Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

S-Class facelift (W221)

- - - - -
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#37
grihor

grihor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 16.12.2008
Am trăit s-o vedem și pe asta: după A8 cu motor în 4 cilindri, iaca și W221 se bagă la așa ceva: S250 CDI (motor de 2.2, e drept cu 204 cai și 500Nm).

Mă întreb pentru ce segment de clienți e gândită mașina asta... eventual pentru cei ce au benzinarul S350 și-i pun GPL.
Și ce dacă are start-stop și consumă 5,7 (oare?). Costă în Deutschland cu 5000 E sub 350CDI, îl oferă chiar și în versiune Lang.
Singurul argument care oarecum i-ar conferi utilitate ar fi autonomia.

Încă ceva: oare cum ar mișca acest motor o caroserie de w463 (G-Klasse)? Cuplu are...

#38
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,554
  • Înscris: 15.06.2007

 grihor, on 24th September 2010, 21:50, said:

Am trăit s-o vedem și pe asta: după A8 cu motor în 4 cilindri, iaca și W221 se bagă la așa ceva: S250 CDI (motor de 2.2, e drept cu 204 cai și 500Nm).

Mă întreb pentru ce segment de clienți e gândită mașina asta... eventual pentru cei ce au benzinarul S350 și-i pun GPL.
Și ce dacă are start-stop și consumă 5,7 (oare?). Costă în Deutschland cu 5000 E sub 350CDI, îl oferă chiar și în versiune Lang.
Singurul argument care oarecum i-ar conferi utilitate ar fi autonomia.

Încă ceva: oare cum ar mișca acest motor o caroserie de w463 (G-Klasse)? Cuplu are...
Nemtii sunt foarte ecologisti.
Cu ani in urma , o reclama Mercedes se lauda, ca fabricarea unui S clase este mai "ecologica" decat procesul de fabricatie a unui Toyota prius hybrid, si ca Mercedesul contine mult mai multe materiale reciclate/reciclabile decat toyota, fiind astfel mai ecologica in ansamblu global.
Si ca sa dea un raspuns in pas cu vremurile, trebuie sa arate si ei ca pot sa faca un model hybrid.
BMW a scos un seria 7 cu hirdogen, (probail un singur exemplar) cu care au demonstrat ca stiu si pot. Dar de folosit , ioc.

#39
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Nemtii sunt ecologisti si pragmatici. E de ajuns sa vorbesti cu cativa sa-ti dai seama ca emisiile si consumul sunt importante si la ala care are motor de 3 litrii benzina. E normal sa apara masini care sa acopere aceste caracteristici ale poporului.

#40
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

 grihor, on 24th September 2010, 21:50, said:

Am trăit s-o vedem și pe asta: după A8 cu motor în 4 cilindri, iaca și W221 se bagă la așa ceva: S250 CDI (motor de 2.2, e drept cu 204 cai și 500Nm).

Mă întreb pentru ce segment de clienți e gândită mașina asta... eventual pentru cei ce au benzinarul S350 și-i pun GPL.
Și ce dacă are start-stop și consumă 5,7 (oare?). Costă în Deutschland cu 5000 E sub 350CDI, îl oferă chiar și în versiune Lang.
Singurul argument care oarecum i-ar conferi utilitate ar fi autonomia.

Încă ceva: oare cum ar mișca acest motor o caroserie de w463 (G-Klasse)? Cuplu are...

Daca iti iei S, nu ti-l iei ca sa ti se faleasca soferul in fata altor soferi: "Uite ba, masina lu sefu' meu are rezervor de 120 de litri, nu ca a lu parlitu de sefu' tau, de 100 de litri, hă hă hă".

Daca au ajuns motoarele in 4 cilindri sa ofere suficient cat sa poata trage o caroserie de S, foarte bine. Nu inteleg de unde ideea asta ca cine isi pune GPL il pune pentru ca n-are bani de benzina. Daca a avut bani de S, are, dar nu vrea sa-i dea. Daca se poate si mai ieftin (impozite / asigurari / consum), de ce nu? Vad o piata suficient de mare pentru masina asta (hint: flote auto - luxury taxi de firma / aeroport) ca sa se cumpere. Sa nu uitam ca S-ul are cu 200 kg mai putin decat un Touareg, si n-am auzit pe nimeni sa se planga ca Touareg-ul cu cel mai mic motor pe motorina de 174 cai si 400 Nm e submotorizat, ba chiar dupa cum sunt conduse mai toate pe la noi, in depasiri riscante si alte cele, cred ca se descurca acceptabil...

P.S. Pe un G-Klasse cred ca s-ar potrivi foarte bine, tinand cont ca are de 2 ori mai multi cai si de 2 ori mai mult cuplu decat diesel-ul de 2,5 care acum 10-15 ani era considerat suficient pentru caroseria respectiva.

#41
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,554
  • Înscris: 15.06.2007

 AlexIP, on 29th September 2010, 13:31, said:

Daca iti iei S, nu ti-l iei ca sa ti se faleasca soferul in fata altor soferi: "Uite ba, masina lu sefu' meu are rezervor de 120 de litri, nu ca a lu parlitu de sefu' tau, de 100 de litri, hă hă hă".

Daca au ajuns motoarele in 4 cilindri sa ofere suficient cat sa poata trage o caroserie de S, foarte bine. Nu inteleg de unde ideea asta ca cine isi pune GPL il pune pentru ca n-are bani de benzina. Daca a avut bani de S, are, dar nu vrea sa-i dea. Daca se poate si mai ieftin (impozite / asigurari / consum), de ce nu? Vad o piata suficient de mare pentru masina asta (hint: flote auto - luxury taxi de firma / aeroport) ca sa se cumpere.

Sa vezi pe coasta de azur taxiuri : BMW seria 5, Jaguar, Mercedes C, E si S.

#42
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

 tfmercedez, on 29th September 2010, 13:40, said:

Sa vezi pe coasta de azur taxiuri : BMW seria 5, Jaguar, Mercedes C, E si S.


pai deja pe mobile.de gasesti E Klasse model nou la vanzare cu mentiunea ca a fost taxi... are pret bun ;)

#43
grihor

grihor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 16.12.2008
[quote name='AlexIP' date='29th September 2010, 13:31' post='8861538']
Daca iti iei S, nu ti-l iei ca sa ti se faleasca soferul in fata altor soferi: "Uite ba, masina lu sefu' meu are rezervor de 120 de litri, nu ca a lu parlitu de sefu' tau, de 100 de litri, hă hă hă".

Mă refeream la diferența de autonomie între un astfel de S250 și un S500 par example.

Daca au ajuns motoarele in 4 cilindri sa ofere suficient cat sa poata trage o caroserie de S, foarte bine. Nu inteleg de unde ideea asta ca cine isi pune GPL il pune pentru ca n-are bani de benzina. Daca a avut bani de S, are, dar nu vrea sa-i dea. Daca se poate si mai ieftin (impozite / asigurari / consum), de ce nu? Vad o piata suficient de mare pentru masina asta (hint: flote auto - luxury taxi de firma / aeroport) ca sa se cumpere.

Așa este, la taxiuri nu m-am gândit. Adevărul e că la câte E-klasse 220CDI (sau, în fine, cel mai mic diesel din gamă) care fac cu succes taxi @ 400k km per an (și vândute mai apoi la noi cu "doar" 120 jdemii pe bune mâncaț-aș), prevăd un relativ succes. Să nu uităm totuși de prețul de achiziție.

Sa nu uitam ca S-ul are cu 200 kg mai putin decat un Touareg, si n-am auzit pe nimeni sa se planga ca Touareg-ul cu cel mai mic motor pe motorina de 174 cai si 400 Nm e submotorizat, ba chiar dupa cum sunt conduse mai toate pe la noi, in depasiri riscante si alte cele, cred ca se descurca acceptabil...

Am mers prea puțin cu R5-ul de pe Touareg pentru a emite o părere pertinentă, cei doi cunoscuți care l-au avut s-au plâns de raportul consum/performanțe. Modelul nou nu-l mai oferă pt configurare, "deschiderea" în gamă e V6-le de 3000.

P.S. Pe un G-Klasse cred ca s-ar potrivi foarte bine, tinand cont ca are de 2 ori mai multi cai si de 2 ori mai mult cuplu decat diesel-ul de 2,5 care acum 10-15 ani era considerat suficient pentru caroseria respectiva.

Exact asta mă gandeam și eu; poate ne aude cineva de la Stuttgart ;) Era pe vremuri ('79, ehe) și  240GD cu 72 de cai...  :confuzzled:


#44
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

 grihor, on 24th September 2010, 21:50, said:

Am trăit s-o vedem și pe asta: după A8 cu motor în 4 cilindri, iaca și W221 se bagă la așa ceva: S250 CDI (motor de 2.2, e drept cu 204 cai și 500Nm).

Mă întreb pentru ce segment de clienți e gândită mașina asta... eventual pentru cei ce au benzinarul S350 și-i pun GPL.
Și ce dacă are start-stop și consumă 5,7 (oare?). Costă în Deutschland cu 5000 E sub 350CDI, îl oferă chiar și în versiune Lang.
Singurul argument care oarecum i-ar conferi utilitate ar fi autonomia.

Încă ceva: oare cum ar mișca acest motor o caroserie de w463 (G-Klasse)? Cuplu are...

se poate si mai rau, urmeaza un Jaguar hibrid cu motor in 3 cilindri (pt a extinde autonomia):

jaguar xj hibrid

#45
grihor

grihor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 16.12.2008
În acest ritm, salonul auto de la Geneva 2020 va prezenta următoarele născociri:
- Hummer haș paișpe cu motor de Dacia Lăstun alimentat cu ulei ars de la McD și kfc
- BMW M5 fără motor, se propulsează și se alimentează wireless
- Mazda cu motor NeoWankel: este de fapt o cușcă rotativă în care aleargă o veveriță la relanti și două în sarcină (peste 2500 rpm, când se deschide și al doilea carburator);
- Rolls Royce Piranda pentru clienți speciali - circulă "fără număr - fără număr", motor electric alimentat de la rețea (deci nu consumă nimic), păcat de autonomia de 1,5km - trebuie desfăcut cablul de pe stâlp și remontat la altu'
- Bugatti VreiRom cu pachet de drumuri grele WWW16 (opt motoare V2 Twin Air de pe cinquecento)

#46
Kistra

Kistra

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 13.03.2017
Salut , vreau sa achizitionez un clasa s w221 an 2008-2010 max.... cam la 15-17000 de euro... masina o voi tine pt. Mine , folosita zilnic in oras (bucuresti) dar clarr mai plecam si prin tara... destul de des.... acuma intrebarea mea este... care este cel mai bun an la modelul asta... cea mai indicata motorizare... care sunt problemele care apar cel mai des...la ce sa ma uit cand o cumpar... p.s. o sa o iau din germania... nu ma dau nici banii afara din casa... suna bine si varianta cu gpl. Ce ziceti ?

#47
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
Eu zic ca nu ti-o permiti.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate