Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum se aude limba romana?

Up time 11 zile

La multi ani @-koss-!

Originea unor cuvinte in Lb. Fran...
 Policlinica Titan sta sa se prabu...

Mașina avariata in parcare l...

Ar veni si la noi un cutremur mar...

Sugestie boxe
 Transfer joc Huawei pe xiaomi

Tastatura si mouse pe nintendo sw...

Separatoare sau disjunctoare?

mecanica
 Accident usor

Achizitie apartament doua camere/...

Recomandare boiler indirect 2 sep...

Cargus Ship & Go - De la 1 Le...
 

Body Building

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
extazy3100

extazy3100

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 04.03.2009
Salut am 19 ani si slabut din fire (ectomorf) 1.70 si 54 kg  si orice incercare de a lua ceva in greutate a fost un esec total. Practic de 2 ani un dans care necesita foarte mult efort fizic (breakdance). Acum o saptamana m-am bagat  la sala de forta mi-am facut deja un program :
Luni - piept + biceps(o grupa de muschi principala si una secundara)
Marti - spate + triceps(o grupa de muschi principala si una secundara)
Miercuri - abdomen
Joi - pauza
Vineri - pauza
Sambata,Duminica - Dansuri
As dori niste sugestii..ce fel de proteine sa iau ca sa ma dezvolte nu neaparat ca masa musculara ci ca fizic..dezvoltarea oaselor chiar si a muschilor.. sunt destul de mic si par foarte fragil.Dar in acelasi timp as dori ceva care sa nu ami afecteze mobilitatea si flexibilitatea corpului.. asta mi-ar afecta dansul si nu mi-as dori!!!   Va multumesc anticipat!!!

#2
adi185

adi185

    Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 795
  • Înscris: 26.10.2003
proteina WHEY .


si iti trebuie MULTA RABDARE. in 1 saptamana nu faci nimik nici in 1 luna... dupa 1 an intreaba daca nu cresti..etc...ce trebe facut, nu dupa o saptamana!!!

#3
coolsport

coolsport

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 26.04.2006
umeri si picioare nu? parerea mea e sa lucrezi o zi da una nu si toate grupele musculare.

#4
extazy3100

extazy3100

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 04.03.2009

 adi185, on Mar 18 2009, 23:35, said:

proteina WHEY .


si iti trebuie MULTA RABDARE. in 1 saptamana nu faci nimik nici in 1 luna... dupa 1 an intreaba daca nu cresti..etc...ce trebe facut, nu dupa o saptamana!!!

Tocmai de asta am intrebat..timp de 1 an sa fac bine ceea ce fac .. nu asa de capul meu:)

 coolsport, on Mar 19 2009, 10:08, said:

umeri si picioare nu? parerea mea e sa lucrezi o zi da una nu si toate grupele musculare.

Picioare nu bag ..alerg zi de zi le am bine intretinute si + ami pierd toata mobilitatea la ele!!!

#5
adi185

adi185

    Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 795
  • Înscris: 26.10.2003
cum sa-ti pierzi mobilitatea la picioare daca lucrezi picioare??


lucrand picioarele ajuti la dezvoltarea intregului corp.


fa streching pentru mobilitate

sunt multi culturisti profesionisti care fac sfoara

#6
Baphomet

Baphomet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,440
  • Înscris: 15.06.2008

 adi185, on Mar 18 2009, 23:35, said:

dupa 1 an intreaba daca nu cresti..etc...ce trebe facut
Hai sa fim seriosi, dupa un an e tardiv.
Primele rezultate, chiar si-n cazul unui ectomorf, trebuie sa se vada in 3-4 luni, daca se antreneaza, hraneste si odihneste corespunzator.


 adi185, on Mar 19 2009, 15:48, said:

lucrand picioarele ajuti la dezvoltarea intregului corp.
Desi am citit articole despre ipoteza asta, cel putin in cazul meu si al unui alt coleg de club (amandoi suntem avansati), s-a confirmat contrariul.
Ori de cate ori am accentuat trenul inferior in egala masura cu cel superior, rezultatele au fost la parametri medii sau altfel spus, nimic spectaculos. Ei bine, cand am scos trenul inferior din program, cel superior a explodat in dezvoltare. Iar explicatia e banala si predictibila. De aceea eu unul nu cred in ipoteza asta, pe care o consider mit, cel putin in privinta unui anumit esantion. Deci afirmatiile lui Tom Platz, cum ca facea picioare si-i cresteau bratele, o fi dat rezultate pt el desi imaginile cu el spun contrariul.

