Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

UT Cluj.

- - - - -
  • Please log in to reply
436 replies to this topic

#1
smirghel

smirghel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 11.01.2009
Salutari. Momentan sunt elev in clasa a 12-a la un liceu de informatica specializarea mate-info engleza-intensiv. Vine BAC-ul imediat si nu prea stiu ce faculta sa aleg. Am ganduri sa merg la UT Cluj la Automatica si calculatoare sau E.I.T.I(parca asa se numea cealalta specializare). Acum stiu ca se da admitere din matematica . Nu pot spune ca sunt slab la matematica , dar nici nu e printre pasiunile mele. O inteleg , dar mai greu , si am o lene sa lucrez ..ceva incredibil.(Desi notele le am peste 8). V-as ruga pe cei ce studiati la UTCLUJ sa imi spuneti cum vi s-a parut admiterea , si cum vi se pare facultatea , din toate punctele de vedere.(Camine , timp liber , cursuri , profesori, etc). Eventual daca are cineva un model de admitere pe acasa sa mi-l trimita pe mail.  :)  . De asemenea as dori aceleasi informatii despre facultatea de informatica de la UBB.

Multumesc anticipat.

Edited by Lucian_M, 31 July 2010 - 00:00.


#2
m3th0dman

m3th0dman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,269
  • Înscris: 03.01.2007
Ești al patrualea (sau al 5-lea) numai aici pe forum care vrea să meargă la această facultate (încep să-mi fac griji de concurență prea mare :P ).