Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Site neplatit..
Last Updated: Feb 13 2009 13:48, Started by
alentin
, Feb 03 2009 18:18
·
0
#1
Posted 03 February 2009 - 18:18
Nu sunt sigur ca am postat unde trebuie, daca este asa rog adminul sa mute topicul la locul potrivit. Scuze.
Iata despre ce este vorba. Fac un site pentru cineva. Simplu si functional, domeniul imobiliar. Omu` isi ia domeniu in RO, imi da datele de acces, ne intelegem la pret si incepem munca. Pun site-ul pe net, mai facem ceva modificari, studiem, verificam, aplicam, etc. Vine ziua platii. Omu` se prezinta cu jumatate din suma si ne intelegem pentru a doua jumatate a sumei cel tarziu duminica (1 februarie). Il sun si imi promite ca face plata in ziua urmatoare (luni). Nu s-a intamplat asa, a mai trecut o zi. Nu avem nici un contract, doar o intelegere verbala si nu sunt de acord ca site-ul sa stea pe net atata timp cat omul nu mi-a platit toata munca. Pot foarte repede sa dau site-ul jos de pe net si il las cu "ochii in ploaie". Ce pot sa fac (din punct de vedere legal)? Intreb pentru ca sunt sigur ca au mai patit-o si altii. Multumesc. |
#2
Posted 03 February 2009 - 18:38
alentin, on Feb 3 2009, 18:18, said: Nu sunt sigur ca am postat unde trebuie, daca este asa rog adminul sa mute topicul la locul potrivit. Scuze. Iata despre ce este vorba. Fac un site pentru cineva. Simplu si functional, domeniul imobiliar. Omu` isi ia domeniu in RO, imi da datele de acces, ne intelegem la pret si incepem munca. Pun site-ul pe net, mai facem ceva modificari, studiem, verificam, aplicam, etc. Vine ziua platii. Omu` se prezinta cu jumatate din suma si ne intelegem pentru a doua jumatate a sumei cel tarziu duminica (1 februarie). Il sun si imi promite ca face plata in ziua urmatoare (luni). Nu s-a intamplat asa, a mai trecut o zi. Nu avem nici un contract, doar o intelegere verbala si nu sunt de acord ca site-ul sa stea pe net atata timp cat omul nu mi-a platit toata munca. Pot foarte repede sa dau site-ul jos de pe net si il las cu "ochii in ploaie". Ce pot sa fac (din punct de vedere legal)? Intreb pentru ca sunt sigur ca au mai patit-o si altii. Multumesc. |
#3
Posted 03 February 2009 - 18:42
nuba, nu face asa...
da-i saitu jos, si pune-i tu o poza mare, pe prima pagina, cu textul: "Mârlan cu banii", ce chizda ma-sii, ca doar nu e munca lui... |
#4
Posted 03 February 2009 - 18:53
Trebuia sa iei un avans de cel putin 50%.. Am patit-o si eu si de atunci nu mai fac nimic pt nimeni fara un avans.
|
#5
Posted 03 February 2009 - 18:57
Trebuie sa setezi munca pe perioade, sau zone, depinde de tipul muncii prestate...sa iei bani in transe mici pe perioade mici, astfel nu risti mai nimic
Ex: 4 etape / 4 transe de ... euro 1. concept 2. layout 3. template 4. content |
#6
Posted 03 February 2009 - 19:02
aici s-ar putea lua in discutie avantajele unei persoane juridice fata de o persoana fizica (nu stam sa argumentam acum);
credeti-ma, ca si pe persoana juridica s-au dat TEPE, ca si noi avem probleme cu clientii, ca alergam dupa ei, ca ne miram cum astia mai "babani" nu platesc in timp ce aia mici vin primii cu banii... insa, cele mai periculoase afaceri sunt cele la negru, cele lipsite de contract... eu zic ca daca se gandeste cumva proprietarul sa iti schimbe el parolele si sa nu-ti mai dea niciun ban, chiar n-ai ce-i face... nu poti face nicio reclamatie, nu poti sustine in niciun fel ca ai anumite drepturi - mai ales financiare... |
#7
Posted 03 February 2009 - 19:58
well... de acum să știi și tu:
1) lucrezi pe serverul tău 2) iei avans 3) îi dai site-ul când a plătit tot sau când mai are puțin de plătit Dacă nu ai un contract, nu poți face nimic altceva în afară de a spera că nu e chiar atât de nesimțit |
#8
Posted 03 February 2009 - 20:02
N-a trecut decat o zi vad. Poate nu e rau intentionat.
