motorina Rompetrol
Last Updated: Mar 24 2018 18:44, Started by
bonygy
, Jun 03 2009 07:23
·
0
#1
Posted 03 June 2009 - 07:23
salutare
am patit o chestie interesanta cu motorina de la Rompetrol ma obisnuisem de ceva timp sa alimentez numai de la OMV sau PETROM cu "sprint diesel" fiind acum o sapt pe drumuri, nu am gasit o astfel de statie si am oprit la un rompetrol. m-a incantat recomandarea de pe pompa "motorina aditivata cu ..... (nu mai stiu cum se numea), pentru protectia si curatarea motorului". nu aveam nevoie de prea multa asa ca am pus vreo 10 litri. in sfarsit cred ca am mers bine vreo 20 km si apoi a inceput motorul sa "tuseasca", sa dea rateuri, se oprea aiurea si tot asa. acum am terminat-o si am pus din nou de la OMV si motorul toarce ca inainte a mai patit cineva asta sau are vrea explicatie? |
#2
Posted 03 June 2009 - 09:08
Probabil era indoita cu apa. De unde ai alimentat? eu folosesc rompetrol de 2 ani si 0 probleme, insa alimentez doar de la statiile mari.
|
#3
Posted 03 June 2009 - 14:03
#4
Posted 03 June 2009 - 14:46
Si eu alimentez de 2 ani numai de la Rompetrol ( orice statie pe care scrie Rompetrol , sau partener Rompetrol) si in 40.000 km de cand alimentez de la ei nu am avut inca nicio problema.
|
#5
Posted 03 June 2009 - 15:57
am avut acum 2 ani probleme la rompetrol otopeni , indoita rau cu apa ca a trebuit sa opresc la agip si sa cumpar un flacon anti apa.
totusi bag rompetrol si nu am mai avut probleme. aceiasi problema dar nu chiar asa urata cu petrom din dr taberei de la favorit |
#6
Posted 03 June 2009 - 16:00
#7
Posted 03 June 2009 - 17:40
bonygy, on 3rd June 2009, 17:00, said: deci se intampla ceva... e mai ieftina la rompetrol am observat, dar nu cred ca se merita se intampla ceva...? )) peste tot poti nimeri apa , pana si in rezervor se poate produce condens, important e sa schimbi filtrul de combustibil des si sa nu bagi de la benzinarii "no-name" |
#8
Posted 04 June 2009 - 00:49
ideal ar fi sa bagi de la Rometrol si nu de la Partener Rompetrol.
in fine, la masina mea, motorina de la rometrol face mult bine ! Am un program cu care monitorizez valorile injectoarelor si am constat ca daca pun de la petrom, valorile cresc cu pana la 30% si cand pun de la rompetrol, se duc spre 0. |
#9
Posted 04 June 2009 - 08:38
Sima2k, on 4th June 2009, 01:49, said: ideal ar fi sa bagi de la Rometrol si nu de la Partener Rompetrol. in fine, la masina mea, motorina de la rometrol face mult bine ! Am un program cu care monitorizez valorile injectoarelor si am constat ca daca pun de la petrom, valorile cresc cu pana la 30% si cand pun de la rompetrol, se duc spre 0. Eu , exact aceeasi chestie am patit-o cu motorina de la MOL, de obicei bag de la OMV SPRINT, si mai demult, m-a pus naiba si am facut un plin de la MOL....ce sperietura naibii am tras....am zis ca raman cu masina prin camp, pe la un sfert de rezervor am bagat iar SPRINT DIESEL si si-a revenit..... Si eu mai bag cateodata de la ROMPETRO, EFIX si mai nou ALTO...nu am avut probleme, nu am constatat diferente ale functionarii motorului, fata de OMV. Si am bagat ROMPETROL din mai multe statii, fara probleme la niciuna (statii din Buzau , Braila, Galati, Constanta, Tg.Mures, Brasov) |
#10
Posted 04 June 2009 - 08:44
Probabil vorbeste de fatorul de corectie la injectoare monitorizat prin interfa gen VAG-com la un PC, PALM sau ce foloseste el. Acesta se poate vedea in timp real in functie de soft si model auto.
|
|
#11
Posted 04 June 2009 - 13:21
exact! cu vag-com vad exact valorile injectoarelor care trebuie sa stea intre -2 si +2.
De curiozitate am bagat de la petrom, am facut 300km si cand m-am uitat la injectoare erau intre (plus/minus)0.50 si (plus/minus)0.75. Dupa 300km cu motorina de la rompetrol, valorile au ajuns la maxim (plus/minus)0.26. Attached Files |
#12
Posted 04 June 2009 - 13:43
Sima2k, on 4th June 2009, 14:21, said: exact! cu vag-com vad exact valorile injectoarelor care trebuie sa stea intre -2 si +2. De curiozitate am bagat de la petrom, am facut 300km si cand m-am uitat la injectoare erau intre (plus/minus)0.50 si (plus/minus)0.75. Dupa 300km cu motorina de la rompetrol, valorile au ajuns la maxim (plus/minus)0.26. si ce aparat de testare folosesti si pe ce masina? se poate adapta pe orice diesel sau nu? |
#13
Posted 04 June 2009 - 15:09
categoric cea de la rompetrol.
folosesc vag-com 3.11 (merge pe orice audi,seat,vw,skoda pana in 2004) pe un seat leon din 2001. E un cablu OBDII cu care conectez masina la laptop. |
#14
Posted 12 July 2009 - 20:10
Sima2k, on 4th June 2009, 14:21, said: exact! cu vag-com vad exact valorile injectoarelor care trebuie sa stea intre -2 si +2. De curiozitate am bagat de la petrom, am facut 300km si cand m-am uitat la injectoare erau intre (plus/minus)0.50 si (plus/minus)0.75. Dupa 300km cu motorina de la rompetrol, valorile au ajuns la maxim (plus/minus)0.26. Orice dezechilibru de compresie poate afecta masuratoarea. Verifica valorile afisate in grupul 18 imediat dupa ce ai pornit motorul (sa vezi daca valorile se schimba la diferente mari de timp) si grupul 23. Edited by Moxica, 12 July 2009 - 20:12. |
#15
Posted 06 August 2009 - 20:00
eu foloseam numai efix, dar mai nou de vreo luna am bagat numai alto diesel .... motorul este mult mai silentios, trage foarte bine masina - daca merg pe manual si in treapta a 3-a imi intra controlul tractiunii ... alto chiar merita ..... si cum zicea cineva mai sus ..... conteaza si de unde bagi si in nici un caz partener rompetrol ... oricum la parteneri nu se da motorina cea mai buna ....
|
|
#16
Posted 08 August 2009 - 15:41
bonygy, on 3rd June 2009, 08:23, said: salutare am patit o chestie interesanta cu motorina de la Rompetrol ma obisnuisem de ceva timp sa alimentez numai de la OMV sau PETROM cu "sprint diesel" fiind acum o sapt pe drumuri, nu am gasit o astfel de statie si am oprit la un rompetrol. m-a incantat recomandarea de pe pompa "motorina aditivata cu ..... (nu mai stiu cum se numea), pentru protectia si curatarea motorului". nu aveam nevoie de prea multa asa ca am pus vreo 10 litri. in sfarsit cred ca am mers bine vreo 20 km si apoi a inceput motorul sa "tuseasca", sa dea rateuri, se oprea aiurea si tot asa. acum am terminat-o si am pus din nou de la OMV si motorul toarce ca inainte a mai patit cineva asta sau are vrea explicatie? pai poate aditivul ala Keropur din motorina rompetrol a actionat ca un degresant ptr depunerile motorinei proaste de la OMV / Petromv . Astfel incat aditivul `a curatat` instalatia de alimentare a masinii. Efix Diesel Motorină ce se încadrează în categoria carburanților de calitate conform standardelor Worldwide Fuel Charter Motorină Euro 5, aditivată cu Keropur, pentru curățarea și protecția motorului. Efix Diesel reduce considerabil gradul de înfundare al injectoarelor. De asemenea, Efix Diesel se încadrează în Grupa A , asigurând o protecție de 100% împotriva coroziunii. Un alt avantaj al carburantului Efix Diesel este reducerea efectului de spumare a motorinei din rezervor în momentul alimentării. Timpul de dizolvare al spumei din motorina Efix Diesel este de 5 secunde, față de 48, în medie, la motorina neaditivată. http://www.resnova-m...pur 604 T T.pdf Removal of existing injector deposits and keeping the injector nozzles clean Protection of the fuel system against corrosion p.s. am incercat doar o explicatie..... Edited by cosmin_miu, 08 August 2009 - 15:42. |
#17
Posted 08 August 2009 - 20:24
Eu cu rompetrol am avut o experienta mai putin placuta: consumat ~1/4 rezervor in 89 km la mers calm (Deh.. nu am gasit nici un MOL prin apropiere si s-a aprins "rosu"). Masina tragea ca naiba si consuma in draci. Cand am revenit la MOL (aia ieftina ) si-a revenit masinuta dupa vreo 15 Km.
|
#18
Posted 08 August 2009 - 20:34
Sprint Diesel de la OMV e cea mai buna dupa experientele mele.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users