile noaptea iar eu am preferat sa il las in parcare decat sa il duc la garaj.Vara aceasta am luat o piatra in radiatorul de clima si am schimbat caloriferul cu unul original,la fel si blocul de lumini.M-a costat in jur de 650 ron caloriferul si cam 500 ron blocul de lumini.In rest nu am schimbat nimic la partea mecanica sau electrica,nu a aparut rugina in praguri si porneste vesela si hotarata la prima cheie.Scaunele si interiorul arata foarte bine dupa atata timp si doar comenzile radioului cateodata o iau razna,apesi ceva si selecteaza altceva.De doua saptamani am facut un efort si am luat a doua Suzuki in familie ,o Vitara 1.6 benzina 4x4,aceeasi culoare,albastru turquoise.Splash -ul am sa il repar si am sa il tin.Este masina care nu m-a plimbat in service cand am trecut prin momente delicate si eu nu uit asta.

#50
titacodita

titacodita

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 818
  • Înscris: 07.01.2009
Super fiabila masinuta.
Pozitia la volan e extraordinara, inalta si cu multa vizibilitate.
Si sotia are un Splash din 2008 care-l conduce fara probleme si acum, dar e diesel, cu motor de 1,3 ( origine Fiat - Multijet ).

Edited by titacodita, 16 October 2016 - 11:08.


#51
ingerulol

ingerulol

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 993
  • Înscris: 11.09.2006
Ziceti-mi si mie unde e cutia de sigurante la masina asta si cum se schimba becurile stopurilor frana laterale . Daca ati avea si un manual complet , v-as ramane recunoscator . Cu respect. A mea are 86000 , 1.2 K12B , ulei folosesc numai Shell Helix Ultra 0W40 . Nici o problema in afara de stopul ars si bineinteles , micile lovituri din parcarile Bucurestiului .

Edited by ingerulol, 09 May 2017 - 18:44.


#52
titacodita

titacodita

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 818
  • Înscris: 07.01.2009
Incearca asta :
https://www.adturtle...ex.cfm?T=437465


Blocul de sigurante este langa baterie.

https://www.manualsl...ash.html#manual

https://manuals.co/w...p/suzuki/splash

http://www.motorera....l/Suzuki/Splash

Edited by titacodita, 18 June 2017 - 16:59.


#53
ingerulol

ingerulol

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 993
  • Înscris: 11.09.2006
Multumesc - @titacodita  
incerc ...
daca are si altcineva Splash ... vreau sa-mi spuneti daca atunci cand nu aveti chei in contact, masina oprita deci, vi se aprind stopurile in caz ca se calca frana de picior ? Mi se pare dubios ... de-aia caut blocul de siguranta ...
2 manuale sunt inutile (identice si il am si eu - cartea masinii 14 pagini inutile) iar ala de service e cu bani ... fir-ar !:(

Edited by ingerulol, 18 June 2017 - 17:58.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate