Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Din 2015 in Norvegia nu se mai vor vinde masini alimentate cu motorina, benzina sau GPL
Last Updated: Mar 07 2017 20:44, Started by
H725
, May 03 2009 18:32
·
0
#37
Posted 18 April 2014 - 01:30
prima tara civilizata e norvegia. sa speram ca vor urma si altele.
|
#38
Posted 18 April 2014 - 07:34
#39
Posted 18 April 2014 - 13:49
Karhu, on 11 mai 2009 - 22:21, said:
In medie aici masinile sunt mai scumpe decat in Germania cam cu 50%. Pentru o masina medie impozitul si asigurarea pe un an costa pe la 1000 - 1500 euro. Taxa de drum e inclusa in pretul carburantului. Benzina costa in jur de 1,30 euro/l iar motorina in jur de 0,95 euro/l. Update după 5 ani? |
#40
Posted 19 April 2014 - 20:08
Pai, la noi e mai scumpa motorina decat era in Finlanda acu' 5 ani ...
|
#41
Posted 20 April 2014 - 08:59
emil_sv, on 18 aprilie 2014 - 07:34, said:
Nu, evident. E o aberatie uriasa. Niste imbecili plictisiti au propus si ei o lege. Nu chiar. 0 taxe vamale la electrice (fosili 50-150% din pret in functie de greutate, poluare, putere motor, dimensiune) Gratuitate transport feribot; pe coasta mergi doar cu feribotul (plateste doar soferul/pasagerii) Gratuitate bariere electronice pt masini electrice (este plin de bariere si platesti 12-20 nok/trecere, unele bariere sunt 150nok) Poti circula pe banda de transport in comun cu electrica. Din ce in ce mai multe statii de reincarcare electrica. Asta a dus la o crestere uriasa a numarului masinilor electrice si automat la reducerea venitului din bariere electronice, taxe drum, taxe vamale, profit feribot, samd. Asa ca guvernarea a propus: "pierderile" de mai sus vor duce la cresterea taxelor catre utilizatorii de combustibili fosili Aberantie zici???? Bariera electronica este pt reparatie drumuri, dezvoltare drumuri noi; vrei sa zici ca electrica MAI GREA decat echivalenta fosila nu strica asfaltul sau nu are nevoie de drum??? Electrica nu ocupa spatiu pe feribot, greutatea ei ducand la consumul feribotului si mai mare ??? Electrica nu intarzie transportul in comun ducand la ambuteiaje pe banda speciala??? Cine plateste pt electrica? Fosila, evident. Si inca o taxa suplimentara pt 4x4 pt ca e...4x4 si in Norvegia nu ai nevoie de 4x4 pe multele pante inghetate. Urci cu Leaf-ul oriunde! Ce zici tu ca e aberatie, evident este de mult pus in practica! Aberant este ca pt cazanele de 30 ani, de 3 tone cu V8, superpoluante, nu platesti taxe vamale ca sunt....antice. Dezavantaj ca le poti folosi juma de an intr-un an...asa ca iei DOUA! Aberant este ca pt electrice nu platesti taxe cand norul de chimicale din Asia (la care au contribuit si bateriile electricelor) provoaca ploi acide (si in Norvegia). Asteptam pana in 2017 cand idiotii vor propune noi reguli pt electrice. Evident ca tot impotriva fosilelor, sau tot fosilele vor acoperi costurile electricelor AlexIP, on 18 aprilie 2014 - 13:49, said: Update după 5 ani? Similar la masini noi. SH de 2-4 ani preturi ca in De. Preturi mai mici fata de De la masini mai vechi, depinde. Impozit, asigurare similar. Benzina 1.7eur/L Motorina 1.6eur/L |
#42
Posted 21 April 2014 - 17:04
H725, on 03 mai 2009 - 18:38, said: daca in prezent, din cauza suprataxelor, parcul auto din norvegia este invechit si poluant, din 2015 o sa fie si mai rau... macar in prezent citiva isi permit sa plateasca pret dublu pt o masina noua iar ceva mai multi sa isi cumpere un sh din suedia... Eu am auzit ca 10% din populatie este milionara in euro. Ca ei sunt 3 milioane si au vreo 300.000 de milionari. Si tot ei sunt care circula cu Dacia 1300. Hai sa fim sobri. Sunt taxe vamale mari pentru masini care fac nerentabil importul de masini ieftine .. undesignus, on 03 mai 2009 - 20:12, said: Si ala din Danemarca e la fel de vechi. 180% taxa de inmatriculare. Totusi e doar o propunere, care insa nu are sprijinul primului ministru. Stirea completa e asta: Sursa: http://economie.hotn...na-din-2015.htm In traducere libera e vorba practic de un sprijin guvernamental pentru compania Think: interzicem restul de masini, deci oamenii vor cumpara de la compania Think si hibride. O alta gainarie gen taxa auto de la noi. Incep sa urasc din ce in ce mai tare ecologia. Iar cind ecologistul e si ministru de finante, e jale Taxe, taxe, taxe, taxe... lucrezi la guvern? Ce rezolvi cu taxele, in afara de a usura buzunarele platitorilor? Gindeste si mai departe de ziua de miine si masina inmatriculata in BG a vecinului. Personal, consider ca astia au apucat taurul de coarne: au petrol, dar vor sa arate ca au depasit faza , ca se pot descurca si fara. Exact ca si Dubai, care are venituri mai mari din turism si comert decat din petrol. Nu au stat ca fraierii sa se termine petrolul. Au cautat sa se lepede de el. La fel si norvegienii astia. Vor sa demonstreze ca se poate progresa. Bravo lor! Daca te complaci in situatie , ramai la epoca de piatra. Daca nu se scumpea combustibilul, ramaneam la locomotive cu aburi, si motoare de 3L si 80cp. |
#43
Posted 25 May 2014 - 12:12
Sunt de accord cu idea norvegienilor, bravo lor ca au hotarit sa numai polueze natura.
|
#44
Posted 25 January 2017 - 13:08
Între timp, în Norvegia, în 2017, se pot cumpăra fără probleme mașini pe benzină, motorină sau GPL.
|
#45
Posted 25 January 2017 - 13:27
amtct, on 22 ianuarie 2017 - 10:25, said:
2017 - sunt numai masini electrice in Norvegia si numai creduli in Romania. 2017 - realitatea reala, nu ceea ce crede utilizatorul amtct: In Norvegia, legea care propunea interzicerea vanzarilor masinilor cu motoare termice incepand cu 2025 a fost aprobata de ceva timp. E drept, orizontul temporal 2015 a fost devansat cu 10 ani. Norvegia e piața cu cea mai mare penetrare a mașinilor electrice. Recent au depășit 100.000 de masini electrice la o populație de doar 5 milioane de locuitori. 24% din masinile vandute sunt electrice. Inca nu au reusit sa aboleasca motorul termic dar sunt pe drumul cel bun. Olanda le urmeaza exemplul, cu aceeasi lege si acelasi orizont temporal. Germania discuta introducerea la nivel european a masurii de interzicerea vanzarii masinilor cu motoare termice incepand cu 2030: https://electrek.co/...v-sales-onward/ si http://www.spiegel.d...-a-1115671.html India merge mai departe: vor ca tot parcul auto sa fie electric pana in 2030, nu doar vanzarile noi https://electrek.co/...tric-cars-2030/ Ar urma o miscare din partea chinezilor. Romania va continua sa importe ultimele diesel-uri nemtesti. Ce inteleg eu ca face Norvegia e in felul urmator: 1. isi reduce dependenta fata de combustibilii fosili 2. isi dezvolta propriile rezerve de combustibili fosili 3. trece pe utilizarea energiilor alternative 4. vinde vastele rezerve de combustibili fosili altor tari. la preturi exorbitante. Ca rezultat norvegienii vor trai prosper in timp ce alte natii se vor ineca in fum. PS: nu sunt norvegian si nici nu locuiesc in Norvegia, doar sunt de acord cu strategia lor Edited by inuendo0, 25 January 2017 - 13:28. |
#47
Posted 25 January 2017 - 17:44
Hahaha...ti-ai dat seama ca eram ironic, zicand aia, nu? Se misca aerul, de acord, dar ce faci cand ai varfuri de poluare si fara vant care sa imprastie fumul din marile orase? Cazuri de astea s-au intamplat chiar luna asta in Madrid, Lyon, Paris, Berlin. Si vor fi din ce in ce mai dese si restricțiile din ce in ce mai drastice si de durată.
