S-Class facelift (W221)
Last Updated: Mar 14 2017 09:44, Started by
gtk
, May 04 2009 17:11
·
0
#19
Posted 28 May 2009 - 18:21
stokarit_s, on 28th May 2009, 16:39, said: Pai tu faci liniuta BMW seria 3 cu E-Klasse ? Compari o masina care are 1,7 tone (E-klasse) cu o masina care are 1 tona si jumtate (seria 3) ? Hai sa fim seriosi. Daca avea tipul respectiv un S 65 AMG varianta lunga (6.0 litri /1000Nm cuplu/ 0-100km/h 4,4 s) te facea cu ochii inchisi. Puteai sa ai si M3 (4.0 litri,400 Nm, 0-100km/h 4,8 s) ca tot te facea praf. Eu am impresia ca tu nu stii ce masini produce Mercedes-Benz. BMW M6 are motor de 5.0 litri ,507 CP , 520 Nm , 0-100 km/h 4.6 s. Mercedes-Benz CLS 63 AMG are motor de 6,2 litri , 514 Cp , 630 Nm, 0-100 km/h 4,5 s. Mai vrei sa continui ? prietene, realitatea este in fata ochilor tai si tu nu o vezi... pai Mercedes scoate 514 CP din 6.2 litri si BMW scoate 507 cai din 5 litri... ca a zic asa iti dai singur cu reclama in cap si iti mai zic ceva, pentru informarea ta, pe circuit BMW M3 ii da un praf teribil acelui AMG... vezi testu de la Top Gear (minutul 9.29 e foarte tare) aici: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CCg5iMKAc0Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ... nu mai discut de restul... |
#20
Posted 28 May 2009 - 19:10
akajohn, on 28th May 2009, 19:21, said: prietene, realitatea este in fata ochilor tai si tu nu o vezi... pai Mercedes scoate 514 CP din 6.2 litri si BMW scoate 507 cai din 5 litri... ca a zic asa iti dai singur cu reclama in cap si iti mai zic ceva, pentru informarea ta, pe circuit BMW M3 ii da un praf teribil acelui AMG... vezi testu de la Top Gear (minutul 9.29 e foarte tare) aici: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CCg5iMKAc0Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ... nu mai discut de restul... In acel test M3-ul este mai rapid cu cateva secunde pe circuit fata de C63 AMG dar in linie dreapta C63 AMG il face praf. Eu cred ca nu ai vazut ce cuplu are CLS 63 AMG. CLS 63 AMG face la orice ora M6 in linie dreapta. Edited by stokarit_s, 28 May 2009 - 19:32. |
#21
Posted 28 May 2009 - 22:50
Cam stupida ideea de led-uri in locul farurilor de ceata. Te pun sa alegi intre a fi figurant sau practic, nu inteleg logica.
|
#22
Posted 28 May 2009 - 23:24
#23
Posted 29 May 2009 - 07:17
LED-urile inlocuiesc becurile pentru ca sunt mult mai fiabile si mult mai economice. Este o alegere fireasca, becul este de domeniul trecutului.
|
#24
Posted 31 May 2009 - 19:27
Tom_Cat, on 29th May 2009, 07:17, said: LED-urile inlocuiesc becurile pentru ca sunt mult mai fiabile si mult mai economice. Este o alegere fireasca, becul este de domeniul trecutului. Edited by Kcuf_di, 31 May 2009 - 19:27. |
#25
Posted 31 May 2009 - 23:19
stokarit_s, on 28th May 2009, 20:10, said: Am mai vazut acele teste .Nu reperezinta nici o noutate pentru mine. In acel test M3-ul este mai rapid cu cateva secunde pe circuit fata de C63 AMG dar in linie dreapta C63 AMG il face praf. Eu cred ca nu ai vazut ce cuplu are CLS 63 AMG. CLS 63 AMG face la orice ora M6 in linie dreapta. deci ptr tine o masina care nu e in stare sa ia un viraj e super tare te pricepi la masini nu gluma... |
#26
Posted 01 June 2009 - 10:42
#27
Posted 02 June 2009 - 11:17
Topicul nu e despre S-Klass?
M-am jucat un pic cu configuratorul de pe Mercedes.ro si am gasit niste optiuni chiar interesante la S-ul nou(optiuni nu neaparat noi): luminile ambientale, SPLITVIEW - sa se poata uita pasagerul din dreapta la ce vrea el pe ecranul navigatiei, au bagat si ei LED-uri si Nightview. Nightview e optiune pe care o vom gasi pe mai toate modelele in viitor. |
#28
Posted 02 June 2009 - 15:38
mwlambo, on 2nd June 2009, 12:17, said: Topicul nu e despre S-Klass? M-am jucat un pic cu configuratorul de pe Mercedes.ro si am gasit niste optiuni chiar interesante la S-ul nou(optiuni nu neaparat noi): luminile ambientale, SPLITVIEW - sa se poata uita pasagerul din dreapta la ce vrea el pe ecranul navigatiei, au bagat si ei LED-uri si Nightview. Nightview e optiune pe care o vom gasi pe mai toate modelele in viitor. Ce-i Nightview-ul? |
|
#30
Posted 02 June 2009 - 20:18
mwlambo, on 2nd June 2009, 18:18, said: Sistem de vazut noaptea - nightvision Noaptea, in locul ceasurilor de pe bord apare un ecran unde vezi in fata la vreo 800 de metri. Uite aici pe un CL550 care are exact acelasi bord ca S-Klasse. |
#31
Posted 02 June 2009 - 22:09
Si eu zic ca e derutant. Ce faci, te uiti in displayul ala si conduci masina? O camera nightmode o consider utila pentru mersul cu spatele.
|
#32
Posted 03 June 2009 - 09:38
Au băgat și asta , pentru cei care îi dau banii afară și vor să se mândrească pe lângă prieteni , că ia uite bă ce am io ...
|
#33
Posted 03 June 2009 - 13:47
Cum sa nu fie util? Vezi la 800 de metri in loc de 150 !!!! Plus ca e ditamai ecranul aproape fix in fata ochilor, in locul vitezometrului si turometrului.
Oare asa gandeau oamenii si atunci cand pe S-Klass s-a introdus prima data airbagurile sau ABS sau centurile de siguranta in 3 puncte? |
|
#34
Posted 03 June 2009 - 15:45
Lasa ca alea sunt alte chestii. Ti-ai gasit ce comparatie sa inaintezi.
Tu chiar te vezi conducand uitandu-te intr-un display? |
#35
Posted 03 June 2009 - 17:16
Bineinteles, nu mi se pare asa mare chestie. E mai comod sa vezi intr-un ecran ceva in fata decat sa te holbezi singur in fata si sa nu vezi mare lucru.
|
#36
Posted 03 June 2009 - 17:48
mwlambo, on 3rd June 2009, 18:16, said: Bineinteles, nu mi se pare asa mare chestie. E mai comod sa vezi intr-un ecran ceva in fata decat sa te holbezi singur in fata si sa nu vezi mare lucru. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users