Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani @rinaldoparaipan!

S23Ultra, magazin online Orange

Sursa in comutatie reglabila 0-30v

Cric hidraulic crocodil nu mai ri...
 Unde torn detergentul lichid?!

Unde gasesc acest tip de bec ?!

Pentru cei ce stati la bloc, va s...

Necesar software pt. timeline
 Biodome 27/ Thermica carpatino

Nu pot accesa unele pagini

Experiente cu mecanicii auto

La Digi de la Vodafone
 Creveti

Sare siguranta cand pornesc masin...

Verificare structura de rezistent...

Masina nr 2 - 90% oras, benzina, ...
 

Magazin Online

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
paul_cc

paul_cc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 17.05.2007
Buna ziua. Zilele trecute am facut o comanda online la un magazin specializat pe shoponline cu reputatie in piata, dupa ce am efecutat pasii executarii comenzii am primit un email de confirmare a comenzii la care trebuia sa dau replay pentru a confirma comanada. A doua zi am primit un email de la un consultat de vanzari al acelui magazin in care ma informa ca produsul nu este momentan disponibil nici la ei nici la producator. Atunci am accesat link-ul care era catre acel produs si am observat ca au marit pretul cu 1000 RON, fara a fi anuntat ,dupa care am intrat pe contul meu de pe acel site si m-am uitat in istoricul comenzilor si am observat ca, comanda era inregistrata si in derulare la vechiul pret. Am trimis email la consultantul de vanzari la care acestat a raspuns exact ca si mai inainte. Am mai trimis un email si la biroul de sezizari de la care nu am primit nici acum un raspuns. Oricum am facut o copie pe calculator la pagina de cont in care scria  pretul vechi, data inregistarii comenzii si ca aceasta comanda este in derulare (mentionez ca pe acel site scrie ca preturile sunt valabile 2 zile de la data inregistrarii comenzii). Dupa 2 zile mi-au modificat ei pretul in sectiunea unde era inregistrata comanda mea si scria comanda in derulare, neanuntandu-ma in nici un mod. Astazi am facut o noua comanda pe acel site la un produs similar si in maxim 3 ore am fost sunat de un consultant de vanzari pentru a confirma comanda. Intre timp am intrat pe site si am observat ca vechea comanda a fost anulat de ei fara a ma fi anuntat in vreo-un fel. Vreau sa stiu daca pot fi trasi la raspundere pentru ceea ce s-a intamplat si daca pot sa-i fac sa-mi livreze prima comanda la pretul initial? Multumesc.

Edited by paul_cc, 27 April 2009 - 17:07.


#2
paul_cc

paul_cc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 17.05.2007
up


cineva?

#3
mayyas

mayyas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 26.10.2008
am fost intr-o situatie asemanatoare, dar.........desi pretul se schimbase peste noapte (din cauza euro, majoritatea magazinelor online isi modifica pretul zilnic) pretul pentru comanda mea a ramas acelasi. si eu am sunat atunci disperata la ei si mi-au spus sa stau linistita ca pretul este cel pentru care am dat comanda.

oricum, e bine sa fi prudent...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate