Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

HOPS...Anglia ferma agricultura

- - - - -
  • Please log in to reply
1067 replies to this topic

#1
gaby16tm

gaby16tm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 102
  • Înscris: 14.01.2009
Buna....sunt student si anul acesta am ales sa merg la munca in Anglia la o ferma agricola...Din cate am auzit...cat de bine o duci depinde de ferma aleasa...de aceea as fi foarte recunoscator daca mi-ar spune cineva care a mai fost prin intermediul organziatiei HOPS la lucru dincolo o ferma unde se poate castiga bine...Multumesc

#2
Bitter

Bitter

    MU!E PSD

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,300
  • Înscris: 29.07.2006
Nu crezi ca ti-ar fi mai folositor sa incerci sa termini facultatea in UK si eventual sa si lucrezi 20 ore/saptamana si sau full-time in timpul vacatelor, fara nicio restrictie pe piata muncii ? Eventual sa incerci sa obtii o bursa de studii sau un imprumut pentru studii si/sau intretinere pe care sa-l rambursezi doar cand vei fi angajat si vei fi platit cu minim 17-18.000 lire/an ?

De cat sa faci eforturi sa lucrezi in vacanta la astfel de munci, mai bine incearca alte variante ;)

#3
fieldy

fieldy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 15.03.2007

View Postgaby16tm, on Jan 15 2009, 13:48, said: