Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over
 

UT Cluj.

- - - - -
  • Please log in to reply
436 replies to this topic

#415
http

http

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 359
  • Înscris: 26.06.2008
Stie cineva de conditiile din caminul 7 din Observator? Am inteles ca in acest camin sunt cazati studentii de la Automatica si Calculatoare.

#416
jeanlvl5

jeanlvl5

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 21.09.2013
poate cineva sa-mi spuna cum e la calculatoare sectia engleza?

#417
pax0xFF

pax0xFF

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 869
  • Înscris: 21.10.2012
Salut.
Dacă la UTCN nu contează mediile din liceu și contează doar bacul si nota la examenul de mate, de ce în dosarul de înscriere se cere și foaia matricolă cu mediile la mate/fizică?

Sursa: http://www.utcluj.ro.../acte-necesare/

Edited by pax0xFF, 21 September 2013 - 22:33.


#418
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,604
  • Înscris: 30.07.2003
Citeste si regulamentul de admitere si sigur gasesti pe acolo ca acele informatii pot fi folosite in criteriile de departajare la medii egale.

Edited by neagu_laurentiu, 22 September 2013 - 07:40.


#419
tommy28

tommy28

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 29.09.2013