Mai suna-l maine. |
#9
Posted 03 February 2009 - 20:22
Am patit si eu cu destui asa. Unu m-a amanat vreo 3-4 luni cu plata. Imi spunea ca e plecat din tara dar email-urile si le citea de pe acelasi IP. Cum s-a purtat el cu mine asa ma port si eu cu el acum (tocmai am aflat ca i s-a dus baza de date si nu avea nici un back-up).
Poate iti este invatatura de minte sa nu mai lucrezi pe server-ul clientului. |
#10
Posted 03 February 2009 - 20:32
Regula nr 1: Nu lucra fara avans
Regula 2: Nu te imprietenii cu clientii |
|
#11
Posted 04 February 2009 - 16:36
Daca poti, scoate-i situl si pune-i o pagina "in constructie" sau ceva asemanator.
|
#12
Posted 04 February 2009 - 16:42
mihail.cazacu, on Feb 4 2009, 16:36, said: Daca poti, scoate-i situl si pune-i o pagina "in constructie" sau ceva asemanator. Si dat fiind ca hostingul nu l-a specificat cine-l administreaza poate nici nu mai are acces la domeniu... In momentul in care faci fara contract situri te poti astepta si la lucruri de genul din pacate... |
#13
Posted 04 February 2009 - 16:47
Pana la urma care este suma in discutie. Poate este prea mare si omul nu are acum banii.
|
#14
Posted 04 February 2009 - 18:32
Ravy, on Feb 4 2009, 16:42, said: Am primit pe mess astfel de situri... Din punctul meu de vedere nu este ok pentru cei care fac asta dpdv "profi". Proprietarul poate sa zica oricand ca "sunt niste imbecili" si ti-ai facut singur reclama proasta... Eu nu cred ca "da bine" aceasta metoda orice justificare ai avea... Si dat fiind ca hostingul nu l-a specificat cine-l administreaza poate nici nu mai are acces la domeniu... In momentul in care faci fara contract situri te poti astepta si la lucruri de genul din pacate... Sigur ca daca nu mai are acces la server toata discutia e pur teoretica. |
#15
Posted 04 February 2009 - 20:56
alentin, on Feb 3 2009, 18:18, said: Nu sunt sigur ca am postat unde trebuie, daca este asa rog adminul sa mute topicul la locul potrivit. Scuze. Iata despre ce este vorba. Fac un site pentru cineva. Simplu si functional, domeniul imobiliar. Omu` isi ia domeniu in RO, imi da datele de acces, ne intelegem la pret si incepem munca. Pun site-ul pe net, mai facem ceva modificari, studiem, verificam, aplicam, etc. Vine ziua platii. Omu` se prezinta cu jumatate din suma si ne intelegem pentru a doua jumatate a sumei cel tarziu duminica (1 februarie). Il sun si imi promite ca face plata in ziua urmatoare (luni). Nu s-a intamplat asa, a mai trecut o zi. Nu avem nici un contract, doar o intelegere verbala si nu sunt de acord ca site-ul sa stea pe net atata timp cat omul nu mi-a platit toata munca. Pot foarte repede sa dau site-ul jos de pe net si il las cu "ochii in ploaie". Ce pot sa fac (din punct de vedere legal)? Intreb pentru ca sunt sigur ca au mai patit-o si altii. Multumesc. Personal pot spune ca sunt in ambele tabere platesc dar si incasez banii, parerea mea este ca tu te-ai grabit o zi, doua de intarziere nu este o mare problema in relatiile comerciale, modul de abordare agresiv nu este recomandat, probabil ca vei recuperae restul de banii dar vei pierde clientul. In cazul meu un client multumit mi-a adus inca 5-6 clienti, de multe ori nu am castigat nimic la anumite tranzactii doar sa fie clientul multumit iar ulterior am primit comenzi mult mai mari si profitabile. Relatiia cu clientul este foarte importanta, potentiali clienti se invart in aceleasi cercuri. Recomandarile pe care le-ai primit aici pe forum, eu personal nu le aplic si probabil de aceia am clienti cu care lucrez de 9 ani, clientul va fi asa cum il tratezi, adica daca il tratezi cu raceala va fi rece si el cu tine. In decursul anilor am primit si ,, tepe " dar am si un portofoliu de clientii care au incredere in mine si am ajuns sa fim prieteni, aceasta compenseaza acele cateva persoane de care te lovesti in viata. In cazul tau concret, eu zica sa ii explici ca arde si ai nevoie de banii, sa nu faci rabat de calitate sau santaj etc, pentru ca in final vei avea de pierdut. Nici nu poti sa iti inchipui cate probleme se pot rezolva cu frumosul, ma gandesc ca nu ai facut site-ul pentru un grup de recuperatori sau camatari . Succes |
|
#16
Posted 06 February 2009 - 08:48
Dap, fara contract, in cazul acesta clientul ramane cu restul de bani si cu site-ul.
Ti-ai strica reputatia pentru totdeauna daca i-ai sabota site-ul. Inchide ochii si viata merge mai departe. |
#17
Posted 06 February 2009 - 12:25
netul, on Feb 3 2009, 20:32, said: Nu te imprietenii cu clientii Exista mai multe tipuri de clienti in cazul asta: 1. clientii care au fost dezamagiti de lucrarea executata si nu prea mai vor sa plateasca dupa ce ei insisi recunosc ca au luat teapa 2. clientii care si-au pierdut prima fascinatie pentru lucrarea lor si abandoneaza proiectul inainte de a-ti plati 3. clientii care te-au cunoscut prea de-aproape, care s-au imprietenit cu tine - asa cum spunea @Netul - si care mizeaza pe chestia asta pentru a amana plata 4. clientii care nu mai au bani 5. clientii tepari nu am reusit sa-i insir pe toti aici, insa trebuie sa stii ca aceste caracteristici sunt permutabile si se pot comasa; pe viitor e bine sa iei in calcul aceste 5 puncte si sa lupti pentru ele: - fa lucruri de calitate - fa lucruri cat se poate de repede - nu o lalai pana se plictiseste clientul - nu te imprieteni cu clientii - nu te apuca de lucruri ieftine sau pentru oameni ieftini - nu avea incredere in clienti The_recruit, on Feb 6 2009, 08:48, said: Ti-ai strica reputatia pentru totdeauna daca i-ai sabota site-ul. Inchide ochii si viata merge mai departe Da-o-n ma-sa de reputatie, daca ai un dram de bun simt te duci la el: buna ziua, am venit sa finalizam situatia financiara: pac pac! E bine sa domini clientul, sa fii acel FUNKY dar si DUR intreprinzator care vorbeste de la un etaj mai sus decat clientul: in definitiv el are nevoie de serviciile tale... |
#18
Posted 06 February 2009 - 21:29
soul4blade, on Feb 6 2009, 12:25, said: TOUCHE! Exista mai multe tipuri de clienti in cazul asta: 1. clientii care au fost dezamagiti de lucrarea executata si nu prea mai vor sa plateasca dupa ce ei insisi recunosc ca au luat teapa 2. clientii care si-au pierdut prima fascinatie pentru lucrarea lor si abandoneaza proiectul inainte de a-ti plati 3. clientii care te-au cunoscut prea de-aproape, care s-au imprietenit cu tine - asa cum spunea @Netul - si care mizeaza pe chestia asta pentru a amana plata 4. clientii care nu mai au bani 5. clientii tepari nu am reusit sa-i insir pe toti aici, insa trebuie sa stii ca aceste caracteristici sunt permutabile si se pot comasa; pe viitor e bine sa iei in calcul aceste 5 puncte si sa lupti pentru ele: - fa lucruri de calitate - fa lucruri cat se poate de repede - nu o lalai pana se plictiseste clientul - nu te imprieteni cu clientii - nu te apuca de lucruri ieftine sau pentru oameni ieftini - nu avea incredere in clienti i se rupe lui de reputatie, e vorba de bani, intelegi? Da-o-n ma-sa de reputatie, daca ai un dram de bun simt te duci la el: buna ziua, am venit sa finalizam situatia financiara: pac pac! E bine sa domini clientul, sa fii acel FUNKY dar si DUR intreprinzator care vorbeste de la un etaj mai sus decat clientul: in definitiv el are nevoie de serviciile tale... Cred ca faci referire la ,, clientii" care sunt sub 18 ani, ,, afaceri prin scari de bloc" Nici o firma nu va tolera asa ceva ,,etaj superior" In urma cu un an am reziliat un contract important cu un prestator pentru lucruri mai putin grave, nimeni nu este de neinlocuit. atat prestatorul cat si beneficiarul au clientii lor si cei care au ceva experienta stiu foarte bine ca o astfel de relatie trebuie intretinuta cu atentie si respect reciproc. Niciodata nu trebuie sa privesti de sus, nici macar atunci cand iti permiti acest lucru. Clientul solicita oferte de la minim 2-3 prestatori dar incheie contractul cu unul singur, pentru a fi tu cel ales trebuie sa oferi mai mult de cat ceilalti si de multe ori acest ,, mai mult" este relatia ta cu el. Pentru recuperarea baniilor in acest caz ,, daca nu au fost incasati deja" o discutie civilizata de la egal la egal va rezolva situatia. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users