Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Colectionari de telefoane

Tavan plin de apa in baie, de la ...

Aplicație funcționala pentru flip...
 Taiat gheare pisica - Cu ce, ce r...

Retragere email trimis

German maister

Sfat Sistem hi-fi
 Cați kilowati am consumat?

Alegere antigel - G11/G12 etc

Problema centrala

Caut o culegere de probleme de fi...
 Nu-mi mai pot practica meseria di...

Alternativa daca cade curentul: c...

Înștiințare - schema de ...

A reusit cineva sa vanda energie ...
 

Exces de Amoxicilina, SUNT DISPERAT

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
WhiteCrimson

WhiteCrimson

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 71
  • Înscris: 05.04.2008
Am luat un tratament de sinuzita cu amoxicilina prescris de medicul de familie, eu sunt sedentar si foarte slab.
Dupa 3 zile de amoxicilina m-au apucat niste stari de teama, de frica, ameteala.
M-am uitat in prospectul de la amoxicilina si scrie ca in exces duce la convulsii epileptice.
Nu am luat in exces dar poate sunt prea slab pt acest medicament.
Mi-e frica ca nu mai sunt intreg la cap, ca am innebunit, mi-e frica chiar de moarte. Daca imi poate spune cineva orice sfat sau imi poate explica ce am patit as fi foarte recunoscator.
Nu am dormit toata noaptea si acum daca ma pun in pat ma apuca groaza :(( dooooooamne, ce am patit? :((

#2
rox

rox

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,348
  • Înscris: 28.11.2004
esti paranoic, nu ti s-a intimplat nimic. nu te mai autosugestiona si o sa fii bine. convulsiile epileptice nu asa se manifesta, asa ca potoleste-te si termina-ti tratamentul, daca vrei sa nu-l fi luat degeaba.

#3
Stapanul_clonelelor

Stapanul_clonelelor

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,340
  • Înscris: 08.07.2008
Astea mai degraba imi suna a anxietate si atacuri de panica...in nici un caz convulsii epileptice :lol:

Edited by Stapanul_clonelelor, 08 March 2009 - 10:45.


#4
Mirovaia_Scorb

Mirovaia_Scorb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,722
  • Înscris: 30.03.2004
Varsta ?

#5
WhiteCrimson

WhiteCrimson

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 71
  • Înscris: 05.04.2008
23 de ani.

ms mult, m-am mai linistit putin.

daca tot intrati poate imi puteti recomanda un psiholog, eu nu stiu unde sa gasesc.

pana la urma nu mai conteaza daca e paranoia sau altceva, vreau sa ma vindec cumva.

off, viata asta ... unii mai "crapa" de la stresu asta :(

#6
portocaLeu

portocaLeu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 415
  • Înscris: 16.08.2008

 WhiteCrimson, on Mar 8 2009, 10:55, said:

off, viata asta ... unii mai "crapa" de la stresu asta :(


Mai traiesti?
Alta data sa iei nr de tel. al lu' nenea doftoru' care ti-a dat tratamentu'.
Oooof, viata meaaa!

#7
Nanoq

Nanoq

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 205
  • Înscris: 26.12.2008
Aceste stari de teama, de frica le ai in general sau au aparut acum si tu consideri ca-s legate de antibiotic?

Daca problema este mai de mult si amoxicilina este doar un episod, atunci ar trebui sa vorbesti cu un psihoterapeut (nu doar un psiholog). Daca pur si simplu te-ai panicat acum incearca sa te linistesti. Pe toti ne sperie cate ceva si in general necunoscutul. Multa lume nu se pricepe la medicamente si de aici o nesiguranta, o stare de teama si tendinta de a pune in carca medicamentului mai multe efecte negative decat este cazul.
Gandeste pozitiv: chiar daca esti slab, la 23 de ani ai totusi o greutate si exista antibiotice mult mai puternice si cure care tin uneori timp indelungat luate si de persoane slabe.

Daca simptomele persista cel mai bine este sa contactezi medicul de familie care ti-a prescris tratamentul.

#8
WhiteCrimson

WhiteCrimson

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 71
  • Înscris: 05.04.2008
Asa e, am pus in carca medicamendului probleme care au inceput de cand aveam 4-5 ani si au continuat de-a lungul vietii. E vorba de socurile pe care le-am suferit de-a lungul vietii, destul de multe pt un singur om, tinand cont ca m-am inchis in mine de fiecare data fiind timid si putin introvertit. Faptul ca am explodat in timp ce luam antibiotic se pare ca e doar o coincidenta.

Am trimitere de la medic la psiholog si la psihiatru.