|
#48
Posted 25 January 2017 - 22:16
Da' Norvegienii prin ce metode vor produce curentul electruic necesar încărcării acumulatorilor maşinilor şi unde vor recicla acumulatorii scoşi din uz?
|
#49
Posted 25 January 2017 - 22:30
djl, on 25 ianuarie 2017 - 22:16, said:
Da' Norvegienii prin ce metode vor produce curentul electruic necesar Ăźncărcării acumulatorilor mașinilor și unde vor recicla acumulatorii scoși din uz? Norvegia deja isi produce 98% din energia electrica din surse renovabile. Iar studiile arata ca o retea bazata pe renovabile este chiar mai flexibila decat una traditionala, deci nici o problema. Reciclarea acumulatorilor nu e nici un mister. Actualele directive europene obliga la o reciclare de nimic 50% din numarul de baterii. |
#50
Posted 25 January 2017 - 22:41
Obligă, dar le vor recicla sau le vor exporta în ţări sărace?
Există acumulatorul care ţine mult, dar capacitatea lui e slabă |
#51
Posted 25 January 2017 - 23:02
inuendo0, on 25 ianuarie 2017 - 13:27, said:
In Norvegia, legea care propunea interzicerea vanzarilor masinilor cu motoare termice incepand cu 2025 a fost aprobata de ceva timp. E drept, orizontul temporal 2015 a fost devansat cu 10 ani. Astea-s dezinformari marca Elon Musk, prietene. In primul rand, o lege nu are ce sa "propuna", ea ar trebui sa aiba caracter obligatoriu. In al doilea rand, cam de cand crezi tu ca "a fost aprobata"? In lumea aia reala de care faceai vorbire povestea suna cam asa: un ziar obscur din Norvegia lanseaza un zvon a la radio Erevan. Musk, intaiul ecologist al lumii, ii da un "like" zvonului, dandu-i o anvergura mondiala, ca doar tot ce atinge Musk creste mare si important. Uite asa aceasta stire apare postata pe sofptedia de vreo 100 de ori si noi trebuie s-o dezbatem cu ardoare demonstrand cat de minunati sunt norveginii si cat de nasoi suntem noi. Asta nu pentru ca nu avem apa calda sau WC-uri decente in scoli, ci pentru ca nu avem un parc apreciabil de Tesla Model S. In realitate, banarea motoarelor termice incepand cu 2025 este o stire falsa dezmintita de oficialii norvegieni. |
|
#52
Posted 03 March 2017 - 09:34
#53
Posted 03 March 2017 - 09:36
ericmario, on 03 martie 2017 - 09:34, said:
Pai salveaza planeta, abtine-te din postat aiurea. Pai postarea mea e aiurea nu tot topicul? Uite argumentare: 3 Mai 2009 Din 2015 in Norvegia nu se mai vor vinde masini alimentate cu motorina, benzina sau GPL ...suntem in 2017 si Norvegia e plina de masini diesel.Nu doar asta dar noul Mustang se vinde foarte bine si in Norvegia deci nu doar ca nu s-au interzis dar acum a crescut si numarul masinilor sport. Eu cred ca tot topicul e aiurea si e dovedit aiurea de realitate. Edited by amtct, 03 March 2017 - 09:38. |
#54
Posted 07 March 2017 - 20:44
Avand in vedere ca 2015 a trecut demult, iar voi o luati pe aratura cu gratie, topicul se inchide ca nemaiavand obiect.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users