Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Pareri despre CEL.ro
Last Updated: Oct 25 2022 17:09, Started by
laurentiu_m
, Jan 26 2009 22:33
·
0
#37
Posted 27 November 2015 - 02:15
Salutare colegi!
As dori sa aflu parerea voastra, daca am procedat bine, sau nu! Situatia se prezinta in felul urmator: Am efectuat o comanda la un TV luni (23.11), a doua zi am primit email de la ei, de confirmare, si m-au instiintat ca in maxim 2 zile lucratorare voi primi comanda. In aceasta seara (26/27), am avut inspiratia de a cauta pe net pareri despre acest cel.ro. Am avut surpriza sa gasesc numai pareri negative (din pacate ). :-( Dupa aceste pareri negative, am decis sa fac alta comanda (acelasi TV) de la o alta firma (online) mult mai serioasa (nu o sa ii dau numele), firma de la care am mai comandat in trecut, si cu care nu am avut niciun fel de probleme, In acelasi timp, am decis sa le trimit email celor de la cel.ro prin care i-am anuntat ca doresc anularea comenzii, dat fiind faptul ca au trecut cele (maxim) 2 zile lucratoare, in care trebuiau sa imi trimita coletul. Asadar, considerati ca am procedat bine in aceasta situatie? Daca ma voi pomeni cu curierul trimis de cei de la cel.ro, si ii spun ca refuz primirea coletului, mi se va aloca mie taxa de transport? Vor exista eventuale consecinte pe care voi fi nevoit sa le suport?! Va multumesc mult inca de pe acum pentru ajutorul vostru! Am uitat sa precizez, cred ca nu au apucat sa trimita coletul, deoarece nu mi-au trimis email cu nr AWB! Edited by planner26, 27 November 2015 - 02:35. |
#38
Posted 27 November 2015 - 10:59
Tot ce am achizitionat anul acesta a venit repede si ambalat corespunzator. Nu am platit insa ramburs, probabil ca se misca mai bine cand au bani in buzunar:).
|
#39
Posted 27 November 2015 - 15:37
Se pare ca ai fost norocos!
Totuși aștept rãspuns la ceea ce am întrebat! |
#40
Posted 27 November 2015 - 17:24
Astia inca au ofertele din 13 nov.nu au mai apucat sa le actualizeze
|
#41
Posted 11 December 2015 - 17:09
Foarte neserios magazin nu recomand , am comandat un produs de 6 zile si inca nu au expediat coletul
|
#42
Posted 16 December 2015 - 16:28
Eu am facut comanda vineri , in data de 4 decembrie si inca nu a ajuns . Noroc ca este ramburs. Partea interesanta este ca trebuie sa ajunga din Bucuresti in Bucuresti. Cat de mare sa fie nesimtirea?
Mi-am povestit experienta si am dat mai multe detalii aici .http://onoffline.ro/...ierdut-pe-drum/ Sincer, vreau sa promovez peste tot pe unde pot lipsa de seriozitate. Avem nevoie de un punct de plecare ca sa ajungem undeva, iar acesta ar fi sa ii ingropam pe cei care nu ne respecta si nu se respecta: Edited by alin_ro, 16 December 2015 - 16:57. |
#43
Posted 10 February 2017 - 14:48
Vreti sa cumparati de la Cel/Dc-shop ? Inseamna ca aveti nervii tari si muuulta rabdare. Si stomac, pentru customer care-ul oferit.
Acum o saptamana jumate' am cumparat de la ei o tastatura. Comanda telefonica. S-au inregistrat toate datele pe loc, urmand sa ajunga la ei la sediu dupa o saptamana, iar eu sa merg sa o ridic de acolo. Ma duc frumos, ajung la ghiseu si dau sa achit. Hopa, aflu ca de fapt era mai scumpa decat am vazut-o eu cand am comandat-o. Ii zic: doamna, eu cand am comandat-o prin telefon nu costa atat. Ea imi raspunde ca asa s-a inregistrat comanda, cu pretul asta mai mare. Pe site de asemenea aparea cu pretul nou, ce dovezi aveam eu ca de fapt ea costa mai putin la momentul achizitiei ? Eu patit, cand am comandat, am facut cu telefonul poza produsului direct pe site-ul lor, cu pret, specificatii, imagini, tot. Aratandu-le poza, n-au mai avut ce sa faca, au trebuit sa corecteze comanda si factura. Ajung acasa, fericit cu noua mea tastatura. Dau sa bat Enter, hop imi introduce alt caracter. Dau sa bag caracterul cu pricina, hop, imi baga Enter. Ma uit sa scot si sa schimb tastele intre ele, 'dacat ca' au marimi diferite. O incerc la alt pc, la fel. Ok, atunci sa ma obisnuiesc asa: atunci cand vreau sa bat Enter sa apas tasta cealalta, si invers. Trec 2 zile, strategia da gres si imi sare mustarul. Rau. Sigur, se pot face ti-ga-nii, cu marker negru si pasta corectoare alba sa scriu eu pe taste, dar va dati seama cum arata...pe o tastatura nou-nouta. Sau sa schimb functia tastelor cu un program, doar ca eu o folosesc la mai multe calculatoare, reinstalez des win etc. Dau telefon astora, le cer inlocuirea produsului. Imi zic ca nu se poate, ca trebuia verificat in cel mai mic detaliu atunci cand l-am cumparat. Intreb ce se poate face altceva, orice, doar sa nu raman fara tastatura cat o tin ei prin service, pana la 15 zile au voie, dar pana la urma tot in service imi zic ca trebuie bagata. Le spun ca vin sa o aduc la ei, doamna de la telefon imi spune ''ok''. A doua zi dimineata ma duc la ei la sediu sa le-o las pentru reparatii. Domnul de acolo imi zice ca nu se preiau produsele defecte acolo. Ca sa ajunga in service trebuie completat un formular online, dupa care vine curierul sa ridice de acasa produsul cu pricina. Eu, deja cu pulsul 180, ii spun ca doar ce am vorbit la telefon cu cineva de Cel si mi-au comunicat ca e ok sa o aduc. El se uita la mine, rade, si imi spune ca tipele de la receptie nu stiu ele cum sta treaba cu garantia, si ca sub nici o forma nu pot lasa produsul acolo, dar o sa vina curierul luni sa il ridice, ca in weekend nu lucreaza. Asta se intampla vineri dimineata. Deci am facut drumul ca prostul, o ora dus, o ora intors, prin baltile si cioflaiala de pe strazi. Am pierdut bani, timp, energie, nervi. Bani la propriu, pentru ca in timpul cat sta tastatura in service juma' de luna, trebuie sa cumpar alta, ca sa am dracu ce folosi la calculator. Mi-am luat un Genius de 30 ron. Deci pur si simplu superb. Aventura nu s-a incheiat inca. Ma astept la orice in continuare. La absolut orice scenariu imaginabil. Vreti sa cumparati de la Cel ? Mult noroc. O sa aveti nevoie. Edited by BG_183, 10 February 2017 - 14:51. |
#44
Posted 10 February 2017 - 14:53
Propun schimbarea titlului topicului in "Numai masochisitii cumpara de la cel.ro".
P.S. Luati de la eMAG (macar sa aveti motive sa spuneti ca din cauza asta ma iau de ei) Edited by gumball3000, 10 February 2017 - 14:53. |
#45
Posted 10 February 2017 - 15:12
Am curaj sa pariez pe ce vrei tu ca ei ti-au dat intentionat tastatura defecta din cauza asta
BG_183, on 10 februarie 2017 - 14:48, said: Acum o saptamana jumate' am cumparat de la ei o tastatura. Ma duc frumos, ajung la ghiseu si dau sa achit.....aflu ca de fapt era mai scumpa decat am vazut-o eu cand am comandat-o. Ii zic: doamna, eu cand am comandat-o prin telefon nu costa atat. Ea imi raspunde ca asa s-a inregistrat comanda, cu pretul asta mai mare. Pe site de asemenea aparea cu pretul nou, ce dovezi aveam eu ca de fapt ea costa mai putin la momentul achizitiei ? Eu patit, cand am comandat, am facut cu telefonul poza produsului direct pe site-ul lor, cu pret, specificatii, imagini, tot. Aratandu-le poza, n-au mai avut ce sa faca, au trebuit sa corecteze comanda si factura. Cred ca pot sa redau dialogul foarte aproape de realitate cand s-au dus in "spate" sa iti aduca tastatura: "- A trebuit corectata factura la clientul asta; hai sa-i dam una defecta sa se intoarca cu ea si sa ne jucam cu nervii lui pana renunta la tastatura sau pune o diferenta de bani sa cumpere alta mai scumpa" |
#47
Posted 10 February 2017 - 15:21
pai tu de ce cumperi de pe cel sau emag? Mai bine cumpara de pe amazon
|
#48
Posted 10 February 2017 - 15:31
#49
Posted 10 February 2017 - 15:41
gumball3000, on 10 februarie 2017 - 14:53, said:
Propun schimbarea titlului topicului in "Numai masochisitii cumpara de la cel.ro". P.S. Luati de la eMAG (macar sa aveti motive sa spuneti ca din cauza asta ma iau de ei) De la emag am luat azi tastatura aia Genius. Cu astia n-am avut niciodata probleme. Eu prima tastatura am vazut-o pe site-ul dc-shop.ro. Nu era pe Cel cand am comandat-o telefonic. Abia cand am ajuns sa o ridic m-am mirat ca nu vedeam nicaieri sigla dc-shop pe pereti sau birouri pe acolo. Produsul era deja comandat. Dupa ce mi-au dat tastatura si factura cu Cel pe ea, abia atunci am vazut ca dc-shop era de fapt doar un paravan sub care se ascundeau, pentru ca firma reala avea reputatie proasta...Asta e, m-am tepuit. Edited by BG_183, 10 February 2017 - 15:42. |
#50
Posted 10 February 2017 - 15:42
#51
Posted 10 February 2017 - 15:44
Daca ai cumparat de la un magazin online, poti returna produsul intr-un numar de zile, intre 15 si 30, depinde de magazin.
|
|
#52
Posted 10 February 2017 - 16:09
#53
Posted 12 November 2017 - 00:22
O “societate” de toata jena! La fel ca service-ul pe care il au! Se acopra unii pe altii si fac tot posibilul ca sa-si bata joc de clienti (inclusiv de clientii care au comandat de zeci de mii de lei pana in momentul in care au avut o problema cu un produsele)! La orice produs care are probleme de nefunctionalitate, cauta orice mica zgaraietura, tot sa gaseasca ceva pe care sa dea vina (ceva de genul, ti se zgaraie masina dar nu-ti repara motorul care nu mai porneste pentru ca ti-a zgaraiat cineva luneta si ti-a afectat functionarea motorului)! Felicitari altor companii, cum ar fi emag si multi altii (cei care asigura service la Hansa de ex) – nu fac reclama dar aici am avut probleme cu anumite componente---, care pentru astfel de probleme de nefunctionalitate pentru anumite componente ale unui produs, il schimba in totalitate fara nicio intrebare/discutie sau cost de transport; durata de interventie de la ridicare pana la inapoiere produs nou este de cateva zile.
Nici nu mai vreau sa aud de aceasta asa numita “companie”! Fugiti cat puteti de ei daca nu vreti sa fiti bataia lor de joc si pentru o interventie sa va spuna ca, produsul fiind zgaraiat, nu pot interveni pe garantie dar va vor repara produsul contra cost, costul fiind mai mare decat cel la care ati cumparat produsul! Sa nu mai zic de faptul ca veti plati transportul dus-intors si veti astepta mult si bine pentru un feedback (fara a va pune la dispozitie alt produs de utilizat) doar pentru a va spune ca nu vi-l repara pe garantie ci doar daca platiti o suma mai mare decat pretul initial! Sa nu mai zic de faptul ca nu vor sa puna la dispozitie niciun document oficial prin care sa demonstreze ca s-a facut interventia la produsul respectiv pe care un specialist autorizat mentioneaza ce are produsul, care sunt motivele defectarii, semantura si stampila cu asumarea solutiei; practic n-ai pe cine da in judecata pentru ca-ti vor spune pur si simplu, fara stampila si semnatura, produsul a iesit din garantie pentru ca…”motivul minor invocat de nu stiu cine…”. Chiar nu-mi pot imagina cum poate exista o astfel de companie pe piata care isi bate joc de clienti in asa hal! Cum de nu se sesiseaza nimeni la bataia de joc pe care o au la adresa clientilor. Probabil multi dintre clienti sunt de buna credinta si cumpara de aici pentru ca au gasit un pret bun, asa cum am facut si eu, dar nu si-au dat seama de camatareala pe care o fac pentru ca nu au avut nevoie de reparatii in garantie si le-au platit zeci si sute de mii de lei pe produse de-a lungul timpului fara sa stie cu cine au de aface/vor avea de-a face daca se intampla sa aiba probleme la vreunul din produse! |
#54
Posted 23 January 2018 - 09:18
Domnule administrator al Cel.Ro
Ați ridicat MULTE obstacole in calea returului. In final acesta s-a făcut in ziua următoare achiziționării, produsele le-ați fotografiat și verificat, dar deși am trimis zeci de sesizări, refuzați să comunicați CÂND se va vira contravaloarea produselor returnate. Au trecut 3 săptămani de la retur !!! CÂND înțelegeți să virați contravaloarea produsului. Rubrica ”păreri clienți” de pe site-ul dvs este nerelevantă, toate comentariile fiind cenzurate (pozitive). Căutați pe Internet să vedeți că aveți multe critici legate tocmai de refuzul de a plăti retururile, ceea ce vă face să pierdeți mulți clienți. Nu sunteți profesioniști. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users