Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

becuri cu leduri

- - - - -
  • Please log in to reply
159 replies to this topic

#145
addysoftware

addysoftware

    Ecological Member :)

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,552
  • Înscris: 12.04.2007

View PostM-I-N, on 28 octombrie 2016 - 23:43, said:

Mai mult de 10% economie n-am facut la curent cu becurile astea... dar totusi si 10% economie e buna decat deloc.
Pentru ca marii consumatori nu sunt becurile, ci televizorul, frigiderul, masina de calcat, de spalat, etc.
Insa becurile se vor amortiza pe ele insele intr-un timp rezonabil (depinde cu ce le compari, cu incandescente sau fluorescente) si trebuie sa te gandesti doar la ele cand te gandesti la economie: inainte plateai vreo 30-40 lei pe luna cu lumina din casa (cu incandescente), apoi cand ai trecut laCFL-uri plateai cam 10 lei pe luna, acum platesti 3-4 lei pe luna. Strict pentru lumina.

View PostM-I-N, on 02 noiembrie 2016 - 19:21, said:

Am vazut oferta la Kaufland  10 LEI si am zis sa incerc:....
.....Fata de Lexmanul de mai sus becul este sensibil mai usor semn ca electronica din interior nu este prea heavy duty si performanta.
....Lumina este ok, calda insa estimez sa aiba in jur de 900-1000 lumeni maxim iar cele 25.000 de ore de functionare mi se par la prima vedere umflate.