Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Murphy

- - - - -
  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#19
atg1105

atg1105

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 22.10.2005
Cu Murphy se pot face mesaje de informare? De genul: "In data de xx.xx.xxxx, intre orele xx:xx-yy:yy se vor efectua lucrari de intretinere", etc.

#20
Huza

Huza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,417
  • Înscris: 07.11.2006
Nu ai cum sa informezi clientul decat daca ii redirectezi traficul catre o pagina web unde ii spune asta.
Se face relativ simplu, sau folosesti un soft dedicat (nu recomand ultima solutie).
Dar ce are Lan Management System? L-a incercat cineva?

#21
atg1105

atg1105

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 22.10.2005
M-am uitat doar la demo.
Nu are traducere... Se foloseste pentru traducere ceva gen google.
Si partea de billing e sub orice critica(parerea mea...).

#22
TrueBSD

TrueBSD

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 17.11.2006

View Postatg1105, on Jan 30 2009, 20:53, said:

Cu Murphy se pot face mesaje de informare? De genul: "In data de xx.xx.xxxx, intre orele xx:xx-yy:yy se vor efectua lucrari de intretinere", etc.


Pentru asa ceva iti recomand un sistem de Tiketing , sunt foarte multe asemenea scripturi ce te ajuta sa ti evidenta clientilor pe zone si sa ii anunti la timp in caz de avarie , sa fi contactat ff repede de client in cazul in care are probleme ...



View Postatg1105, on Jan 30 2009, 23:49, said:

M-am uitat doar la demo.
Nu are traducere... Se foloseste pentru traducere ceva gen google.
Si partea de billing e sub orice critica(parerea mea...).


Critic e cam tot , prezentarea demo e una si cea ce iti ofera ei difera mult :( , din primele cercetari am observat ca sunt cam multe neplaceri prin acest soft ... inca nu am o parere foarte buna despre el . La inceput am avut cateva batai de cap cu cd-ul , nu vrea sa descarce pachetele dupa cd ... Inca nu e stabil.
Acum ma intreb ce se intampla daca se prabuseste sistemul s-au imi da vreo duda prin php ce se intampla cu baza de date  :huh:  , la cat timp isi face backup , oare isi face  :huh: , cam multe intrebari la care nu am gasit raspun.
Prefer sa imi instalez un Debian de la 0 si sa o iau incet incet sa imi astern pe el strictul necesar.

Edited by TrueBSD, 31 January 2009 - 11:20.


#23
atg1105

atg1105

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 22.10.2005

View Postatg1105, on Jan 30 2009, 23:49, said:

M-am uitat doar la demo.
Nu are traducere... Se foloseste pentru traducere ceva gen google.
Si partea de billing e sub orice critica(parerea mea...).

Ma refeream la Lan Management System.
Sunt foarte incantat de partea de billing de la Murphy.


Si mie mi-a dat eroare la dezarhivare, dar cand l-am instalat pe un PC nu am avut probleme... In afara de lipsa licentei:)

View PostTrueBSD, on Jan 31 2009, 11:15, said:

Prefer sa imi instalez un Debian de la 0 si sa o iau incet incet sa imi astern pe el strictul necesar.

Normal asa e cel mai bine... Dar cand ai peste 150 de clienti e cam nasol sa ai grija de toti cu un debian "simplu"... Si mai e problema nepriceperii in Linux  +  mult timp pierdut.

Edited by Ravy, 31 January 2009 - 14:08.


#24
TrueBSD

TrueBSD

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 17.11.2006

View Postatg1105, on Jan 31 2009, 13:10, said:

Ma refeream la Lan Management System.
Sunt foarte incantat de partea de billing de la Murphy.


Si mie mi-a dat eroare la dezarhivare, dar cand l-am instalat pe un PC nu am avut probleme... In afara de lipsa licentei:)



Normal asa e cel mai bine... Dar cand ai peste 150 de clienti e cam nasol sa ai grija de toti cu un Debian "simplu"... Si mai e problema nepriceperii in Linux  +  mult timp pierdut.


In ghilimele spus simplu ... doar nu il pot lasa asa simplu. E oleaca bataie de cap mai ales cu copiii astia care au numai "Hackareala" si flood in cap ...

Dupa cum am spus revin cu vesti noi despre Murphy .... :( penibil e putin spus , se foloseste de o versiune de Debian Rc3 si dupa instalare se apuca de recompilat kernelul in loc sa foloseasca un kernel mai nou. Murphy o copie fidela a LMS tradus si cu o interfata mai prietenoasa . Si acum sa studiem putin cateva cuvinte din ceea ce ne spune "TATAL" lui Murphy : "Orice configuratie Intel cu un proc de min 1Ghz, 1Gb Ram si un pic de hard ..." .
Pai la cate face si invarte pentru 200 de clienti iti tre un xeon sa te tina sa faci limitari , filtrari ....

Stiti ce ma gandeam ... sa fac si eu un server si sa ii arunc o fata de WebMin personalizata si sa incerc sa fac bani dupa spatele celor de la WebMin , ca de asa e romanul ...
Nu vreau sa am tangente cu Murphy, vreau sa am propriu meu server , nu Murphy sa ma viziteze adminul mereu sa vada ce mai am ce am mai facut ce se mai cauta sa poata implementa pentru marirea salariala.

Pana la sfarsitul lunii Martie sper sa reusesc sa termin versiunea de server asemanatoare Murphy cu ajutorul comunitatii linux. Orice idee si orece ajutor este bine venit. Nu muncim pe bani si nu facem bani din munca altuia ... asa ca stimabile Murphy soseste in curand si o varianta free cu mai mult sau mai putine utilitati fata de cele pe care le detii

#25
atg1105

atg1105

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 22.10.2005
Ai dreptate... Nu e prea corect din partea lor... Dar fara suport tehnic ce faci daca nu te pricepi?
Sincer sa iti spun eu l-am cumparat... Pana acum merge... sa vedem mai incolo...
Iti urez succes la treaba si daca ai nevoie de ajutor nu ezita sa apelezi la mine pt ca voi face tot posibilul sa te ajut cu ce pot.

#26
TrueBSD

TrueBSD

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 17.11.2006

View Postatg1105, on Feb 23 2009, 22:11, said:

Ai dreptate... Nu e prea corect din partea lor... Dar fara suport tehnic ce faci daca nu te pricepi?
Sincer sa iti spun eu l-am cumparat... Pana acum merge... sa vedem mai incolo...
Iti urez succes la treaba si daca ai nevoie de ajutor nu ezita sa apelezi la mine pt ca voi face tot posibilul sa te ajut cu ce pot.


atentie la neatentie , suport se gaseste slava domnului .... decat cu un asemenea program fara siguranta si altoit cu o "usa" in spatele casei prefer sa stau la mine in casa cu usa in fata si capul in tutoriale sa invat sa fac cu mana mea strajnicie fara sa imi fie frica sa nu care cumva sa ma tot spioneze vreunu poate poate mai obtine ceva informatii sa mai imbunatateasca venitul ....  :nonobad: . nu vreau sa supar pe nimeni dar aceste lucruri trebuiau spuse de la bun inceput ...

#27
lucica_ct

lucica_ct

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 03.05.2009

View Postatg1105, on Feb 23 2009, 23:11, said:

Ai dreptate... Nu e prea corect din partea lor... Dar fara suport tehnic ce faci daca nu te pricepi?
Sincer sa iti spun eu l-am cumparat... Pana acum merge... sa vedem mai incolo...
Iti urez succes la treaba si daca ai nevoie de ajutor nu ezita sa apelezi la mine pt ca voi face tot posibilul sa te ajut cu ce pot.



Pentru cate licente l-ai cumparat, esti multumit de el ?
Si eu l-am cumparat, dar cand incerc sa bag o interfata pe el nu ma mai  pot conecta pe browser

View PostHuza, on Jan 25 2009, 13:15, said:

Dar Lan Management System ce are? Ghici ce: Face tot ce face softul ala pe bani, dar e gratis ;)



Are si meniu in limba Romana ?

#28
atg1105

atg1105

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 22.10.2005
Pai am cumparat licenta doar pentru un server. Tu ai cumparat mai multe?
De program in sine sunt multumit. Dar de suportul tehnic sunt dezamagit total...
Pai hai ca mai discutam pe mess despre problema ta si dam rezolvarea la urma, poate mai are cineva nevoie de asa informatii.