Sa vedem ce-o iesi. doua lucruri ma sperie acum: 1. se va vindeca vreodata? sau sunt nebun cu acte in regula (asta m-ar face sa ma autodistrug complet) :( o sa fac tot ce pot, deja am inceput sa'mi schimb stilul de viata si 2. Balaceanca
Dar e si un lucru care ma motiveaza: acum la greu, am refacut niste legaturi care disparusera, some new old friends :x

Bafta all si aveti grija sa nu puneti la suflet tot raul si daca nu puteti, un psiholog poate indrepta ceva ce mai tarziu se poate transforma in catastrofa.

Multumesc pt raspunsuri.

later edit: inca un lucru vreau sa mai zic ca daca tot am inceput sa vorbesc depre problema mea ... legat de "nebunie" -> acum am o dorinta nebuna sa imi demonstrez ca pot invinge un adversar de temut.

daca vreti sa ma incurajati, multumesc, imi va face mult bine stiind ca sunt sustinut.

Edited by WhiteCrimson, 09 March 2009 - 12:53.


#9
maltese

maltese

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,847
  • Înscris: 16.04.2006
Se rezolva, nu iti fa griji.
Daca vrei o incurajare gandeste-te ca aceste tulburari sunt pe baza chimica, niste dezechilibre ale neurotransmitatorilor, asa ca nu esti tu vinovat.

#10
Nanoq

Nanoq

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 205
  • Înscris: 26.12.2008
WhiteCrimson ,

In primul rand nu esti nebun. Si nu este deloc productiv sa te gandesti la Balaceanca.

In legatura cu trimiterea pe care o ai as vrea sa fac cateva mentiuni:

Psihiatrul este medic si se ocupa in special de tratamentul medicamentos.

Psihoterapeutul este un absolvent de psihologie, medicina sau alte cateva facultati care a urmat cursurile unei scoli de psihoterapie. Cu un psihoterapeut poti avea sedinte de psihoterapie care sa te ajute sa treci peste urmarile acelor "socuri ale vietii" de care ai vorbit.

Psihologul este un absolvent de psihologie care daca vrei iti poate da anumite sfaturi, dar nu are dreptul si competenta sa sustina sedinte de psihoterapie.

As mai mentiona ca exista medici psihiatri care sunt si psihoterapeuti. Daca ai un dezechilibru al neurotransmitatorilor poate ar trebui sa gasesti un astfel de medic/psihoterapeut.


Cu riscul de a sarii in sus multe persoane am sa-ti spun ca mai exista si varianta homeopatiei care la unelele (doar la unele) persoane functioneaza. Depinde insa si cat de serioasa este problema ta.

Multa sanatate!

Edited by Nanoq, 09 March 2009 - 20:16.


#11
monokeros

monokeros

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,074
  • Înscris: 11.11.2003
Uneori se intampla ca antibioticul sa distruga microbi a caror moarte elibereaza toxine in sistem si efectiv declanseaza senzzatii acute ca "ceva nu e in regula". Se produc in special la subiecti hipersensibili cum pare a fi cazul. Am avut un asemenea caz cu doua saptamani in urma, la o toxiinfectie alimentara. Administrarea de antibiotic a dus aproape la un veritabil atac de panica (anxietate, senzatie de sufocare, teama ca se intampla ceva grav). Pacientul nici macar nu avea antecedente de asa ceva, era cunoscut ca un tip calm si fara spaime in viata. Aproape niciodata nu e ceva veritabil grav, e pur si simplu un semn ca antibioticul isi face treaba, chit ca uneori omoara si "pe alaturi de tinta". Daca nu apar alte complicatii (e rar) efectele rele inceteaza in doua-trei zile. In orice caz trebuie consultat medicul curant. In rare cazuri schimbarea antibioticului poate fi necesara dar tocmai de aceea este decizia specialistului. In rarissime cazuri uciderea masiva a microbilor duce la reactii de tip alergic, pentru ca fragmente din corpul germenilor se raspandesc in sistem si duc la reactii acute ale organismului, insa daca nu au aparut in primele 24 de ore e aproape imposibil sa apara mai tarziu, tocmai ca ele sunt de obicei fenomene pe termen foarte scurt. Sensibilitatile si anxietatea pot face obiectul specialistilor de profil dupa ce e clar ca n-a fost o simpla reactie adversa la tratament. Asa cum e descris cazul, pari pur si simplu un tip cu alarmele setate mai jos decat media. Pe undeva e mai bine, ca nu risti sa ignori o boala. Vestea mai rea e ca sistemele de tipul asta emit numeroase alarme false. Oricum nu mi-as face mari probleme :) Hipersensibil nu inseamna in nici un caz nebun. E de altfel foarte probabil ca ai trait un fenomen obiectiv, nicidecum o iluzie.

Edited by monokeros, 04 May 2009 - 23:00.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate