![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Acumulator auto
Last Updated: Jan 10 2013 17:07, Started by
Inginerul
, Sep 23 2004 17:58
·
0

#1
Posted 23 September 2004 - 17:58

Am un redresor (incarcator) pt. acumulatori auto. Vreau sa-mi incarc bateria de la masina (Bosch Silver 5D 55Ah). Problema este ca acest redresor are un ampermetru incorporat care indica pana la 6A. Acest curent poate fi reglat printr-un comutator de la 0,5 - 5A. Nu stiu care ar fi curentul potrivit de incarcare si timpul aferent. Orice sfat imi dati va multumesc anticipat.
|
#2
Posted 23 September 2004 - 18:14

daca mai cautai pe forum, aflai ca bateria se incarca bine cam in 8 ore cu 10% din capacitatea ei... adica daca bateria e de 55 A, tu trebuie sa-i dai cam 13.5V/5A dar daca traf. e de 5 A.. esti cam la limita.. sa nu-l prajesti
![]() |
#3
Posted 12 December 2004 - 20:47

Am o baterie pe care este mentionat "Fara intretinere".
Este pe baza de calciu. Credeti ca exista ceva probleme daca o incarc cu un redresor ? Pina sa incep incarcarea pot completa cu apa distilata ? (avand in vedere faptul ca are capacele oarecum sigilate cu o tipla)? Din cate stiu eu cand se face incarcarea cu un redresor capacele trebuie neaparat demontate. |
#4
Posted 12 December 2004 - 20:51

de ce vrei sa o pui pe redresor? nu crezi ca ar fi mai simplu sa vezi daca ai probleme cu incarcarea?
![]() |
#5
Posted 12 December 2004 - 22:05

Poti sa o incarci cu un redresor pentru incarcat baterii de masina, si demontezi capacele daca se poate pentru ca se degaja gaze cand se incarca.
|
#6
Posted 13 December 2004 - 08:19

i0nutzb, on Dec 12 2004, 21:51, said: de ce vrei sa o pui pe redresor? nu crezi ca ar fi mai simplu sa vezi daca ai probleme cu incarcarea? ![]() Situatia este urmatoarea. Bateria provine de pe o masina care a stat vreo 2 luni de zile. In aceste conditii e necesara o incarcare pe redresor. De fapt pentru mine e neclar acest concept : "Fara intretinere". Adica la acest tip de acumulator chiar nu se face completare cu apa cand e cazul ? |
#7
Posted 13 December 2004 - 09:27

Nu te opreste nimeni sa te uiti daca esti sau nu la nivel. Toata chestia e sa completezi intotdeauna numai cu apa distilata, nu cu electrolit.
|
#8
Posted 13 December 2004 - 11:21

ai putea face urmatoarea chestie...
pornesti masina cu o baterie veche, buna. te asiguri ca la ralanti are o turatie destul de mica (sub 1000), scoti cu grija bornele bateriei, FARA SA ACCELEREZI... daca se opreste motorul, nu mai insista, renunta ![]() preferabil sa mai fie o persoana cu tine, sa tina de borna + a bateriei.... scoti bateria, o pui pe cea fara intretinere, pui bornele, o lasi pornita cateva ore, eventual faci ceva ture cu masina, si gata ![]() normal, dupa vreo 10-15 min de mers normal, bateria ar trebui sa-si revina, adica sa poti porni masina. dar nu pentru mult timp ![]() |
#9
Posted 13 December 2004 - 11:25

Pe bateria mea Caranda scrie la fel. Vinerea trecuta dimineata a pornit la a cincea cheie asa ca m-am uitat mai atent la ea. Era cam fara lichid. Asa ca am dus-o in casa, am completat toate celulele cu apa distilata si am pus-o la redresor (unul naspa manufacturat). Dupa 8 ore de stat acolo am montat-o din nou si de atunci merge brici. Asa ca judeca si tu ...
|
#10
Posted 13 December 2004 - 12:03

i0nutzb, on Dec 13 2004, 12:21, said: ai putea face urmatoarea chestie... pornesti masina cu o baterie veche, buna. te asiguri ca la ralanti are o turatie destul de mica (sub 1000), scoti cu grija bornele bateriei, FARA SA ACCELEREZI... daca se opreste motorul, nu mai insista, renunta ![]() preferabil sa mai fie o persoana cu tine, sa tina de borna + a bateriei.... scoti bateria, o pui pe cea fara intretinere, pui bornele, o lasi pornita cateva ore, eventual faci ceva ture cu masina, si gata ![]() normal, dupa vreo 10-15 min de mers normal, bateria ar trebui sa-si revina, adica sa poti porni masina. dar nu pentru mult timp ![]() Merci pt. sfaturi. Am pornit ajutand bateria cu niste cabluri care le-am legat la bateria altei masini. Problema e ca pentru a o incarca trebuie sa faci un drum mai lung. In plus, de aceea s-a inventat redresorul, nu ? Daca bateria mai e buna, o incarcare de vreo 12 ore (la curent mic cu redresorul), ar trebui sa o aduca in parametrii, daca nu alta baterie. (e usor sa zici, e bateria unui vecin). |
|
#11
Posted 27 November 2005 - 10:59

Vreau sa-mi iau un acumulator auto de mici dimensiuni si care sa cantareasca . Ceva recomandari? Aia rromanesti sau cei "Zap" sunt buni?
Ce vreau de la el: - Sa aiba 3-4 kg - Sa-l folosesc la un V.C.R. portbail si la o bicla (pentru far si becul rosu din spate) - Sa nu fie cu Plumb (daca exist asa ceva). ![]() |
#12
Posted 27 November 2005 - 11:16

la 3-4 kg nu cred că vei găsi... poate doar de tico. alea sunt mici și mai ușoare decât restul (dar și puterea e pe măsură)
ai mai putea încerca și cele de la UPS-uri. alea parcă nu sunt cu pb. |
#13
Posted 27 November 2005 - 11:21

Da' cat costa ala de UPS? La ala mai imi tre' si incarcator. Cel putin la ala auto am la cine sa ma duc sa-l incarc (deocamdata nu folosesc bicla ca e iarna).
|
#14
Posted 27 November 2005 - 12:17

Ca sa il incarci cu incarcator auto poti sa cumperi un acumulator moto, dar are cred ca vreo 5 kg, bine inteles ca e cu plumb. Acumulatorul de tico o are vreo 35 Ah dar e greu si nu chiar foarte mic. Acumulatorul moto are vreo 10-15Ah.
Acumulatorul de ups nu e recomandat sa il incarci cu incarcatorul auto! E cu Pb dar e "capsulat", din motive lesne de inteles (home use). Edited by H725, 27 November 2005 - 12:18. |
#15
Posted 28 November 2005 - 00:09

Nici n-aveam de gand sa incarc acumulatorul UPS cu incarcatorul de masina.
|
|
#16
Posted 29 November 2005 - 13:38

Eu am vazut mai demult prin magazine niste acumulatori care sigur nu erau pt masina (erau in magazine de electrice/electronice), de dimensiuni variind de la o cutie d-aia mare de chibrituri (cu 1000 de bete...daca mai stiti
![]() |
#17
Posted 19 September 2007 - 22:42

Cum aia veche muri... am luat una nouă, am fost acolo am cumpărat-o am venit acasă am pus-o pe mașină m-am întors cu mașina, s-a făcut verificarea, s-a oficializat garanția... dar am rămas cu cea veche în portbagaj
![]() |
#18
Posted 19 September 2007 - 22:59

Incearca la centrele de colectare a fierului vechi, ei de obicei iau asa ceva.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users