![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
NEOPROTESTANȚII ?

#37
Posted 17 June 2010 - 09:22

Stimabile, tot ce este posibil ca eu sa gresesc. Insa, PROBEAZA BIBLIC. Nu asa, pe cuvantul tau. Adu o alta calculatie rezultata din compararea Scripturii. Iar, cotoroanta unde spui tu ca a gresit? Exista asa ceva la adventisti? Glumesti!!! ![]() .....pai tu faci aceeasi greseala pe care au facut-o milioane de crestini la 1844....atunci cand metodisti , baptisti, catolici,....etc....( biserica adventista nu exista la data aceea )....s-au luat dupa calculele pastorului baptist....miller.....fixand date ale Revenirii.....acuma intelegi faptul ca faci aceeasi greseala pe care a facut-o si egw pe cand era metodista ?...greseala pe care mai tarziu ...prin studiu si rugaciune a inteles-o....tu insa ..se pare ca n-o pricepi nici azi.... ![]() Edited by leoluke, 17 June 2010 - 09:23. |
#38
Posted 17 June 2010 - 12:15

.....pai tu faci aceeasi greseala pe care au facut-o milioane de crestini la 1844....atunci cand metodisti , baptisti, catolici,....etc....( biserica adventista nu exista la data aceea )....s-au luat dupa calculele pastorului baptist....miller.....fixand date ale Revenirii.....acuma intelegi faptul ca faci aceeasi greseala pe care a facut-o si egw pe cand era metodista ?...greseala pe care mai tarziu ...prin studiu si rugaciune a inteles-o....tu insa ..se pare ca n-o pricepi nici azi.... ![]() Greseala cu venirea a rectificat ceva din ea dar din greseala cu intoarcerea la lege tu nu-ti revi. |
#39
Posted 17 June 2010 - 13:11

#40
Posted 17 June 2010 - 16:08

....adica ce vrei sa spui.....e voie sa acu...sa furi...sa minti...sa ai idoli...etc.....adica sa calci Legea ?.... ![]() Legea= sfanta Legea - nu a facut nimic desavarsit Dreptarul invataturi (legi) este in Hristos Hristos= Domn si al sabatului. Sabat = odihna lui sabat nu egal zile |
#41
Posted 17 June 2010 - 17:25

54 Era ziua Pregătirii, și începea ziua Sabatului.
55 Femeile, cari veniseră cu Isus din Galilea, au însoțit pe Iosif; au văzut mormîntul și felul cum a fost pus trupul lui Isus în el, 56 s'au întors, și au pregătit miresme și miruri. Apoi, în ziua Sabatului, s'au odihnit, după Lege. (Luk 23:54-56 CNS) |
#42
Posted 17 June 2010 - 18:01

54 Era ziua Pregătirii, și începea ziua Sabatului. 55 Femeile, cari veniseră cu Isus din Galilea, au însoțit pe Iosif; au văzut mormîntul și felul cum a fost pus trupul lui Isus în el, 56 s'au întors, și au pregătit miresme și miruri. Apoi, în ziua Sabatului, s'au odihnit, după Lege. (Luk 23:54-56 CNS) Nu spune Cuvantul ca au urechi si nu aud ? Macar ca aceste femei nascute sub lege tineau sabatul cand intram in ziua biserici sabatul pierde ziua. Fapte 15:24 Fiindcă am auzit că unii, plecați dintre noi, fără vreo însărcinare din partea noastră, v-au turburat prin vorbirile lor, și v-au zdruncinat sufletele, zicînd să vă tăiați împrejur și să păziți legea; Deci dumneata cu religiosi tai ce faci? Hristos Cuvantul spune ca tulburi . |
#43
Posted 17 June 2010 - 21:38

Nu spune Cuvantul ca au urechi si nu aud ? Macar ca aceste femei nascute sub lege tineau sabatul cand intram in ziua biserici sabatul pierde ziua. Fapte 15:24 Fiindcă am auzit că unii, plecați dintre noi, fără vreo însărcinare din partea noastră, v-au turburat prin vorbirile lor, și v-au zdruncinat sufletele, zicînd să vă tăiați împrejur și să păziți legea; Deci dumneata cu religiosi tai ce faci? Hristos Cuvantul spune ca tulburi . Stai asa ... ca sunt mai multe legi ,habar nu ai ... Inventiile coanei chirita ...cica :ceremoniala ,morala ,etc ...etc...etc.... De ce nu tin AZS anul sabatic ,saptamana sabatica ,purimul ,etc ...? ....O,, nu trebuie ,...caci coana a primit revelatia pe holul "sanatoriului ",au copiat pe unii baptisti rataciti care au tinut sambata adunarile .Nimic original nu a adus duduia chirita .Ea nu avea voie nici sa deschida Biblia ,caci era divortata si traia in concubinaj ./1 Timotei 2:12 Femeii nu-i dau voie să învețe pe alții, nici să se ridice mai presus de bărbat, ci să stea în tăcere. 1Cor 14.34; Efes 5.24; 1 Timotei 2:13 Căci întâi a fost întocmit Adam, și apoi Eva. Edited by pamant, 17 June 2010 - 21:40. |
#44
Posted 18 June 2010 - 06:42

Dar Noul Testament nu tulbură?
Cîțiva oameni, veniți din Iudea, învățau pe frați și ziceau: Dacă nu sînteți tăiați împrejur după obiceiul lui Moise, nu puteți fi mîntuiți.`` (Act 15:1 CNS) era vorba de legliști. tot nu ai înțeles că nu suntem legaliști? |
#45
Posted 18 June 2010 - 07:28

Stai asa ... ca sunt mai multe legi ,habar nu ai ... Inventiile coanei chirita ...cica :ceremoniala ,morala ,etc ...etc...etc.... De ce nu tin AZS anul sabatic ,saptamana sabatica ,purimul ,etc ...? ....O,, nu trebuie ,...caci coana a primit revelatia pe holul "sanatoriului ",au copiat pe unii baptisti rataciti care au tinut sambata adunarile .Nimic original nu a adus duduia chirita .Ea nu avea voie nici sa deschida Biblia ,caci era divortata si traia in concubinaj ./1 Timotei 2:12 Femeii nu-i dau voie să învețe pe alții, nici să se ridice mai presus de bărbat, ci să stea în tăcere. 1Cor 14.34; Efes 5.24; 1 Timotei 2:13 Căci întâi a fost întocmit Adam, și apoi Eva. Se vede ca esti mai putin studiat decat ma asteptam. Intr-adevar, biblia spune ca sunt mai multe tipuri de legi: cele zece porunci sau Legea lui Dumnezeu, Legea lui Moise, legi sanitare, legi civile, legi ceremoniale...Unele mai sunt valabile , altele nu. AZS nu tin sarbatorile iudaice pentru ca ele faceau parte din legea ceremoniala care arata spre Hristos, si, ca orice umbra care s-a intalnit cu realitatea (Iisus) ele si-au incetat valabilitatea. Cat despre "duduita chirita", cum ii spui tu se pare ca nu stii mai nimic din ceea ce scrii si spui despre ea. Se vede ca esti alimentat cu surse ortavitoare. Inainte de a face o afirmatie despre ceva sau cineva studiaza problema pe toate fetele. E un sfat prietenesc care o sa-ti prinda mult bine in viata. O zi buna. |
#46
Posted 18 June 2010 - 09:10

Legea= sfanta Legea - nu a facut nimic desavarsit Dreptarul invataturi (legi) este in Hristos Hristos= Domn si al sabatului. Sabat = odihna lui sabat nu egal zile ....de ce deviezi de la problema....te-am intrebat ceva simplu....este voie sa minti...sa furi...sa ai idoli...etc....?.... ![]() |
|
#47
Posted 18 June 2010 - 10:57

....de ce deviezi de la problema....te-am intrebat ceva simplu....este voie sa minti...sa furi...sa ai idoli...etc....?.... ![]() Nu. Daca in evangheli scrie ca poti fura , poti minti, tu fa-o. Dar nu scrie. Dar ce scrie ? Ca o parte din forma veche a legi sa ramana peste neamuri : să se ferească de pîngăririle idolilor, de curvie, de dobitoace zugrumate și de sînge Lista de altfel data de Duhul Sfant. Poti tu baga ceva in plus (sabatul legii) ? Nu. 2 Timotei 1:13 dreptarul învățăturilor sănătoase, pe cari le-ai auzit dela mine, ține-l cu credința și dragostea care este în Hristos Isus. dreptarul învățăturilor sănătoase, = Evanghelia Imparatiei. Iar Evanghelia Imparatiei incepe de aici: Luca 16:16 Legea și proorocii au ținut pînă la Ioan; de atunci încoace, Evanghelia Împărăției: lui Dumnezeu se propovăduiește: și fiecare, ca să intre în ea, dă năvală. Daca aici (in evangheli , epistole) scrie sa pazesti sabatul in forma prezentata de lege, eu ma conformez imediat, daca nu atunci = "facindu-si voia " N-ai Evanghelia ca dreptar in fata si nici nu sti de cand se aplica . De ce ? fiindca nu primesti Cuvantul care delimiteaza in doua vechiul legamant de noil legamant 1 Corinteni 10:11 Aceste lucruri li s-au întîmplat ca să ne slujească drept pilde: , și au fost scrise pentru învățătura noastră, peste cari au venit sfîrșiturile veacurilor. De aceea cand citesti in lege : Exod 16:29 Vedeți că Domnul v-a dat sabatul; de aceia vă dă în ziua a șasea hrană pentru două zile. Fiecare să rămînă la locul lui, și, în ziua a șaptea, nimeni să nu iasă din locul în care se găsește. Tu interpretezi nu ca pilda ci ca faptic lucru CLAR exclus. de Noul Legamint prin Noul Dreptar, care nu sustine legea in forma originala ci modificarea ei dupa cum scrie. Evrei 7:12 Pentrucă, odată schimbată preoția, trebuia numaidecît să aibă loc și o schimbare a legii. Logica cercetarii fara rost nu te ajuta . De ce ? fiindca nu diferentiezi exact linia dintre pilda cu Israel si parabola pusa inainte ca invatatura Da tu o sa continui ca nu te lasa spiritul religiei tale peste Spiritul lui Hristos Edited by husand, 18 June 2010 - 11:08. |
#48
Posted 18 June 2010 - 11:13

Stai asa ... ca sunt mai multe legi ,habar nu ai ... Inventiile coanei chirita ...cica :ceremoniala ,morala ,etc ...etc...etc.... Ai dumneata o fixație cu Ellen White. Despărțirea dintre Legea morală și ceremonială este biblică. Dacă nu crezi citește în sursă. Mai jos ai un material care să te ajute să înțelegi istoria noastră protestantă. Nu Ellen White „a inventat” diferența, ci aceasta a fost descoperită de înaintașii noștri care studiau. Citește declarațiile de credință protestante (reformate, anglicane, prezbiteriene, baptiste, metodiste etc.) ca să știi câte ceva despre noi, protestanții și neoprotestanții. Quote It should also be noted that the leading confessions of faith, and the historic creeds of Christendom, recognize the difference between God's moral law, the Ten Commandments, or the Decalogue, as separate and distinct from the ceremonial precepts. The following are a few of them: The Second Helvetic Confession (1566), of the Reformed Church of Zurich, and one of the most authoritative of all Continental symbols (Philip Schaff, The Creeds of Christendom, vol. 1, pp. 391, 394, 395), in chapter 12, "Of the Law of God," after contrasting the "moral" and the "ceremonial" laws, says of the moral law, "We believe that the whole will of God, and all necessary precepts, for every part of this life, are fully delivered in this law" (not that we are to be justified by it, but that we shall turn to Christ by faith). The types and figures of the ceremonial law have ceased. "The shadow ceased when the body came," but the moral law is not to be disdained or rejected, and all teachings against the law are condemned. (See Schaff, vol. 3, pp. 854-856.) Thirty-nine Articles of Religion of the Church of England (1571). Article VII states that while "the lawe geven from God by Moses" concerning "ceremonies and rites" is not binding, "no Christian man whatsoever, is free from the obedience of the commaundementes, which are called morall." (See Schaff, vol. 3, pp. 491, 492.) The American Revision of Thirty-nine Articles by the Protestant-Episcopal Church (1801) is identical with the foregoing.. (See Schaff, vol. 3, p. 816.) The Irish Articles of Religion (1615), believed to have been composed by Archbishop Ussher, after stating that the ceremonial law is abolished, says: "No Christian man whatsoever is freed from the obedience of the Commandments which are called Moral." (See Schaff, vol. 3, pp. 526, 541.) The Westminster Confession of Faith (1647), after showing the difference between the ceremonial and the moral law, and the abrogation of the former and the perpetuity of the latter, in chapter 19 declares "the moral law doth forever bind all," not for justification, but as a rule of life, in order to recognize the enabling power of Christ. This law continues to be "a perfect rule of righteousness." And it adds, "Neither doth Christ in the gospel any way dissolve, but much strengthen, this obligation." (See Schaff, pp. 640-644.) The Savoy Declaration of the Congregational Churches (1658). There is no change in chapter 19, "Of the Law of God," from the Westminster Confession. (See Schaff, vol. 3, p. 718). Baptist Confession of 1688 (Philadelphia), based on the London, 1677, confession, has no change from the Westminster Confession in chapter 19, "Of the Law of God." It deals with the distinction between the moral and the ceremonial law, and asserts that no Christian is free from obedience to the moral law. (See Schaff, vol. 3, p. 738.) Methodist Articles of Religion (1784). These twenty-five articles, drawn up by John Wesley for American Methodists, are an abridgement of the Thirty-nine Articles of the Church of England, and declare: "Although the law given from God by Moses, as touching ceremonies and rites, doth not bind Christians, nor ought the civil precepts thereof of necessity be received in any commonwealth, yet, notwithstanding, no Christian whatsoever is free from the obedience to the commandments which are called moral." (See Schaff, vol. 3, pp. 807, 808.) The conclusion from the foregoing is therefore clear: The position maintained by Seventh-day Adventists regarding their relationship to the Decalogue, and their distinction between the moral and the ceremonial law, is fully sustained by the leading creeds, articles of faith, and catechisms of historic Protestantism. The concept that the Decalogue was abolished by the death of Christ is a relatively recent one. Certainly it was not taught by the founding fathers of Protestantism, for such is in total conflict with their belief. Sursa
Nu. Daca in evangheli scrie ca poti fura , poti minti, tu fa-o. Dar nu scrie. |
#49
Posted 18 June 2010 - 11:15