LMS-ul are un fel de traducere... E ceva in genul aplicatiei Google de traducere din cate am observat eu. Vezi ca ai demo acolo.

#29
nicu88

nicu88

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 350
  • Înscris: 26.04.2006
total dezamagit sunt si eu de asistenta ce ti se ofera.
a aparut o  alta versiune acum de ceva vreme si ca sa o pot pune trebuie sa-i platesc lui upgrade-ul....nu eva poate face un simplu backup pt ca cica s-a modificat multa structura bazei de date.
intrbarea mea : eu l-am pus sa modifice ? sau a modificat ca sa mai scoata ceva bani de pe noi ?

#30
atg1105

atg1105

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 22.10.2005
Tie cat ti-a cerut?:( Mie 100 Euro fara TVA.
Era frumos si etic din partea lui sa nu ceara bani pt asta.

#31
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Daca nu va e frica de citit manuale/tutoriale, cumparati o licenta de Mikrotik, care nu este f scumpa, dar softul face toti banii.  Un mare plus este suportul tehnic  Gratis ( forum/manuale/wiki).

Murphy in sine nu e mare chestie, pare ca se bazeaza pe LMS, drept urmare e cam ilegal sa ceri bani pe un soft copiat.

Edited by MembruAnonim, 05 May 2009 - 00:07.


#32
nicu88

nicu88

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 350
  • Înscris: 26.04.2006
folosesc mikrotik ...dar mi-e frica sa ma bag asa tare il el....
merge ft ok ...dar nu ma descurc la rutari , redirectionari , etc
ce i-mi place la murphy ii partea de managment a retelei

#33
lucica_ct

lucica_ct

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 03.05.2009
atg1105 cum ai ridicat clasele de ip pe Murphy? eu am incercat sa ridic o interfata grafica ex: eth2 si la revedere conectare pe interfata web, am reinstalat murphy si a trebuit sa astept 24h sa pot valida licenta, momentan eu l-as folosi doar ca baza de date, ma ajuta doar sa fac contractele, facturi si chitante, nu reusesc sa ridic clasele de ip sa le pot vedea in lista, ma refer sa imi apara acolo in lista pentru ca atunci cand introduc un abonat sa nu mai caut ip in excel

#34
brosky

brosky

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 05.11.2005
am folosit lms cam 3-4 ani, ducand o retea de 3000 de abonati cu el.
exista la el strings.php in limba romana, 70% tradus (partile mai importante)
suport este, asa din cand in cand... adica, eu sunt managerul de mailing list lms-ro , dar daca vine o intrebare pe luna.
intr-o vreme am si "vandut" lms-ul, asa ca stiu cam toate dedesupturile programului, ce poti si ce nu poti sa faci cu el.

murphy l'am vazut si eu intr-o retea... si nenea inca factureaza de mana, pentru ca murphy-ul factureaza doar pe cine vrea el, aleator :) si, n'as avea incredere intr-un soft dezvoltat de cateva luni, fata de lms care ii de prin 2003-2004, avand o echipa activa de developeri.

#35
TrueBSD

TrueBSD

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 17.11.2006
Intr-un timp m-am tinut sa dezleg secretele asa zisului "murphy", dupa indelungate sapaturi, tastaturi sparte, minti stoarse si alte cele am cam renuntat ... Imi lasase deja un gust amar bagadelele creeatorului, destul de neplacute situatii, daca merge managementul nu mai routa, daca routa nu mai aloca DHCP, grafice daca avea chef facea daca nu asta e. Acum intrebarea mea este urmatoare: Se implica cineva intr-un proect LMS Open Source? Este cineva dispus sa creem o comunitate in romania sa sustinem acest proiect free?

Edited by Ravy, 23 September 2009 - 14:16.
quote


#36
brosky

brosky

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 05.11.2005
lms-ul ii dezvoltat in continuare, si nu o sa moara de curand...

traducere este in limba romana, ii inclusa in arhiva originala...

Edited by Ravy, 23 September 2009 - 14:16.
quote


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate