Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
"spam legal"
Last Updated: Apr 18 2005 09:32, Started by
d@ni
, Apr 14 2005 08:10
·
0
#1
Posted 14 April 2005 - 08:10
Am o firma care e specializata in utilaje pentru constructii.
Acum avem un produs nou si vrem sa-l promovam. Avem o lista de email-uri de firme luate din pagini aurii. Daca le trimitem mail la respectivele firme, poate fi considerat spam. Care ar fi modalitatea legala? Mersi anticipat |
#2
Posted 14 April 2005 - 09:05
Le trimiteti inainte de a trimite oferta voastra, un mail prin care le solicitati acceptul de a le trimite o oferta cu produsele voastre.
Daca primiti acceptul le puteti trimite linistit. Dar cum ai de gand sa le trimiti? Unul cate unul, sau cu vreun program de mass-mailer? |
#3
Posted 14 April 2005 - 23:54
vezi mai jos detalii
1. Legea nr. 676 /2001 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul telecomunicațiilor Quote Art. 15 Apelurile nesolicitate, efectuate în scopul marketingului direct prin utilizarea unor sisteme automate de apelare care nu necesită intervenția unui operator uman, prin fax sau prin orice alte metode, sunt interzise, cu excepția cazului în care abonatul apelat și-a exprimat în prealabil consimțământul expres în acest sens. 2. legeanr. 365/2002 privind comerțul electronic Quote Extras Art. 6: Comunicările comerciale (1) Efectuarea de comunicări comerciale prin poșta electronică este interzisă, cu excepția cazului în care destinatarul și-a exprimat în prealabil consimțământul expres pentru a primi asemenea comunicări. (2) Comunicările comerciale care constituie un serviciu al societății informaționale sau o parte a acestuia, în măsura în care sunt permise, trebuie să respecte cel puțin următoarele condiții: a) să fie clar identificabile ca atare; persoana fizică sau juridică în numele căreia sunt făcute să fie clar identificată; c) ofertele promoționale, precum reducerile, premiile și cadourile, să fie clar identificabile, iar condițiile care trebuie îndeplinite pentru obținerea lor să fie ușor accesibile și clar prezentate; d) competițiile și jocurile promoționale să fie clar identificabile ca atare, iar condițiile de participare să fie ușor accesibile și clar prezentate; e) orice alte condiții impuse prin dispozițiile legale în vigoare. 3. H.G. 1308/2002 publicata in M.O. 877/5 decembrie 2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind aplicarea legii 365/2002 ce reglementeaza comertul electronic Quote Art. 7: Consimțământul destinatarului (1) Efectuarea de comunicări comerciale prin poșta electronică este interzisă, cu excepția cazului în care destinatarul și-a exprimat prealabil consimțământul expres pentru a primi asemenea comunicări. (2) Consimțământul prevăzut la alin.(1) poate fi obținut in orice formă și poate fi probat cu orice mijloc de probă. Sarcina probei revine furnizorului de servicii. (3) Consimțământul comunicat printr-un mesaj transmis prin poșta electronică este valabil exprimat dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții: a) este expediat din cutia poștală în care destinatarul dorește să primească comunicările comerciale; subiectul mesajului este format din concatenarea textului ACCEPT COMUNICARI COMERCIALE DIN PARTEA, scris cu majuscule și numele sau denumirea persoanei în numele căreia se vor transmite comunicările comerciale. Quote Art. 8: Structura comunicărilor comerciale (1) Subiectul mesajelor transmise prin poșta electronică, care constituie comunicări comerciale, trebuie să înceapă cu cuvântul PUBLICITATE scris cu majuscule. (2) Comunicările comerciale trebuie să cuprindă cel puțin următoarele informații referitoare la persoana în numele căreia sunt făcute: a) numele sau denumirea completă; domiciliul sau sediul; c) numerele de telefon și fax; d) adresa de poștă electronică. Quote Art. 9: Revocarea consimțământului (1) Destinatarul comunicărilor comerciale are dreptul de a-și retrage consimțământul de a primi asemenea comunicări prin simpla notificare a furnizorului. (2) Furnizorul are obligația de a implementa o procedură gratuită, accesibilă inclusiv prin mijloace electronice, prin care destinatarul să-și poată revoca consimțământul. (3) Procedura de revocare a consimțământului prin mijloace electronice trebuie să aibă efect în cel mult 48 de ore de la inițierea ei. (4) Furnizorul trebuie să facă publică procedura de la alin.(2) pe pagina proprie de Internet și în cadrul mesajelor care conțin comunicări comerciale. ---- in nici un caz nu se trimit cu un program automat mass-mailer. it's against the law. pentru ajutor in redactarea si trimiterea mesajelor pentru email cf. cu legile in vigoare poti apela la load media |
#4
Posted 18 April 2005 - 09:32
Ma miram eu de ce legea in romania e asa de proasta.Au pus si smileyuri in lege.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users