![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Magazin Online
Last Updated: Apr 29 2009 18:27, Started by
paul_cc
, Apr 27 2009 17:03
·
0

#1
Posted 27 April 2009 - 17:03

Buna ziua. Zilele trecute am facut o comanda online la un magazin specializat pe shoponline cu reputatie in piata, dupa ce am efecutat pasii executarii comenzii am primit un email de confirmare a comenzii la care trebuia sa dau replay pentru a confirma comanada. A doua zi am primit un email de la un consultat de vanzari al acelui magazin in care ma informa ca produsul nu este momentan disponibil nici la ei nici la producator. Atunci am accesat link-ul care era catre acel produs si am observat ca au marit pretul cu 1000 RON, fara a fi anuntat ,dupa care am intrat pe contul meu de pe acel site si m-am uitat in istoricul comenzilor si am observat ca, comanda era inregistrata si in derulare la vechiul pret. Am trimis email la consultantul de vanzari la care acestat a raspuns exact ca si mai inainte. Am mai trimis un email si la biroul de sezizari de la care nu am primit nici acum un raspuns. Oricum am facut o copie pe calculator la pagina de cont in care scria pretul vechi, data inregistarii comenzii si ca aceasta comanda este in derulare (mentionez ca pe acel site scrie ca preturile sunt valabile 2 zile de la data inregistrarii comenzii). Dupa 2 zile mi-au modificat ei pretul in sectiunea unde era inregistrata comanda mea si scria comanda in derulare, neanuntandu-ma in nici un mod. Astazi am facut o noua comanda pe acel site la un produs similar si in maxim 3 ore am fost sunat de un consultant de vanzari pentru a confirma comanda. Intre timp am intrat pe site si am observat ca vechea comanda a fost anulat de ei fara a ma fi anuntat in vreo-un fel. Vreau sa stiu daca pot fi trasi la raspundere pentru ceea ce s-a intamplat si daca pot sa-i fac sa-mi livreze prima comanda la pretul initial? Multumesc.
Edited by paul_cc, 27 April 2009 - 17:07. |
#3
Posted 29 April 2009 - 18:27

am fost intr-o situatie asemanatoare, dar.........desi pretul se schimbase peste noapte (din cauza euro, majoritatea magazinelor online isi modifica pretul zilnic) pretul pentru comanda mea a ramas acelasi. si eu am sunat atunci disperata la ei si mi-au spus sa stau linistita ca pretul este cel pentru care am dat comanda.
oricum, e bine sa fi prudent... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users