Dar Noul Testament nu tulbură? Cîțiva oameni, veniți din Iudea, învățau pe frați și ziceau: Dacă nu sînteți tăiați împrejur după obiceiul lui Moise, nu puteți fi mîntuiți.`` (Act 15:1 CNS) era vorba de legli?ti. tot nu ai în?eles că nu suntem legali?ti? Nu tulbura desigur ,dar tulbura cativa care flutura legea prin el. 1:8 Noi știm că Legea este bună dacă cineva o întrebuințează bine, 1:11 potrivit cu Evanghelia slavei fericitului Dumnezeu care mi-a fost încredințată mie. Si in noul testament (evanghelia ) sabatul = odihna Lui nu sabatul legii. Eu nu am nici o fixatie cu White . Faca Dumnezeu ca nici voi si fixatia noastra sa fie Cuvantul Evangheliei. Edited by husand, 18 June 2010 - 11:18. |
#50
Posted 18 June 2010 - 11:23

Nu tulbura desigur ,dar tulbura cativa care flutura legea prin el. 1:8 Noi știm că Legea este bună dacă cineva o întrebuințează bine, 1:11 potrivit cu Evanghelia slavei fericitului Dumnezeu care mi-a fost încredințată mie. Si in noul testament (evanghelia ) sabatul = odihna Lui nu sabatul legii. 10 Fiindcă cine intră în odihna Lui, se odihnește și el de lucrările lui, cum S'a odihnit Dumnezeu de lucrările Sale. 11 Să ne grăbim dar să intrăm în odihna aceasta, pentruca nimeni să nu cadă în aceeaș pildă de neascultare. (Heb 4:10-11 CNS) Tulburător ca Iacov? 8 Dacă împliniți Legea împărătească, potrivit Scripturii: ,,Să iubești pe aproapele tău ca pe tine însuți``, bine faceți. 9 Dar dacă aveți în vedere fața omului, faceți un păcat, și sînteți osîndiți de Lege ca niște călcători de lege. 10 Căci, cine păzește toată Legea, și greșește într'o singură poruncă, se face vinovat de toate. 11 Căci, Cel ce a zis: ,,Să nu preacurvești``, a zis și: ,,Să nu ucizi``. Acum, dacă nu preacurvești, dar ucizi, te faci călcător al Legii. 12 Să vorbiți și să lucrați ca niște oameni cari au să fie judecați de o lege a slobozeniei: (Jam 2:8-12 CNS) Tulburător ca Ioan? 5 Și acum, te rog, Doamnă, nu ca și cum ți-aș scrie o poruncă nouă, ci cea, pe care am avut -o dela început: să ne iubim unii pe alții! 6 Și dragostea stă în viețuirea după poruncile Lui. Aceasta este porunca în care trebuie să umblați, după cum ați auzit dela început. (2Jo 1:5-6 CNS) 2 Cunoaștem că iubim pe copiii lui Dumnezeu prin aceea că iubim pe Dumnezeu și păzim poruncile Lui. 3 Căci dragostea de Dumnezeu stă în păzirea poruncilor Lui. Și poruncile Lui nu sînt grele; (1Jo 5:2-3 CNS) 12 Aici este răbdarea sfinților, cari păzesc poruncile lui Dumnezeu și credința lui Isus. (Rev 14:12 CNS) Tulburător ca Iisus: 7 El i -a răspuns: ,,Dece mă întrebi: ,Ce bine?` Binele este Unul singur. Dar dacă vrei să intri în viață, păzește poruncile.`` 18 ,,Cari?`` I -a zis el. Și Isus i -a răspuns: ,,Să nu ucizi: să nu preacurvești; să nu furi; să nu faci o mărturisire mincinoasă; 19 să cinstești pe tatăl tău și pe mama ta``; și: ,,Să iubești pe aproapele tău ca pe tine însuți.`` 20 Tînărul I -a zis: ,,Toate aceste porunci le-am păzit cu grijă din tinereța mea; ce-mi mai lipsește?`` 21 ,,Dacă vrei să fii desăvîrșit``, i -a zis Isus, ,,du-te de vinde ce ai, dă la săraci, și vei avea o comoară în cer! Apoi vino, și urmează-Mă.`` (Mat 19:17-21 CNS) 15 Dacă Mă iubiți, veți păzi poruncile Mele. (Joh 14:15 CNS) |
#51
Posted 18 June 2010 - 11:32

Divaghezi pe langa subiect si mai ai pretentii la raspunsuri?
Nimic la legea sabatului. Asta pentru ca te enerveaza Cuvantul care reteaxa din traditia ta. |
|
#52
Posted 18 June 2010 - 13:01

Nu. Daca in evangheli scrie ca poti fura , poti minti, tu fa-o. Dar nu scrie. Dar ce scrie ? Ca o parte din forma veche a legi sa ramana peste neamuri : să se ferească de pîngăririle idolilor, de curvie, de dobitoace zugrumate și de sînge Lista de altfel data de Duhul Sfant. Poti tu baga ceva in plus (sabatul legii) ? Nu. 2 Timotei 1:13 dreptarul învățăturilor sănătoase, pe cari le-ai auzit dela mine, ține-l cu credința și dragostea care este în Hristos Isus. dreptarul învățăturilor sănătoase, = Evanghelia Imparatiei. Iar Evanghelia Imparatiei incepe de aici: Luca 16:16 Legea și proorocii au ținut pînă la Ioan; de atunci încoace, Evanghelia Împărăției: lui Dumnezeu se propovăduiește: și fiecare, ca să intre în ea, dă năvală. Daca aici (in evangheli , epistole) scrie sa pazesti sabatul in forma prezentata de lege, eu ma conformez imediat, daca nu atunci = "facindu-si voia " N-ai Evanghelia ca dreptar in fata si nici nu sti de cand se aplica . De ce ? fiindca nu primesti Cuvantul care delimiteaza in doua vechiul legamant de noil legamant 1 Corinteni 10:11 Aceste lucruri li s-au întîmplat ca să ne slujească drept pilde: , și au fost scrise pentru învățătura noastră, peste cari au venit sfîrșiturile veacurilor. De aceea cand citesti in lege : Exod 16:29 Vedeți că Domnul v-a dat sabatul; de aceia vă dă în ziua a șasea hrană pentru două zile. Fiecare să rămînă la locul lui, și, în ziua a șaptea, nimeni să nu iasă din locul în care se găsește. Tu interpretezi nu ca pilda ci ca faptic lucru CLAR exclus. de Noul Legamint prin Noul Dreptar, care nu sustine legea in forma originala ci modificarea ei dupa cum scrie. Evrei 7:12 Pentrucă, odată schimbată preoția, trebuia numaidecît să aibă loc și o schimbare a legii. Logica cercetarii fara rost nu te ajuta . De ce ? fiindca nu diferentiezi exact linia dintre pilda cu Israel si parabola pusa inainte ca invatatura Da tu o sa continui ca nu te lasa spiritul religiei tale peste Spiritul lui Hristos .....te-am intrebat ceva simplu si clar.....de ce deviezi..... ![]() |
#53
Posted 18 June 2010 - 14:05

#54
Posted 18 June 2010 - 14:15

Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users