Edited by Baphomet, 20 March 2009 - 23:31.


#7
adi185

adi185

    Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 795
  • Înscris: 26.10.2003
Genoflexiunile stimuleaza cel mai mult secretia naturala de testosteron, deci ajuta toate grupele musculara pentru a creste.

#8
Fishhh

Fishhh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 540
  • Înscris: 24.06.2008
adi185 tu vorbești prostii cu proteina aia a ta , daca are nevoie de proteine sa mănânce carne nu prostii .
Parearea mea : Lu creaza toti muschii intr-o zi , e cel mai bine .

#9
mortis

mortis

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 847
  • Înscris: 04.10.2006

 Fishhh, on Mar 21 2009, 07:51, said:

adi185 tu vorbești prostii cu proteina aia a ta , daca are nevoie de proteine sa mănânce carne nu prostii .
Parearea mea : Lu creaza toti muschii intr-o zi , e cel mai bine .



cum sa faci toate grupele de muschi intr-o zi...? omori omul.

Antrenamentul meu spre exemplu era (pe grupe):

Piept
Spate
Biceps + triceps
umeri+trapez

picioare de asemenea nu am facut, nu ma laud dar am mostenit ca genetic niste picioare mai solide si oricum mai fac ciclism (amator dar oricum)

Ca ectomorof trebuie sa bagi in tine mult mai multa proteina decat ceilalti , asta ti-e clar , iar breakdance-ul iti arde ceva calorii , cu proeteinele... nu stiu nu ma bag incearca daca poti sa mananci de 5-6 ori pe zi si de preferinta in fiecare zi cam la celeasi ore.  
Despre antrenamentul tau ce pot spune , multi recomanda asa cum faci tu desi stiam piept +triceps spate +biceps . Personal le-am incercat pe ambele adica piept +biceps si spate +triceps/ piept +triceps si spate +biceps. Insa niciodata nu ramaneam cu destul energie ca sa fac la fel de bine ca atunci cand le-as fi facut separat.
Era simplu de ce : la piept folosesti triceps si la spate biceps la cealalta combinatie poate pur si simplu lucram eu prea intens.

Abdomenul se zice sa il antrenezi ca o grupa separata de muschi (e o grupa mica si e usor s-o suprasoliciti si spre deosebire de altele nu sesizezi la fel de usor cand ai incalcat limita): fiind ectomorf insa si la greutatea ta probabil nu trebuie sa tragi mult sa se vada patratelele (daca te intereseaza , nu de alta in general sunt foarte greu de conturat ca oricat de putina grasime le acopera)

Cu dezvoltatul oaselor .. aici e un pic mai greu , indirect ele se dezvolta si cu necesitatea (trage un muschi mai tare de punctul de insertie osul se va dezvolta mai mult pentru a compensa) insa sa stimulezi tu cresterea cel mult calciu si daca faceai baschet. (chiar nu am auzit de facut ceva in privinta asta , decat la varsta foarte frageda insa omul creste pana la varsta de 20-25 de ani ma refer la osatura deci not all is lost :D)

#10
Baphomet

Baphomet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,440
  • Înscris: 15.06.2008

 adi185, on Mar 21 2009, 07:35, said:

Genoflexiunile stimuleaza cel mai mult secretia naturala de testosteron, deci ajuta toate grupele musculara pentru a creste.
Adi stiu, cunosc teoria vehiculata prin reviste, insa in cel putin doua cazuri de practicanti avansati, cum spuneam mai sus, s-a observat un contrariu intuibil de altfel. Pt ca una e sa sustii anabolic cresterea intregului corp lucrat si alta e sa sustii cresterea doar a jumatate a lui. Evident ca-n primul caz e mai greu si rezultatele apar in consecinta.
De aceea, nu stiu pe ce studii serioase se bazeaza acea afrmatie : daca faci picioare cresti peste tot. Pt ca regula de aur e alta : creste ceea ce lucrezi (si usor adiacentele). Una e sa distribui nutritia pe 2-3 grupe adiacente (sa zicem umeri, piept, triceps) si alta e sa o distribui la toate. Degeaba fac genuflexiuni daca lucrez prea putin bratele. Acestea din urma nu vor creste doar pt ca fac genuflexiuni si sintetizez mai mult testosteron, dar inutil pt ele. Nu, ci picioarele vor creste mult mai mult, pt ca bratele cer nutrienti mai putini. In cel mai bun caz voi avea un spate mai capabil. Asadar, pt moment raman impotriva ideii ca lucrand picioarele, se inregistreaza un progres pt trenul superior mai mare decat daca nu le-am lucra. Practica mi-a confirmat contrariul - creste doar ceea ce lucrezi. Dar din motive deontologice, raman deschis unor teste sau explicatii mai concludente, cu privire la aceasta ipoteza.

Edited by Baphomet, 21 March 2009 - 09:24.


#11
adi185

adi185

    Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 795
  • Înscris: 26.10.2003
nu m-am referit ca daca faci numai geno cresti peste tot... ci daca faci geno si lucrezi la fel corpul aceleasi exercitii acelasi nr de repetari, etc. cresti putin mai bine decat daca nu ai face deloc picioare si ti-ai antrena la fel trenul superior ca si cand ai face picioare

#12
Baphomet

Baphomet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,440
  • Înscris: 15.06.2008

 adi185, on Mar 21 2009, 09:39, said:

daca faci geno si lucrezi la fel corpul aceleasi exercitii acelasi nr de repetari, etc. cresti putin mai bine decat daca nu ai face deloc picioare si ti-ai antrena la fel trenul superior ca si cand ai face picioare

Da, cresti mai bine dar doar la grupele adiacente. In cazul coapselor, ar fi spatele inferior, fesieri etc.
Dar oare i-a crescut cuiva mai repede antebratele sau bicepsii, lucrand si coapse ? Si daca zice ca da, cum a stabilit ca din cauza antrenamentului coapselor si nu a antrenamentului specific grupelor respective ? Testul e simplu. Faci antebrate si becepsi cateva luni, cu si fara coapse antrenate. Ei bine, testul facut de mine si nu numai, a relevat contrariul : cand nu am facut coapse, antebratele si bicepsii au crescut mai repede. De altfel tot trenul sperior.

Stiu, ipoteza spune ca doar atunci cand se lucreaza totul, antrenamentul picioarelor ar avea o contributie stimulativa generala, gratie unui sinergism. Dar cum s-a stabilit acest lucru si de ce cazuistica altora, l-a disconfirmat ? Adica atunci cand au scos picioarele, cresterea la trenul superior a fost incontestabil mai accelerata, gratie necesarului de reface mai mic si a posibilitatii de a le lucra mai tare.

Si ca veni vorba, cum ramane cu distributia refacerii (necesarul de nutrienti si odihna) ? Antrenarea picioarelor (alaturi de trenul superior), cere o refacere implicit mai mare. In mod logic, repartitia refacerii implica o portie mai mica fiecarei jumatati a corpului. In concluzie, orice adaos de grupa lucrata (picioare in acest caz), mai taie din felia numita refacere generala a corpului. Cand lucrezi tot corpul, e firesc sa fii mai obosit si sa te refaci mai greu (deci sa cresti mai greu) decat atunci cand lucrezi doar 1-2 grupe adiacente. Si sper sa nu vina cineva c-o noua teorie, cum ca atunci cand lucreaza tot corpul, e mai odihnit si mai capabil de un antrenament mai dur al restului corpului. :)

Deci eu sustin ca beneficiarii colaterali ai unui efort sunt muschii adiacenti si nu antagonici sau din alta jumatate a corpului. E normal sa intre si sa creasca tricepsul la piept si umeri, e normal sa intre si sa creasca bicepsul la spate. Insa a astepta sa creasca mai repede bicepsii pt ca lucrezi inclusiv picioare, mi se pare nesustenabil. Insa cum ziceam, raman deschis cercetarilor.

Edited by Baphomet, 21 March 2009 - 10:48.


#13
adi185

adi185

    Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 795
  • Înscris: 26.10.2003
evident ca nu ai cum sa "masori" cresterea in perioada cand faci picioare si in perioada cand nu faci picioare:)

dar din ce studii am citit ca picioarele stimuleaza testosteronul deci... ai mai mult testosteron in organism=> anabolism, crestere(a muschiului stimulat)

normal ca nu o sa cresti la brate daca nu le lucrezi deloc:)

studiul tau este si el adevarat deoarece cum tu ai zis , ai avut mai  mult timp de refacere la trenul superior si toti nutrientii au fost directionati catre grupele lucrate.

#14
Kcuf_di

Kcuf_di

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 785
  • Înscris: 19.01.2007
Ce inseamna a "disconfirma"?

#15
Baphomet

Baphomet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,440
  • Înscris: 15.06.2008

 adi185, on Mar 21 2009, 19:16, said:

1. evident ca nu ai cum sa "masori" cresterea in perioada cand faci picioare si in perioada cand nu faci picioare:)
2. dar din ce studii am citit ca picioarele stimuleaza testosteronul deci... ai mai mult testosteron in organism=> anabolism, crestere(a muschiului stimulat)

1. Ba da, noi ne masuram cu centimentrul, cu hainele, cu oglinda, cu camera foto si cu ochii celorlalti.

2. Da, dar daca se ia in calcul ca avantajul cresterii testosteronului, e nivelat sau contrabalansat de faptul ca sunt mai multe grupe de refacut, ce rezulta ?

 Kcuf_di, on Mar 21 2009, 21:59, said:

Ce inseamna a "disconfirma"?
A demonstra contrariul.

Edited by Baphomet, 22 March 2009 - 08:14.


#16
absolutep0wer

absolutep0wer

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 146
  • Înscris: 05.03.2009

 extazy3100, on Mar 18 2009, 22:28, said:

Salut am 19 ani si slabut din fire (ectomorf) 1.70 si 54 kg  si orice incercare de a lua ceva in greutate a fost un esec total. Practic de 2 ani un dans care necesita foarte mult efort fizic (breakdance). Acum o saptamana m-am bagat  la sala de forta mi-am facut deja un program :
Luni - piept + biceps(o grupa de muschi principala si una secundara)
Marti - spate + triceps(o grupa de muschi principala si una secundara)
Miercuri - abdomen
Joi - pauza
Vineri - pauza
Sambata,Duminica - Dansuri
As dori niste sugestii..ce fel de proteine sa iau ca sa ma dezvolte nu neaparat ca masa musculara ci ca fizic..dezvoltarea oaselor chiar si a muschilor.. sunt destul de mic si par foarte fragil.Dar in acelasi timp as dori ceva care sa nu ami afecteze mobilitatea si flexibilitatea corpului.. asta mi-ar afecta dansul si nu mi-as dori!!!   Va multumesc anticipat!!!


bea in fiecare 1 litru de lapte in combinatie cu 5-6 oua,fa-le shake si bea cind nu ti-e foame,sa vezi cum te ingrasi 3kg pe luna

#17
Valy1

Valy1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,206
  • Înscris: 06.01.2007

 absolutep0wer, on Mar 23 2009, 15:39, said:

bea in fiecare 1 litru de lapte in combinatie cu 5-6 oua,fa-le shake si bea cind nu ti-e foame,sa vezi cum te ingrasi 3kg pe luna
foarte inteligent  :death:

#18
ciutacu

ciutacu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 11.08.2007

 adi185, on Mar 21 2009, 10:39, said:

nu m-am referit ca daca faci numai geno cresti peste tot... ci daca faci geno si lucrezi la fel corpul aceleasi exercitii acelasi nr de repetari, etc. cresti putin mai bine decat daca nu ai face deloc picioare si ti-ai antrena la fel trenul superior ca si cand ai face picioare
Intr-adevar, sporesti secretia de testosteron, dar totodata trimit substantele nutritive in picioare. Ma tot intreb daca anabolismul sporit este mai insemnat decat consumul substantelor de picioare.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate